-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з вивезення твердого побутового сміття ТПВ)
Торги не відбулися
975 697.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 756.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 756.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 15:35 - 17.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
0389ca80f4ed4722bb4f96f85e3ada90
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-010989-a.a3
Назва:
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf 01.03.2024 15:05
- Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (АА7518КК).pdf 01.03.2024 15:05
- СКАРГА щодо відхилення ТП.docx 01.03.2024 15:05
- Копія видаткової накладної №401 від 08.09.2023.pdf 01.03.2024 15:05
- Додаток 2 до тендерної документації.pdf 01.03.2024 15:05
- Копія договору поставки №12072023.pdf 01.03.2024 15:05
- Додаток 6 до тендерної документації.pdf 01.03.2024 15:05
- Копія акту приймання-передачі послуг.pdf 01.03.2024 15:05
- Скарга_UA-2024-02-12-010989-a.pdf 01.03.2024 15:05
- Довідка з відомостями про учасника.pdf 01.03.2024 15:05
- Протокол №44 від 26.02.2024.pdf 01.03.2024 15:05
- sign.p7s 01.03.2024 15:12
- Рішення від 05.03.2024 № 4062.pdf 05.03.2024 15:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4732.pdf 15.03.2024 12:16
- Рішення від 14.03.2024 № 4732.pdf 19.03.2024 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2024 15:14
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2024 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником взято до уваги Рішення № 4732-р/ПК/ПЗ від 14.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України
Пункт скарги
Номер:
d3a124ed993245859214df1e837f3b26
Заголовок пункту скарги:
Безпідставне та неправомірне відхиленння тендерної пропозиції
Опис заперечення:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункт 2 пункту 44 Особливостей, в частині надання Додатку № 2 (довідки з відомостями про учасника) без зазначення зразка підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Протокол № 44 від 26.02.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Ненадання Скаржнику Вимоги на усунення невідповідностей. Порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 постанови Кабміну від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Порушення права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток №2 до тендерної документації
-
Опис доказу:
Відсутність вимоги щодо надання Учасником Довідки, яка містить відомості про учасника, виключно за формою згідно Додатку №2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка з відомостями про учасника
-
Опис доказу:
Наявність невідповідностей, що підлягають усуненню відповідно до п. 43 Особливостей
-
Повʼязаний документ:
Довідка з відомостями про учасника.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №44 від 26.02.2024
-
Опис доказу:
Протокол №44 від 26.02.2024 про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Протокол №44 від 26.02.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Володар-Роз» за результатами процедури закупівлі: UA-2024-02-12-010989-a (Протокол № 44 від 26.02.2024) та завершити процедуру закупівлі в установленому законом порядку.
Номер:
81dd7738bbe24693b7ee444789450bb7
Заголовок пункту скарги:
безпідставне та неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункт 2 пункту 44 Особливостей, в частині щодо надання Договору № 12072023 від 12 липня 2023 року, обладнання: Мобільна система високого тиску для мийки сміттєвих баків, строк дії якого до 31.12.2023 (закінчився), прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Протокол № 44 від 26.02.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Договір № 12072023 від 12.07.2023 є договором поставки та наданий Скаржником у складі тендерної пропозиції як документ, що підтверджує наявність у Скаржника власного транспортного засобу на якому встановлено спеціальне обладнання для можливості миття контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів. Кваліфікація Замовником Договору № 12072023 від 12.07.2023 як Договору з постачальником послуг з миття та дезінфекції контейнерів є порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобі № СХН 269461 (АА 7518 КК)
-
Опис доказу:
Факт належності Скаржнику на праві власності транспортного засобу марки Mercedes-Benz (модель 2528L, 2006 року випуску, реєстраційний номер АА 7518 КК), на який встановлено спеціальне обладнання, згідно Договору поставки № 12072023.
-
Повʼязаний документ:
Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (АА7518КК).pdf
-
-
Назва доказу:
Копія акту приймання-передачі послуг від 07.09.2023
-
Опис доказу:
Здійснення монтажу спеціального обладнання, згідно Договору поставки № 12072023, саме на транспортний засіб АА 7518 КК, що належить Скаржнику на праві власності
-
Повʼязаний документ:
Копія акту приймання-передачі послуг.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія видаткової накладної № 401 від 08.09.2023
-
Опис доказу:
Підтверджує факт виконання Договору поставки № 12072023 від 12.07.2023
-
Повʼязаний документ:
Копія видаткової накладної №401 від 08.09.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія договору поставки № 12072023 від 12.07.2023
-
Опис доказу:
Договір № 12072023 від 12.07.2023 є договором поставки, що підтверджує наявність у Скаржника власного транспортного засобу на якому встановлено спеціальне обладнання для можливості миття контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів
-
Повʼязаний документ:
Копія договору поставки №12072023.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
-
Опис доказу:
Виконання вимог Замовника, що передбаченні тендерною документацією
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №6 до тендерної документації
-
Опис доказу:
Належність вимог щодо надання скан копії документів на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі і спеціалізовані транспортні засоби, спеціальний транспорт для можливості мийки контейнерів) до кваліфікаційних вимог
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 до тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №44 від 26.02.2024
-
Опис доказу:
Протокол №44 від 26.02.2024 про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Протокол №44 від 26.02.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Володар-Роз» за результатами процедури закупівлі: UA-2024-02-12-010989-a (Протокол № 44 від 26.02.2024) та завершити процедуру закупівлі в установленому законом порядку.
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірної дискваліфікації
Номер:
4ae1d2ad1f014cb9981b0f563434112f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-010989-a.c2
Назва:
Щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Протоколу №44 від 26.02.2024 пропозицію ТОВ «Фірма «Володар-Роз» було відхилено на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а виявленні недоліки визначені як такі, що не можуть бути усуненні.
1. Просимо надати пояснення:
- на якій підставі наданий Учасником Додаток 2, що містить зразок довідки- відомостей про учасника, без зазначення зразка підпису уповноваженої особи на підписання тендерної документації у комірці 13, але містить підпис під таблицею, підпадає під недоліки, як такі, що не можуть бути усуненні?
- на якій підставі договір поставки та монтажу обладнання № 12072023 від 12.07.2023 віднесено Замовником до договору з надання послуг мийки та дезінфекції контейнерів?
Відповідно до п. 46 Особливостей уразі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2024 17:52
Вирішення:
Шановний Учасник !Відповідно до Протоколу №44 від 26.02.2024 пропозицію ТОВ «Фірма «Володар-Роз» було відхилено на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а виявленні недоліки визначені як такі, що не можуть бути усуненні.
1. У складі тендерної пропозиції було надано Довідку яка містить відомість про Учасника відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник не виконав вимоги, так як Зразок підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи відсутній. Дана довідка повинна бути надана згідно зразка, наведеного в Додатку 2 до тендерної документації.
2. Згідно Додатку 4 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до переліку послуг в обов’язковому порядку входить «забезпечити проведення комплексу робіт з належного утримання контейнерів для збору побутових відходів (обов’язкова мийка контейнерів, прибирання біля контейнерів та місцях відведених для збору сміття)» а також «Виконавець повинен забезпечити миття та дезінфекцію контейнерів на території Замовника (за допомогою спеціального транспортного засобу/мобільного устаткування для проведення миття контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів). Вимоги до проведення миття контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів: - миття контейнерів повинно проводитись з дотриманням санітарних норм та правил та технічного регламенту транспортного засобу/мобільного устаткування за заявкою Замовника один раз на два місяці (в квітні-травні та вересні-жовтні). Відпрацьована рідина повинна збиратись у спеціальному накопичувачі транспортного засобу/мобільного устаткування.».
Учасник надає гарантійний лист, Відповідно пункту 5 Додатку 4 до Тендерної документації, на фірмовому бланку* про підтвердження виконання наступних видів послуг, що входять до вартості послуги:
- механізований та ручний збір побутових відходів з контейнерних майданчиків та місцях відведених для збору сміття;
- вантаження побутових відходів у сміттєвози;
- транспортування побутових відходів;
- зберігання побутових відходів;
- знешкодження побутових відходів.
- після вивантаження контейнерів, працівниками Перевізника здійснюється обов`язкове їх повернення на місце контейнерного майданчика та прибирання розсипаного сміття на відстані 3 м по периметру контейнерного майданчика;
- за необхідності контейнери для збору відходів встановлюються в необхідній кількості підприємством - перевізником за власні кошти, згідно поданих розрахунків Замовника, додаткова оплата за експлуатацію контейнерів Замовником не проводиться;
- забезпечити проведення комплексу робіт з належного утримання контейнерів для збору твердих побутових відходів (обов’язкова мийка контейнерів, прибирання біля контейнерів та місцях відведених для збору сміття.
На підтвердження спроможності виконання технічних вимог до надання послуг Учасником не виконано вимогу Замовника, а саме (станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів, обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі і спеціалізовані транспортні засоби, спеціальний транспорт для можливості мийки контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів в кількості не менше, ніж 1 (одна) одиниці (якщо учасник не має власного спеціального транспроту для мийки та дезінфекції контейнерів, надати договір з постачальником данного виду послуг, з підтвердженням наявності спеціального транспорту/обладнання), які будуть задіяні для виконання умов, договору.
Виходячи з вище викладеного тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам Замовника та унеможливлює його виконання.
Відповідно до п. 46 Особливостей уразі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
ea737726b6a54ba39de93c88fa59333e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-010989-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
1. Відповідно до п. 1.1. Додатку №6 тендерної документації Замовника, Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування на підставі відповідних договорів, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі і спеціалізовані транспортні засоби, спеціальний транспорт для можливості мийки контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів в кількості не менше, ніж 1 (одна) одиниці (якщо учасник не має власного спеціального транспорту для мийки та дезінфекції контейнерів, надати договір з постачальником даного виду послуг, з підтвердженням наявності спеціального транспорту/обладнання), які будуть задіяні для виконання умов, договору; (довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ спеціалізованого транспорту/, або з використанням яких документів учасник отримує послуги на договірних засадах.) На підтвердження надати скан копії документів на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі і спеціалізовані транспортні засоби, спеціальний транспорт для можливості мийки контейнерів).
Дана вимога частково дублюється в Додатку №4 «Виконавець повинен забезпечити миття та дезінфекцію контейнерів на території Замовника (за допомогою спеціального транспортного засобу/мобільного устаткування для проведення миття контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів)»
Вимоги щодо спеціального транспорту для можливості мийки контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів в кількості не менше, ніж 1 (одна) одиниці (якщо учасник не має власного спеціального транспорту для мийки та дезінфекції контейнерів, надати договір з постачальником даного виду послуг, з підтвердженням наявності спеціального транспорту/обладнання) та щодо надання скан копії документів на спеціальний транспорт для можливості мийки контейнерів – є дискримінаційними, оскільки учасник може не мати власного спеціального транспорту для мийки та дезінфекції контейнерів та договору з постачальником даного виду послуг, але учасник має власне обладнання для миття та дезінфекції контейнерів (мобільне та/бо стаціонарне) і здійснює його власними силами та за власний рахунок.
Крім того, згідно Додатку 4 миття контейнерів буде проводитися за заявкою Замовника один раз на два місяці (в квітні-травні та вересні-жовтні).
Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з Додатку № 6 (п.1.1.) та Додатку №4 щодо спеціального транспорту для миття та дезінфекції контейнерів.
2. Відповідно до п. 2. Додатку №4 до тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам, Учасник має надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку* про забезпечення розміщення, захоронення побутових відходів, їх приймання та переробку на полігонах (місцях). Зазначити перелік полігонів (у разі наявності його у учасника на балансі або в оренді) при наявності погодження обсягів, що будуть вивезені на захоронення відходів з виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з обов’язковим додаванням скан-копій договорів, які діють на період надання послуг та містять необхідні обсяги надання послуг (відповідно до обсягів, зазначених в тендерній документації).
Вимога щодо погодження обсягів, що будуть вивезені на захоронення відходів з виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), була визначена в Правилах транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві, які були затвердженні Рішенням Київської міської ради «Про впорядкування діяльності у сфері поводження з побутовими відходами (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві» від 30 жовтня 2008 року № 582/582.
Дане рішення втратило чинність згідно з рішенням Київської міської ради «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких рішень Київської міської ради у сфері поводження з побутовими відходами» від 22 вересня 2016 року N 22/1026.
Діючі Правила транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві, станом на сьогоднішній день – відсутні. Крім того, відповідно до Закону України 09.04.2014 № 1193-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» відбулися зміни у низці законодавчих актів стосовно видачі документів дозвільного характеру у сфері поводження з відходами. Зокрема скасовано: - погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів; - дозвіл на експлуатацію об’єкта поводження з небезпечними відходами; - дозвіл на зберігання та видалення відходів та ряд інших дозвільних документів у сфері поводження з відходами. Станом на сьогоднішній відсутній нормативний документ, що передбачає перелік полігонів та погодження обсягів, що будуть вивезені на захоронення відходів з виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Тому дана вимога є неактуальною та суперечить чинному законодавству України.
Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо Замовника привести п. 2. Додатку №4 у відповідність до діючого законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2024 18:47
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України та інших нормативно – правових актів України.
Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до Додаток 4 та Додаток 6 тендерної документації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.02.2024 00:01