-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
послуги комплексного прибирання електропоїздів, вагонів міжрегіональної локомотивної тяги Інтерсіті та Інтерсіті+
Завершена
17 463 596.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 14 006.64 UAH
мін. крок: 0.1% або 14 006.64 UAH
Період оскарження:
19.02.2018 08:22 - 08.04.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Обжалование преквалификации
Номер:
eb1a7049fa2c4dfaadfbe6672c4d0b75
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.a9
Назва:
Обжалование преквалификации
Скарга:
Обжалование преквалификации
Пов'язані документи:
Учасник
- img142.pdf 18.04.2018 22:16
- img140.pdf 18.04.2018 22:16
- img141.pdf 18.04.2018 22:16
- img139.pdf 18.04.2018 22:16
- Рішення від 20.04.2018 № 3731+лист Замовнику.pdf 20.04.2018 18:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2018 № 4409.pdf 11.05.2018 14:59
- Рішення від 10.05.2018 № 4409.pdf 15.05.2018 21:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2018 22:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2018 21:17
Дата виконання рішення Замовником:
16.05.2018 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відповідно рішення АКУ процедура закупівлі по лоту №1 відміняється
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги
Номер:
0b1e2cb781b041af8968d7a8fd6c7664
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.c7
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Пунктом 6.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості розрахованій по лотах 1-4 (наведено в Додатку № 5 цієї Тендерної документації), (надати інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ для встановлення можливості реального виконання вказаною кількістю осіб замовлених Послуг, в тому числі звіт 1 ДФ за останній звітний період з відміткою (квитанцією) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності.). Звіт 1-ДФ є підтвердженням наявності кількості працюючих.»
Ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки учасник не має необхідності на постійній основі мати у штаті велику кількість працівників, які надають послуги з прибирання. Учасник приймає у штат або укладає цивільно-правові договори на надання конкретних послуг з особами необхідної кваліфікації у разі необхідності (зокрема, у разі оголошення його переможцем закупівлі), а тому вимога щодо постійної наявності в учасників штатних співробітників відповідно до їх кількості, вказаної у тендерній документації, є необґрунтованою, а тому має бути виключена з неї. Вимагаємо змінити тендерну документацію в цій частині.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 7.docx 03.03.2018 15:22
Дата подачі:
01.03.2018 16:33
Вирішення:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Послуги, що є предметом торгів, мають дуже великий об’єм та складний технологічний процес.
Замовник має бути впевнений, що учасники розуміють всю складність та відповідальність, яка буде на них покладена при виконанні умов договору.
Вимагаючи в учасників конкретну кількість співробітників, Замовник має на меті забезпечити підприємство послугами належної якості та убезпечити від втручання сумнівних недобросовісних учасників.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері та має необхідну кількість співробітників, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, дана вимога ніяким чином не дискримінує учасників та не перешкоджає брати участі у закупівлі, не порушує права та законні інтереси жодного учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги
Номер:
7f0462ab415b46749cc61509e4db738d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.c6
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Пунктом 7.7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
«Учасник повинен надати копію (діючого на розкриття) сертифікату на відповідність системи управління якістю згідно з чинними в Україні нормативними документами ISO 9001:2015, завірену підписом та печаткою уповноваженою особою Учасника.»
Законом України "Про стандартизацію" (далі – Закон), який набув чинності 03.01.2015 року, в національне законодавство України як держави-члена Світової організації торгівлі (далі – СОТ) імплементовані положення Угоди СОТ про технічні бар’єри в торгівлі, зокрема Кодексу доброчинної практики з розроблення, прийняття та застосування стандартів, та впроваджені міжнародні та європейські принципи стандартизації. Насамперед це стосується принципу добровільного застосування національних стандартів, який викладено у пункті 2 розділу III статті 23 Закону, в яких зазначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Таким чином, наявність у учасника сертифікату на відповідність системи управління якістю ISO 9001:2015 не є його обов’язком, а отримання цього сертифікату є добровільним, а тому ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки встановлює обмеження в участі для тих учасників, які не виявили бажання отримати цей сертифікат. Тому вимагаємо змінити тендерну документацію і виключити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 6.docx 03.03.2018 15:22
Дата подачі:
01.03.2018 16:28
Вирішення:
Відповідність вимогам ISO свідчить про певному рівні надійності постачальника послуг і добротності його компанії. На сьогоднішній день, одним з найбільш затребуваних інструментів, що користується довірою у споживачів є сертифікація на відповідність міжнародному стандарту ISO.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги
Номер:
ec46a45de28b4b299ce1887a6e3bbcdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.c5
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Пунктом 7. 4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
«Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на всі види витратних матеріалів, що будуть використовуватись під час надання послуг (дійсний до 31.12.2018 року). На підголівник одноразового використання надається висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал, з якого підголівник виготовляється (дійсний до 31.12.2018 року) (по лотах 1-4).»
Ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не може вимагати, щоб висновок обов’язково мав термін дії до кінця 2018 року, оскільки дія висновку у разі закінчення його дії під час дії договору, укладеного за результатами тендеру, буде продовжуватись, а встановлення вимоги з конкретним кінцевим терміном дії висновку є дискримінацією учасників.
Для уникнення дискримінації учасників вимогаємо змінити тендерну документацію таким чином, щоб висновки, які вимагаються, були дійсними на час проведення закупівлі, а не до кінця 2018 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 5.docx 03.03.2018 15:21
Дата подачі:
01.03.2018 16:26
Вирішення:
Оскільки договір укладається до кінця 2018 року, Виконавець повинен забезпечити використання витратних матеріалів під час здійснення послуг, таких, які пройшли перевірку на дотримання санітарних норм до закінчення терміну його дії. Виконання умов договору безпосередньо пов’язане з обслуговуванням пасажирів, Замовник відповідно до покладених на нього обов’язків повинен надавати послуги перевезення та супутні послуги обслуговування пасажирів з дотриманням усіх санітарно-гігієнічних норм. Так як витратні матеріали, що включені до тендеру з надання послуг прибирання є невід’ємною частиною тендеру, виключення даних вимог з тендеру вважаємо порушенням прав Замовника.
Таким чином, дана вимога Замовника не порушує права та законні інтереси жодного учасника так як надання зазначених документів реально та можливо; вимога не порушує загальних принципів здійснення закупівель та не містить дискримінаційних вимог для Учасників так як не перешкоджає взяти участь у процедурі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги
Номер:
d1d8fb066e2243479b746a25df6eb11b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.c4
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Пунктом 7.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
«Надати інформацію стосовно кількості працюючих працівників у кількості розрахованій по лотах 1-4, згідно Додатку № 5 цієї Тендерної документації для встановлення можливості реального виконання вказаною кількістю осіб замовлених Замовником послуг. Працівники з надання послуг що є предметом торгів повинні бути в штаті підприємства.
На інших залучених фахівців для надання послуг надаються документи, що підтверджують правові відносин з цими фахівцями, в тому числі договори, трудові угоди, (в разі наявності таких). Якщо послуги в повному обсязі надаються штатними працівниками – надати довідку про відсутність субпідрядних договорів або нештатних працівників за трудовими угодами. Вся кількість працівників повинна відображатись в звіті 1-ДФ, який є поданим в складі тендерної пропозиції.»
Ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки учасник не має необхідності на постійній основі мати у штаті велику кількість працівників, які надають послуги з прибирання. Учасник приймає у штат або укладає цивільно-правові договори на надання конкретних послуг з особами необхідної кваліфікації у разі необхідності (зокрема, у разі оголошення його переможцем закупівлі), а тому вимога щодо постійної наявності в учасників штатних співробітників відповідно до їх кількості, вказаної у тендерній документації, є необґрунтованою, а тому має бути виключена з неї. Вимагаємо змінити тендерну документацію в цій частині.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 4.docx 03.03.2018 15:21
Дата подачі:
01.03.2018 16:21
Вирішення:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Послуги, що є предметом торгів, мають дуже великий об’єм та складний технологічний процес.
Замовник має бути впевнений, що учасники розуміють всю складність та відповідальність, яка буде на них покладена при виконанні умов договору.
Вимагаючи в учасників конкретну кількість співробітників, Замовник має на меті забезпечити підприємство послугами належної якості та убезпечити від втручання сумнівних недобросовісних учасників.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері та має необхідну кількість співробітників, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, дана вимога ніяким чином не дискримінує учасників та не перешкоджає брати участі у закупівлі, не порушує права та законні інтереси жодного учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги
Номер:
54183544509a4ee1b3da580103e093d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.c3
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Пунктом 7.2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
Копію документа про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує якість продукції, що використовується під час виконання послуг (термін дії якої не менше ніж до кінця 2018 року). на кожну продукцію надається відповідний документ. (для упередження можливості застосування витратних матеріалів для виконання послуги сумнівного походження).
Ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не може вимагати, щоб висновок обов’язково мав термін дії до кінця 2018 року, оскільки дія висновку у разі закінчення його дії під час дії договору, укладеного за результатами тендеру, буде продовжуватись, а встановлення вимоги з конкретним кінцевим терміном дії висновку є дискримінацією учасників.
Для уникнення дискримінації учасників вимагаємо змінити цю вимогу таким чином, щоб документи, які вимагаються, були дійсними на час проведення закупівлі, а не до кінця 2018 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 3.docx 03.03.2018 15:19
Дата подачі:
01.03.2018 11:39
Вирішення:
Оскільки договір укладається до кінця 2018 року, Виконавець повинен забезпечити використання витратних матеріалів під час здійснення послуг, таких, які пройшли перевірку на дотримання санітарних норм до закінчення терміну його дії. Виконання умов договору безпосередньо пов’язане з обслуговуванням пасажирів, Замовник відповідно до покладених на нього обов’язків повинен надавати послуги перевезення та супутні послуги обслуговування пасажирів з дотриманням усіх санітарно-гігієнічних норм. Так як витратні матеріали, що включені до тендеру з надання послуг прибирання є невід’ємною частиною тендеру, виключення даних вимог з тендеру вважаємо порушенням прав Замовника.
Таким чином, дана вимога Замовника не порушує права та законні інтереси жодного учасника так як надання зазначених документів реально та можливо; вимога не порушує загальних принципів здійснення закупівель та не містить дискримінаційних вимог для Учасників так як не перешкоджає взяти участь у процедурі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Зміна умов тендерної документації
Номер:
6f62cd2c80184849a856cb5c521e75ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.c2
Назва:
Зміна умов тендерної документації
Вимога:
Додатком 1 в Таблиці 2 п. 3 встановлено: «Документ про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності) (термін дії якої не менше ніж до кінця 2016 року). на витратні матеріали, які будуть використовуватись під час надання послуг.»
Вимагаємо зазначити термін дії Документу про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, дійсного на час проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 2.docx 03.03.2018 15:19
Дата подачі:
01.03.2018 11:12
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовником розглянуто та опрацьовано Вашу вимогу та встановлено, що дійсно було допущено формальну помилку/технічну описку щодо строку дії документів про відповідність у п. 3 Таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного будуть внесені відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційної вимоги
Номер:
e7389077d0f84ababeabb58dca70f400
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.c1
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Додатком 1 в Таблиці 2 встановлено: «Сертификат на систему управліня якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 та/або ДСТУ ISO 9001:2015»
Законом України "Про стандартизацію" (далі – Закон), який набув чинності 03.01.2015 року, в національне законодавство України як держави-члена Світової організації торгівлі (далі – СОТ) імплементовані положення Угоди СОТ про технічні бар’єри в торгівлі, зокрема Кодексу доброчинної практики з розроблення, прийняття та застосування стандартів, та впроваджені міжнародні та європейські принципи стандартизації. Насамперед це стосується принципу добровільного застосування національних стандартів, який викладено у пункті 2 розділу III статті 23 Закону, в яких зазначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Таким чином, наявність у учасника сертифікату на на систему управліня якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 та/або ДСТУ ISO 9001:2015 не є його обов’язком, а отримання цього сертифікату є добровільним, а тому ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки встановлює обмеження в участі для тих учасників, які не виявили бажання отримати цей сертифікат. Тому вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 1.docx 03.03.2018 15:18
Дата подачі:
01.03.2018 10:57
Вирішення:
Відповідність вимогам ISO свідчить про певний рівень надійності постачальника послуг і добротності його компанії. На сьогоднішній день, одним з найбільш затребуваних інструментів, що користується довірою у споживачів є сертифікація на відповідність міжнародному стандарту ISO.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
d323316930fb466892e9561ac7a5ae75
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000009-a.c8
Назва:
СКАРГА
Скарга:
19.02.2018 тендерним комітетом Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» розпочато проведення публічних закупівель послуг комплексного прибирання електропоїздів, вагонів міжрегіональної локомотивної тяги Інтерсіті та Інтерсіті+ (процедура закупівлі UA-2018-02-19-000009-a).
Протоколом засідання тендерного комітету від 03.03.2018 № 9/18 було затверджено остаточну редакцію тендерної документації.
При цьому деякі з вимог тендерної документації є неправомірними та дискримінаційними по відношенню до ТОВ «Благодарочка» як до учасника, а тому мають бути виключені з тендерної документації або змінені.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 16.03.2018 20:06
- Довідка з банку.pdf 16.03.2018 20:06
- Уставні документи.rar 16.03.2018 20:06
- Платіжне доручення №2665 від 16.03.2018.pdf 16.03.2018 20:06
- Рішення від 20.03.2018 № 2479.pdf 28.03.2018 19:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2018 № 3203.pdf 06.04.2018 17:42
- Рішення від 05.04.2018 № 3203.pdf 11.04.2018 21:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2018 20:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.04.2018 21:51