• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України

Торги відмінено

348 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 481.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2024 14:30 - 17.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 28b1d7fee15845958ab90b8edae19d3f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-12-008433-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2024 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2024 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. виконано рішення органу оскарження - скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР" за процедурою закупівлі — 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-12-008433-a
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Номер: ffac37a291a345afa7d1f28493986134
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на неправомірні дії замовника (Неправомірне відхилення учасника)
Опис заперечення: Протокол Уповноваженої особи №062/04 від 19.03.2024 р
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: В Протоколі відхилення замовник вказує «Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" не надав акт перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах інформація про конкретний датчик) з Об’єктів згідно дислокації, на яких здійснюється пожежне спостереження до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації по двом каналам зв’язку з відвідуванням Центру приймання тривожних сповіщень.

ВИРІШИВ:
1. На виконання п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 відхилити пропозицію учасника ТОВ "ТОП ФАЄР" на закупівлю 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України) відповідно до абз. 2 пп.2 п. 44 Постанови - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»
З відхиленням тендерної пропозиції не погоджуємося та аргументуємо, це наступним

По перше. Аргументацією відхилення Замовник вказує абз. 2 пп.2 п. 44 Постанови - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації
Відповідно до частини 1 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
Відповідно до частини 6 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано - Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель
З вище зазначених положень Закону випливає, що тендерна пропозиція це документи що подані учасником до закінчення кінцевого строку їх подання.
Відповідно до абз. 2 пп.2 п. 44 Особливостей вказано, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…
Тобто замовник може відхилити тендерну пропозицію, якщо в ній відсутні документи подання яких вимагалося умовами документації, до кінцевого терміну подання пропозиції.
Умовами тендерної документації не передбачалася що в складі пропозиції, необхідно надати Акт перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень.
Тому відхилення тендерної пропозиції на підставі того що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є неправомірним.
Також повідомляємо, що згідно пункту 44 Особливостей, взагалі відсутня підстава відхилення учасника якщо він додатково після аукціону не надав якийсь документ, надання якого не вимагалося у складі пропозиції.
Надання Акту перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень, не вимагалося умовами документації, тому замовник не має жодної підстави згідно Особливостей відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР»

По друге. Що стосується самої вимоги передбаченої пунктом 3.1 Додатку 4 Тендерної документації, якій вказано «до визначення переможця торгів, учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах інформація про конкретний датчик) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів з відвідуванням Центру приймання тривожних сповіщень учасника торгів Замовником. За результатами відвідування складається відповідний акт»
То повідомляємо, що ТОВ «ТОП ФАЄР» намагався повністю виконати дану вимогу.
Після проведення аукціону, відбулася зустріч, Директора ТОВ «ТОП ФАЄР» з Проректором з навчально-науково-виробничих питань і адміністративно-господарської діяльності Іщенко Валерієм Васильовичем. Під час зустрічі було домовлено, що ТОВ «ТОП ФАЄР» складе Акт перевірки можливості передачі сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень. Надішле його на погодження Замовнику на електронну пошту emergency@nubip.edu.ua. Після перевірки можливості передачі сповіщення, даний Акт буде підписаний сторонами.
28.02.2024 року ТОВ «ТОП ФАЄР» склав відповідний акт на надіслав його замовнику на надану ним електронну пошту. Скриншот надаємо.


14.03.2024 року, Представниками Замовника та представниками ТОВ «ТОП ФАЄР» була поведена перевірка передачі сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень. Під час перевірки було здійснено підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень, і визначено що тривожні сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації по двом каналам зв’язку НАДХОДЯТЬ.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав усі умови передбачені пунктом 3.1 Додатку 4 Тендерної документації, а саме:
- Здійснив підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень, і визначено що тривожні сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації по двом каналам зв’язку НАДХОДЯТЬ
- Склав та надіслав Замовника на надану ним електронну пошту відповідний Акт.

Тому відхилення, пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» з підстави яка вказана в протоколі, що ТОВ «ТОП ФАЄР не надав акт перевірки, є неправомірно. Так як документація не містила окремих вимог, що ТОВ «ТОП ФАЄР» повинен комусь надавати даний акт. Документація містила вимогу скласти АКТ, ТОП «ФАЄР» дану вимогу виконав, склав і надіслав по електронній пошті Замовнику.
Тому відсутні будь які підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР»
Неправомірно відхиливши Пропозицію Суб’єкта Оскарження з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій від №062/04 від 19.03.2024, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Дії порушують норми ст.ст. 5, ЗУ «Про публiчнi закупiвлi», якi зобов’язують замовника забезпечити piвнi умови для вcix учасникiв закупiвлi, здiйснити об'єктивний та чесний вибiр переможця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника