-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування діючих систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного газового пожежогасіння та послуги з спостерігання засобів пожежної автоматики
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 14:16 - 16.02.2024 14:00
Вимога
Вирішена
Про скасування вимоги
Номер:
17e2f3f5283b4d299fd71020426c9c39
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-008148-a.b2
Назва:
Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги
У додатку 1 до Оголощення Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено наступне:
«Кошторисна документація завірена підписом та печаткою інженера-кошторисника повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.8.4 (на підтвердження надати діючу ліцензію на програмний комплекс АВК-5) у власному користуванні та наявності діючій ліцензії на ПК АВК-5, без права передачі третім особам) у складі договірної ціни та локального кошторису.»
Вимога стосовно застосуванням програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.8.4 є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають інші програмні комплекси або комплекс АВК-5 нижче 3.8.4.
Просимо вилучити цю норму. У разі, якщо вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачена вимога щодо застосування програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.8.4.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до АВК.docx 13.02.2024 09:50
- Додаток_1_Інформація_про_технічні,_якісні_та_інші_характеристики (зі змінами- протокол №9 від 13.02.24).docx 13.02.2024 15:20
- протокол від 13.02.24 №9.pdf 13.02.2024 15:20
Дата подачі:
13.02.2024 09:50
Вирішення:
Задовільнити вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію, а саме:
У п.1 Розділу "Обов’язкові документи, які надаються Учасником в складі пропозиції" Додатку 1 до Оголощення "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" та викласти його у наступній редакції:
1. Кошторисна документація завірена підписом та печаткою інженера-кошторисника повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу (на підтвердження надати діючу ліцензію на програмний комплекс АВК-5 або інший програмний комплекс) у власному користуванні та наявності діючій ліцензії на ПК АВК-5 або інший програмний комплекс, без права передачі третім особам) у складі договірної ціни та локального кошторису.
Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийняти за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Держбуду України.
Для розрахунку заробітної плати, що надається у Класифікаторі виконувачів, значення прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 01 січня календарного року, що встановлено відповідно до статті 7 Закону України «Про Державний бюджет на 2024 рік» .
Прогнозні рівні інфляції прийняти відповідно до значень основних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку України на 2024 рік, наданих у листі Мінекономіки від 29.06.2023 № 3011-05/31540-03.
Для розгляду надаються у відсканованому вигляді підписанi та завіренi «мокрою печаткою» такі види кошторисної документації:
- Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою;
- Договірна ціна з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про скасування вимоги
Номер:
90f75278abd74302870a3411d6cd35bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-008148-a.a1
Назва:
Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги
В п 14.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначене наступне:
«Учасники попередньо (до закінчення періоду уточнень) повинні оглянути об’єкт, на якому необхідно здійснювати послуги наявних раніше встановлених засобів сигналізації, газового пожежогасіння, оповіщення про пожежу для оцінки власних можливостей щодо надання вищезазначених послуг високої якості, про що має бути складений відповідний акт обстеження у довільній формі: (зі сторони учасника - без печаток, не на фірмовому бланку, з підписом уповноваженого працівника, який проводив огляд; зі сторони замовника - з підписом уповноваженої особи (головного інженера Доценко М.М.), печаткою установи). Цей акт або його завірену копію Учасник викладає у складі своєї пропозиції.»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі УЧАСНИКА в даній закупівлі. Вважаємо, що дана вимога потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно з частиною першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкта учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на вебпортал Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового АКТУ обстеження. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь-які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики) Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також, УЧАСНИК може бути позбавлений можливості підписати у Замовника АКТ огляду об'єкта, з підстав, що не залежать від нього, що надалі може стати підставою відхилення Пропозиції такого УЧАСНИКА, що є дискримінаційною.
Ще з не отриманих прибутків Учасники повинні сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер, що є некоректним.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об'єкта в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669, 4. Рішення від 09.03.2023 № 2935. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання АКТУ огляду об'єкта, із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
З огляду на вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги акт обстеж.docx 12.02.2024 16:07
- Оголошення зі змінами(протокол від 13.02.24 №8).doc 13.02.2024 12:06
- протокол 8 від 13.02.pdf 13.02.2024 12:06
Дата подачі:
12.02.2024 16:07
Вирішення:
Задовільнити вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію, а саме:
У Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі виключити пункт 14.2 та примітку до нього.
2. Затвердити та викласти п. 14 Оголошення про проведення по вищезгаданій закупівлі у наступній редакції:
14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) в складі своєї цінової пропозиції наступні документи:
14.1. Цінова пропозиція за встановленою Замовником формою (згідно Додатку 3), на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи);
14.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток 1).
14.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
14.4. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу із реєстру платників податку на додану вартість - для Учасника, який є платником податку на додану вартість; копію свідоцтва про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку.
14.5. Копія статуту (або іншого установчого документа, який його замінює) з останніми змінами (у разі їх наявності) з відміткою державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати довідку, в якій зазначити код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів);
14.6. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції: виписка з протоколу засновників та наказ про призначення, або довіреність, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю.
14.7. Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення з такими видами робіт: «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» та «Спостерігання за системами протипожежного захисту».
14.8. Проект договору про закупівлю (додаток 4) повинен бути заповнений, крім додатків до договору, та завірений підписом та печаткою Учасника.
Статус вимоги:
Задоволено