-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК021:2015 - 90520000-8 "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Завершена
1 298 651.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 38 959.53 UAH
мін. крок: 3% або 38 959.53 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 13:51 - 23.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2bb399fca81141a589a311eee1ca7b0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-007343-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК021:2015 – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cb3a1d161484429c96b98cc08eac68a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-12-007343-a «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК021:2015 – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 12.02.2024 р.
Учасниками аукціону був ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
01.03.2024 р. згідно протоколу № 348 було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 348 від 01.03.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито не чинність Сертифікату відповідності на установку для знищення відходів.
Відповідно до п. 8 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність установки на знищення відходів, а саме: договір придбання (оренди), сертифікат відповідності, атестат виробництва або технічний паспорт.
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції між іншим Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15.
Відповідно до п. 6.7 та п. 6.7.1 чинного ДСТУ 3413-96. Система сертификации Укрсепро) (інтернет посилання: https://dnaop.com/html/43921_2.html) : «Сертифікат відповідності видається виключно органом з сертифікації продукції. Сертифікат видається на одиничний виріб, на партію продукції або на продукцію, що випускається підприємством серійно протягом терміну, встановленого ліцензійною угодою, з правом маркування знаком відповідності кожної одиниці продукції.»
З наведеного вбачається, що законом не встановлено вимогу щодо продовження терміну дії такого сертифікату, адже такий документ видається Міністерством безпосередньо під час виробництва такого обладнання.
Також звертаємо увагу, що сертифікат видавався на продукцію, яка випускається у термін з 13 листопада 2015 р по 12 листопада 2017 р.
Отже, наданий у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15 є чинним станом на момент подання тендерної пропозиції!
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга до АМКУ.PDF 04.03.2024 13:32
- 12.2 Піч Сертифікат відповідності КОПІЯ.pdf 04.03.2024 13:32
- Протокол відхилення (3).PDF 04.03.2024 13:32
- sign.p7s 04.03.2024 13:33
- рішення від 06.03.2024 № 4157.pdf 06.03.2024 16:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4820.pdf 19.03.2024 12:01
- рішення від 18.03.2024 № 4820.pdf 20.03.2024 17:52
- 12.2 Піч Сертифікат відповідності КОПІЯ (8).pdf 11.03.2024 15:17
- Пояснення Замовника.doc 11.03.2024 15:17
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ станом на 16.02.2024 (1).doc 11.03.2024 15:17
- 12.2 Піч Сертифікат відповідності КОПІЯ (8).pdf 11.03.2024 15:49
- Протокол.PDF 11.03.2024 15:49
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ станом на 16.02.2024 (1).doc 11.03.2024 15:49
- Пояснення Замовника.doc 11.03.2024 15:49
- Пояснення.PDF 11.03.2024 15:49
- Протокол виконання.PDF 21.03.2024 14:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 14:57
Дата розгляду скарги:
18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2024 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2024 17:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою Комунального підприємства "Криворізька міська клінічна лікарня №2"Криворізької міської ради на виконання Рішення АМКУ від 18.03.2024р. №4820-р/пк-пз за предметом закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 90520000-8 "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" вчинено наступні дії, а саме:
- скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "Укрекопром" за ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 90520000-8 "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Пункт скарги
Номер:
bd1e07bcf3b644f8aa7b19a7996ac0a9
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Опис заперечення:
ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК021:2015 – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cb3a1d161484429c96b98cc08eac68a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-12-007343-a «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК021:2015 – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 12.02.2024 р.
Учасниками аукціону був ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
01.03.2024 р. згідно протоколу № 348 було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 348 від 01.03.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито не чинність Сертифікату відповідності на установку для знищення відходів.
Відповідно до п. 8 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність установки на знищення відходів, а саме: договір придбання (оренди), сертифікат відповідності, атестат виробництва або технічний паспорт.
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції між іншим Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15.
Відповідно до п. 6.7 та п. 6.7.1 чинного ДСТУ 3413-96. Система сертификации Укрсепро) (інтернет посилання: https://dnaop.com/html/43921_2.html) : «Сертифікат відповідності видається виключно органом з сертифікації продукції. Сертифікат видається на одиничний виріб, на партію продукції або на продукцію, що випускається підприємством серійно протягом терміну, встановленого ліцензійною угодою, з правом маркування знаком відповідності кожної одиниці продукції.»
З наведеного вбачається, що законом не встановлено вимогу щодо продовження терміну дії такого сертифікату, адже такий документ видається Міністерством безпосередньо під час виробництва такого обладнання.
Також звертаємо увагу, що сертифікат видавався на продукцію, яка випускається у термін з 13 листопада 2015 р по 12 листопада 2017 р.
Отже, наданий у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15 є чинним станом на момент подання тендерної пропозиції!
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cb3a1d161484429c96b98cc08eac68a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-12-007343-a «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК021:2015 – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 12.02.2024 р.
Учасниками аукціону був ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
01.03.2024 р. згідно протоколу № 348 було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 348 від 01.03.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито не чинність Сертифікату відповідності на установку для знищення відходів.
Відповідно до п. 8 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність установки на знищення відходів, а саме: договір придбання (оренди), сертифікат відповідності, атестат виробництва або технічний паспорт.
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції між іншим Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15.
Відповідно до п. 6.7 та п. 6.7.1 чинного ДСТУ 3413-96. Система сертификации Укрсепро) (інтернет посилання: https://dnaop.com/html/43921_2.html) : «Сертифікат відповідності видається виключно органом з сертифікації продукції. Сертифікат видається на одиничний виріб, на партію продукції або на продукцію, що випускається підприємством серійно протягом терміну, встановленого ліцензійною угодою, з правом маркування знаком відповідності кожної одиниці продукції.»
З наведеного вбачається, що законом не встановлено вимогу щодо продовження терміну дії такого сертифікату, адже такий документ видається Міністерством безпосередньо під час виробництва такого обладнання.
Також звертаємо увагу, що сертифікат видавався на продукцію, яка випускається у термін з 13 листопада 2015 р по 12 листопада 2017 р.
Отже, наданий у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15 є чинним станом на момент подання тендерної пропозиції!
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК021:2015 – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cb3a1d161484429c96b98cc08eac68a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-12-007343-a «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК021:2015 – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 12.02.2024 р.
Учасниками аукціону був ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
01.03.2024 р. згідно протоколу № 348 було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 348 від 01.03.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито не чинність Сертифікату відповідності на установку для знищення відходів.
Відповідно до п. 8 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність установки на знищення відходів, а саме: договір придбання (оренди), сертифікат відповідності, атестат виробництва або технічний паспорт.
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції між іншим Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15.
Відповідно до п. 6.7 та п. 6.7.1 чинного ДСТУ 3413-96. Система сертификации Укрсепро) (інтернет посилання: https://dnaop.com/html/43921_2.html) : «Сертифікат відповідності видається виключно органом з сертифікації продукції. Сертифікат видається на одиничний виріб, на партію продукції або на продукцію, що випускається підприємством серійно протягом терміну, встановленого ліцензійною угодою, з правом маркування знаком відповідності кожної одиниці продукції.»
З наведеного вбачається, що законом не встановлено вимогу щодо продовження терміну дії такого сертифікату, адже такий документ видається Міністерством безпосередньо під час виробництва такого обладнання.
Також звертаємо увагу, що сертифікат видавався на продукцію, яка випускається у термін з 13 листопада 2015 р по 12 листопада 2017 р.
Отже, наданий у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15 є чинним станом на момент подання тендерної пропозиції!
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cb3a1d161484429c96b98cc08eac68a1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-12-007343-a «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК021:2015 – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 12.02.2024 р.
Учасниками аукціону був ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
01.03.2024 р. згідно протоколу № 348 було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 348 від 01.03.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито не чинність Сертифікату відповідності на установку для знищення відходів.
Відповідно до п. 8 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність установки на знищення відходів, а саме: договір придбання (оренди), сертифікат відповідності, атестат виробництва або технічний паспорт.
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції між іншим Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15.
Відповідно до п. 6.7 та п. 6.7.1 чинного ДСТУ 3413-96. Система сертификации Укрсепро) (інтернет посилання: https://dnaop.com/html/43921_2.html) : «Сертифікат відповідності видається виключно органом з сертифікації продукції. Сертифікат видається на одиничний виріб, на партію продукції або на продукцію, що випускається підприємством серійно протягом терміну, встановленого ліцензійною угодою, з правом маркування знаком відповідності кожної одиниці продукції.»
З наведеного вбачається, що законом не встановлено вимогу щодо продовження терміну дії такого сертифікату, адже такий документ видається Міністерством безпосередньо під час виробництва такого обладнання.
Також звертаємо увагу, що сертифікат видавався на продукцію, яка випускається у термін з 13 листопада 2015 р по 12 листопада 2017 р.
Отже, наданий у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Сертифікат відповідності № UA1.013.0092938-15 є чинним станом на момент подання тендерної пропозиції!
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4e2172c6bc4548d4970b4f414ba62100
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-007343-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п.6 додатку 2 тендерної документації учасник повинен «надати у складі тендерної пропозиції Ліцензію або сканований Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням в ній відповідно до Національного переліку відходів затверджених Постановою КМУ від 20.10.2023р. №1102 та код видів операції відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Вважаємо, що вищезазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників. На сьогодні, вищезазначена ліцензія видана всього одному суб’єкту господарювання в Україні.
Оскільки, Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» набрала чинність тільки 12.12.2023 року, процес отримання ліцензії (який має дуже триваючий характер) міг початися тільки з цієї дати.
Наприклад, тільки для обов’язкової перевірки Міндовкіллям відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії вимогам законодавства відводиться 20 робочих днів. Також, у зв’язку з нещодавно прийнятими Національним переліком відходів, деякі види відходів, які раніше не відносились до небезпечних, отримають такий статус, що призведе до необхідності отримувати ліцензію на управління такими відходами додатковою кількістю субʼєктів господарювання. А новий Порядок класифікації відходів вимагає проведення лабораторних досліджень небезпечності відходів, які можуть тривати більше 6 місяців.
Наша організація почало процес отримання ліцензії. Проте, на сьогодні, через проходження багаточисленних перевірок ми ще не отримали відповідної ліцензії.
Натомість, наша організація має іншій дозвільний документа на право здійснення діяльності управління відходами, а саме: декларацію про провадження господарської діяльності, зареєстрованої 12.12.2023 року. Тобто дозвіл на провадження господарської діяльності на здійснення операцій з управління відходами Запитувачем отримано за декларативним принципом.
Згідно з п. 1 Постанови КМУ № 314 від 8 березня 2022 р. було встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
На підставі вищезазначеного, просимо усунути дискримінаційні умови для учасників торгів та викласти п.6 додатку 2 тендерної документації у наступній редакції:
«6. Надати у складі тендерної пропозиції Ліцензію або сканований Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням в ній відповідно до Національного переліку відходів затверджених Постановою КМУ від 20.10.2023р. №1102 та код видів операції відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» або декларацію про провадження господарської діяльності, зареєстрованою в порядку, передбаченому Постановою КМУ № 314 від 8 березня 2022 р».
Слід зауважити, що встановлення дискримінаційних умов, які може виконати тільки один суб’єкт господарювання в Україні, може свідчити про ознаки корупційного правопорушення та зловживання службовим становищем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2024 13:43
Вирішення:
Доброго дня, станом на 20.02.2024 року необхідну ліцензію отримали вже три субєкта господарювання внаслідок чого вимога щодо наявності Ліцензії або сканованого Наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням в ній відповідно до Національного переліку відходів затверджених Постановою КМУ від 20.10.2023р. №1102 та код видів операції відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
8b93958be71c4a90824e79abac03e873
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-007343-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне.
09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи».
09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» .
З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2024 15:57
Вирішення:
Доброго дня, до Тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено