• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби по догляду за басейном

Завершена

823 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 116.05 UAH
Період оскарження: 12.02.2024 12:29 - 18.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 2d830a5ab2b842c2bd44fee593a50ac2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-12-005577-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
ФОП Шишло Олег Анатолійович 50071, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пров . Бульварний , б. 5, кв. 90 п/р UА3730548200000260095007426 І 6 Назва банку платника : ФДОУ Ощадбанк, м. Дніпро, МФО 305482, ІПН 2667908855, тел . +38(067)5642 154 Вих. № 227 Від 26 лютого 2024 року КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 телефон: (044) 251-62-62; факс: (044) 520-03-25 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Шишло Олег Анатолійович РНОКПП (код ЄДРПОУ) 2667908855 50071, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пров. Бульварний , б. 5, кв. 90 E-mail: moemistokr@ukr.net Телефон: +380675642154 Замовник закупівлі: УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 02229735 Україна, 68600, Одеська обл., Ізмаїльський р-н, місто Ізмаїл, пр.Незалежності, будинок 62 Телефон+380950049675 02229735ok@gmail.com Номер Закупівлі: Номер у Prozorro UA-2024-02-12-005577-a Предмет: Дезінфікуючі засоби по догляду за басейном СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ 12 лютого 2024 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-12-005577-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Дезінфікуючі засоби по догляду за басейном». Очікувана вартість закупівлі становить 823 210,00 грн. з ПДВ. Для участі в даній закупівлі свої тендерні пропозиції подали три учасники: • ТОВ "ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД" (далі – Переможець); • ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Скаржник); • ТОВ "ХІМЕФЕКТ"; • ТОВ "ХОМРОБОТ"; • ТОВ "КрісталПул". В результаті відкриття пропозицій учасників, ТОВ "ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД" визначено переможцем закупівлі. Скаржник вважає, що зазначене рішення Замовника, яке прийнято після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 59 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ: 1.1. Відповідно до п. 1 розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:  інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідної технічної специфікації згідно вимог, що визначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п. 2.1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: 2.1. Паспорт або сертифікат або декларація відповідності або інші відповідні документи, що засвідчують якість дезінфікуючих засобів по догляду за басейном, що є предметом закупівлі, видані заводом виробником товару. Додатком 2 тендерної документації передбачено інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі (технічні вимоги): Рідкий засіб для зниження рН Minus H (соляна 14%) 20 л – 130 штук. Виробник: Poolman або еквівалент. Рідкий засіб для зниження показника кислотно-лужного балансу води в басейні. Рідка консистенція для автоматичного дозування у воду (через насоси-дозатори). Виготовлено на основі соляної кислоти, 14%. Якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає Технічній специфікації тендерної документації замовника, то така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Переможцем в якості еквіваленту запропоновано Розчин соляної кислоти HCL синтетичної технiчної ТУ У 20.1-41265859-003:2022, що підтверджується сертифікатом якості (файл «Сертифiкат_якостi_на_рН_соляна_кислота.pdf»). Відповідно до наданого сертифікату масова доля хлористого водню за результатом аналізу становить 14,5%, що є на 0,5% більше ніж передбачено тендерною документацією. Документація не містить порогу можливого відхилення показника соляної кислоти. Таким чином, Переможцем запропоновано товар, технічні характеристики якого не відповідають умовам документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця мала би бути відхилена Замовником з наведеної вище підстави. 2. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, оскільки наша пропозиція є наступною за ціною, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; -принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція є наступною та відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі. Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій; Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД" переможцем за процедурою закупівлі Дезінфікуючі засоби по догляду за басейном, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-12-005577-a. ФОП _______________________ Олег ШИШЛО
Дата розгляду скарги: 12.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.03.2024 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.03.2024 08:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 4552-р/пк-пз від 12.03.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято до уваги та виконано Замовником.
Автор: ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ, ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ +380675642154 moemistokr@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 6f3fc6dee3764ca68fdb92ec52727dcc
Заголовок пункту скарги: Скарга на визнання переможця
Опис заперечення: ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ:

1.1. Відповідно до п. 1 розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідної технічної специфікації згідно вимог, що визначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до п. 2.1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
2.1. Паспорт або сертифікат або декларація відповідності або інші відповідні документи, що засвідчують якість дезінфікуючих засобів по догляду за басейном, що є предметом закупівлі, видані заводом виробником товару.

Додатком 2 тендерної документації передбачено інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі (технічні вимоги):
Рідкий засіб для зниження рН Minus H (соляна 14%) 20 л – 130 штук.
Виробник: Poolman або еквівалент.
Рідкий засіб для зниження показника кислотно-лужного балансу води в басейні. Рідка консистенція для автоматичного дозування у воду (через насоси-дозатори). Виготовлено на основі соляної кислоти, 14%.

Якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає Технічній специфікації тендерної документації замовника, то така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Переможцем в якості еквіваленту запропоновано Розчин соляної кислоти HCL синтетичної технiчної
ТУ У 20.1-41265859-003:2022, що підтверджується сертифікатом якості (файл «Сертифiкат_якостi_на_рН_соляна_кислота.pdf»).

Відповідно до наданого сертифікату масова доля хлористого водню за результатом аналізу становить 14,5%, що є на 0,5% більше ніж передбачено тендерною документацією. Документація не містить порогу можливого відхилення показника соляної кислоти.

Таким чином, Переможцем запропоновано товар, технічні характеристики якого не відповідають умовам документації.

Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця мала би бути відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: . ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, оскільки наша пропозиція є наступною за ціною, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; -принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція є наступною та відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі. Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій; Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
Опис суті пункту скарги: ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, оскільки наша пропозиція є наступною за ціною, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція є наступною та відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» переможцем закупівлі.
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій;
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір