-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Продукція для чищення
Торги не відбулися
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 12:06 - 17.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
9af796e2c2114ff1886a2bdcd6253bc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-004909-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Чигирин Отклонение.pdf 23.02.2024 15:48
- sign.p7s 23.02.2024 15:49
- рішення від 27.02.2024 № 3546.pdf 27.02.2024 16:24
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2024 № 4182.pdf 07.03.2024 12:42
- рішення від 06.03.2024 № 4182.pdf 08.03.2024 16:50
- Пояснення замовника на Скаргу ТОВ ГРЕНЛАНДІЯ НВП .doc 28.02.2024 16:53
- Відповідь.pdf 28.02.2024 16:54
- Порівняння технічних характеристик.pdf 29.02.2024 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 15:50
Дата розгляду скарги:
06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.03.2024 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасоване рішення про відхилення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП"
Пункт скарги
Номер:
7836b8c2bc7941548861b43fd6f35394
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції
Опис заперечення:
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом б/н від 21.02.2024 було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» з однієї підстави:
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником за даною підставою аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції.
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником за даною підставою аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосив про проведення процедури закупівлі (відкриті торги), опублікувавши оголошення № UA-2024-02-12-004909-a.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом б/н від 21.02.2024 (далі по тексту – протокол відхилення) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» з однієї підстави:
Переможець відкритих торгів з особливостями не надав детальне порівняння складових технічних характеристик в розрізі позицій. Порівнюючи миючий засіб SARMA, який замовником взято за основу, з засобом який пропонує учасник - засіб для миття посуду "EXTREME WASH", при порівнянні складових з відкритих інтернет джерел даних зразків продукції
https://brain.com.ua/ukr/Zasib_dlya_ruchnogo_mittya_posudu_Sarma_7_v_1_Soda-efekt_500_ml_4820268100764-p1022113.html?
utm_content=new_buyers&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA29auBhBxEiwAnKcSqr2v71URfjQplRO578urrLBvYxNk-ME99lO_M-GB90PJUoodUbmoBRoCtFcQAvD_BwE
https://alenka.ua/product/sredstvo-dlya-mytya-posudy-extreme-wash-zhidkij-500-ml
спостерігаємо що показник ПАР в миючому засобі SARMA ˂ 5 %, а в миючому засобі "EXTREME WASH" він становить 5-15%, даний показник викликає лущення і сухість шкіри, іноді провокує алергію, тобто цей показник повинен бути в меншій кількості, тобто даний засіб не відповідає технічним характеристикам заявлених замовником.
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником за даною підставою аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації (далі по тексту – ТД) на підтвердження відповідності запропонованого товару вимагалося надати наступні документи:
1. Заповнена ТЕНДЕРНА ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається за формою згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
2. Специфікація на товар, що пропонується учасником.
11. документи, що засвідчують якість та безпеку продукції: декларація виробника/посвідчення про якість/сертифікат якості (відповідності) тощо;
Усі зазначені документи було надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»:
- Заповнена ТЕНДЕРНА ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» (№717 від 19.02.2024, файл «1. Тендерна пропозиція.pdf»);
- Специфікація (№718 від 19.02.2024, файл «22. Специфікація.pdf»);
- Сертифікат відповідності (№UA.062.СВ.013-23 від 22.12.2023, файл «Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf»);
та в якості «тощо»:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (№12.2-18-1/17835 від 06.08.2020, файл «Висновок НВП.pdf»)
та інші документи.
Разом з тим, жодного документу, який можна було б охарактеризувати як «детальне порівняння складових технічних характеристик в розрізі позицій» не вимагалося тендерною документацією.
Також Замовником у ТД не встановлювалося вимоги за позицією 1:
«показник ПАР в миючому засобі ˂ 5 %».
Не кажучи вже, про те, що якщо перейти за зазначеним Замовником посиланням https://brain.com.ua/ukr/Zasib_dlya_ruchnogo_mittya_posudu_Sarma_7_v_1_Soda-efekt_500_ml_4820268100764-p1022113.html?
utm_content=new_buyers&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA29auBhBxEiwAnKcSqr2v71URfjQplRO578urrLBvYxNk-ME99lO_M-GB90PJUoodUbmoBRoCtFcQAvD_BwE ,
то можна переконатися, що й у засобі, на який посилається Замовник у протоколі відхилення, вміст ПАР ˂ 5 % зазначено лише щодо неіоногенних ПАР (НПАР), а крім того, наявні ще від 15 до 30% аніонні ПАР (АПАР):
Отже перестороги Замовника, що пропонований ТОВ «Гренландія НВП» засіб викликає «лущення і сухість шкіри, іноді провокує алергію» нічим не обгрунтовані, адже вміст НПАР у ньому також ˂ 5 %.
Як необгрунтованим є й твердження, що «даний засіб не відповідає технічним характеристикам заявлених замовником», оскільки Замовником у ТД не заявлено технічних характеристик, зокрема, щодо вмісту ПАР у засобі за позицією 1.
Тому вважаємо незаконніим відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» з підстави, на думку Замовника, вмісту ПАР 5-15% замість ˂ 5 %.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» надано усі підтвердження, яких вимагала ТД. Також надано усі затребувані ТД документи.
Пропоновані ТОВ «Гренландія НВП» засоби та надані нами у складі тендерної пропозиції документи повністю відповідають усім вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
ТОВ «Гренландія НВП» не вбачає у даній підставі відхилення порушення наданими ним у складі тендерної пропозиції документами та характеристиками запропонованих нами засобів вимог ТД і вважає, що Замовник незаконно відхилив нашу тендерну пропозицію з наведеної підстави.
Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП», наведені у протоколі відхилення, не обгрунтовані Замовником та не містять ознак невідповідності тендерної пропозиції нашого Товариства вимогам тендерної документації та/або законодавства про публічні закупівлі.
ТОВ “Гренландія НВП” вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині безпідставного відхилення його тендерної пропозиції, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосив про проведення процедури закупівлі (відкриті торги), опублікувавши оголошення № UA-2024-02-12-004909-a.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом б/н від 21.02.2024 (далі по тексту – протокол відхилення) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» з однієї підстави:
Переможець відкритих торгів з особливостями не надав детальне порівняння складових технічних характеристик в розрізі позицій. Порівнюючи миючий засіб SARMA, який замовником взято за основу, з засобом який пропонує учасник - засіб для миття посуду "EXTREME WASH", при порівнянні складових з відкритих інтернет джерел даних зразків продукції
https://brain.com.ua/ukr/Zasib_dlya_ruchnogo_mittya_posudu_Sarma_7_v_1_Soda-efekt_500_ml_4820268100764-p1022113.html?
utm_content=new_buyers&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA29auBhBxEiwAnKcSqr2v71URfjQplRO578urrLBvYxNk-ME99lO_M-GB90PJUoodUbmoBRoCtFcQAvD_BwE
https://alenka.ua/product/sredstvo-dlya-mytya-posudy-extreme-wash-zhidkij-500-ml
спостерігаємо що показник ПАР в миючому засобі SARMA ˂ 5 %, а в миючому засобі "EXTREME WASH" він становить 5-15%, даний показник викликає лущення і сухість шкіри, іноді провокує алергію, тобто цей показник повинен бути в меншій кількості, тобто даний засіб не відповідає технічним характеристикам заявлених замовником.
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником за даною підставою аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації (далі по тексту – ТД) на підтвердження відповідності запропонованого товару вимагалося надати наступні документи:
1. Заповнена ТЕНДЕРНА ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається за формою згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
2. Специфікація на товар, що пропонується учасником.
11. документи, що засвідчують якість та безпеку продукції: декларація виробника/посвідчення про якість/сертифікат якості (відповідності) тощо;
Усі зазначені документи було надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»:
- Заповнена ТЕНДЕРНА ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» (№717 від 19.02.2024, файл «1. Тендерна пропозиція.pdf»);
- Специфікація (№718 від 19.02.2024, файл «22. Специфікація.pdf»);
- Сертифікат відповідності (№UA.062.СВ.013-23 від 22.12.2023, файл «Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf»);
та в якості «тощо»:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (№12.2-18-1/17835 від 06.08.2020, файл «Висновок НВП.pdf»)
та інші документи.
Разом з тим, жодного документу, який можна було б охарактеризувати як «детальне порівняння складових технічних характеристик в розрізі позицій» не вимагалося тендерною документацією.
Також Замовником у ТД не встановлювалося вимоги за позицією 1:
«показник ПАР в миючому засобі ˂ 5 %».
Не кажучи вже, про те, що якщо перейти за зазначеним Замовником посиланням https://brain.com.ua/ukr/Zasib_dlya_ruchnogo_mittya_posudu_Sarma_7_v_1_Soda-efekt_500_ml_4820268100764-p1022113.html?
utm_content=new_buyers&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA29auBhBxEiwAnKcSqr2v71URfjQplRO578urrLBvYxNk-ME99lO_M-GB90PJUoodUbmoBRoCtFcQAvD_BwE ,
то можна переконатися, що й у засобі, на який посилається Замовник у протоколі відхилення, вміст ПАР ˂ 5 % зазначено лише щодо неіоногенних ПАР (НПАР), а крім того, наявні ще від 15 до 30% аніонні ПАР (АПАР):
Отже перестороги Замовника, що пропонований ТОВ «Гренландія НВП» засіб викликає «лущення і сухість шкіри, іноді провокує алергію» нічим не обгрунтовані, адже вміст НПАР у ньому також ˂ 5 %.
Як необгрунтованим є й твердження, що «даний засіб не відповідає технічним характеристикам заявлених замовником», оскільки Замовником у ТД не заявлено технічних характеристик, зокрема, щодо вмісту ПАР у засобі за позицією 1.
Тому вважаємо незаконніим відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» з підстави, на думку Замовника, вмісту ПАР 5-15% замість ˂ 5 %.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» надано усі підтвердження, яких вимагала ТД. Також надано усі затребувані ТД документи.
Пропоновані ТОВ «Гренландія НВП» засоби та надані нами у складі тендерної пропозиції документи повністю відповідають усім вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
ТОВ «Гренландія НВП» не вбачає у даній підставі відхилення порушення наданими ним у складі тендерної пропозиції документами та характеристиками запропонованих нами засобів вимог ТД і вважає, що Замовник незаконно відхилив нашу тендерну пропозицію з наведеної підстави.
Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП», наведені у протоколі відхилення, не обгрунтовані Замовником та не містять ознак невідповідності тендерної пропозиції нашого Товариства вимогам тендерної документації та/або законодавства про публічні закупівлі.
ТОВ “Гренландія НВП” вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині безпідставного відхилення його тендерної пропозиції, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника