-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожня сіль
Торги відмінено
12 357 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 788.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 788.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 12:07 - 17.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
дискримінаційні вимоги тендерної докумментації
Номер:
1a2c32ed0ffd4ab882ebd9479e90c102
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-005093-a.b3
Назва:
дискримінаційні вимоги тендерної докумментації
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження необхідно підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації). Вважаємо вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства. Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; Предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі, а саме «Дорожня сіль», не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах. Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким. Зі змісту вимоги ТД можна встановити, що у складі пропозиції вимагається надання Скан-копії свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії». По друге, жоден нормативний акт не встановлює «назву документу», який підтверджує право проведення випробувань випробувальної лабораторії. Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які провели сертифікаційні випробування у лабораторії, яка має «свідоцтво/сертифікат про сертифікацію або акредитацію». Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Замовником торгів встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які провели сертифікаційні випробування у випробувальній лабораторії, що має атестат про акредитацію.
Вимагаємо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункті 1.2 Додатку №3 ТД, шляхом приведення у відповідність/виключення вимоги щодо підтвердження сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії» або додати можливість надати Атестат акредитації відповідної лабораторії.
Виключити/виправити п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що зобов’язується проводити лабораторне дослідження зразків, відібраних під час кожної поставки Товару.». Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наголошуємо, що вимога стосовно обов’язку учасників проводити лабораторні дослідження зразків під час кожної поставки є незаконним, адже згідно вимог тендерної документації закуповується 2000 тон солі з поставкою Замовнику автомобільним транспортом. Повідомляємо, що лабораторні дослідження зразків це платна послуга, яка призведе до вагомої збільшення ціни товару. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є незаконними.
Відповідно до п. 1.4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога щодо надання скан-копії митної декларації, що підтверджує факт ввезення на митну територію відповідної партії товару необхідного для виконання умов закупівлі та його розмитнення на території України, в документах повинна відображатися інформація (назва товару, його обсяг, відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу, відомості про відправника, перевізника(імпортера) та отримувача). По-перше, така вимога обмежує коло учасників, які не є імпортерами, а закуповують товар у імпортерів на території України. По -друге, форма митної декларації встановлена постановою КМУ від 21.12.2012 р. № 450 та наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651 «Про затвердження Порядку заповнення митних декларацій за формою єдиного адміністративного документа» також та передбачає вказання найменування товару, його відмінні ознаки та вартість у валюті України або іноземній валюті. Крім того, графа 31 Митної декларації передбачає зазначення опису товару. Отже, заповнення митної декларації здійснюється імпортером на власний розсуд відповідно до чинних нормативних актів, а необхідність ОБОВЬЯЗКОВОГО зазначення інформації, яка вимагається у тендерній документацїі чинним законодавством не передбачено. Вказані вимоги є дискримінаційними і порушують права потенційних учасників, адже – в митних деклараціях не може міститись будь-яка інформація про вантаж яку забажає імпортер. Форма митної декларації затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450. Отже посилання на наявність чи відсутність антизлежувальної добавки в митній декларації є неможливим. Просимо виключити вимоги щодо подання митної декларації з умов Тендерної документації. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги було успішно оскаржено до АМКУ в закупівлях UA-2023-10-27-003084-a, UA-2024-01-16-012165-a
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2024 16:00
Вирішення:
Повідомляємо, що у замовника наразі відсутня потреба у закупівлі дорожньої солі у зв’язку з тим, що у замовника наявний достатній залишок посипальних матеріалів для безперебійного виконання робіт із зимового утримання балансової вулично-дорожньої мережі ШЕУ Святошинського району. Враховуючи вищевикладене, протоколом уповноваженої особи від 16.02.2024 № 11-02/24-5 прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Сіль дорожня), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-12-005093-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
bdc6bc6e672744df9bc6c4153fec7213
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-005093-a.b2
Назва:
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
- 1. Виправити п. 3.2. розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій, а саме: «проєкту договору (Додаток 4), кожна сторінка якого має містити підпис та печатку учасника;».
Повідомляємо, що в тендерній документації взагалі відсутній Додаток 4. Проєкт договору йде під назвою Додаток 5. Отже і всі наступні додатки мають невірну нумерацію.
Враховуючи викладене, для уникнення порушення прав і законних інтересів учасників, просимо привести тендерну документацію у належний стан.
2. Виключити/виправити п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що зобов’язується проводити лабораторне дослідження зразків, відібраних під час кожної поставки Товару.».
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наголошуємо, що вимога стосовно обов’язку учасників проводити лабораторні дослідження зразків під час кожної поставки є незаконним, адже згідно вимог тендерної документації закуповується 2000 тонн солі з поставкою Замовнику автомобільним транспортом. Заявки замовника можуть бути різними, як в обсязі 20 тонн так і всієї партії одразу. Якщо поставка буде відбуватись невеликими партіями то учасник повинен здійснити декілька лабораторних досліджень зразків. Повідомляємо, що лабораторні дослідження зразків це платна послуга, орієнтовна ринкова вартість такого дослідження складає більше 20 000 гривень.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є незаконними.
3. Виключити в абзаці третьому п. 1.4. Таблиці Додатку 3 до тендерної документації слова:
«відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу»
та
«Суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації чи документі який його замінює(надати одну або декілька митних декларацій з зазначеної в довідці партії)».
Вказані частини абзацу є дискримінаційними і порушує права потенційних учасників, адже:
По-перше – в митних деклараціях не може міститись будь-яка інформація про вантаж яку забажає імпортер. Форма митної декларації затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450. Отже посилання на ДСТУ або EN в митній декларації є неможливим.
По-друге – вимога про те, що суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації є такою, що обмежує коло осіб які зможуть підтвердити технічні положення, а отже – дискримінаційною, адже отримувачем товару може бути безпосередньо учасник закупівлі або інший суб’єкт господарювання який не є імпортером.
4. Привести тендерну документацію у відповідність проєкту договору про закупівлю в частині термінів поставки товару. В тендерній документації мова йде про 5 календарних днів з моменту отримання заявки, а в проєкті договору – 5 робочих днів з дати його підписання.
Вказані невідповідності можуть призвести до порушення прав і законних інтересів учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2024 17:50
Вирішення:
Повідомляємо, що у замовника наразі відсутня потреба у закупівлі дорожньої солі у зв’язку з тим, що у замовника наявний достатній залишок посипальних матеріалів для безперебійного виконання робіт із зимового утримання балансової вулично-дорожньої мережі ШЕУ Святошинського району. Враховуючи вищевикладене, протоколом уповноваженої особи від 16.02.2024 № 11-02/24-5 прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Сіль дорожня), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-12-005093-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
8f04634d8e924faa9b7114336def8638
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-005093-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
1.Пунктом 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження необхідно підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації).
Вважаємо вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства.
Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій
Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування
В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою
Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
Предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі, а саме «Дорожня сіль», не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах.
Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом
Нами для проведення випробувань товару, що планується до постачання було залучено випробувану лабораторією ДП «Львівстандартметрологія», яка має атестат акредитації №20586 від 20.04.2023 року, виданий Національним агентством з акредитації України.
Отже, за умови залучення до сертифікації випробувальної лабораторії, ми не маємо можливості взяти участь у процедурі закупівлі враховуючи наступне:
По перше, Випробувальна лабораторія ДП «Львівстандартметрологія» має атестат акредитації, а не свідоцтво/сертифікат про сертифікацію або акредитацію.
Зі змісту вимоги ТД можна встановити, що у складі пропозиції вимагається надання Скан-копії свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії».
По друге, жоден нормативний акт не встановлює «назву документу», який підтверджує право проведення випробувань випробувальної лабораторії
Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які провели сертифікаційні випробування у лабораторії, яка має «свідоцтво/сертифікат про сертифікацію або акредитацію».
Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Замовником торгів встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які провели сертифікаційні випробування у випробувальній лабораторії, що має атестат про акредитацію.
Вимагаємо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункті 1.2 Додатку №3 ТД, шляхом приведення у відповідність/виключення вимоги щодо підтвердження сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії» або додати можливість надати Атестат акредитації відповідної лабораторії.
2. Відповідно до п. 1.4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога щодо надання скан-копії митної декларації, що підтверджує факт ввезення на митну територію відповідної партії товару необхідного для виконання умов закупівлі та його розмитнення на території України, в документах повинна відображатися інформація (назва товару, його обсяг, відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу, відомості про відправника, перевізника(імпортера) та отримувача).
По-перше, така вимога обмежує коло учасників, які не є імпортерами, а закуповують товар у імпортерів на території України.
По -друге, п. 1.2. Додатку 3 передбачено, що якість Товару повинна відповідати вимогам ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг». У вказаному ДСТУ 8853:2019 відсутня вимога щодо наявності антизлежувальної добавки. Наявність такої добавки передбачена ДСТУ 4246:2003.
По-третє, форма митної декларації встановлена постановою КМУ від 21.12.2012 р. № 450 та наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651 «Про затвердження Порядку заповнення митних декларацій за формою єдиного адміністративного документа» також та передбачає вказання найменування товару, його відмінні ознаки та вартість у валюті України або іноземній валюті.
Крім того, графа 31 Митної декларації передбачає зазначення опису товару.
Отже, заповнення митної декларації здійснюється імпортером на власний розсуд відповідно до чинних нормативних актів, а необхідність ОБОВЬЯЗКОВОГО зазначення інформації, яка вимагається у тендерній документацїі чинним законодавством не передбачено.
Вказані вимоги є дискримінаційними і порушують права потенційних учасників, адже:
По-перше – в митних деклараціях не може міститись будь-яка інформація про вантаж яку забажає імпортер. Форма митної декларації затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450. Отже посилання на наявність чи відсутність антизлежувальної добавки в митній декларації є неможливим.
Просимо виключити вимоги щодо подання митної декларації з умов Тендерної документації.
3. Пунктом 1 розділу «Інші документи» Додатку 3 встановлено вимогу про надання копії договору з виробником Товару.
Даною вимогою обмежено права на участь в процедурі закупівлі, тих учасників, які не мають прямого договору з виробником, а закуповують сіль на території України у імпортерів.
Відповідно до абз. 1 ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
- Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до зазначеного абзацу Законодавцем встановлено вимогу до порядку постачання товарів постачальником Замовнику, а не постачання товарів Учаснику торгів від постачальника, або дилера або виробника такого товару.
Отже, зазначені ТД передбачають дискримінаційні вимоги встановлені ст.5 Закону, а саме порушують: добросовісну конкуренцію серед учасників, не встановлюють максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Відповідно пункту 2 розділу «Інші документи» Додатку №3 ТД, Замовником встановлено наступну вимогу щодо надання у складі пропозиції документів:
« - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління, є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи екологічного управління Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі.
- ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю. Вимоги та настанови щодо застосування, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи управління якістю Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі;
- ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Система управління охороною здоров’я та безпекою праці, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі»
Вважаємо вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства.
У абзацах 2, 4, 5 пункту 2 розділу «Інші документи» Додатку №3 ТД Замовником зазначено, що учасник повинен мати сертифікат на систему управління якості (ДСТУ ISO 9001:2018), екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015), управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019) у неспеціалізованій оптовій торгівлі.
Наше підприємство має впроваджені системи управління якості (ДСТУ ISO 9001:2018), екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015), управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019), проте усі вищезгадані сертифікати стосуються сфери діяльності – «Складування, зберігання, транспортування та оптової торгівлі (реалізації) сіллю харчовою, сіллю технічною, сіллю таблетованою, продуктами харчування та напоями
Ми застосовуємо стандарти ISO у сфері оптової торгівлі сіллю технічною, однак у сферах застосування стандартів не вказано «неспеціалізованій»
Як вбачається із вимог ТД, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники у яких в сертифікатах згідно стандартів ISO вказано сферу застосовування «у неспеціалізованій оптовій торгівлі»
Не зрозуміло керуючись яким документом, Замовник торгів встановлював вимогу, що сфера дії стандартів ISO має бути щодо «неспеціалізованої оптової торгівлі».
Вищеописана вимога Замовника не базується на жодному нормативному документі чи стандарту, та дозволяє взяти участь у процедурі закупівлі лише тим Учасникам, у сертифікатах яких вказано сферу застосування «у неспеціалізованій оптовій торгівлі»
Отже, просимо виключити вимоги щодо надання відповідних сертифікатів саме у неспеціалізованій оптовій торгівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги було успішно оскаржено до АМКУ по закупівлі UA-2023-10-27-003084-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 09.11.2023 №18012 (1).pdf 14.02.2024 11:33
Дата подачі:
14.02.2024 11:33
Вирішення:
Повідомляємо, що у замовника наразі відсутня потреба у закупівлі дорожньої солі у зв’язку з тим, що у замовника наявний достатній залишок посипальних матеріалів для безперебійного виконання робіт із зимового утримання балансової вулично-дорожньої мережі ШЕУ Святошинського району. Враховуючи вищевикладене, протоколом уповноваженої особи від 16.02.2024 № 11-02/24-5 прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Сіль дорожня), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-12-005093-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Статус вимоги:
Не задоволено