-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо (талони), бензин А-95 (талони)
Торги не відбулися
176 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 760.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 760.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 11:25 - 17.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
a716785f289449a89ef274b2cb33a212
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-003873-a.b1
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
№1 від 27.02.2024
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа "Олімпійські надії" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25159799
Адреса: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, м.Полтава, вул.1100-річчя Полтави,4а
E-mail: o.nadii2010@ukr.net
Телефон: 380532502949
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. 380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
61045, м. Харків, вул. Отакара Яроша, 18Г
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-12-003873-a
Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилянти (дизельне паливо (талони), бензин А-95 (талони))
Ідентифікатор закупівлі: f8a6bfbfac534b529552042da55ce1b0 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
22 лютого 2024 року
СКАРГА
на ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Комунального закладу дитячо–юнацька спортивна школа «Олімпійські надії»
Полтавської обласної ради №10
Замовником «Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа "Олімпійські надії" Полтавської обласної ради» було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони), бензин А-95 (талони))
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», Учасник)
20.02.2024 року, за результатами проведення аукціону наша пропозиція була на розгляді з огляду того, що ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» був єдиним учасником аукціону.
21.02.2024 року Замовником було опубліковано повідомлення про виправлення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» з наступним змістом: «Повідомляємо вас про недоліки, які необхідно усунути протягом 24 годин з моменту оприлюднення даного повідомлення. 1) В ТД (додаток 1 Інші документи від учасника п.5 зазначено «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме документи передбачені в Додатку 2 до Тендерної документації) Ваші технічні, якісні та кількісні характеристики були повністю скопійовані з додатку 2 ТД і не мають конкретизації та стверджувальної форми до запропонованих саме вами товарів. 2) В ТД ( Додаток 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісніхарактеристики предмета закупівлі» зазначено, що У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: - копію діючої ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС через які буде здійснюватися заправка (власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідносин); - Документ про створення об’єднання учасників - якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. - У випадку залучення партнерських АЗС учасник надає: - копію/ї договору/ів, укладеного/их між учасником та суб'єктом господарювання (АЗС партнером), термін дії якого не менше за строк дії договору згідно умов цієї тендерної документації та в якому вказані АЗС, за якими запропонована заправка автотранспорту Загальні умови поставки товарів: - Обов’язкове розташування хоча б однієї діючої АЗС на відстані не більше 10 км від місця Замовника, також у межах Полтавського району, Полтавської області та на території всієї України. Усі запропоновані учасником АЗС повинні бути обладнані терміналами для відпуску палива по паливних талонах.). В тендерній пропозиції Вами надана довідка щодо АЗС учасника, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в якій зазначено АЗС лише в м.Полтава. Перелік повинен включати всі АЗС у межах Полтавського району, Полтавської області та на території всієї України. Усі запропоновані учасником АЗС повинні бути обладнані терміналами для відпуску палива по паливних талонах. На кожну з них повинна надаватися ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Далі зазначено підставу користування АЗС в м.Полтава «партнерська», то в випадку залучення партнерських АЗС учасник надає: - копію/ї договору/ів, укладеного/их між учасником та суб'єктом господарювання (АЗС партнером), термін дії якого не менше за строк дії договору згідно умов цієї тендерної документації та в якому вказані АЗС, за якими запропонована заправка автотранспорту Вам необхідно виправити невідповідності в наданих документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З повагою, уповноважена особа Замовника.»
21.02.2024 ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» своєчасно виконало вимоги повідомлення про усунення невідповідностей.
22.02.2024 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на підставі абз.5 п.п. 1 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Вважаємо рішення Замовника про відхилення ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» таким, що порушує його права та інтереси останнього.
Згідно з п. 56 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначив, що «згідно календарного плану спортивно-масових заходів, Замовник не може обійтися перебуванням АЗС лише в Полтавській області, в зв’язку з чим була прописана вимога в тендерній пропозиції про перелік АЗС на території України та діючої ліцензії на роздрібну торгівлю цих АЗС. Таким чином, учасник не дотримався вимог про усунення невідповідностей в цій частині не надавши ліцензії та не зазначивши АЗС на території України».
Відповідно до умов тендерної документації, а саме Додатку 2 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми з переліком АЗС, із зазначенням адреси, назви АЗС, права власності (власна, орендована, партнерська), графік роботи цих АЗС.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на виконання вказаної вимоги тендерної документації надало довідку щодо АЗС учасника, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника файл «довідка щодо АЗС.pdf» з переліком АЗС у м. Полтава, що є територією України.
Однак, Замовник вказав у повідомленні про усунення невідповідностей, що перелік повинен включати всі АЗС у межах Полтавського району, Полтавської області та на території всієї України.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» з метою виконання вимог повідомлення про усунення невідповідностей надало довідку (вих № №6 від 21.02.2024) файл «довідка щодо АЗС.pdf» з переліком АЗС у м. Полтава та в м. Решетилівка, Полтавської області, що є територією України, а також надав на кожну з вказаних в переліку АЗС ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Конституцією України визначено, що міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України. Місто Полтава не має спеціального статусу, а отже входить до складу Полтавської області як усі інші міста, селища та села Полтавської області. Крім того, місто Полтава входить до складу Полтавського району, що підтверджується відомостями з Порталу «Децентралізація»: https://decentralization.ua/newrayons/1383/composition?page=27.
Учасник також надав у складі тендерної пропозиції перелік АЗС у м. Решетилівка Полтавської області, що також є територією України, а також ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до кожної запропонованої АЗС файли «1003.pdf», «10001.pdf», «10002.pdf».
Замовником не встановлено конкретної адміністративно-територіальної одиниці України, де саме має знаходиться АЗС, а тому ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало вимоги тендерної документації та повідомлення про усунення невідповідностей, надавши у складі тендерної пропозиції перелік АЗС по території України та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до них.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-02-12-003873-a Замовником Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа "Олімпійські надії" Полтавської обласної ради (Код ЄДРПОУ: 25159799)
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ФУЛ ФЬЮЖН".
Директор Анастасія Кравчук
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа Олімпійські надії Полтавської обласної ради.pdf.asice.zip 27.02.2024 16:47
- sign.p7s 27.02.2024 16:48
- рішення від 29.02.2024 № 3821.pdf 29.02.2024 16:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4388.pdf 12.03.2024 12:24
- рішення від 11.03.2024 № 4388.pdf 14.03.2024 14:52
- Пояснення2.pdf 07.03.2024 20:00
- Пояснювальна.docx 07.03.2024 20:00
- Протокол №17 виконання рішення.pdf 14.03.2024 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 17:12
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.02.2024 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2024 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), враховуючи вимоги постанови Кабміну від 12.10.2022р №1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі-особливості), у зв’язку з необхідністю виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4388-р/пк-пз від 11.03.2024, яке оприлюднене на порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик 14.03.2024 14:52
ВИРІШИЛА:
1. Виконати рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4388-р/пк-пз від 11.03.2024 за скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖЕН» від 27.02.2024 № UA-2024-02-12-003873-a.bl щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, а саме, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» за процедурою закупівлі «Дизельне паливо(талони), бензин А-95 (талони) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-12-003873-а.
2. Прозвітувати про виконання рішення 4388-р/пк-пз від 11.03.2024 на веб порталі Уповноваженого органу в порядку, Уповноваженим органом та Законом.
Пункт скарги
Номер:
3356126a0d74434fb34c3c95c627d10e
Заголовок пункту скарги:
Замовником не встановлено конкретної адміністративно-територіальної одиниці України, де саме має знаходиться АЗС, а тому ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало вимоги тендерної документації та повідомлення про усунення невідповідностей, надавши у складі тендерної пропозиції перелік АЗС по території України та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до них.
Опис заперечення:
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначив, що «згідно календарного плану спортивно-масових заходів, Замовник не може обійтися перебуванням АЗС лише в Полтавській області, в зв’язку з чим була прописана вимога в тендерній пропозиції про перелік АЗС на території України та діючої ліцензії на роздрібну торгівлю цих АЗС. Таким чином, учасник не дотримався вимог про усунення невідповідностей в цій частині не надавши ліцензії та не зазначивши АЗС на території України».
Відповідно до умов тендерної документації, а саме Додатку 2 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми з переліком АЗС, із зазначенням адреси, назви АЗС, права власності (власна, орендована, партнерська), графік роботи цих АЗС.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на виконання вказаної вимоги тендерної документації надало довідку щодо АЗС учасника, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника файл «довідка щодо АЗС.pdf» з переліком АЗС у м. Полтава, що є територією України.
Однак, Замовник вказав у повідомленні про усунення невідповідностей, що перелік повинен включати всі АЗС у межах Полтавського району, Полтавської області та на території всієї України.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» з метою виконання вимог повідомлення про усунення невідповідностей надало довідку (вих № №6 від 21.02.2024) файл «довідка щодо АЗС.pdf» з переліком АЗС у м. Полтава та в м. Решетилівка, Полтавської області, що є територією України, а також надав на кожну з вказаних в переліку АЗС ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Конституцією України визначено, що міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України. Місто Полтава не має спеціального статусу, а отже входить до складу Полтавської області як усі інші міста, селища та села Полтавської області. Крім того, місто Полтава входить до складу Полтавського району, що підтверджується відомостями з Порталу «Децентралізація»: https://decentralization.ua/newrayons/1383/composition?page=27.
Учасник також надав у складі тендерної пропозиції перелік АЗС у м. Решетилівка Полтавської області, що також є територією України, а також ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до кожної запропонованої АЗС файли «1003.pdf», «10001.pdf», «10002.pdf».
Замовником не встановлено конкретної адміністративно-територіальної одиниці України, де саме має знаходиться АЗС, а тому ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало вимоги тендерної документації та повідомлення про усунення невідповідностей, надавши у складі тендерної пропозиції перелік АЗС по території України та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до них.
Відповідно до умов тендерної документації, а саме Додатку 2 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми з переліком АЗС, із зазначенням адреси, назви АЗС, права власності (власна, орендована, партнерська), графік роботи цих АЗС.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на виконання вказаної вимоги тендерної документації надало довідку щодо АЗС учасника, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника файл «довідка щодо АЗС.pdf» з переліком АЗС у м. Полтава, що є територією України.
Однак, Замовник вказав у повідомленні про усунення невідповідностей, що перелік повинен включати всі АЗС у межах Полтавського району, Полтавської області та на території всієї України.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» з метою виконання вимог повідомлення про усунення невідповідностей надало довідку (вих № №6 від 21.02.2024) файл «довідка щодо АЗС.pdf» з переліком АЗС у м. Полтава та в м. Решетилівка, Полтавської області, що є територією України, а також надав на кожну з вказаних в переліку АЗС ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Конституцією України визначено, що міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України. Місто Полтава не має спеціального статусу, а отже входить до складу Полтавської області як усі інші міста, селища та села Полтавської області. Крім того, місто Полтава входить до складу Полтавського району, що підтверджується відомостями з Порталу «Децентралізація»: https://decentralization.ua/newrayons/1383/composition?page=27.
Учасник також надав у складі тендерної пропозиції перелік АЗС у м. Решетилівка Полтавської області, що також є територією України, а також ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до кожної запропонованої АЗС файли «1003.pdf», «10001.pdf», «10002.pdf».
Замовником не встановлено конкретної адміністративно-територіальної одиниці України, де саме має знаходиться АЗС, а тому ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало вимоги тендерної документації та повідомлення про усунення невідповідностей, надавши у складі тендерної пропозиції перелік АЗС по території України та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до них.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» з метою виконання вимог повідомлення про усунення невідповідностей надало довідку (вих № №6 від 21.02.2024) файл «довідка щодо АЗС.pdf» з переліком АЗС у м. Полтава та в м. Решетилівка, Полтавської області, що є територією України, а також надав на кожну з вказаних в переліку АЗС ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Конституцією України визначено, що міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України. Місто Полтава не має спеціального статусу, а отже входить до складу Полтавської області як усі інші міста, селища та села Полтавської області. Крім того, місто Полтава входить до складу Полтавського району, що підтверджується відомостями з Порталу «Децентралізація»: https://decentralization.ua/newrayons/1383/composition?page=27.
Учасник також надав у складі тендерної пропозиції перелік АЗС у м. Решетилівка Полтавської області, що також є територією України, а також ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до кожної запропонованої АЗС файли «1003.pdf», «10001.pdf», «10002.pdf».
Замовником не встановлено конкретної адміністративно-територіальної одиниці України, де саме має знаходиться АЗС, а тому ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало вимоги тендерної документації та повідомлення про усунення невідповідностей, надавши у складі тендерної пропозиції перелік АЗС по території України та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до них.
Конституцією України визначено, що міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України. Місто Полтава не має спеціального статусу, а отже входить до складу Полтавської області як усі інші міста, селища та села Полтавської області. Крім того, місто Полтава входить до складу Полтавського району, що підтверджується відомостями з Порталу «Децентралізація»: https://decentralization.ua/newrayons/1383/composition?page=27.
Учасник також надав у складі тендерної пропозиції перелік АЗС у м. Решетилівка Полтавської області, що також є територією України, а також ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до кожної запропонованої АЗС файли «1003.pdf», «10001.pdf», «10002.pdf».
Замовником не встановлено конкретної адміністративно-територіальної одиниці України, де саме має знаходиться АЗС, а тому ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало вимоги тендерної документації та повідомлення про усунення невідповідностей, надавши у складі тендерної пропозиції перелік АЗС по території України та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним до них.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Відміна торгів не у відповідності вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
7ff5244a78b34a2990c31136fc4598b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-003873-a.c2
Назва:
Відміна торгів не у відповідності вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
№1 від 18.03.2024
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа "Олімпійські надії" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25159799
Адреса: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, м.Полтава, вул.1100-річчя Полтави,4а
E-mail: o.nadii2010@ukr.net
Телефон: 380532502949
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. 380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
61045, м. Харків, вул. Отакара Яроша, 18Г
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-12-003873-a
Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилянти (дизельне паливо (талони), бензин А-95 (талони))
Ідентифікатор закупівлі: f8a6bfbfac534b529552042da55ce1b0 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
15 березня 2024 року
СКАРГА
на ПРОТОКОЛ №18 уповноваженої особи
Замовником «Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа "Олімпійські надії" Полтавської обласної ради» було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони), бензин А-95 (талони))
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», Учасник)
20.02.2024 року, за результатами проведення аукціону наша пропозиція була на розгляді з огляду того, що ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» був єдиним учасником аукціону.
15.03.2024 року Замовник прийняв рішення скасування торгів на підставі підпункту 2 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству та є таким, що порушує права учасника.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «У технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації Замовник допустився помилок, не визначивши потрібну кількість діючих АЗС, не зазначив конкретне розташування АЗС на територіально-адміністративній одиниці України, що призвели до неоднозначностей та різного тлумачення, цієї вимоги. У зв’язку з відсутньою технічною можливістю в електронній системі закупівель вносити зміни до тендерної документації на момент кваліфікації тендерної пропозиції Учасника, наявні підстави для відміни закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-02-12-003873-a Замовником Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа "Олімпійські надії" Полтавської обласної ради (Код ЄДРПОУ: 25159799);
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відміну закупівлі UA-2024-02-12-003873-a.
Директор Анастасія Кравчук
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №25.pdf 03.04.2024 14:17
- протокол №25.pdf 03.04.2024 13:00
- Пояснювальна від 21.03.24.pdf 22.03.2024 15:20
- Пояснювальна від 21.03.24.docx 22.03.2024 15:20
- Рішення від 28.03.2024 №5654.pdf 02.04.2024 10:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 №5654.pdf 29.03.2024 15:26
- Рішення від 20.03.2024 №5023.pdf 20.03.2024 15:29
- sign.p7s 18.03.2024 17:57
- скарга відміна торгів дитячо-юнацька спортивна школа Олімпійські надії Полтавської обласної ради.pdf.asice.zip 18.03.2024 17:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 18:02
Дата розгляду скарги:
28.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2024 10:56
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2024 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), враховуючи вимоги постанови Кабміну від 12.10.2022р №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі-особливості), у зв’язку з необхідністю виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5654-р/пк-пз від 28.03.2024, яке оприлюднене на порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик 02.04.2024 10:56
ВИРІШИЛА:
1. Виконати рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5654-р/пк-пз від 28.03.2024 за скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖЕН» від 18.03.2024 № UA-2024-02-12-003873-a.с2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, а саме, скасувати рішення про відміну процедури закупівлі «Дизельне паливо(талони), бензин А-95 (талони) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-12-003873-а.
2. Прозвітувати про виконання рішення 5654-р/пк-пз від 28.03.2024 на веб порталі Уповноваженого органу в порядку, Уповноваженим органом та Законом.
Пункт скарги
Номер:
b09800b596454d5383e56078c8218498
Заголовок пункту скарги:
15.03.2024 року Замовник прийняв рішення скасування торгів на підставі підпункту 2 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству та є таким, що порушує права учасника. Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «У технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації Замовник допустився помилок, не визначивши потрібну кількість діючих АЗС, не зазначив конкретне розташування АЗС на територіально-адміністративній одиниці України, що призвели до неоднозначностей та різного тлумачення, цієї вимоги. У зв’язку з відсутньою технічною можливістю в електронній системі закупівель вносити зміни до тендерної документації на момент кваліфікації тендерної пропозиції Учасника, наявні підстави для відміни закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель» При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Опис заперечення:
15.03.2024 року Замовник прийняв рішення скасування торгів на підставі підпункту 2 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству та є таким, що порушує права учасника.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «У технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації Замовник допустився помилок, не визначивши потрібну кількість діючих АЗС, не зазначив конкретне розташування АЗС на територіально-адміністративній одиниці України, що призвели до неоднозначностей та різного тлумачення, цієї вимоги. У зв’язку з відсутньою технічною можливістю в електронній системі закупівель вносити зміни до тендерної документації на момент кваліфікації тендерної пропозиції Учасника, наявні підстави для відміни закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству та є таким, що порушує права учасника.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «У технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації Замовник допустився помилок, не визначивши потрібну кількість діючих АЗС, не зазначив конкретне розташування АЗС на територіально-адміністративній одиниці України, що призвели до неоднозначностей та різного тлумачення, цієї вимоги. У зв’язку з відсутньою технічною можливістю в електронній системі закупівель вносити зміни до тендерної документації на момент кваліфікації тендерної пропозиції Учасника, наявні підстави для відміни закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству та є таким, що порушує права учасника.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «У технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації Замовник допустився помилок, не визначивши потрібну кількість діючих АЗС, не зазначив конкретне розташування АЗС на територіально-адміністративній одиниці України, що призвели до неоднозначностей та різного тлумачення, цієї вимоги. У зв’язку з відсутньою технічною можливістю в електронній системі закупівель вносити зміни до тендерної документації на момент кваліфікації тендерної пропозиції Учасника, наявні підстави для відміни закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «У технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації Замовник допустився помилок, не визначивши потрібну кількість діючих АЗС, не зазначив конкретне розташування АЗС на територіально-адміністративній одиниці України, що призвели до неоднозначностей та різного тлумачення, цієї вимоги. У зв’язку з відсутньою технічною можливістю в електронній системі закупівель вносити зміни до тендерної документації на момент кваліфікації тендерної пропозиції Учасника, наявні підстави для відміни закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)