-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Студентські квитки державного зразка
Завершена
17 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 87.40 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 10:32 - 17.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Виправлення неточностей
Номер:
4bf7fe36f7214f00b985adf6657cd598
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-002215-a.a2
Назва:
Виправлення неточностей
Вимога:
Шановний Замовнику!
Завіряємо Вас, що ми жодним чином не заперечуємо і не оскаржуємо, що згідно частини 5 статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Абзацу 2 частини 6 статті 23 Закону сказано, що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, на які ви посилаєтесь у своєму «роз’ясненні».
У Додатку 3 до тендерної документації розділ 1. Додаткові вимоги, пункт 1.3. Для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю та системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати копії чинних сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 виданих учаснику стосовно друку документів вітчизняним органом чи організацією з оцінки відповідності або ISO 9001, ISO 14001 та ISO 27001 виданих учаснику стосовно друку документів іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що сфера застосування сертифікатів ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 виданих учаснику стосовно друку документів вітчизняним органом чи організацією з оцінки відповідності або ISO 9001, ISO 14001 та ISO 27001 виданих учаснику стосовно друку документів іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності не відповідає предмету закупівлі UA-2024-02-12-002215-a «Студентські квитки державного зразка, код за ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту». Згідно Державного зразку та опису студентського квитка, який затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України №1474 від 25.10.2013 р. (зі змінами), а саме: п.2 Студентський квиток має титульний (лицьовий) і текстовий (зворотний) боки. Розміри квитка: висота - 85,6 мм; ширина - 54 мм; товщина від 0,65 мм до 0,84 мм. Радіус округлення кутів - 3,18 мм. Якість друку не гірше 600 ppi. Механічна цілісність та можливість візуального зчитування інформації мають забезпечуватися на весь строк користування; абзац 7 пункту 4 Студентський квиток виготовляється із синтетичних або полімерних матеріалів. Згідно Додатку 5 до тендерної документації у п.11 вимагається надати копію висновку, виданого уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України ДП "Інфоресурс" за результатами проведених аналізів та оцінок якості пластикових карток. Висновок ДП "Інфоресурс" надається про відповідність/невідповідність інформаційно-виробничого комплексу встановленим вимогам для виготовлення пластикових карток студентських (учнівських) квитків державного зразка.
Виходячи з вищевказаного предмет закупівлі UA-2024-02-12-002215-a «Студентські квитки державного зразка, код за ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту» проходить процес виробництва/виготовлення і є друкованою продукцією.
Доводимо до вашого відому, що виготовлення друкованої продукції, якою є студентські квитки державного зразка, це складний технологічний процес, який значною мірою відрізняється від друку документів. Тому і системи управління якістю ISO 9001, ДСТУ ISO 9001 та системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ISO 14001, ДСТУ ISO 14001 у цих процесах будуть відрізнятись.
Тож при виготовленні Студентських квитків державного зразка повинні застосувати систему управління якістю та систему управління навколишнім середовищем (екологічного управління) відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001 або ISO 9001, ISO 14001 стосовно виготовлення друкованої продукції або надання інших поліграфічних послуг (згідно класифікації видів економічної діяльності які діють на території України) вітчизняним органом чи організацією з оцінки відповідності.
Враховуючи наведене, та з метою уникнення подальшого оскарження результатів торгів та затягування процедури закупівлі просимо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №16_1 від 16.02.24 .pdf 16.02.2024 15:29
Дата подачі:
15.02.2024 17:08
Вирішення:
Керуючись вимогами статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), пунктом 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України ‘‘Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі
- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом № 63 від
13.10.2022 року,
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
ВИРІШИЛА:
1. Надати на звернення Учасника щодо усунення порушення, що було оприлюднене в електроній системі закупівель (номер вимоги: UA-2024-02-12-002215-a.a2), роз’яснення щодо тенедрної документації по предмету закупівлі: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту « Студентські квитки державного зразка» (ідентифікатор - UA-2024-02-12-002215-a).
Відповідно до Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка (далі - Положення) затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України №1474 від 25.10.2013 р. (зі змінами), студентський (учнівський) квиток державного зразка (далі - квиток) - електронний документ, що містить персональні дані про студента закладу вищої (фахової передвищої) освіти або учня закладу професійної (професійно-технічної) освіти, який формується на підставі замовлення на створення квитків та виготовлення їх карток, що занесений за допомогою ІВС «ОСВІТА» до ЄДЕБО та частково відтворений на пластиковій картці (далі - картка) встановленого зразка, яка може бути використана для електронної ідентифікації особи, підтвердження права на пільгу та як платіжний інструмент.
Згідно Наказу №708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», а саме п.3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 22450000-9 «Друкована продукція з елементами захисту» включає в себе номенклатурну позицію: 22455000-4 «Посвідчення особи» що узгоджується з Положенням та предметом закупівлі.
Встановивши вимогу надати копії чинних сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO14001 та ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 виданих учаснику стосовно друку документів вітчизняним органом чи організацією з оцінки відповідності або ISO 9001, ISO 14001 та ISO 27001 виданих учаснику стосовно друку документів іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності замовник жодним чином не порушує право потенційних учасників прийняти участь в закупівлі.
Повторно звертаємо вашу увагу на те, що в статті 23 Закону сказано, що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Разом з тим, відповідно до абзацу другого частини п'ятнадцятої статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
На підставі вищевикладеного вважаємо вимогу безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Уповноважена особа ОЛЕНА ГОЛЕНКО
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внести зміни
Номер:
1fefdbaeb95f4d46b736adb1ddb0fa22
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-002215-a.c1
Назва:
Внести зміни
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до тендерної документації розділ 1. Додаткові вимоги, пункт 1.3. Для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю та системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати копії чинних сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 виданих учаснику стосовно друку документів вітчизняним органом чи організацією з оцінки відповідності або ISO 9001, ISO 14001 та ISO 27001 виданих учаснику стосовно друку документів іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності.
Звертаємо Вашу увагу на те, що сфера застосування сертифікатів ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 виданих учаснику стосовно друку документів вітчизняним органом чи організацією з оцінки відповідності або ISO 9001, ISO 14001 та ISO 27001 виданих учаснику стосовно друку документів іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності не відповідає предмету закупівлі UA-2024-02-12-002215-a «Студентські квитки державного зразка, код за ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту».
Згідно Державного зразку та опису студентського квитка, який затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України №1474 від 25.10.2013 р. (зі змінами), а саме:
п.2 Студентський квиток має титульний (лицьовий) і текстовий (зворотний) боки. Розміри квитка: висота - 85,6 мм; ширина - 54 мм; товщина від 0,65 мм до 0,84 мм. Радіус округлення кутів - 3,18 мм. Якість друку не гірше 600 ppi. Механічна цілісність та можливість візуального зчитування інформації мають забезпечуватися на весь строк користування;
абзац 7 пункту 4 Студентський квиток виготовляється із синтетичних або полімерних матеріалів.
Згідно Додатку 5 до тендерної документації у п.11 вимагається надати копію висновку, виданого уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України ДП "Інфоресурс" за результатами проведених аналізів та оцінок якості пластикових карток. Висновок ДП "Інфоресурс" надається про відповідність/невідповідність інформаційно-виробничого комплексу встановленим вимогам для виготовлення пластикових карток студентських (учнівських) квитків державного зразка.
Виходячи з вищевказаного предмет закупівлі UA-2024-02-12-002215-a «Студентські квитки державного зразка, код за ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту» проходить процес виробництва/виготовлення і є друкованою продукцією. Тож для виготовлення Студентських квитків державного зразка неможна застосувати таку сферу діяльності як «друк документів».
Вимагаємо привести тендерну документацію до чинного законодавства України шляхом внесення змін у Додаток 3 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 14_02_24р..pdf 14.02.2024 15:07
Дата подачі:
13.02.2024 16:55
Вирішення:
Керуючись вимогами статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -
Закон), пунктом 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
«Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених Законом України ‘‘Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі
- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом № 63 від
13.10.2022 року,
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
ВИРІШИЛА:
1. Надати на звернення Учасника щодо усунення порушення, що було оприлюднене в електроній системі закупівель (номер вимоги:UA-2024-02-12-002215-a.c1), роз’яснення щодо тенедрної документації по предмету закупівлі: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту « Студентські квитки державного зразка» (ідентифікатор - UA-2024-02-12-002215-a).
Згідно частини 5 статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
В абзаці 2 частини 6 статті 23 Закону сказано, що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На підставі вищевикладеного вважаємо вимогу безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
2. Забезпечити оприлюднення розяснення на звернення Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 54 Постанови.
Уповноважена особа Олена ГОЛЕНКО
Статус вимоги:
Відхилено