-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Бензин А95
Код номенклатурної позиції: 09132000-3 Бензин
Завершена
224 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 240.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 240.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 10:19 - 10.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискримінаційних умов ТД
Номер:
328094146008468ca47ad5f0179bdd53
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-002031-a.b1
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов ТД
Скарга:
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Українська академія друкарства внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Бензин А95 Код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-12-002031-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників власних або орендованих АЗС;
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір УКРНАФТА ІФС.pdf 16.02.2024 15:15
- Скарга від 16.02.2024 на умови документації замовника - Українська академія друкарства.docx.pdf 16.02.2024 15:15
- Скарга від 16.02.2024 на умови документації замовника - Українська академія друкарства.docx 16.02.2024 15:15
- sign.p7s 16.02.2024 15:23
- рішення від 20.02.2024 № 3129.pdf 20.02.2024 18:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3736.pdf 29.02.2024 12:41
- рішення від 28.02.2024 № 3736.pdf 04.03.2024 12:47
- Відповідь на скаргу.doc 23.02.2024 16:36
- Відповідь на скаргу.pdf 23.02.2024 16:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 16:42
Дата розгляду скарги:
28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 18:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2024 12:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тендерної документації, на підставі рішення колегії АМКУ.
Пункт скарги
Номер:
7570dd032eca4061bb704f31e25d4946
Заголовок пункту скарги:
Замовником було опубліковано тендерну документацію, яка містить дискримінаційні умови
Опис заперечення:
1.1. В Додатку № 3 до тендерної документації, на сторінці 1 цього додатку, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників власних/орендованих АЗС:
«До учасника ставиться вимога щодо наявності власної, або орендованої, АЗС на відстані не більше 3 км.. у м. Львові, від місцярозташування замовника (учасником в складі пропозиції подаються документи, щодо наявності у власності, або оренді АЗС, а також інформація щодо місцязнаходження АЗС та режиму її роботи)»
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності/оренди - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності /оренди.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або в оренді - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС. Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
«До учасника ставиться вимога щодо наявності власної, або орендованої, АЗС на відстані не більше 3 км.. у м. Львові, від місцярозташування замовника (учасником в складі пропозиції подаються документи, щодо наявності у власності, або оренді АЗС, а також інформація щодо місцязнаходження АЗС та режиму її роботи)»
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності/оренди - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності /оренди.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або в оренді - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС. Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис суті пункту скарги:
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС Укрнафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Скаржник надає копію партнерського договору, укладеного з емітентом талонів мережі АЗС Укрнафта (договір № Т-1090/23 від 25.12.2023 р.: На умовах договору № Т-1090/23 від 25.12.2023 р.: 1.1. Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар - паливо за довірчим документом – Талоном, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти вказаний Товар; 1.5. Відпуск Товару з АЗС здійснюється за Талоном на отримання Товару, відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 року; 5.2.2. Довірчий документ – Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного у карті об’єму і марки Товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених Талонах вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю Товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні.)
-
Повʼязаний документ:
Договір УКРНАФТА ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Українська академія друкарства внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Бензин А95 Код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-12-002031-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників власних або орендованих АЗС;