-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0)
Завершена
4 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 500.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2024 17:33 - 14.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
Номер:
e74e640f48f34fb58559bff5a0098421
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-013251-a.c2
Назва:
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
Вимога:
Вимога 2
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
У розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні» тендерної документації Замовник вимагає з учасників акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця до дати подання тендерних пропозицій. Дезінфекцію автотранспорту проводить інший суб’єкт господарювання, якій не є учасником (потенційним учасником) торгів, якій надає акти виконаних робіт з дезінфекції. Тобто, учасник торгів зобов’язаний для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції надати документи, які надані третьою особою, яка не є учасником торгів на проведення закупівлі - товару.
Ця вимога на підставі абзацу другого пункту три статті 16 Закону не має ні якого відношення до закупівлі товару. Тому вона звужує коло учасників, у яких є документи від інших суб’єктів господарювання, третіх осіб, які не є учасниками або потенційними учасниками торгів, порушують діюче законодавство про закупівлю, а саме абзац другий пункт три статті 16 Закону, та є корупційним.
Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та вилучити цю вимогу з тендерної документації, яка грубо порушує абзац другий пункт три статті 16 Закону, оскільки Ви проводити торги на закупівлю товару та повинні керуватися підпунктами 1,2,3,4 пункту два ст.16 Закону, та не вимагати у учасника наявності підтвердження своєї відповідності такому критерію залучених спроможностей та документів від інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.docx 13.02.2024 17:14
- відповідь на вимогу 2.docx 16.02.2024 16:52
Дата подачі:
13.02.2024 17:14
Вирішення:
Відповідь на вимогу про усунення порушення
UA-2024-02-09-013251-a.c2
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В тендерній документації на закупівлю м'яса - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) п. 5 р. 3 визначені 3 кваліфікаційні критерії, які передбачені ст. 16 Закону. П. 6 р. 3 тендерної документації передбачена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати діючий договір про проведення дезінфекції та акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці. Акт виконаних робіт - це первинний документ, який відображає факт виконання робіт, конкретні види робіт, які були надані із зазначенням їх вартості та терміну виконання. Акт виконаних робіт складають у двох примірниках: по одному для виконавця і замовника. Підписують акт представники обох сторін.
Отже, оскільки акт виконаних робіт складається у двох примірниках та підписується сторонами договору, він не є документом, який видається іншим суб’єктом господарювання, а відноситься до первинних документів договору про проведення дезінфекції. Крім того, інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином Замовник має право включити до тендерної документації інші вимоги, які він вважає необхідними для безпечного транспортування та забезпечення якості продуктів харчування. З огляду на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про порушення Замовником абзацу другого пункту 3 ст.16 Закону
Номер:
2d853a3136464b03a1177aa5473f2c70
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-013251-a.c1
Назва:
Про порушення Замовником абзацу другого пункту 3 ст.16 Закону
Вимога:
Вимога №1
Про порушення Замовником абзацу другого пункту 3 ст.16 Закону
У розділі 5 «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовник вимагає з учасників залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Ця вимога на підставі абзацу другого пункту три статті 16 Закону не має ні якого відношення до закупівлі товару. Тому вона звужує коло учасників, у яких є документи від інших суб’єктів господарювання, третіх осіб, які не є учасниками або потенційними учасниками торгів, порушують діюче законодавство про закупівлю, а саме абзац другий пункт три статті 16 Закону, та є корупційним.
Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та вилучити цю вимогу з тендерної документації, яка грубо порушує абзац другий пункт три статті 16 Закону, оскільки Ви проводити торги на закупівлю товару та повинні керуватися підпунктами 1,2,3,4 пункту два ст.16 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.docx 13.02.2024 17:03
- відповідь на вимогу 1.docx 16.02.2024 16:51
Дата подачі:
13.02.2024 17:03
Вирішення:
Відповідь на вимогу про усунення порушення
UA-2024-02-09-013251-a.c1
Згідно з абзацом 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Пунктом 5 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі коли учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше як 20% від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Отже цей пункт тендерної документації стосується лише закупівлі робіт або послуг. Пунктом 7 розділу 5 тендерної документації передбачено, що інформація про субпідрядників не передбачена.
Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості документального підтвердження зазначеного критерію учасники повинні надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, а саме про наявність водія/водіїв транспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників. Також учасники повиннні надати заяви-згоди на обробку та використання персональних даних вказаних працівників, трудові книжки та/або трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року. Вимогами тендерної документації передбачено, що якщо учасник і роботодавець працівників відповідної кваліфікації є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця. Відповідно до статті 5 Закону, одним із головних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника.
Таким чином Замовник не вимагає з учасників обов’язкового залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію можуть надати як власних працівників, так і працівників перевізника. Тобто, Замовник не звужує коло потенційних учасників, а навпаки розширює його, а відповідно вказані вимоги не є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання. З огляду на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено