-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів
Завершена
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 500.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2024 16:09 - 03.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
e891f16c9c1541e091cc26b8e28e2171
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-012279-a.b4
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Скарга ТОВ "АДІС - МОТОР" на рішення замовника про визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ від ТОВ АДІС МОТОР 20.03.2024 19:00
- sign.p7s 20.03.2024 19:05
- рішення від 22.03.2024 № 5198.pdf 22.03.2024 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2024 № 5900.pdf 03.04.2024 13:10
- рішення від 02.04.2024 № 5900.pdf 05.04.2024 18:24
- АМКУ2.docx 26.03.2024 15:32
- додаток.docx 26.03.2024 15:32
- UA-2024-02-09-012279-a____2.PDF 26.03.2024 15:32
- ПР8 скасування рішення ТО авто 08 04 2024.PDF 08.04.2024 10:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 19:12
Дата розгляду скарги:
02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.04.2024 18:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення
Пункт скарги
Номер:
10a4f70284244ba2a3a72ceb53a163e9
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Опис заперечення:
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення:
Намір Замовника укласти договір з учасником, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Опис суті пункту скарги:
Замовник визначив переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем учасника, тендерна пролпозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
30ac44dee69a451480dcc83db56dffcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-012279-a.a3
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Під час аналізу тендерної документації скаржником ТОВ "МУСТАНГ МОТОРС" було виявлено грубі порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме в частині встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог, а саме в Додатку 6 до ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в форматі ворд 16.02.2024 21:55
- Перелік змін до ТД 16.02.2024 21:55
- Тендерна документація 16.02.2024 21:55
- Скарга 16.02.2024 21:55
- sign.p7s 16.02.2024 22:01
- рішення від 20.02.2024 № 3122.pdf 20.02.2024 17:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 22:04
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.02.2024 17:10
Пункт скарги
Номер:
02140dde458644788c621b940ee84fcd
Заголовок пункту скарги:
Заперечення, щодо обмеження Замовником кола учасників в публічній закупівлі
Опис заперечення:
Замовником навмисно в загальний перелік автомобілів в Додатку 6 ТД додається один автомобіль, що потребує саме гарантійного обслуговування, у зв’язку із чим, виконати всі вимоги та відповідати всім вимогам тендерної документації може лише 1 учасник.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Замовником здійснюється закупівля послуг з технічного обслуговування автомобілів, перелік яких встановлено у Додатку 6 до Тендерної документації. Таблицею 1 визначено перелік, який складається з 13 автомобілів.
Проте, скаржником встановлено, що Таблицею 2 Додатку 6 до Тендерної пропозиції визначено перелік у кількості 1 автомобіля, що підлягає гарантійному обслуговуванню, а саме автомобіль марки Opel. Звертаємо увагу на той факт, що в Одеській області та місті Одеса наявний лише 1 (один) офіційний авторизований дилер марки Opel, що підтверджується відкритими даними з офіційного веб-сайту (https://www.opel.ua)
Опис суті пункту скарги:
Замовником штучно звужено коло потенційних учасників до 1 (одного).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з переліку автомобілів, що підлягають технічному обслуговуванню та ремонту, який визначений у Додатку 6 (стр. 40 ) до тендерної документації автомобіль, який підлягає обслуговуванню на авторизованих або спеціалізованих СТО (до закінчення терміну гарантії – на субпідряді) (Таблиця 2 Додатку 6 до тендерної документації).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискрімінаційні діі Замовника
Номер:
a952434500f847438f2f898e6694a9db
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-012279-a.c2
Назва:
Скарга на дискрімінаційні діі Замовника
Скарга:
Скарга на дискрімінаційні діі Замовника щодо встановлення обмежень відстані, які вказані в Додатку № 6 ТД (сторінка 40 ТД)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ АДІС МОТОР_АМКУ_з додатками 16.02.2024 15:49
- sign.p7s 16.02.2024 16:04
- рішення від 20.02.2024 № 3155.pdf 20.02.2024 17:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2024 № 3663.pdf 28.02.2024 11:54
- рішення від 27.02.2024 № 3663.pdf 01.03.2024 11:28
- UA-2024-02-09-012279-a.c2 бп.pdf 22.02.2024 14:04
- СТО щодо скарги.docx 22.02.2024 14:04
- UA-2024-02-09-012279-a.c2.docx 22.02.2024 14:04
- UA-2024-02-09-012279-a.c2.PDF 22.02.2024 14:04
- ТД ТО зміни авто_2024 01 03 2024.docx 01.03.2024 17:52
- Перелік змін ТО авто_01 03 2024.docx 01.03.2024 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 16:20
Дата розгляду скарги:
27.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.03.2024 11:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скаргу задоволено.
Пункт скарги
Номер:
32b38e19ce9b4ba9a739a517772dea1a
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискрімінаційні діі Замовника
Опис заперечення:
Скарга на дискрімінаційні діі Замовника щодо встановлення обмежень відстані, які вказані в Додатку № 6 ТД (сторінка 40 ТД)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Скарга на дискрімінаційні діі Замовника щодо встановлення обмежень відстані, які вказані в Додатку № 6 ТД (сторінка 40 ТД)
Опис суті пункту скарги:
У вимогах до надання послуг, що розміщені в додатку 6 до тендерної документації встановлено, що для скорочення експлуатаційних витрат Замовника, СТО учасника повинна розміщуватися в межах міста Одеса та Одеської області на відстані надання послуг – не більше 5 км від місцезнаходження Замовника (м. Одеса), по дорогам загального користування. При цьому, час проїзду до/від місця розташування Учасника в години максимальної завантаженості доріг по місту, має складати не більше 20 хвилин.
Дана вимога як зазначає Замовник встановлюється з метою економії виробничого часу та коштів Замовника, оскільки у випадку розміщення виробничої бази Виконавця на відстані більше 5 км та при постійній наявності максимального завантаження доріг, витрати Замовника необґрунтовано збільшуються, а саме: збільшуються витрати на паливно-мастильні матеріали, амортизаційне зношення та призводить до нерентабельності використання транспортних засобів (ТЗ) в робочий час.
Отже, фактично у цих вимогах Замовника закладено два критерія, зокрема критерій відстані та критерій часу.
Однак, ТОВ «АДІС-МОТОР» вважає, що таке встановлення обмежень не є обґрунтованим. Немає з боку Замовника обґрунтувань у тендерній документації, що задекларована Замовником легітимна мета у скороченні експлуатаційних витрат на паливно-мастильні матеріали та амортизаційне зношення, буде досягнута при встановлені таких обмежень щодо відстані та часу.
Замовник не зазначає, якими документами Учасник повинен підтвердити факт, що час проїзду від місця надання послуг Учасником до місцезнаходження Замовника в години максимальної завантаженості доріг по місту Одеса складатиме не більше 20 хвилин.
Також Замовник не зазначає яким чином, зокрема з урахуванням яких саме показників та в якій спосіб, зокрема з застосування яких саме методик повинна розраховутись потенційним Учасником величина у 20 хвилин.
Крім того, Замовник також в тендерній документації не розкриває поняття години максимальної завантаженості доріг, а також не розкриває поняття використання транспортних засобів (ТЗ) в робочий час, що в свою чергу створюють невизначеність та непередбачуваність у запланованому періоді часу руху автомобілем Замовника до СТО Учасника та в зворотному напрямку.
Замовник не зазначає, якими документами Учасник повинен підтвердити факт, що СТО Учасника розміщено в межах міста Одеса та Одеської області на відстані надання послуг – не більше 5 км від місцезнаходження Замовника (м. Одеса).
Також Замовник на відміну від часового критерію не зазначає яким чином та в якій спосіб, повинна розраховуйсь відстань до 5 км. Замовник, не зазначає в якому напрямку руху, а саме до/від місця розташування СТО Учасника відстань до місцезнаходження Замовника має становити не більше 5 км. Це є важливим фактором з точки зору обґрунтованості встановлення саме такого критерію, оскільки з урахуванням особливостей транспортної інфраструктури м. Одеси та з урахуванням дільниць маршруту де є виключно односторонній рух транспортних засобів, відстань у напрямку від Замовника до СТО Учасника може становити до 5 км., а у напрямку від СТО Учасника до місцезнаходження Замовника може становити вже більше 5 км. та навпаки.
Дана вимога як зазначає Замовник встановлюється з метою економії виробничого часу та коштів Замовника, оскільки у випадку розміщення виробничої бази Виконавця на відстані більше 5 км та при постійній наявності максимального завантаження доріг, витрати Замовника необґрунтовано збільшуються, а саме: збільшуються витрати на паливно-мастильні матеріали, амортизаційне зношення та призводить до нерентабельності використання транспортних засобів (ТЗ) в робочий час.
Отже, фактично у цих вимогах Замовника закладено два критерія, зокрема критерій відстані та критерій часу.
Однак, ТОВ «АДІС-МОТОР» вважає, що таке встановлення обмежень не є обґрунтованим. Немає з боку Замовника обґрунтувань у тендерній документації, що задекларована Замовником легітимна мета у скороченні експлуатаційних витрат на паливно-мастильні матеріали та амортизаційне зношення, буде досягнута при встановлені таких обмежень щодо відстані та часу.
Замовник не зазначає, якими документами Учасник повинен підтвердити факт, що час проїзду від місця надання послуг Учасником до місцезнаходження Замовника в години максимальної завантаженості доріг по місту Одеса складатиме не більше 20 хвилин.
Також Замовник не зазначає яким чином, зокрема з урахуванням яких саме показників та в якій спосіб, зокрема з застосування яких саме методик повинна розраховутись потенційним Учасником величина у 20 хвилин.
Крім того, Замовник також в тендерній документації не розкриває поняття години максимальної завантаженості доріг, а також не розкриває поняття використання транспортних засобів (ТЗ) в робочий час, що в свою чергу створюють невизначеність та непередбачуваність у запланованому періоді часу руху автомобілем Замовника до СТО Учасника та в зворотному напрямку.
Замовник не зазначає, якими документами Учасник повинен підтвердити факт, що СТО Учасника розміщено в межах міста Одеса та Одеської області на відстані надання послуг – не більше 5 км від місцезнаходження Замовника (м. Одеса).
Також Замовник на відміну від часового критерію не зазначає яким чином та в якій спосіб, повинна розраховуйсь відстань до 5 км. Замовник, не зазначає в якому напрямку руху, а саме до/від місця розташування СТО Учасника відстань до місцезнаходження Замовника має становити не більше 5 км. Це є важливим фактором з точки зору обґрунтованості встановлення саме такого критерію, оскільки з урахуванням особливостей транспортної інфраструктури м. Одеси та з урахуванням дільниць маршруту де є виключно односторонній рух транспортних засобів, відстань у напрямку від Замовника до СТО Учасника може становити до 5 км., а у напрямку від СТО Учасника до місцезнаходження Замовника може становити вже більше 5 км. та навпаки.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3. Зобов’язати Службу відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області (код ЄДРПОУ 25829550, 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги»», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-09-012279-a, з метою усунення порушень, зазначених у вимогах до надання послуг в додатку 6 до тендерної документації.
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
b502a36519a1425a8df34265370d54ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-012279-a.b1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга щодо встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА WORD.docx 16.02.2024 09:31
- СКАРГА PDF.pdf 16.02.2024 09:31
- Проект договору СТО 2024.doc 16.02.2024 09:31
- ТД ТО авто_2024.docx 16.02.2024 09:31
- Перелік змін ТО авто_14 02 2024.docx 16.02.2024 09:31
- ТД ТО зміни авто_2024.docx 16.02.2024 09:31
- Рішення від 25.10.2019 _ 15427.pdf 16.02.2024 09:31
- рішення від 19.12.2023 _ 20468.pdf 16.02.2024 09:31
- Рішення від 04.04.2017 1758.pdf 16.02.2024 09:31
- sign.p7s 16.02.2024 10:15
- Рішення від 19.02.2024 № 2993.pdf 19.02.2024 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 10:15
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.02.2024 16:21
Пункт скарги
Номер:
8b2047dfb8a64894b230c559b0e65ab1
Заголовок пункту скарги:
Заперечення щодо встановлення Замовником територіального обмеження потенційних учасників
Опис заперечення:
Абзац 1, Розділу "Вимоги до надання послуг" Додатку 6 до тендерної документації (стор. 40 тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Замовником встановлено жорсткі територіальні рамки щодо місцезнаходження СТО потенційного учасника, а саме в радіусі 5 км від місцезнаходження замовника, що обмежує можливість участі в закупівлі інших суб'єктів господарювання
Опис суті пункту скарги:
У зв'язку із необгрунтованим встановленням територіального обмеження, скаржник не має змоги прийняти участі у процедурі закупівлі, як і багато інших суб'єктів господарювання
×
-
Назва доказу:
Практика АМКУ
-
Опис доказу:
Підтвердження позиції скаржника на практиці АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 25.10.2019 _ 15427.pdf
-
-
Назва доказу:
Практика АМКУ
-
Опис доказу:
Підтвердження позиції скаржника на практиці АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 19.12.2023 _ 20468.pdf
-
-
Назва доказу:
Практика АМКУ
-
Опис доказу:
Підтвердження позиції скаржника на практиці АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 04.04.2017 1758.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частини видалення дискримінаційних вимог, що встановлені Замовником в Абзацу 1, Розділу "Вимоги до надання послуг" Додатку 6 до тендерної документації (стор. 40 тендерної документації), а саме: «Для скорочення експлуатаційних витрат Замовника, СТО учасника повинна розміщуватися в межах міста Одеса та Одеської області на відстані надання послуг – не більше 5 км від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Одеса), по дорогам загального користування. При цьому, час проїзду до/від місця розташування Учасника в години максимальної завантаженості доріг по місту, має складати не більше 20 хвилин.»