-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
(ІН-ПК-24Т_34_ВО) Засіб для миття посуду
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ІН-ПК-24Т_34_ВО) ДК 021: 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб для миття посуду) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 308 800.00 грн. без ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.02.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 3 088.00 UAH
Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та неправомірно відхилив пропозицію ТОВ "ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ"
- Витяг ТОВ Чернівціпобутхім.pdf 02.04.2024 14:20
- Декларація про відповідність ТР Засіб для ручного миття посуду.pdf 02.04.2024 14:20
- Додаток 1 до ТД.docx 02.04.2024 14:20
- Лист ТОВ Чернівціпобутхім.pdf 02.04.2024 14:20
- ПВ 3 29.03.2024.docx 02.04.2024 14:20
- Скарга ТОВ Чернівціпобутхім.docx 02.04.2024 14:20
- Скарга.pdf 02.04.2024 14:20
- Тех регламент мийних засобів.pdf 02.04.2024 14:20
- sign.p7s 02.04.2024 14:23
- рішення від 04.04.2024 № 6027.pdf 04.04.2024 19:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2024 № 6520.pdf 12.04.2024 14:26
- рішення від 11.04.2024 № 6520.pdf 15.04.2024 17:33
- Пояснення по суті Скарги 05.04.2024.docx 05.04.2024 11:07
- Пояснення по суті Скарги 05.04.2024.docx.zip 05.04.2024 11:07
- Пояснення по суті Скарги 05.04.2024.pdf 05.04.2024 11:07
- скасування.docx 16.04.2024 11:39
Пункт скарги
Відповідно до Додатку 1 Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» в п.1 Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем) в п.п.1 зазначено:
1.1 Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України); або - зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування); або - сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95). 1.2 Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. 1.3 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. 1.4 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. 1.5 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції.
Скаржником у складі документів тендерної пропозиції було надано Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів ( Файл «Декларація про відповідність ТР Засіб для ручного миття посуду.pdf», додається до скарги) яка , складена відповідно до вимог чинного Технічного регламенту мийних засобів та Додатку 3 до Технічного регламенту мийних засобів ( Файл «Тех регламент мийних засобів.pdf», додається до скарги) , оскільки п.п.1 в якому зазаначено: « у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України)» та п.п 1.2. «Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою», надана декларація відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Тобто, виходячи з вищевикладених підпунктів Декларація про відповідність не має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність та не повинна містити посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Запропонований ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» товар та надані нами у складі тендерної пропозиції документи повністю відповідають усім вимогам Тендерної документації та чинному законодавству України.
Скаржник не вбачає у даній підставі відхилення порушення наданими ним у складі тендерної пропозиції документами та характеристиками запропонованого нами товару вимогам ТД і вважає, що Замовник незаконно відхилив нашу тендерну пропозицію з наведеної підстави.
Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ », наведені в Протоколі, не обгрунтовані Замовником та не містять ознак невідповідності тендерної пропозиції нашого Товариства вимогам тендерної документації та/або законодавства про публічні закупівлі.
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує, те що декларація складена відповідно до вимог чинного Технічного регламенту мийних засобів та Додатку 3 до Технічного регламенту мийних засобів та відповідає всім вимогам тендерної документації Замовника.
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність ТР Засіб для ручного миття посуду.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист пояснення щодо невідповідністі щодо п. 1 розділу «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує , що учасником надано належний документ, який відповідає всі вимогам ТД та те, що зазначена невідповідінсть є необгрунтованою.
-
Повʼязаний документ:
Лист ТОВ Чернівціпобутхім.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує усунення невідповідності учасником.
-
Повʼязаний документ:
Витяг ТОВ Чернівціпобутхім.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації.
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, які документи замовник вимагав для документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі згідно п.1
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД.docx
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
- рішення від 26.07.2023 № 11464.pdf 04.03.2024 15:50
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір 28.02.24.doc 04.03.2024 15:50
- Сертифікат 9001 ISO та ДСТУ.pdf 04.03.2024 15:50
- Сертифікат 14001 ISO та ДСТУ.pdf 04.03.2024 15:50
- ТУ 005 2019 Вироби побутової хімії.pdf 04.03.2024 15:50
- Сертифікат відповідності Донат.pdf 04.03.2024 15:50
- Додаток А до ТД.docx 04.03.2024 15:50
- Паспорт якості.PDF 04.03.2024 15:50
- Лист офіційного представництва.PDF 04.03.2024 15:50
- Додаток 1 то ТД.docx 04.03.2024 15:50
- Скарга.pdf 04.03.2024 15:50
- Скарга.docx 04.03.2024 15:50
- sign.p7s 04.03.2024 15:51
- Рішення від 06.03.2024 №4161.pdf 06.03.2024 17:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 №4712.pdf 15.03.2024 11:41
- Рішення від 14.03.2024 №4712.pdf 18.03.2024 18:30
- Паспорт якості.PDF 07.03.2024 10:19
- Пояснення по суті Скарги 07.03.2024.docx 07.03.2024 10:19
- Пояснення по суті Скарги 07.03.2024.pdf 07.03.2024 10:19
- Пояснення по суті Скарги 07.03.2024.docx.zip 07.03.2024 10:19
- Протокол скасув 25.03.2024.docx 25.03.2024 12:34
- відхилення 25.03.2024.docx 25.03.2024 12:34
- ПВ 25.03.2024.docx 25.03.2024 12:34
Пункт скарги
2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» надано наступні документи виробника ПП «Торговий Дім Донат» по позиції Засіб для миття посуду 0,5 л :
1. Паспорт якості (файл «Паспорт якості.pdf, додається до скарги );
2. Нормативний документ (файл «ТУ 005 2019 Вироби побутової хімії.pdf», додається до скарги );
3. Сертифікат на систему управління якістю (файл «Сертифікат ISO 9001 ISO та ДСТУ.pdf», додається до скарги );
4. Сертифікат на систему екологічного управління ( файл « Сертифікат 14001 ISO та ДСТУ pdf», додається до скарги);
4. Сертифікат відповідності (файл «Сертифікат відповідності Донат.pdf, додається до скарги);
5. Лист виробника (файл «Лист офіційного представника.pdf», додається до скарги).
Жодним з цих документів не підтверджено відповідність продукції вимогам Замовника, а саме:
-Зовнішній вигляд;
- Склад (основні компоненти);
-Рівень здатності до біологічного розкладу ПАР, % аніонні ПАР, % неіоногенні ПАР, %;
-Густина, г/см³.
Також, не підтвердженно відповідность, засобу що пропонується , вимогам нормативних документів та нормативно-правових актів, які регулюють безпеку мийних засобів, зокрема: СанПиН № 6026-Б-91 «Санитарные правила и нормы по производству и применению товаров бытовой химии»; Методические указания по гигиенической оценке товаров бытовой химии № 6026 В-91
Таким чином, учасник ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» не виконав вимоги п. 2.2 та Додатку А , Додатку 1 документації Замовника, внаслідок чого пропозиція цього учасника мала бути відхилена Замовником через її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.5.4 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пунктів 44-47 Особливостей.
Друга частина п. 44 Особливостей визначає підстави для відхилення, що стосуються поданої учасником тендерної пропозиції, а саме – тендерна пропозиція відхиляється, якщо вона:
– не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей.
Тобто невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
З урахуванням Рішення від 26.07.2023 № 11464.pdf (додається до скарги) комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, пропозиція ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР підлягає відхиленню.
Тому, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР » мала бути відхилена Замовником торгів відповідно до статті 31 Закону та пункту 40, 41 та 44 Особливостей.
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Тендерної документації (назва файлу "Додаток 1 до ТД")
-
Опис доказу:
Долучено Додаток 1 до Тендерної документації, який містить вимоги, що були порушені Переможцем, а саме: підпункт 2.2 пункту 2 Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 то ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Рішення Органу оскарження від 26.07.2023 №11464 (Файл "Рішення від 26.07.2023 № 11464.pdf")
-
Опис доказу:
Долучено Рішення Органу оскарження від 26.07.2023 №11464, яким підтверджується наявність практики Органу оскарження з оскаржуваного питання.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 26.07.2023 № 11464.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист виробника, який наданий ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (файл «Лист офіційного представника.pdf»)
-
Опис доказу:
Долучено Лист виробника, який не підтверджує відповідність продукції вимогам Замовника згідно Додатку А та Додатку 1.
-
Повʼязаний документ:
Лист офіційного представництва.PDF
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності, який наданий ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (файл «Сертифікат відповідності Донат.pdf, додається до скарги)
-
Опис доказу:
Долучено Сертифікат відповідності, який не підтверджує відповідність продукції вимогам Замовника згідно Додатку А та Додатку 1.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності Донат.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на систему екологічного управління, який наданий ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" ( файл « Сертифікат 14001 ISO та ДСТУ pdf»)
-
Опис доказу:
Долучено Сертифікат на систему екологічного управління, який не підтверджує відповідність продукції вимогам Замовника згідно Додатку А та Додатку 1.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 14001 ISO та ДСТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на систему управління якістю, який наданий ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"(файл «Сертифікат ISO 9001 ISO та ДСТУ.pdf»
-
Опис доказу:
Долучено Сертифікат на систему управління якістю, який не підтверджує відповідність продукції вимогам Замовника згідно Додатку А та Додатку 1.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 9001 ISO та ДСТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Нормативний документ наданий ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"(файл «ТУ 005 2019 Вироби побутової хімії.pdf»)
-
Опис доказу:
Долучено нормативний документ,який не підтверджує відповідність продукції вимогам Замовника згідно Додатку А та Додатку 1.
-
Повʼязаний документ:
ТУ 005 2019 Вироби побутової хімії.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості наданий ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" ( назва файлу "Паспорт якості.pdf)
-
Опис доказу:
Долучено паспорт якості, який не підтверджує відповідність продукції вимогам Замовника згідно додатку А та Додатку 1.
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості.PDF
-
-
Назва доказу:
Додаток А до Тендерної документації (назва файлу "Додаток А до ТД.docx")
-
Опис доказу:
Долучено Додаток А до Тендерної документації, який містить технічні вимоги, які вимагалися Замовником щодо продукції.
-
Повʼязаний документ:
Додаток А до ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця № 6 - 28/02-24 від 28.02.2024 року (назва файлу "Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір 28.02.24.doc"
-
Опис доказу:
Долучено Протокол визначення переможця № 6 - 28/02-24 від 28.02.2024 року, який містить оскаржуване рішення Уповноваженої особи Замовника.
-
Повʼязаний документ:
Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір 28.02.24.doc
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір