• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі та фрукти свіжі

Завершена

3 920 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 603.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2024 15:30 - 17.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга стосовно неправомірного обрання переможця процедури закупівлі

Номер: a06828ea9778490baa090fabf79c47f0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-09-011344-a.b1
Назва: Скарга стосовно неправомірного обрання переможця процедури закупівлі
Скарга:
Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради (далі - Замовник) 09 лютого 2024 року оприлюднено оголошення щодо закупівлі овочів та фруктів свіжих за процедурою відкриті торги, номер оголошення UA-2024-02-09-011344-a. Разом із оголошенням про проведення закупівлі була оприлюднена тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника Пригоди Наталії Олександрівни (протокол №25 від «07» лютого 2024 року), зі змінами від 15 лютого 2024 року (протокол № 32). Ретельно вивчивши оприлюднену Документацію Товариство з обмеженою відповідальністю «РУОЛ СТАНДАРТ» (далі – Скаржник або ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ») прийняло рішення взяти участь у вищезазначеній процедурі закупівлі та 20 лютого 2024 року подало свою тендерну пропозицію. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, свої пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (далі – ТОВ «ФУДГРАНД»), код ЄДРПОУ 44844146; 2 Скаржник. Оцінка тендерних пропозицій здійснювалась на основі критерію «Ціна». Питома вага критерію – 100 %. За результатами оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною була визнана тендерна пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД». Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 21 лютого 2024 року о 13:12 за київським часом. 26 лютого 2024 року Замовником через електронну систему закупівель оприлюднено повідомлення для ТОВ «ФУДГРАНД» з вимогою про усунення невідповідностей до 17:30 год 27 лютого 2024 року. 28 лютого 2024 року тендерна пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД» була визнана Замовником такою, що відповідає вимогам Документації, Закону та Особливостей, а саме, ТОВ «ФУДГРАНД» визнано переможцем процедури закупівлі (рішення уповноваженої особи Замовника від 28 лютого 2024 року № 44). Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД» підлягала відхиленню та Замовником неправомірно обрано ТОВ «ФУДГРАНД» переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.03.2024 16:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.03.2024 11:41
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт", Світлана Назаренко 3800442235593 NNN-SSS-VVV@UKR.NET

Пункт скарги

Номер: b00fe17dae66427aa54817b6439ba2af
Заголовок пункту скарги: Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД», яка не відповідала вимогам, що встановлені пунктом 14 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації
Опис заперечення: Пунктом 14 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає договір на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України, однак ТОВ «ФУДГРАНД» під час подання тендерної пропозиції вимоги вказаного пункту не виконало
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Документацією, а саме Додатком 2 «Технічні вимоги», передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати договір на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи.
Окрім того, пунктом 15 Додатку 2 Документації передбачено необхідність надання свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше другого півріччя 2023 року.

У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» наданий Сертифікат калібрування №04/0245К від 23 жовтня 2023 року (файл «45 калібрування ваги.pdf,») який підтверджує проведення калібрування ваг торгівельних настільних електронних ВТНЕ-15Т-1-1, заводський (серійний) номер №1519, який виданий Метрологічним центром Державного підприємства «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» наданий Договір №040538 від 18 жовтня 2023 року про надання платних послуг, укладений між Державним підприємством «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» та ТОВ «ФУДГРАНД» (далі – Договір) ((файл «41 калібрування ваги Договір.pdf»). Будь-які інші договори, укладені з Державним підприємством «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», у тендерній пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» відсутні.
Скаржник вважає, що вказаний Договір не підтверджує, що його умовами передбачається надання саме послуг з калібрування та, відповідно, ТОВ «ФУДГРАНД» не виконало умови пункту 14 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації в частині надання у складі тендерної пропозиції договору на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи.
Відповідно до умов Договору його предметом є надання послуг з метрології без зазначення конкретного найменування таких послуг. Одночасно у розділі 1 «Предмет договору та вартість послуг» Договору зазначено, що вартість послуг визначається згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 28 жовтня 2015 року №865 «Про затвердження Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт».
Слід зазначити, що преамбула зазначеної постанови Кабінету Міністрів України містить посилання на статтю 29 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», як законодавчу підставу затвердження цього Порядку.
Відповідно до статті 29 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» оплата робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, здійснюється в порядку та відповідно до методики визначення вартості зазначених робіт, які затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 1 зазначеного вище Порядку передбачено наступне:
«1. Цей Порядок установлює механізм оплати підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами - підприємцями (далі - замовники) робіт, зазначених у статті 17 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, та визначення їх вартості, а саме проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації (далі - роботи)».
Тобто застосування «Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт», зокрема визначення вартості робіт відповідно до нього, здійснюється виключно у випадках виконання робіт з повірки засобів вимірювальної техніки.
Слід зазначити, що статтю 17, яка має назву «Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації» онормовано виключно питання проведення повірки засобів вимірювальної техніки.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» калібрування це сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу. В той же час згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства у сфері метрології, калібрування та повірка є різними видами метрологічної діяльності.
Враховуючи вищевказане, ТОВ «ФУДГРАНД» не виконало в повному обсязі вимоги, передбачені пунктом 14 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації, оскільки у складі його тендерної пропозиції не надано договору на проведення саме калібрування засобів вимірювальної техніки, зокрема, ваг торгівельних настільних електронних ВТНЕ-15Т-1-1, заводський (серійний) номер №1519.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД» із вищевказаних підстав Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, Особливості, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: de26656c7743423cbc37413612700ee7
Заголовок пункту скарги: Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД», яка не відповідала вимогам, що встановлені пунктом 16 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації, а також з причин не виправлення ТОВ «ФУДГРАНД» виявлених Замовником невідповідностей
Опис заперечення: Пунктом 16 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, чинні на 2024 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік (перелік) проведення періодичної повірки на 2023 рік та свідоцтва про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність.
Однак ТОВ «ФУДГРАНД» під час подання тендерної пропозиції вимоги вказаного пункту не виконало
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Документацією, а саме Додатком 2 «Технічні вимоги», передбачено, що !!! На підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи, зокрема:
14. Договір, укладений з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України.
15. Свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше другого півріччя 2023 року.
16. Учасник повинен надати документи, чинні на 2024 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік (перелік) проведення періодичної повірки на 2023 рік та свідоцтва про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» на часткове виконання пункту 16 Додатку 2 Документації надано, зокрема, свідоцтво № 12-М/3022 про повірку засобу вимірювальної техніки, що підтверджує проведення повірки на ваги електронні торгові ICS 15NT, видане Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Слід зазначити, що ТОВ «ФУДГРАНД» на виконання пункту 15 Додатку 2 до Документації в складі тендерної пропозиції подавалися документи, підтверджуючи калібрування наявних в учасника інших необхідних засобів вимірювальної техніки (гігрометра, термометра).
При цьому, в порушення вимог Документації ТОВ «ФУДГРАНД» надано свідоцтво на повірку лише одного засобу вимірювальної техніки, а саме на ваги електронні торгові ICS 15NT
26 лютого 2024 року Замовником через електронну систему закупівель оприлюднено повідомлення для ТОВ «ФУДГРАНД» з вимогою про усунення невідповідностей до 17:30 год 27 лютого 2024 року.
Одним з пунктів вказаного повідомлення (3), зазначено наступне:
«3. Згідно пункту 16 Додатку 2 Учасник повинен надати документи, чинні на 2024 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік (перелік) проведення періодичної повірки на 2023 рік та свідоцтва про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». Учасник не виконав вище зазначеної вимоги відповідно до таких засобів вимірювальної техніки як: термометри та гігрометри. Керуючись пунктом 43 Особливостей, пропонуємо виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
27 лютого 2024 року о 14:14 год ТОВ «ФУДГРАНД» в електронній системі закупівель оприлюднено архівну папку з назвою «усунення невідповідностей.zip».
28 лютого 2024 року Замовником тендерна пропозиція ТОВ «Фудгранд» була визнана такою, що відповідає вимогам Документації, Закону та Особливостей, а саме ТОВ «ФУДГРАНД» було визнано переможцем процедури закупівлі (рішення уповноваженої особи Замовника від 28 лютого 2024 року № 44).
Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД» підлягала відхиленню та Замовником неправомірно обрано ТОВ «ФУДГРАНД» переможцем процедури закупівлі.
Вважаємо, що ТОВ «ФУДГРАНД» не виправлено невідповідності в тендерній пропозиції.
З аналізу вимог документації, а саме пунктів 14, 15, 16, слідує, що Замовником вимагається надання документального підтвердження щодо засобів вимірювальної техніки, зокрема стосовно проведення калібрування та проходження повірки таких засобів.
Окрім того, в інформації Додатку 2, перед пунктом 16 (в пунктах 14, 15) зазначено які засоби вимірювальної техніки є необхідними, а саме, ваги, гігрометр, термометр.
При цьому, в Замовника відсутній обов’язок зазначення (повторення) всього переліку згаданих засобів вимірювальної техніки при кожному вживанні словосполучення «засоби вимірювальної техніки» в Документації.
Також звертаємо увагу, що документами ТОВ «ФУДГРАНД» наданими ніби-то на усунення невідповідностей, згаданий учасник не лише не усунув невідповідності, оскільки по суті повторив (повторно завантажив) перелік документів, які вже були оприлюднені в складі тендерної пропозиції, а наданими поясненнями лише підтвердив невідповідність своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до оприлюднених ТОВ «ФУДГРАНД» пояснень від 27.02.2024 № б/н, учасник посилається на те, що пункт 16 Додатку 2 не містить переліку засобів вимірювальної техніки, а також посилань до інших пунктів, умов, з яких можна зробити висновок, що до складу пропозиції повинні бути надані документи на повірку гігрометрів та термометрів.
При цьому, цікаво яким чином учасник виснував про необхідність віднесення документів на повірку, передбачених пунктом 16 Додатку 2 саме до вагів (а не до гігрометра чи термометра), адже враховуючи таку позицію учасника, про ваги також не зазначено в пункті 16 Додатку 2 Документації.
Наведену аргументацію учасника в поясненнях вважаємо хибною та неспроможною, оскільки в такому разі, учаснику торгів для виконання вимог пункту 16 Додатку 2 Документації достатньо було б надати документи підтверджуючи повірку на які завгодно засоби вимірювальної техніки, будь-то лічильники, манометри тощо.
Окрім того, просимо звернути увагу на формулювання викладені в пунктах 14-16 Додатку 2 Документації, які стосуються засобів вимірювальної техніки:
«14. Договір, укладений з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України.
15. Свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше другого півріччя 2023 року.
16. Учасник повинен надати документи, чинні на 2024 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік (перелік) проведення періодичної повірки на 2023 рік та свідоцтва про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність.».
З аналізу наведених пунктів, слідує що словосполучення «засобів вимірювальної техніки», «свідоцтва про повірку» вживаються в значенні множини, адже наведені засоби сформульовані наступним чином (ваги, термометр(и) та гігрометр(и).
При цьому, між наведеними засобами не застосовується сполучник «або» чи знак «/», а використовується знак «,» та сполучник «та», що свідчить про необхідність надання документального підтвердження на кожен такий засіб (засоби): ваги, термометр(и) та гігрометр(и), що в сукупності становить засоби (вимірювальої техніки).
В підтвердження зазначеного в пункті 16 Додатку 2 Документації зазначено про необхідність документального підтвердження проходження повірки саме засобів вимірювальної техніки (в множині), так і необхідності надання свідоцтв про повірку (в множині), як вимагалось Замовником в повідомленні про усунення невідповідностей.
При цьому, ТОВ «ФУДГРАНД» в порушення вимог Закону та Особивостей, в установленому порядку та в передбачений строк не виправлено вивлені Замовником невідповідності.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД» із вищевказаних підстав Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, Особливості, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: ca2c5e9e9ff34898a469a1a9f4b370a4
Заголовок пункту скарги: невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Опис заперечення: пунктами 6 та 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві учасника на кожне складське приміщення (зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та яке буде задіяне під час виконання договору) (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08 серпня 2019 року) та акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року або згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року), однак ТОВ «ФУДГРАНД» під час подання тендерної пропозиції вимоги вказаного пункту не виконало.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Документацією, а саме Додатком 2 «Технічні вимоги», передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві учасника на кожне складське приміщення (зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та яке буде задіяне під час виконання договору) (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08 серпня 2019 року) та акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року або згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року).
Вказані документи, відповідно до умов Документації, надаються учасником на підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції.
Як зазначалось вище, форми вищевказаних актів затверджені розпорядчими документами центральних органів влади та дотримання їх є не правом, а обов’язком осіб, що беруть участь у складанні таких актів.
Відповідно до форми вищевказаних актів зі сторони оператору ринку такий акт підписується керівником суб’єкта господарювання або уповноваженою ним особою.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» наданий Акт від 14 липня 2023 року №142, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур на принципах НАССР та Акт від 14 липня 2023 року №141, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти
Вищезазначені акти підписані зі сторони оператора ринку уповноваженою особою ТОВ «ФУДГРАНД» Мартиненко Юлією Володимирівною. В той же час у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» відсутні документи, які підтверджують повноваження Мартиненко Юлії Володимирівни на підписання такого акту.
Враховуючи вищевказане, ТОВ «ФУДГРАНД» не виконало в повному обсязі вимоги, передбачені пунктом 6 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації.
Замовник 26 лютого 2024 року у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей, надав ТОВ «ФУДГРАНД» можливість усунути вищевказану невідповідність. ТОВ «ФУДГРАНД» 27 лютого 2024 року на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідності завантажив на веб-портал Уповноваженого органу Довіреність від 25 травня 2023 року, видану ТОВ «ФУДГРАНД» Мартиненко Юлії Володимирівні на право представництва інтересів. Таким чином ТОВ «ФУДГРАНД» погодилось з тим, що його пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Скаржник вважає, що надавши ТОВ «ФУДГРАНД» можливість виправити вищевказані невідповідності у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей, Замовник порушив норми чинного законодавства у сфері закупівель, оскільки така невідповідність не може бути усунена у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей та Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не має права надавати учаснику можливість виправити невідповідності в його тендерній пропозиції якщо таке виправлення призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи, що нормотворцями в пункті 43 Особливостей застосований вираз «тощо», Скаржник робить висновок, що перелік обставин, які визначені в пункті 43 Особливостей, та за яких не може бути надана можливість учаснику внести виправлення до поданої ним тендерної пропозиції, не є виключним.
Зокрема таку позицію Скаржника підтверджує рішення Антимонопольного комітету України від 06 лютого 2024 року №2294, яке було винесено за результатами розгляду скарги Скаржника щодо дій Замовника під час проведення закупівлі UA-2024-01-03-002039-a.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД» із вищевказаних підстав Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, Особливості, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір