-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах
Закупівля проводиться без використання електронної системи відповідно до Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022, для потреб окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області. Мова закупівлі - українська.
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2024 11:27 - 02.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
bb9d997f762443b49da9b6db7c8e769a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-004502-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Атестат 2022.pdf 12.03.2024 14:20
- Копія наказу та Положення.pdf 12.03.2024 14:20
- _9001.pdf 12.03.2024 14:20
- Заперечення на АМКУ.docx 12.03.2024 14:20
- Сфера НПП 20.02.2022.pdf 12.03.2024 14:20
- p.pdf 12.03.2024 14:20
- Обгрунтування_аномально_низької_ціни.pdf 12.03.2024 14:20
- Типові_розрахунки_вартості_послуг.pdf 12.03.2024 14:20
- Серт_УПО ДНІПРО_СУЯ.040-24 (1).pdf 12.03.2024 14:20
- Протокол 4 відхилення АНЦ.pdf 12.03.2024 14:20
- Скарга на АМКУ №3 UA-2024-02-09-004502-a.pdf 12.03.2024 14:21
- 9001_ЗВІТ 2 го етапу_УПО_ДНІПРО (1).pdf 12.03.2024 14:21
- sign.p7s 12.03.2024 14:25
- Рішення від 14.03.2024 № 4667.pdf 14.03.2024 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 № 5315.pdf 26.03.2024 12:03
- Рішення від 25.03.2024 № 5315.pdf 27.03.2024 19:07
- заперечення до АМКУ 2.docx 18.03.2024 15:14
- Заперечення на скаргу АНЦ.pdf 18.03.2024 15:14
- Протокол 4 відхилення АНЦ.pdf 18.03.2024 15:16
- Протокол 7 скасування рішень.pdf 28.03.2024 13:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 15:13
Дата розгляду скарги:
25.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.03.2024 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2024 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5315-р/пк-пз від 25.03.2024 року, щодо розгляду скарги УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12 березня 2024 № UA-2024-02-09-004502-a.а3, замовник скасувв рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, оформленого Протоколом №4 від 07.03.2024 року та рішення Замовника щодо визнання переможця закупівлі учасника – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЕЗПЕКА КОМПЛЕКС», оформленого Протоколом №6 від 12.03.2024 року
Пункт скарги
Номер:
a06d78f9b7e9475cac586365207e96b6
Заголовок пункту скарги:
щодо рішення уповноваженої особи про дискваліфікацію учасника згідно закупівлі за кодом «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
(UA-2024-02-09-004502-a)
Опис заперечення:
Рішення уповноваженої особи про дискваліфікацію Учасника відповідно до Протоколу №4 від 07.03.2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
насамперед статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, дотримується власних суджень, які є безпідставними, необґрунтованими та упередженими. Прийняті рішення порушують права Управління на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель та є незаконними, надуманими, та такими, що порушують права Управління.
×
-
Назва доказу:
Скарга на АМКУ №3 UA-2024-02-09-004502-a
-
Опис доказу:
замовник ТУ ДСА України в Дніпропетровській області порушує основні принципи публічних закупівель, насамперед статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, дотримується власних суджень, які є безпідставними, необґрунтованими та упередженими. Прийняті рішення порушують права Управління на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель та є незаконними, надуманими, та такими, що порушують права Управління.Управління вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов'язання ЗАМОВНИКА здійснити нижчезазначені дії. Керуючись статтями 5, 18, Закону.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на АМКУ №3 UA-2024-02-09-004502-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення Уповноваженої особи ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 07.03.2024 №4 у закупівлі Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-09-004502-a. Прийняти рішення на користь Управління поліції охорони в Дніпропетровській області, щодо достатнього обґрунтування аномально низької ціни.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі Код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах)
Номер:
0ee74a942db843cca9f10d7295a3068e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-004502-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі Код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-02-09-004502-a.pdf 15.02.2024 17:21
- 2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області (4).pdf 15.02.2024 17:21
- 4. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»..pdf 15.02.2024 17:21
- 1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро (4).pdf 15.02.2024 17:21
- Скарга UA-2024-02-09-004502-a.docx 15.02.2024 17:21
- 3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів (4).pdf 15.02.2024 17:21
- sign.p7s 15.02.2024 17:22
- Рішення від 19.02.2024 № 3004.pdf 19.02.2024 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2024 № 3492.pdf 27.02.2024 14:59
- Рішення від 26.02.2024 № 3492.pdf 28.02.2024 18:20
- заперечення до АМКУ.docx 20.02.2024 12:45
- Заперечення на скаргу.pdf 20.02.2024 12:45
- Протокол 3 зміни.pdf 29.02.2024 12:17
- ТД 2024 зі змінами.pdf 29.02.2024 12:17
- Протокол 3 зміни.pdf 29.02.2024 12:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2024 18:11
Дата розгляду скарги:
26.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2024 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3492-р/пк-пз від 26.02.2024 року, щодо розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" від 15 лютого 2024 № UA-2024-02-09-004502-a.c2, замовником внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
d8ac7f67e5664909b8fee1023ec44ce8
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги до учасників
Опис заперечення:
1. Відповідно до пп. 2.2 п. 8.1.Додатку 8 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «2.2. Довідку у довільній формі про систематичні заняття з фізичної, медичної та тактико-спеціальної підготовки охоронців. У складі тендерної пропозиції учасник, також надає фотографії із спортзалу для тренувань охоронців та копію права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців.»
2. Відповідно до пп. 3.2. п. 8.1.Додатку 8 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «3.2 Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, пов’язаних з охороною, шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації по кожному окремому населеному пункту згідно дислокації наведеної у Додатку №4 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Дислокація об’єктів ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, що потребують охорони).»
2. Відповідно до пп. 3.2. п. 8.1.Додатку 8 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «3.2 Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, пов’язаних з охороною, шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації по кожному окремому населеному пункту згідно дислокації наведеної у Додатку №4 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Дислокація об’єктів ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, що потребують охорони).»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пп. 3.2. п. 8.1.Додатку 8 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «3.2 Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, пов’язаних з охороною, шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації по кожному окремому населеному пункту згідно дислокації наведеної у Додатку №4 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Дислокація об’єктів ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, що потребують охорони).»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публісні закупівлі» (далі- Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015р. № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, але не може вимагати від виконавця прив’язку щодо дислокації об’єктів виконання договору. Адже аналогічним вважається договір який виконаний на території України за аналогічним кодом ДК.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
1. Відповідно до пп. 2.2 п. 8.1.Додатку 8 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «2.2. Довідку у довільній формі про систематичні заняття з фізичної, медичної та тактико-спеціальної підготовки охоронців. У складі тендерної пропозиції учасник, також надає фотографії із спортзалу для тренувань охоронців та копію права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Відповідно до чинного законодавства з урахуванням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язково надавати фотографії зі спортзалу для тренувань охоронців та копію права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців.
Отже, оскільки до суб’єктів господарювання не встановлено обов’язку щодо наявності права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців , вимога щодо надання фотографій зі спортзалу для тренувань охоронців то дана вимога є дискримінаційною.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
У якості доказу(ів) додаємо:
- скан-копію Постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 11.02.2013 року «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публісні закупівлі» (далі- Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015р. № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, але не може вимагати від виконавця прив’язку щодо дислокації об’єктів виконання договору. Адже аналогічним вважається договір який виконаний на території України за аналогічним кодом ДК.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів (4).pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області (4).pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі.
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі.
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро (4).pdf
1. Відповідно до пп. 2.2 п. 8.1.Додатку 8 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «2.2. Довідку у довільній формі про систематичні заняття з фізичної, медичної та тактико-спеціальної підготовки охоронців. У складі тендерної пропозиції учасник, також надає фотографії із спортзалу для тренувань охоронців та копію права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Відповідно до чинного законодавства з урахуванням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язково надавати фотографії зі спортзалу для тренувань охоронців та копію права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців.
Отже, оскільки до суб’єктів господарювання не встановлено обов’язку щодо наявності права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців , вимога щодо надання фотографій зі спортзалу для тренувань охоронців то дана вимога є дискримінаційною.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
У якості доказу(ів) додаємо:
- скан-копію Постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 11.02.2013 року «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
×
-
Назва доказу:
скан-копію Постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 11.02.2013 року «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»
-
Опис доказу:
скан-копію Постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 11.02.2013 року «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
4. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
f8e1e624d4a84faf9c9b70a76dac536e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-004502-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовнику ! Відповідно до п.2.2 Додатку № 8 тендерної документації на закупівлю послуг «Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах» ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-09-004502-a, від учасника вимагається надати в складі тендерної пропозиції :
П.2.2 Довідку у довільній формі про систематичні заняття з фізичної, медичної та тактико-спеціальної підготовки охоронців. У складі тендерної пропозиції учасник, також надає фотографії із спортзалу для тренувань охоронців та копію права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців.
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у даній закупівлі. Відповідно до п.18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) Охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. ТОБТО відповідати наступним вимогам:
п.15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.
Встановивши дану вимогу, Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону).
Ми як Учасник маючий діючу/чинну ліцензію на здійснення господарської діяльності щодо надання охоронних послуг, охоронників які відповідають вищезазначеним вимогам ( п.15 п.17 Ліцензійних умов), та мають відповідні документи про стан здоров’я, що підтверджують відсутність обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків не маємо можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
На основі вищевикладеного просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу.
Слід зазначити, що в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету із відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2024 15:59
Вирішення:
Тендерна документація (крім вимог до учасників щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно зі ст. 16 Закону) містить іншу інформацію, яку замовник вважав за необхідне включити згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тобто замовнику надано право на власний розсуд визначати вимоги до учасників, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов визначеної закупівлі.
Вимога щодо наявності спортзалу для тренувань охоронців на праві власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців, обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток працівників, створення умов для підвищення навичок охоронників, що сприяє якісному виконанню своїх обов’язків.
Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною, а, навпаки, стимулює до найбільш відповідального ставлення учасників до виконання покладених на нього обов’язків щодо охорони об’єктів. Саме тому така умова була включена замовником для підтвердження можливості підтримання відповідної фізичної підготовки персоналу охорони, задіяного у наданні послуги закупівлі.
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VІ (надалі за текстом – Закон України) охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані з посяганням на об’єкт охорони (ст. 6, 13 Закону України). Ст. 16 Закону України передбачено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об’єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони.
Також згідно з Постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», якою встановлені кадрові вимоги до персоналу охорони, пунктом 15 передбачено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників».
Пунктом 114 Наказу Мінпраці від 29.12.2004р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» встановлені вимоги до професії охоронник. Вказані вимоги передбачають, що охоронник зобов’язаний у разі виникнення необхідності під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовувати проти порушників заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства України. При цьому кваліфікаційні вимоги до охоронників передбачають професійну підготовку на виробництві.
Отже, для виконання покладених на охоронника завдань згідно з чинним законодавством, а саме застосування до порушників заходів необхідної оборони – фізичного впливу, вони постійно повинні проходити підготовку на підприємстві, де вони працюють, у зв’язку з чим наявність (оренда) спортивного залу є способом підтримання професійного рівня охоронника та обов’язковою умовою для тренувань персоналу охорони.
Отже, мета включення даних критеріїв-вимог до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівлі приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
З огляду на викладене замовник вважає, що не порушив вимоги чинного законодавства та вимога учасника про виключення з тендерної документації пункту про наявність (оренди) спортивного залу для тренування персоналу охорони учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено