-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги, послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації
Завершена
6 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2024 10:40 - 06.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі Охоронні послуги, послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації, ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги
Номер:
5c8c5f328fdc4ba18a7575c6c2fa0078
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-003019-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі Охоронні послуги, послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації, ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf 13.02.2024 15:25
- Скарга UA-2024-02-09-003019-a.docx 13.02.2024 15:25
- Скарга UA-2024-02-09-003019-a.pdf 13.02.2024 15:25
- 1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf 13.02.2024 15:25
- 2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf 13.02.2024 15:25
- sign.p7s 13.02.2024 15:25
- Рішення від 15.02.2024 № 2877.pdf 15.02.2024 14:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2024 № 3388.pdf 23.02.2024 15:03
- Рішення від 22.02.2024 № 3388.pdf 27.02.2024 10:25
- Пояснення 19.02.2024 14:31
- Пояснення doc 19.02.2024 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 16:38
Дата розгляду скарги:
22.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2024 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.02.2024 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов'язання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3388-р/пк-пз від 22.02.2024 виконано, шляхом внесення змін до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
f0a84b82a73541528c971596c1151e6b
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога, що обмежує коло потенційних учасників
Опис заперечення:
Відповідно до п. а Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та персонал для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) рухомого майна, а саме:
а) офіс (філія, представництво тощо), на підтвердження надати свідоцтво про право власності або копію договору оренди (суборенди) приміщення в м.Івано-Франківська;»
а) офіс (філія, представництво тощо), на підтвердження надати свідоцтво про право власності або копію договору оренди (суборенди) приміщення в м.Івано-Франківська;»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
«09» лютого 2024 року Західний офіс Держаудитслужби, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області (Далі – Замовник) оприлюднив Оголошення UA-2024-02-09-003019-a про проведення відкритих торгів на закупівлю Охоронні послуги, послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації, ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання охоронних послуг на підставі отриманої ліцензії, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» пройшов відповідну перевірку відповідності ліцензійним умовам, згідно вимог чинного законодавства України та маємо дійсну (чинну) паперову ліцензію на провадження охоронної діяльності, НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ про видачу ліцензії від 22.10.2019 року №882, які є предметом закупівлі.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації зі змінами, затвердженою Протоколом Уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019 (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» на участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до п. а Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та персонал для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) рухомого майна, а саме:
а) офіс (філія, представництво тощо), на підтвердження надати свідоцтво про право власності або копію договору оренди (суборенди) приміщення в м.Івано-Франківська;»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісу (філії, представництва) в місті Івано-Франківськ, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (пультова централізована охорона) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Івано-Франківськ.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там офісу (філії, представництва), оскільки маємо офіс, який розміщений в м. Києві.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
У якості доказу(ів) додаємо:
- Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі.
- Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.
- Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Додатки:
1.Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі.
2.Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.
3.Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
4. Скан-копія Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
5. Скан-копія Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання охоронних послуг на підставі отриманої ліцензії, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» пройшов відповідну перевірку відповідності ліцензійним умовам, згідно вимог чинного законодавства України та маємо дійсну (чинну) паперову ліцензію на провадження охоронної діяльності, НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ про видачу ліцензії від 22.10.2019 року №882, які є предметом закупівлі.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації зі змінами, затвердженою Протоколом Уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019 (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» на участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до п. а Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та персонал для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) рухомого майна, а саме:
а) офіс (філія, представництво тощо), на підтвердження надати свідоцтво про право власності або копію договору оренди (суборенди) приміщення в м.Івано-Франківська;»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісу (філії, представництва) в місті Івано-Франківськ, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (пультова централізована охорона) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Івано-Франківськ.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там офісу (філії, представництва), оскільки маємо офіс, який розміщений в м. Києві.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
У якості доказу(ів) додаємо:
- Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі.
- Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.
- Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Додатки:
1.Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі.
2.Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.
3.Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
4. Скан-копія Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
5. Скан-копія Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України