-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування ліфтів (ГУ ДПС у Львівській області, м.Львів, вул. Стрийська,35 )
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2024 10:24 - 14.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ»
Номер:
7ddaee0d758d4a2da0128f910777fc36
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-002520-a.c4
Назва:
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ»
Скарга:
09 лютого 2024 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі на послуги щодо технічного обслуговування ліфтів (замовник ГУ ДПС у Львівській області, адреса: м. Львів, вул. Стрийська,35).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подало свою тендерну пропозицію для участі у Процедурі закупівлі, виконуючи всі вимоги тендерної документації, що була викладена до Процедури закупівлі.
Однак, оскаржуваним рішенням Замовника відхиллено нашу пропозицію відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» вважає оскаржуване рішення, таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що рішення Замовника є дискримінаційним та таким, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Так, умовами тендерної документації, а саме у Додатку №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Звертаємо увагу, що самими вимогами ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dstu_iso_45001_2019.pdf передбачено, що цей стандарт містить вимоги, які організація може використати для впровадження системи управління ОЗіБП та оцінки відповідності цим вимогам. Організація, яка прагне продемонструвати відповідність цьому стандарту, може зробити це за допомогою: проведення самооцінки і самодекларації.
Натомість, 20.02.2024 Замовником направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.»
На виконання цієї неправомірної вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано вищезазначений сертифікат органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТЕРСТАНДАРТ» 09.02.2024 за №UA.MS.135-24 та атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України.
Однак, всупереч цьому, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» з підстав ненадання Сфери акредитації до Атестату.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей чітко вказав: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.
Наголошуємо, що, на доданому нами сертифікаті, як основного документа, чітко вказано чинність його та сферу сертифікації, як і на атестаті. Тобто, Замовником залишено поза увагою та не враховано жодним чином долучені нами документи.
Щодо вимоги 2 у повідомленні Замовника про усунення невідповідностей, щодо підтвердження відсутності негативного досвіду з Замовником, повідомляємо наступне.
Пунктом 45 Постанови № 1178 передбачено, що Замовник може (тобто, це – не обов’язок, а можливість) відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
• учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Тобто, на підтвердження даного факту, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» надало підтверджуючу довідку за підписом директора, що раніше договорів з Замовником не було, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» гарантує виконання укладеного договору та негативного досвіду співпраці з Замовником не має.
Натомість, цей факт Замовником не було прийнято до уваги та незаконно відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ», яка визначена, як найбільш економічною вигідною тендерною пропозицією.
Крім цього, Постановою № 1178 передбачено такі вимоги щодо можливого відхилення учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що і було підтверджено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» про відсутність, будь – яких договірних правовідносин з Замовником, однак, повторно залишено поза увагою.
Повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано всі необхідні дозвільні документи, які вимагаються нормами чинного законодавства України та тендерною документацією для здійснення технічного обслуговування ліфтів.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та наявності факту неврахування та залишення поза увагою Замовником надання учасником усіх підтверджуючих документів є підставою для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ».
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, яка є найбільш економічною пропозицією, Замовник порушив право на об'єктивний та неупереджений розгляд, що є порушенням вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Атестат про акредитацію.pdf 26.02.2024 15:06
- Довідка про відсутність негативного досвіду.pdf 26.02.2024 15:06
- Сертифікат на систему управління охороною здоровя та безпекою праці.pdf 26.02.2024 15:06
- Довідка про відсутність інших договорів.pdf 26.02.2024 15:06
- 80117 сфера ТОВ СІТІ ЛІФТ.pdf 26.02.2024 15:06
- Протокол Уповноваженї особи (1).pdf 26.02.2024 15:06
- СКАРГА ТОВ СІТІ ЛІФТ.pdf 26.02.2024 15:06
- sign.p7s 26.02.2024 19:29
- рішення від 28.02.2024 № 3690.pdf 28.02.2024 15:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4378.pdf 12.03.2024 09:12
- рішення від 11.03.2024 № 4378.pdf 13.03.2024 15:11
- Пояснення по суті скарги АМКУ.docx 01.03.2024 15:18
- Протокол Уповноваженї особи.pdf 01.03.2024 15:18
- Атестат про акредитацію.pdf 01.03.2024 15:19
- Довідка про відсутність негативного досвіду.pdf 01.03.2024 15:19
- Пояснення по суті скарги АМКУ.pdf 01.03.2024 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 19:36
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 15:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.03.2024 15:12
Пункт скарги
Номер:
a86b55d119e949379505c6375cb63c44
Заголовок пункту скарги:
Застосування дискримінаційного підходу під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, яка є найбільш економічною пропозицією, Замовник порушив право на об'єктивний та неупереджений розгляд, що є порушенням вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Опис заперечення:
09 лютого 2024 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі на послуги щодо технічного обслуговування ліфтів (замовник ГУ ДПС у Львівській області, адреса: м. Львів, вул. Стрийська,35).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подало свою тендерну пропозицію для участі у Процедурі закупівлі, виконуючи всі вимоги тендерної документації, що була викладена до Процедури закупівлі.
Однак, оскаржуваним рішенням Замовника відхиллено нашу пропозицію відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» вважає оскаржуване рішення, таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що рішення Замовника є дискримінаційним та таким, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Так, умовами тендерної документації, а саме у Додатку №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Звертаємо увагу, що самими вимогами ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dstu_iso_45001_2019.pdf передбачено, що цей стандарт містить вимоги, які організація може використати для впровадження системи управління ОЗіБП та оцінки відповідності цим вимогам. Організація, яка прагне продемонструвати відповідність цьому стандарту, може зробити це за допомогою: проведення самооцінки і самодекларації.
Натомість, 20.02.2024 Замовником направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.»
На виконання цієї неправомірної вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано вищезазначений сертифікат органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТЕРСТАНДАРТ» 09.02.2024 за №UA.MS.135-24 та атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України.
Однак, всупереч цьому, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» з підстав ненадання Сфери акредитації до Атестату.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей чітко вказав: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.
Наголошуємо, що, на доданому нами сертифікаті, як основного документа, чітко вказано чинність його та сферу сертифікації, як і на атестаті. Тобто, Замовником залишено поза увагою та не враховано жодним чином долучені нами документи.
Щодо вимоги 2 у повідомленні Замовника про усунення невідповідностей, щодо підтвердження відсутності негативного досвіду з Замовником, повідомляємо наступне.
Пунктом 45 Постанови № 1178 передбачено, що Замовник може (тобто, це – не обов’язок, а можливість) відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
• учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Тобто, на підтвердження даного факту, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» надало підтверджуючу довідку за підписом директора, що раніше договорів з Замовником не було, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» гарантує виконання укладеного договору та негативного досвіду співпраці з Замовником не має.
Натомість, цей факт Замовником не було прийнято до уваги та незаконно відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ», яка визначена, як найбільш економічною вигідною тендерною пропозицією.
Крім цього, Постановою № 1178 передбачено такі вимоги щодо можливого відхилення учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що і було підтверджено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» про відсутність, будь – яких договірних правовідносин з Замовником, однак, повторно залишено поза увагою.
Повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано всі необхідні дозвільні документи, які вимагаються нормами чинного законодавства України та тендерною документацією для здійснення технічного обслуговування ліфтів.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та наявності факту неврахування та залишення поза увагою Замовником надання учасником усіх підтверджуючих документів є підставою для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ».
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, яка є найбільш економічною пропозицією, Замовник порушив право на об'єктивний та неупереджений розгляд, що є порушенням вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подало свою тендерну пропозицію для участі у Процедурі закупівлі, виконуючи всі вимоги тендерної документації, що була викладена до Процедури закупівлі.
Однак, оскаржуваним рішенням Замовника відхиллено нашу пропозицію відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» вважає оскаржуване рішення, таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що рішення Замовника є дискримінаційним та таким, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Так, умовами тендерної документації, а саме у Додатку №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Звертаємо увагу, що самими вимогами ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dstu_iso_45001_2019.pdf передбачено, що цей стандарт містить вимоги, які організація може використати для впровадження системи управління ОЗіБП та оцінки відповідності цим вимогам. Організація, яка прагне продемонструвати відповідність цьому стандарту, може зробити це за допомогою: проведення самооцінки і самодекларації.
Натомість, 20.02.2024 Замовником направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.»
На виконання цієї неправомірної вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано вищезазначений сертифікат органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТЕРСТАНДАРТ» 09.02.2024 за №UA.MS.135-24 та атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України.
Однак, всупереч цьому, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» з підстав ненадання Сфери акредитації до Атестату.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей чітко вказав: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.
Наголошуємо, що, на доданому нами сертифікаті, як основного документа, чітко вказано чинність його та сферу сертифікації, як і на атестаті. Тобто, Замовником залишено поза увагою та не враховано жодним чином долучені нами документи.
Щодо вимоги 2 у повідомленні Замовника про усунення невідповідностей, щодо підтвердження відсутності негативного досвіду з Замовником, повідомляємо наступне.
Пунктом 45 Постанови № 1178 передбачено, що Замовник може (тобто, це – не обов’язок, а можливість) відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
• учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Тобто, на підтвердження даного факту, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» надало підтверджуючу довідку за підписом директора, що раніше договорів з Замовником не було, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» гарантує виконання укладеного договору та негативного досвіду співпраці з Замовником не має.
Натомість, цей факт Замовником не було прийнято до уваги та незаконно відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ», яка визначена, як найбільш економічною вигідною тендерною пропозицією.
Крім цього, Постановою № 1178 передбачено такі вимоги щодо можливого відхилення учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що і було підтверджено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» про відсутність, будь – яких договірних правовідносин з Замовником, однак, повторно залишено поза увагою.
Повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано всі необхідні дозвільні документи, які вимагаються нормами чинного законодавства України та тендерною документацією для здійснення технічного обслуговування ліфтів.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та наявності факту неврахування та залишення поза увагою Замовником надання учасником усіх підтверджуючих документів є підставою для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ».
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, яка є найбільш економічною пропозицією, Замовник порушив право на об'єктивний та неупереджений розгляд, що є порушенням вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
09 лютого 2024 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі на послуги щодо технічного обслуговування ліфтів (замовник ГУ ДПС у Львівській області, адреса: м. Львів, вул. Стрийська,35).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подало свою тендерну пропозицію для участі у Процедурі закупівлі, виконуючи всі вимоги тендерної документації, що була викладена до Процедури закупівлі.
Однак, оскаржуваним рішенням Замовника відхиллено нашу пропозицію відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» вважає оскаржуване рішення, таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що рішення Замовника є дискримінаційним та таким, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Так, умовами тендерної документації, а саме у Додатку №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Звертаємо увагу, що самими вимогами ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dstu_iso_45001_2019.pdf передбачено, що цей стандарт містить вимоги, які організація може використати для впровадження системи управління ОЗіБП та оцінки відповідності цим вимогам. Організація, яка прагне продемонструвати відповідність цьому стандарту, може зробити це за допомогою: проведення самооцінки і самодекларації.
Натомість, 20.02.2024 Замовником направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.»
На виконання цієї неправомірної вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано вищезазначений сертифікат органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТЕРСТАНДАРТ» 09.02.2024 за №UA.MS.135-24 та атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України.
Однак, всупереч цьому, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» з підстав ненадання Сфери акредитації до Атестату.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей чітко вказав: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.
Наголошуємо, що, на доданому нами сертифікаті, як основного документа, чітко вказано чинність його та сферу сертифікації, як і на атестаті. Тобто, Замовником залишено поза увагою та не враховано жодним чином долучені нами документи.
Щодо вимоги 2 у повідомленні Замовника про усунення невідповідностей, щодо підтвердження відсутності негативного досвіду з Замовником, повідомляємо наступне.
Пунктом 45 Постанови № 1178 передбачено, що Замовник може (тобто, це – не обов’язок, а можливість) відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
• учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Тобто, на підтвердження даного факту, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» надало підтверджуючу довідку за підписом директора, що раніше договорів з Замовником не було, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» гарантує виконання укладеного договору та негативного досвіду співпраці з Замовником не має.
Натомість, цей факт Замовником не було прийнято до уваги та незаконно відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ», яка визначена, як найбільш економічною вигідною тендерною пропозицією.
Крім цього, Постановою № 1178 передбачено такі вимоги щодо можливого відхилення учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що і було підтверджено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» про відсутність, будь – яких договірних правовідносин з Замовником, однак, повторно залишено поза увагою.
Повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано всі необхідні дозвільні документи, які вимагаються нормами чинного законодавства України та тендерною документацією для здійснення технічного обслуговування ліфтів.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та наявності факту неврахування та залишення поза увагою Замовником надання учасником усіх підтверджуючих документів є підставою для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ».
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, яка є найбільш економічною пропозицією, Замовник порушив право на об'єктивний та неупереджений розгляд, що є порушенням вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подало свою тендерну пропозицію для участі у Процедурі закупівлі, виконуючи всі вимоги тендерної документації, що була викладена до Процедури закупівлі.
Однак, оскаржуваним рішенням Замовника відхиллено нашу пропозицію відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» вважає оскаржуване рішення, таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що рішення Замовника є дискримінаційним та таким, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Так, умовами тендерної документації, а саме у Додатку №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Звертаємо увагу, що самими вимогами ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dstu_iso_45001_2019.pdf передбачено, що цей стандарт містить вимоги, які організація може використати для впровадження системи управління ОЗіБП та оцінки відповідності цим вимогам. Організація, яка прагне продемонструвати відповідність цьому стандарту, може зробити це за допомогою: проведення самооцінки і самодекларації.
Натомість, 20.02.2024 Замовником направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.»
На виконання цієї неправомірної вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано вищезазначений сертифікат органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТЕРСТАНДАРТ» 09.02.2024 за №UA.MS.135-24 та атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України.
Однак, всупереч цьому, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» з підстав ненадання Сфери акредитації до Атестату.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей чітко вказав: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.
Наголошуємо, що, на доданому нами сертифікаті, як основного документа, чітко вказано чинність його та сферу сертифікації, як і на атестаті. Тобто, Замовником залишено поза увагою та не враховано жодним чином долучені нами документи.
Щодо вимоги 2 у повідомленні Замовника про усунення невідповідностей, щодо підтвердження відсутності негативного досвіду з Замовником, повідомляємо наступне.
Пунктом 45 Постанови № 1178 передбачено, що Замовник може (тобто, це – не обов’язок, а можливість) відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
• учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Тобто, на підтвердження даного факту, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» надало підтверджуючу довідку за підписом директора, що раніше договорів з Замовником не було, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» гарантує виконання укладеного договору та негативного досвіду співпраці з Замовником не має.
Натомість, цей факт Замовником не було прийнято до уваги та незаконно відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ», яка визначена, як найбільш економічною вигідною тендерною пропозицією.
Крім цього, Постановою № 1178 передбачено такі вимоги щодо можливого відхилення учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що і було підтверджено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» про відсутність, будь – яких договірних правовідносин з Замовником, однак, повторно залишено поза увагою.
Повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано всі необхідні дозвільні документи, які вимагаються нормами чинного законодавства України та тендерною документацією для здійснення технічного обслуговування ліфтів.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та наявності факту неврахування та залишення поза увагою Замовником надання учасником усіх підтверджуючих документів є підставою для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ».
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, яка є найбільш економічною пропозицією, Замовник порушив право на об'єктивний та неупереджений розгляд, що є порушенням вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
09 лютого 2024 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі на послуги щодо технічного обслуговування ліфтів (замовник ГУ ДПС у Львівській області, адреса: м. Львів, вул. Стрийська,35). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подало свою тендерну пропозицію для участі у Процедурі закупівлі, виконуючи всі вимоги тендерної документації, що була викладена до Процедури закупівлі. Однак, оскаржуваним рішенням Замовника відхиллено нашу пропозицію відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» вважає оскаржуване рішення, таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що рішення Замовника є дискримінаційним та таким, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке. Так, умовами тендерної документації, а саме у Додатку №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT). Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України. Звертаємо увагу, що самими вимогами ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dstu_iso_45001_2019.pdf передбачено, що цей стандарт містить вимоги, які організація може використати для впровадження системи управління ОЗіБП та оцінки відповідності цим вимогам. Організація, яка прагне продемонструвати відповідність цьому стандарту, може зробити це за допомогою: проведення самооцінки і самодекларації. Натомість, 20.02.2024 Замовником направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Просимо виправити таку невідповідність, шляхом завантаження в систему: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат.» На виконання цієї неправомірної вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано вищезазначений сертифікат органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТЕРСТАНДАРТ» 09.02.2024 за №UA.MS.135-24 та атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України. Однак, всупереч цьому, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» з підстав ненадання Сфери акредитації до Атестату. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей чітко вказав: копії дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT), який виданий на учасника органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації та чинний на момент подання пропозиції та копії атестату із акредитації органу, що видав такий сертифікат. Наголошуємо, що, на доданому нами сертифікаті, як основного документа, чітко вказано чинність його та сферу сертифікації, як і на атестаті. Тобто, Замовником залишено поза увагою та не враховано жодним чином долучені нами документи. Щодо вимоги 2 у повідомленні Замовника про усунення невідповідностей, щодо підтвердження відсутності негативного досвіду з Замовником, повідомляємо наступне. Пунктом 45 Постанови № 1178 передбачено, що Замовник може (тобто, це – не обов’язок, а можливість) відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: • учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків). Тобто, на підтвердження даного факту, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» надало підтверджуючу довідку за підписом директора, що раніше договорів з Замовником не було, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» гарантує виконання укладеного договору та негативного досвіду співпраці з Замовником не має. Натомість, цей факт Замовником не було прийнято до уваги та незаконно відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ», яка визначена, як найбільш економічною вигідною тендерною пропозицією. Крім цього, Постановою № 1178 передбачено такі вимоги щодо можливого відхилення учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що і було підтверджено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» про відсутність, будь – яких договірних правовідносин з Замовником, однак, повторно залишено поза увагою. Повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» подано всі необхідні дозвільні документи, які вимагаються нормами чинного законодавства України та тендерною документацією для здійснення технічного обслуговування ліфтів. Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та наявності факту неврахування та залишення поза увагою Замовником надання учасником усіх підтверджуючих документів є підставою для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ». Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, яка є найбільш економічною пропозицією, Замовник порушив право на об'єктивний та неупереджений розгляд, що є порушенням вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасників
Номер:
403f311a199c45e28ed3eecaf973a2dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-002520-a.b3
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №2 передбачено, що в учасника тендерної
закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою
праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить
дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній
закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної
експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня
2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки
та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога
щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що
відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними
законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників
тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до
законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2024 20:34
Вирішення:
Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення. Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником в складі тендерної документації а саме в Додатку 2 було передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT). Цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці, а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері охорони здоров’я і безпеки праці. Тобто наявність відповідного сертифікату забезпечує надання послуг згідно предмету закупівлі з дотриманням Учасником всіх норм та стандартів, в тому числі міжнародних, в сфері охорони здоров’я та безпеки праці. Враховуючи той факт, що відповідні послуги (роботи) це є роботи підвищеної небезпеки, наявність відповідного сертифікату ISO дозволить визначити Учасника який якісно та з дотримання всіх норм зможе надати відповідні послуги. З огляду на це відповідна вимога стосуються якості надання послуг згідно з предметом закупівлі та жодним чином не є дискримінаційною вимогою в розумінні закону, а отже така вимога не може бути задоволена Замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.02.2024 10:01
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінація учасників
Номер:
03c79701196e4665a6eb9e66c102e0d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-002520-a.a2
Назва:
Дискримінація учасників
Скарга:
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №2 передбачено, що в учасника тендерної
закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою
праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить
дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній
закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної
експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня
2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки
та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога
щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що
відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними
законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників
тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до
законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
14.02.2024 00:03
Пункт скарги
Номер:
b0475b675f45473f957fe74a521d144d
Заголовок пункту скарги:
Дискримінація учасників
Опис заперечення:
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №2 передбачено, що в учасника тендерної
закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою
праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить
дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній
закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної
експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня
2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки
та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога
щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що
відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними
законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників
тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до
законодавства України.
закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою
праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить
дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній
закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної
експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня
2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки
та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога
щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що
відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними
законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників
тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до
законодавства України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №2 передбачено, що в учасника тендерної
закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою
праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить
дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній
закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної
експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня
2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки
та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога
щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що
відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними
законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників
тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до
законодавства України.
закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою
праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить
дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній
закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної
експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня
2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки
та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога
щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що
відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними
законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників
тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до
законодавства України.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до законодавства України.
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінація учасників
Номер:
7ac892d6d2c84f16a3448f7a35ebe8bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-09-002520-a.a1
Назва:
Дискримінація учасників
Скарга:
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
13.02.2024 19:43
Пункт скарги
Номер:
3d46890d650c4a5fa674d11a6a124f2a
Заголовок пункту скарги:
Дискримінація учасників
Опис заперечення:
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до законодавства України.
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до законодавства України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №2 передбачено, що в учасника тендерної закупівлі повинен бути наявний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до законодавства України.
Повідомляємо, що вимога щодо наявності у учасника такого сертифікату становить дискримінаційні вимоги, що позбавляє права законного учасника брати участь у тендерній закупівлі.
Дозвільними документами для здійснення технічного обслуговування ліфтів є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Це передбачається Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 01.09.08 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628, а також Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимога щодо наявності сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) не передбачено жодними чинними законодавчими нормами України.
Просимо, негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до законодавства України.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
негайно усунути вищезазначене порушення щодо дискримінації інших учасників тендеру та розглядати пропозиції учасників з наявністю відповідних дозволів відповідно до законодавства України.