• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування адміністративних приміщень

Завершена

1 795 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 950.80 UAH
Період оскарження: 09.02.2024 10:20 - 17.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо надання ліцензії на право провадження господарської діяльності із поводження з небезпечними відходами

Номер: b1f4616d80d94c029b0bf04cd4ebdcc0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-09-002415-a.a2
Назва: Щодо надання ліцензії на право провадження господарської діяльності із поводження з небезпечними відходами
Вимога:
Шановний замовник! На виконання вимоги: « Учасник повинен мати діючу ліцензію на право провадження господарської діяльності із поводження з небезпечними відходами, зокрема щодо поводження з ртутьвмісними (люмінесцентними) лампами або договірні відносини із субпідрядником, який має таку ліцензію. Замовник перевіряє наявність ліцензії у відкритому реєстрі (https://cutt.ly/6gm0O4t). У разі договірних відносин із субпідрядником, який має зазначену ліцензію, Учасник в тендерній пропозиції надає копію договору із ним» повідомляємо наступне. За вказаним посиланням перевірити наявніть ліцензії не є можливим з наступних підстав. 09 липня 2023 року набрав чинності Закон України «Про управління відходами». Пунктом 4 розділу ХІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про управління відходами» встановлено вимогу діючим суб’єктам господарювання (що мають ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами) у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом (до 09 січня 2024 року). 10 січня 2024 року Міндовкілля, в порушення ст. 3, 6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», вилучили Ліцензійний реєстр суб’єктів господарювання, що мають ліцензію на здійснення господарської діяльності з поводження небезпечними відходами, а Ліцензійний реєстр суб’єктів господарювання, що мають ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, не сформовано станом і на сьогодні. Відповідно до інформації, розміщеної на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, за посиланням, https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, у розділі Дозволи та ліцензії/ Реєстр ліцензіатів з управління небезпечними відходами, наявна інформація про наявність на теперішній час ліцензій лише у двох компаній, 31233443 "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАДО - ТЕХНОЛОГІЯ»39624900 "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ""НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ""УКРЕКОПРОМ", жодна з яких в переліку небезпечних відходів не має права провадження господарської діяльності із поводження з небезпечними відходами, зокрема щодо поводження з ртутьвмісними (люмінесцентними) лампами. На даний час господарська діяльність з управління відходами здійснюється відповіфдно до дозвільного документу – висновку з оцінки впливу на довкілля. Таким чином на теперішній час надати діючу ліцензію на право провадження господарської діяльності із поводження з небезпечними відходами, зокрема щодо поводження з ртутьвмісними (люмінесцентними) лампами або договірні відносини із субпідрядником, який має таку ліцензію не є можливим. Просимо внести зміни в частині вимоги надання ліцензії та привести у відповідність до чинного законодавства на теперішній час.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. В розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено про те що Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі відсутності документу або надання аналогів документів Учасник повинен надати щодо такого документу лист-роз’яснення в довільній формі. Крім того повідомляємо, що більш детальна інформація про «Перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів, наведених у додатках VIII, IX до Базельської конвенції про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням. Національному переліку відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102» міститься у додатках до наказів про видачу ліцензії, які розміщені на офіційному сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України. Також повідомляємо, що оцінка впливу на довкілля це процедура, що здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД). Відповідно до абзацу першого частини першої статті 3 Закону про ОВД здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті 3 цього Закону, яка підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2023 № 1278 до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи додаються відомості про, зокрема, наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6, а саме висновку з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Частиною другою статті 17 Закону про ОВД визначено, що дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом, крім випадків, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 цього Закону. Згідно з частиною третьою статті 17 Закону про ОВД висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Отже, у разі коли діяльність, оцінена висновком з оцінки впливу на довкілля, не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону про ОВД для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами подається, серед інших документів, відомості про наявність висновку з оцінки впливу на довкілля або висновку державної екологічної експертизи, який був отриманий до введення в дію Закону про ОВД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо дії посвідчень

Номер: 691db68ec9a049aaaea42ebb2b7595dc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-09-002415-a.b1
Назва: Щодо дії посвідчень
Вимога:
Шановний Замовнику На вимогу, зазначену у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації у частині, а саме: «Всі надані посвідчення повинні бути дійсними упродовж всього терміну надання послуг згідно договору.», повідомляємо про те, що при наданні послуг працівники Учасника дотримуються у своїй діяльності Закону України «Про охорону праці» та інших положень, що регулюють роботи підвищеної небезпеки. Частиною четвертою статті 18 Закону України «Про охорону праці» визначено, що посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Оскільки, Пунктом 4.1 Глави 4 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) встановлено, що посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тобто працівники, які безпосередньо залучені під час виконання робіт підвищеної небезпеки проходять спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. У зв’язку із вищезазначеним просимо Замовника внести зміни в частині вищезазначеної вимоги а саме, виключити дійсність посвідчень упродовж всього терміну надання послуг, або добавити наступний текст «В разі, якщо строк дозвільних документів (посвідчень) закінчується раніше кінцевого терміну надання послуги, Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо безумовного отримання нових дозвільних документів (посвідчень) після закінчення терміну їх дії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші зауваження щодо кваліфікаційних критеріїв, вимог (Додаток № 1 до ТД) враховані. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо
Статус вимоги: Задоволено