• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Охолоджуюча рідина за кодом НАТО S-750 (Хімічна продукція різна – 29460000-1 ДК 021:2015)

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 19:17 - 14.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо перегляду пропозиції

Номер: 89c84a870b5248d5b60ee54a57fd90a9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-014584-a.a2
Назва: Щодо перегляду пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Вивчивши протокол від 22.02.2024 про відхилення пропозиції ТОВ «ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ» (далі – Учасник) повідомляємо наступне. У своєму рішенні Замовник посилається на те, що у документах Учасника щодо якості продукції, що пропонується до постачання, відсутні деякі показники, а саме: «Згідно з наданими документами у складі пропозиції Учасника ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ" (ЄДРПОУ – 44322191) у частині документів, які підтверджують технічні (якісні) характеристики запропонованої продукції, зокрема у наданому паспорті якості (сертифікаті) від 22.03.2023 року №05 не зазначені наступні показники: «температура кипіння нерозведеного розчину», «вміст золи», «вміст хлоридів», «вміст води», «запас лужності», «вплив на автомобільне покриття», що не відповідає специфікації А-А-52624 тип 1 концентрація С де в пункті 7.2.2. зазначено посилання на вимоги ASTM D 6210, в якому відповідно вказано посилання на вимоги ASTM D 3306. Разом з тими за вимогами ASTM D 3306, відповідність запропонованого товару перевіряється за сімома фізико-хімічними показниками.» Звертаємо увагу, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі охолоджуючої рідини за кодом НАТО S-750, на відміну від інших процедур на закупівлю продуктів за кодами НАТО, відсутня конкретна вимога, що документ щодо якості продукції повинен мати всі або деякі показники, передбачені тим чи іншим стандартом. Так, технічні вимоги до предмету закупівлі викладені наступним чином: «Антифриз для автомобільних двигунів. Повинен повинна відповідати вимогам специфікації А-А-52624 тип 1 концентрація С», а вимоги до оформлення паспорту якості наступним – «1. Сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань». У складі пропозиції Учасник надав паспорт якості № 05 від березня 2023 року, в якому зазначено, що виготовлений продукт, а саме антифриз SILVER S-750, відповідає вимогам специфікації А-А-52624A, специфікації А-А-52624A тип 1 концентрація С та військовому стандарту AFLP 7093 Ed. B Ver. 1. Тобто документи Учасника в повній мірі відповідають вимогам Оголошення! На думку Учасника, рішення Замовника, буцімто запропонований товар не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, є неправомірним та упередженим. У своєму рішення Замовник посилається на п. 7.2.2 специфікації А-А-52624, де зазначено посилання на вимоги ASTM D 6210, в якому зазначено посилання на вимоги ASTM D 3306, де відповідність перевіряється за сімома фізико-хімічними показникам. Однак стандарти ASTM D 6210 та ASTM D 3306, як і вимога зазначення всіх показників у паспорт якості, в Оголошенні відсутня! Більше того, залишається незрозумілим посилання на цивільні стандарти. Вимоги НАТО до даного типу антифризу регулюються військовим стандартом STANAG 7093 / AFLР-7093 GUIDE SPECIFICATION FOR NATO LAND SYSTEM AUTOMOTIVE FLUIDS, що був прийнятий Міністерством оборони України відповідно до Програми робіт із військової стандартизації за познакою ВСТ 01.319.004 – 2023 (01), де відповідність запропонованого товару перевіряється за шістнадцяти фізико-хімічними показниками, і якому відповідає запропонований Учасником антифриз SILVER S-750, про що зазначено у наданому паспорту якості. Окремо ще раз звертаємо увагу, що жоден із наведених стандартів, як військових, так і цивільних, не містить вимогу щодо наявності всіх кваліфікаційних вимог у паспорті виробника, де завжди зазначаються тільки контрольні показники. Тобто всі показники вимірюються виключно на етапі кваліфікації продукту на відповідність стандарту, тоді як в паспорті кваліфікованого продукту зазначаються тільки контрольні вимірювання. Підсумовуючи: 01. Продукт, запропонований Учасником, відповідає вимогам Оголошення. 02. Продукт, запропонований Учасником, перевершує вимоги наведених у протоколі про відхилення цивільних стандартів, оскільки окрім специфікації А-А-52624 відповідає вимогам військового стандарту STANAG 7093/ AFLР-7093, що ставить значно жорсткіші вимоги до охолоджуючих рідин. 03. Доводи Замовника щодо невідповідності запропонованого Учасником продукту не можуть бути взяті до уваги, оскільки наведені вимоги відсутні у Оголошенні. 04. Технічні вимоги до предмету закупівлі та документів щодо якості складені таким чином, що допускають двояке трактування та маніпуляції щодо оформлення документів. Враховуючи викладене, ПРОСИМО переглянути пропозицію ТОВ «ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ» АБО відмінити дану процедуру та опублікувати нову з чіткими прозорими умови.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Підстави відхилення обґрунтовані і викладені у протоколі дискваліфікації від 22.02.2024
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Специфікація

Номер: 2060dfd4d0044322bb2c5e1fd0bf07df
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-014584-a.a1
Назва: Специфікація
Вимога:
Прохання надати посилання чи загрузити специфікацію А-А-52624 тип 1 концентрація С.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами опрацювання повідомляємо, що зазначені специфікації є об’єктом інтелектуальної власності та можуть бути отримані від власника на умовах визначених таким власником.
Статус вимоги: Відхилено