• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт інженерних мереж, частини приміщень та заміна частини вікон на енергозберігаючі в будівлі Високопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Молодіжна, 5, с. Високопілля, Валківського району, Харківської області"

Торги не відбулися

2 436 319.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 872.64 UAH
Період оскарження: 27.03.2018 16:26 - 08.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 01ed1c283e0342aa9eb9067a24af5bb1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-002709-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА Керуючись правом на звернення до замовника як учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, товариство з обмеженою відповідальність «Променергобуд» (далі - Учасник), подає вимогу відділу освіти Валківської районної державної адміністрації (далі - Замовник) щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та щодо порушення Замовником вимог законодавства в сфері публічних закупівель. 13 квітня 2018року ТОВ «Променергобуд» брало участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт інженерних мереж, частини приміщень та заміна частини вікон на енергозберігаючі в будівлі Високопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Молодіжна, 5, с. Високопілля, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт"). В аукціоні брали участь 4 учасника, а саме: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ПП «РІТМ-8» 2 185 833,01 UAH з ПДВ 2 176 033,01 UAH з ПДВ ТОВ «Променергобуд» 2 208 968,72 UAH з ПДВ 2 185 830,00 UAH з ПДВ ФОП Левченко Н.О. 2 436 318,00 UAH з ПДВ 2 426 572,72 UAH з ПДВ ТОВ «Еверест НП» 2 436 319,00 UAH з ПДВ 2 436 319,00 UAH з ПДВ На підставі Протоколу щодо прийняття рішення тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації №03/05-1 від 03 травня 2018 року Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Променергобуд». Із зазначеним вище рішенням ТОВ «Променергобуд» категорично не погоджується, оскільки Замовником проігноровані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого порушені права Учасника ТОВ «Променергобуд» при розгляді його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Так, обґрунтовуючи прийняте рішення, тендерний комітет відділу освіти Валківської районної державної адміністрації повідомив, що учасник ТОВ "Променергобуд" (код ЄДРПОУ 23760015) не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція - вимогам Тендерної документації, а саме: 1) Учасником надана недостовірна інформація. Учасник у Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, зазначив, що перевезення сміття буде виконуватись власним транспортом та передбачив заробітну плату водіям. Однак в довідці 02/04 від 11.04.2018 не зазначена наявність власного автотранспорту, а в довідці 03/04 від 11.04.2018 та штатному розписі відсутні водії; Це не є дійсним: У Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, пункт - перевезення будівельного сміття до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робот – не є транспортом, а являє собою тарифну вартість на перевезення будівельного сміття за тоннажем). 2) розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації). Це не є дійсним: Кошторисна документація: договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, та всі розрахунки, що були подані в Тендерній пропозиції виконані в програмному комплексі «Строительные технологии Смета», яка розроблена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тому Відомість ресурсів повністю відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації). 3) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія посвідчення з охорони праці головного інженера, а також відсутній лист-пояснення щодо причини ненадання такої копії (п. 4.12 Додатку 2 до Тендерної документації) Це не є дійсним: У Довідці № 03/04 від 11.04.2018 року про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що надійшла в складі Тендерної пропозиції вказано Сідьорко Олександра Миколайовича який є головним інженером ТОВ Променергобуд. в свою чергу зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції Учасником було надано Посвідчення № 1662; № 1751; № 1675 та № 1769 видані Сідьорко О.М., а саме: - №1662 - про проходження перевірки знань з Правил безпеки систем газопостачання, НПАОП 0.00-1,76-15, ДЕН В 2.5-20-2001; - №1751 - про проходження навчання на знання законів та нормативних актів по охороні праці, електробезпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення; - №1675 - про проходження перевірки знань по Правилам улаштування та безпечної експлуатації парових та водонагрівальних котлів, НПАОП 0.00- 1.60-66; - №1769 - про проходження перевірки знань по Правилам улаштування та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском, НПА ОП 0.00- 1.5947. Просимо надати детальне роз’яснення щодо транспорту, яким, на думку Замовника, потрібно передбачати перевезення будівельного сміття, що саме в Розділах ІІ, ІІІ Відомості ресурсів Учасника (ТОВ "Променергобуд") в складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації) та яких саме копій посвідчень з охорони праці не вистачае; переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "Променергобуд". Нагадуємо, що відповідно частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Директор О.Є. Кулаков
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ТОВ "Променергобуд" Тендерним комітетом Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення від 08.05.2018 щодо рішення про дискваліфікацію ТОВ "Променергобуд" (протокол № 03/05-1 від 03.05.2018). За результатами розгляду повідомляю. 1. Учасником надана недостовірна інформація. Учасник у Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, зазначив, що перевезення сміття буде виконуватись власним транспортом та передбачив заробітну плату водіям. Однак в довідці 02/04 від 11.04.2018 не зазначена наявність власного автотранспорту, а в довідці 03/04 від 11.04.2018 та штатному розписі відсутні водії;. 2. Розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації). А саме: п. 2, 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, п. 6.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. 3. Учасником було надано Посвідчення № 1662; № 1751; № 1675 та № 1769 видані Сідьорко О.М., як виконавцю робіт, а не головному інженеру.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога ПП "РІТМ-8" на рішення тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 24 квітня 2018 року протокол №24/04-1 щодо дискваліфікації ПП «Рітм-8»

Номер: a5ad7068bd6a4b439083cf9b94da1570
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-002709-b.b1
Назва: Вимога ПП "РІТМ-8" на рішення тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 24 квітня 2018 року протокол №24/04-1 щодо дискваліфікації ПП «Рітм-8»
Вимога:
Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації Голові тендерного комітету Борисенко Л.В. ВИМОГА Керуючись правом на звернення до замовника як учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, приватне підприємство "Рітм-8" (далі - Учасник), подає вимогу Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації (далі - Замовник) щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та щодо порушення Замовником вимог законодавства в сфері публічних закупівель. 13 квітня 2018року ПП «Рітм-8» брало участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт інженерних мереж, частини приміщень та заміна частини вікон на енергозберігаючі в будівлі Високопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Молодіжна, 5, с. Високопілля, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт") В аукціоні брали участь 4 учасника, а саме: Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція ПП «РІТМ-8» 2 185 833,01 UAH з ПДВ 2 176 033, 01 UAH з ПДВ ТОВ «Променергобуд» 2 208 968,72 UAH з ПДВ 2 185 830,00 UAH з ПДВ ФОП Левченко Н. О. 2 436 318,00UAH з ПДВ 2 426 572,72 UAH з ПДВ ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» 2 436 319,00 UAH з ПДВ 2 436 319,00 UAH з ПДВ На підставі Протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації № 24/04-1 від 24 квітня 2018 року Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Рітм-8». Із зазначеним вище рішенням ПП «Рітм-8» категорично не погоджується, оскільки Замовником проігноровані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого порушені права Учасника ПП «Рітм-8» при розгляді його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Так, обґрунтовуючи прийняте рішення, тендерний комітет Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації повідомив, що учасник ПП «Рітм-8» (код ЄДРПОУ 36195759) не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція - вимогам Тендерної документації, а саме: 1. Учасник не має в наявності всього обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Це підтверджується відповідною довідкою та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції. З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується, адже Відомість ресурсів цінової пропозиції передбачає використання будівельних машин і механізмів, а також механізований інструмент, який є в наявності в організації, а також машини, орендовані за договором. Це підтверджено Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі (оформлена згідно Додатку № 1 Тендерної документації) (файл «2 Кваліфікаційні критерії та довідки відсутності підстав для відмови. pdf», стор.1-2) та Відомістю ресурсів, що були додані до тендерної пропозиції ПП «Рітм-8». 2. Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, всі машини та механізми зазначені як власні. Дана інформація суперечить інформації, що зазначена Учасником в довідці про наявність обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі. З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується, відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, власні машини та механізми та орендовані машини та механізми мають різні позначення у Відомості ресурсів. Перелік власної та орендованої техніки в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі (оформлена згідно Додатку № 1 Тендерної документації) повністю співпадають з розділами ІІ, ІІІ Відомості ресурсів. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо переліку обладнання, яке має бути в учасника та щодо необхідності зазначення у складі тендерної пропозиції інформації про таке обладнання. Тому згідно розрахунку у проведеному програмному комплексі «АВК-5» та наявності обладнання та матеріально-технічної бази, ми стверджуємо, що цього цілком достатньо для виконання робіт по предмету закупівлі. Просимо надати роз’яснення щодо обладнання, якого, на думку Замовника, не вистачає у ПП «Рітм-8» для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт інженерних мереж, частини приміщень та заміна частини вікон на енергозберігаючі в будівлі Високопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Молодіжна, 5, с. Високопілля, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт"); та переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції щодо кваліфікації тендерної пропозиції ПП «Рітм-8». Нагадуємо, що відповідно частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Директор ПП «Рітм-8» Баран Р.І.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ПП "Ритм-8" Тендерним комітетом відділу освіти Валківської районної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення від 25.04.2018 щодо рішення про дискваліфікацію ПП "Ритм-8" (протокол № 24/04-1 від 24.04.2018). За результатами розгляду повідомляємо. 1. Обладнання, яке необхідне для виконання робіт по предмету закупівлі, зазначено учасником у Підсумковій відомості ресурсів, що надана в складі тендерної пропозиції. Однак, цей перелік обладнання не співпадає з переліком, який зазначений в довідці про наявність обладнання. 2. Все обладнання, що планується використовувати під час виконання робіт, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено як власне. Це суперечить наданим в складі тендерної пропозиції довідці, копіям договорів оренди та змісту скарги: "Окрім установки самохідної для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) та інших спецобладнань, які використовуються спеціалізованими субпідрядними організаціями." Таким чином договірна ціна (із всіма додатками) не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013. Додатково повідомляємо, що надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки є недостовірною, а саме: техніка не перебуває у власності ПП "Автолідер" (лист УЗЕ в Харківській області від 05.04.2018 № 2827/20/119/01-2018).
Статус вимоги: Відхилено