-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») *
Зазначено в тендерній документації
Торги не відбулися
74 514 730.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 372 573.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 372 573.65 UAH
Період оскарження:
21.02.2018 16:53 - 14.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
5634fa2ac66b4e838532fedab38f0b72
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.a9
Назва:
ВИМОГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
Регіональною філією «Львівська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікаційний номер UA-2018-02-21-002110-c (Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)»).
ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» взяло участь у даних торгах.
Відповідно до "Протоколу № 3-8 розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» від 31.05.2018" пропозиція ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» була відхилена, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (відповідно до вимоги п. 7 додатку 1 тендерної документації), наданий учаснику, не дає йому права виконувати роботи підвищеної небезпеки відповідно до предмета закупівлі (електромонтажні роботи). Оскільки перелік робіт в дозволі ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» не включає види робіт, що безпосередньо стосуються предмету закупівлі.
ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» не згодне з таким рішенням Замовника мотивуюче це наступним.
Пунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалось від учасника надати: " 7.Дозвіл, виданий уповноваженим на це органом, на виконання робіт підвищеної небезпеки.". Тобто, вказаний пункт не містить вимоги, що дозвіл має містити повний перелік робіт, які є предметом закупівлі та визначені в технічному завданні.
Інші розділи тендерної документації, також не містять вимог щодо необхідності надання дозволу, який має містити повний перелік робіт, які є предметом закупівлі.
Виходячи з вищевикладеної вимоги тендерної документації, ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» у складі тендерної пропозиції надало дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (№0029.16.14), який чинний до 11.02.2021, як того вимагала тендерна документація.
Ще раз підкреслюємо, Замовником вимагався дозвіл, без конкретизації переліку робіт, який він має містити. ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» було надано дозвіл, як того вимагав Замовник.
Зауваження Замовника щодо відсутності в дозволі всіх робіт, які передбачені технічним завданням закупівлі не обґрунтоване, як з юридичної сторони (як зазначено вище Замовник цього не вимагав в тендерній документації), так і з практичної.
Так, технічним завданням (локальними кошторисами), які є частиною тендерної документації передбачено проведення різних видів робіт, зокрема:
- локальний кошторис 1-1-1 на демонтаж існуючих споруд (містить: розробка грунта вручну; засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям, група грунтів; демонтаж фундаментів; демонтаж стальних конструкцій; демонтаж збірних залізобетонних анкерних плит);
- локальний кошторис 4-1-1 на загальнобудівельні роботи (містить: розроблення грунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшевими дизельними; перевезення грунту до 10 км; улаштування основи під фундаменти: щебеневої; улаштування бетонної підготовки; укладка лежней);
- локальний кошторис 4-1-2 на опори під модулі (містить: заглиблення дизель-молотом на тракторі стальних шпунтових паль; заповнення бетоном порожнистих паль; монтаж стальних конструкцій; установлення під обладнання стальних конструкцій; установлення стальних конструкцій).
Як бачимо, локальні кошториси містять загальнобудівельні роботи та монтажні роботи, для виконання яких достатньо дозволу ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» (інші локальні кошториси також містять схожі загальнобудівельні робрти).
Щодо виконання електромонтажних робіт зазначаємо.
Частка вказаних робіт, за нашими розрахунками, становить до 10% від загальної вартості робіт цієї процедури закупівлі. ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» залучає для виконання цих робіт субпідрядну організацію – КП "Монтажне управління №6 "Електропівденьзахідмонтаж". Відповідно до вимог тендерної документації у складі нашої тендерної пропозиції було надано "Довідку про залучення субпідрядної організації". Цією довідкою ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» підтвердила, що для робіт "монтаж електрообладнання" буде залучено субпідрядну організацію - КП "Монтажне управління №6 "Електропівденьзахідмонтаж". При цьому субпідрядна організація має всі необхідні документи (в тому числі дозвіл, який додаємо до цієї Вимоги) для виконання цих (електромонтажних) робіт. Зазначаємо, що надання в тендерній пропозиції дозволу субпідрядної організації, Замовником не вимагалось.
Додатково хочемо зазначити, ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» у складі тендерної пропозиції надано "Довідку щодо технічного завдання та методики розрахунку ціни", в якій гарантовано, як того вимагала тендерна документація, що ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо.
Крім того, є обґрунтовані підстави вважати, що Замовником свідомо у тендерній документації не вимагалось надання дозволу на всі види робіт, які передбачені технічним завданням. Так, попереднім пунктом тендерної документації вимагалось надання ліцензії, до якої Замовником сформовано вимогу, що ліцензія має бути з переліком видів робіт у відповідності до предмету закупівлі. Аналогічної вимоги до дозволу Замовником в тендерній документації не встановлено, що свідчить про його свідоме рішення, що частину робіт може виконувати учасник (як Генпідрядник), а частину субпідрядник. Саме вказану модель і запропоновано ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» з наданням всіх передбачених тендерною документацією документів.
Таким чином, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» надано всі належним чином оформлені документи, які вимагались Замовником, в тому числі і дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з викладеного, рішення тендерного комітету Регіональної філії «Львівська залізниця» ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» ("Протокол № 3-8 розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» від 31.05.2018"), яким пропозиція ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» була відхилена, суперечить ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує право учасника ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж» намагалось надати Скаргу до Антимонопольного комітету України, але ця скарга, з незалежних від нас причин (можливо через дії або бездіяльність Замовника) не була прийнята системою Прозорро (прийнята як вимога до Замовника (Номер вимоги: UA-2018-02-21-002110-c.c8).
Зважаючи на викладене, просимо Вас забезпечити виконання норм Закону України "Про публічні закупівлі" та відмінити рішення (Протокол № 3-8 розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» від 31.05.2018") про відхилення пропозиції ТОВ «Група Компаній Енергомонтаж», приймаючі до уваги наведені в цій Вимозі аргументи.
В разі негативного рішення, лишаємо за собою право звернутися звернутися до суду щодо відстоювання своїх прав, гарантованих Законом України "Про публічні закупівлі" та іншими законодавчими актами України.
Дата подачі:
06.06.2018 15:41
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Виходячи з предмета закупівлі: Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи), передбачено будівництво об’єкта із виконанням електромонтажних робіт.
Оскільки роботи будуть проводитися в межах існуючої пересувної тягової підстанції Ковель, до якої підведені мережі 110 кВ, тендерною документацією передбачено вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника відповідних дозвільних документів на виконання як і будівельних, так і електромонтажних робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
Окрім того, відповідно до ч.2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «учасник – переможець закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством».
Розглянувши пакет документів, наданих ТОВ "Група Компаній Енергомонтаж" щодо участі у торгах, робочою групою встановлено наступне: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (відповідно до вимоги п. 7 додатку 1 тендерної документації), наданий учаснику, не дає йому права виконувати роботи підвищеної небезпеки відповідно до предмета закупівлі (електромонтажні роботи).
Враховуючи вищенаведене, протокольним рішенням 3-8 від 31.05.2018 року тендерну пропозицію ТОВ "Група Компаній Енергомонтаж" було відхилено через невідповідність умовам тендерної документації. Своє рішення замовник вважає правомірним та таким, що не суперечить ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
31.05.2018 замовником було прийнято рішення про відміну торгів на вищезазначену закупівлю відповідно до ч.1 ст.31 Закону (відхилення всіх тендерних пропозицій). Найближчим часом замовником планується оголосити процедуру закупівлі повторно.
Запрошуємо Вас до участі!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга щодо порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
37a23155af144793b5a2aa8d1c55fc21
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.c8
Назва:
Скарга щодо порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Замовником безпідставно дискваліфіковано Учасника, чим порушено його права та норми Закону України "Про публічні закупівлі". Детально викладено у скарзі, яка додається разом із додатками (Дозвіл та платіжне доручення)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 01.06.2018 18:44
- платіжне доручення 01.06.2018 18:44
- Дозвіл 01.06.2018 18:44
Дата подачі:
01.06.2018 18:44
Опис причини скасування:
Не має технічної можливості подати Скаргу до Антимонопольного комітету України
Дата скасування:
01.06.2018 21:37
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення невідповідностей чинному законодавству України
Номер:
073e913a61fc47638e99d3ab74570cf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.c6
Назва:
Вимога щодо усунення невідповідностей чинному законодавству України
Вимога:
На підставі викладених у прикріпленому файлі обґрунтувань вимагаємо від Замовника розподілити винесений на торги предмет закупівлі на дві окремі складові - будівельні роботи та високовольтне обладнання, та привести процедуру проведення цих торгів і вимоги тендерної документації на них у відповідність до положень норм Закону України "Про публічні закупівлі" по кожному з вищенаведених пунктів
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо тендерної документації 02.03.2018 13:29
- Відповідь на вимогу від 02.03.2018 ТД тягова Ковель.doc 05.03.2018 13:47
Дата подачі:
02.03.2018 13:29
Вирішення:
Відповідь на вимогу див. у долученому файлі:
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо необхідності надання додаткової технічної документації
Номер:
9df9c5ecc6de47d2aafbef886a067d08
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.c4
Назва:
Щодо необхідності надання додаткової технічної документації
Вимога:
В схемах вторинної комутації вказані блоки:
Блок защиты и автоматики Б3А АВ093-01-000-00_01-_
Блок управления БУ АВ093-02-000-00_01
Блок защиты и автоматики Б3А АВ093-01-000-00_02-_
Блок управления БУ АВ093-02-000-00_02
Блок защиты и автоматики Б3А АВ093-01-000-00_03-_
Блок управления БУ АВ093-02-000-00_03
Блок защиты и автоматики Б3А АВ093-01-000-00_07-_
Блок управления БУ АВ093-02-000-00_07
Для підготовки пропозиції просимо включити до складу тендерної документації технічний опис та принципові схеми даних блоків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2018 17:19
Вирішення:
Дана інформація міститься в тендерній документації: Додаток 6. “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, ПАПКА 2 (ГТ) (6). rar - файл AB093-00-000-00_01 (1).doc
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про усунення порушень
Номер:
0c84b40698ee4493836a064d278de98b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.c2
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Вимога у файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 01.03.2018 15:48
Дата подачі:
01.03.2018 15:48
Вирішення:
Згідно зі ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Передбачені замовником вимоги до учасників викладені в тендерній документації (щодо наявності дозволів, будівельних ліцензій, та листа – відгуку про виконання аналогічного договору, тощо) та в повній мірі підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази, кваліфікованих працівників та досвіду у виконанні робіт, передбачених тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель замовник готує тендерну документацію і самостійно визначає вимоги до учасників торгів.
В ході розгляду Ваших пропозицій замовник дійшов висновку, що вони являються дискримінаційними та суттєво звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Начальник служби електропостачання М.М. Пулін
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
ef35a4ffbe814a4e8f59ba0b2e4bbb14
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.c7
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Наше підприємство не погоджується з умовами викладеними в тендерній документації Замовником. Більш детально в скарзі, що додається. З повагою, директор ТОВ "ВЕНЧУРС ГРУП", Гайдаєнко Андрій Ігорович.
Пов'язані документи:
Учасник
- Локальні кошториси на придбання обладнання.pdf 06.03.2018 15:47
- Платіжне доручення.PDF 06.03.2018 15:47
- Скарга.pdf 06.03.2018 15:47
- Рішення від 12.03.2018 № 2142 + лист Замовнику.pdf 13.03.2018 12:51
- Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2018-02-21-002110-c.c7.pdf 23.03.2018 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2018 № 2855.pdf 29.03.2018 10:23
- Рішення від 28.03.2018 № 2855.pdf 02.04.2018 21:10
- Заперечення замовника.docx 19.03.2018 17:19
- Заперечення замовника..docx 19.03.2018 17:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2018 15:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.04.2018 21:10
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо усунень невідповідностей з чинним законодавством України
Номер:
a07d5fb428894982aa06dcbd13c2dd5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.b5
Назва:
Вимога щодо усунень невідповідностей з чинним законодавством України
Вимога:
На підставі викладених у вимозі обґрунтувань вимагаємо від Замовника розподілити винесений на торги предмет закупівлі на дві окремі складові - будівельні роботи та високовольтне обладнання, та привести процедуру проведення цих торгів і вимоги тендерної документації на них у відповідність до положень норм Закону України "Про публічні закупівлі" по кожному з вищенаведених пунктів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2018 17:23
Опис причини скасування:
Помилка прикріплення файлу.
Дата скасування:
02.03.2018 13:21
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
54c0684c216b4ab580cb4021e7588efa
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.c3
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
На підставі викладених у вимозі обґрунтувань вимагаємо від Замовника розподілити винесений на торги предмет закупівлі на дві окремі складові - будівельні роботи та високовольтне обладнання, та привести процедуру проведення цих торгів і вимоги тендерної документації на них у відповідність до положень норм Закону України "Про публічні закупівлі" по кожному з вищенаведених пунктів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2018 17:15
Опис причини скасування:
Помилка! Не додано файл.
Дата скасування:
01.03.2018 17:21
Вимога
Відкликано скаржником
Про усунення порушень
Номер:
8623b6c3674e49f3931926fce19cd94d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002110-c.c1
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Суть вимоги викладено у файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2018 15:44
Опис причини скасування:
Не додано файл
Дата скасування:
01.03.2018 15:49