• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Масло солодковершкове, 72,5 - 73% жирності

Завершена

2 475 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 375.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 17:08 - 13.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження неправомірного рішення щодо обрадання переможця

Номер: 9108d1c93f7e4d9eba1d466df440bd3b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-013721-a.b2
Назва: Оскарження неправомірного рішення щодо обрадання переможця
Скарга:
Зміст скарги наведено у доданих файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.02.2024 17:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.03.2024 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про визначення учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ ЧОКОЙ ОЛЕНИ ВОЛОДИМИРІВНИ, ІПН 3325314605 переможцем процедури закупівлі — "Масло солодковершкове, 72,5 - 73% жирності", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-08-013721-a.
Автор: ТОВ Віньковецький сирзавод, Саврій Наталія Василівна +380970828187 zat_vs@i.ua

Пункт скарги

Номер: 3e2990b72cf84e87a30329d943209d04
Заголовок пункту скарги: Оскарження неправомірного рішення №70 від 23.02.2024 щодо обрадання переможцем процедури закупівлі - ФОП «Чокой Олена Володимирівна»
Опис заперечення: Опис неправомірності рішення №70 від 23.02.2024 щодо обрадання переможцем процедури закупівлі - ФОП «Чокой Олена Володимирівна» наведено у скарзі від 27.02.2024
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Неправоміре рішення №70 від 23.02.2024 щодо обрадання переможцем процедури закупівлі - ФОП «Чокой Олена Володимирівна»
Опис суті пункту скарги: 21.02.2024 року Учаснику надавалась можливість на усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником торгів.
3.) вимога на усунення порушень:
«на виконання вимог п.8. Додатку № 3 тендерної документації замовника, учасник не надав сертифікату на впровадження принципів НАССР, а також сертифікатів виданих водіям та/або експедиторам щодо гігієнічних вимог згідно принципів НАССР».
Учасником торгів повторно не надано сертифікату, виданого водію (Чокой В.В.) щодо гігієнічних вимог згідно принципів НАССР, як і листа-роз'яснення із поясненням причини ненадання останніх в складі тендерної пропозиції.

На підставі цього тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню Замовником, згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
21.02.2024 року Учаснику надавалась можливість на усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником торгів.
2.) вимога на усунення порушень:
«на виконання вимог абзацу другого п.2. Додатку № 3 тендерної документації замовника, учасник надав договір оренди транспортного засобу від 15.01.2024 № 01/10 укладений між ТОВ «Свіженька» та ФОП Чокой О.В. щодо строкового платного користування автомобілем марки Mercedes Benz Sprinter 313 CDI, 2005 року випуску, д.н.з. СЕ 1049 АТ. В той же час, вказаний автомобіль згідно наданого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХК 955488 належить на праві власності Павлюку С.П.»
Відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. (ст. 799 ЦК)
Учасником надано договір оренди транспортного засобу від 15.01.2024 № 01/10 з порушенням вимог Цивільного кодексу України, а тому не може подаватись у складі тендерної Учасника.
Отже, тендерна пропозиція не відповідає вимогам п.2. Додатку № 3 тендерної документації.

На підставі цього тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню Замовником, згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

21.02.2024 року Учаснику надавалась можливість на усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником торгів.
1.) до Учасника висувалася вимога на усунення порушень:
«на виконання вимог п. 8. Додатку № 3 тендерної документації замовника, учасник надав довідку від 15.02.2024 № 02/07 про те, що учасник гарантує, що фінансово – господарську діяльність здійснює самостійно, власними силами, без залучення найманих працівників. Разом з тим, у сертифікаті виданому водієві щодо гігієнічних вимог згідно принципів НАССР, що вимагався п. 8. Додатку № 3 тендерної документації замовника, зазначено водія Чокой Вадима Васильовича. Документального підтвердження господарських відносин учасника та гр. Чокой В.В. не надано»
У відповіді до вказаної вимоги про невідповідність, учасник зазначив, що ним надано договір цивільно-правової угоди із водієм Чокой В.В.
У свою чергу, згідно пункту 6 Додатку №3 ТД передбачено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати Копії трудових книжок усіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, які підтверджують трудові відносини між учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) учасник залучає для постачання товару
Штатні працівники – це наймані працівники, які здійснюють роботу на користь суб'єкта господарювання, працюють на підставі укладеного трудового договору, отримуючи заробітню плату. (ч. 3 ст. 24 КЗпП)
У свою чергу договір цивільно-правової угоди із водієм Чокой В.В. не є трудовим договором, та учасником не надано на вказаного працівника трудову книжку та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р
З огляду на зазначене, вважаємо, що Учасник не виправив дану невідповідність, не надавши документи підтвердження допуску працівника до роботи.
На підставі цього тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню Замовником, згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Відповідно до пункту 12 додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» ТД, Замовником встановлено наступну вимогу:
"12. Забороняється продаж молока та молочної сировини без документа, що засвідчує епізоотичне благополуччя тварин у господарствах, який видається безплатно центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ветеринарної медицини, згідно із законодавством України. Учасник надає протокол випробувань (ГМО) та експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією щодо визначення показників безпечності та якості молока та оцінки його відповідності вимогам нормативних документів за основними показниками, які відповідають ДСТУ даного товару поточного року."

Так, Замовником вимагалось надати Учасникам протокол випробувань (ГМО) щодо молока, як сировини. Учасник торгів надано Протокол випробування зразків продукції №375 від 08.02.2024 року щодо продукції «Молоко охолоджене»:
Формування коров’ячого молока, як сировини, на молокопереробних підприємствах відбувається згідно з вимог ДСТУ 2662:2018 «Молоко-сировина коров’яче. Технічні умови».
Отож, молоко, як сировину, одержують за результатами біологічного перетворення у тваринництві на сільськогосподарських підприємствах. Для забезпечення дотримання вимог стандартів сільськогосподарський товаровиробник зобов’язаний забезпечити вимоги первинної обробки молока, зокрема його очищення від механічних домішок, охолодження та зберігання за низької температури, транспортування.

У свою чергу учасником надано Експертний висновок № 000185 п/24 від 19.01.2024 року щодо готової продукції із сировини «Молоко охолоджене», а саме «Молоко коров’яче питне пастеризоване 2,5%», що виготовлено згідно ДСТУ 2661:2010
Молоко коров'яче питне пастеризоване - це молочний продукт, вироблений із сирого молока, підданого нормалізації, тепловому обробленню з подальшим охолодженням.
Отже, підсумовуючи зазначаємо, що Замовник вимагав надати протокол випробувань (ГМО) та експертний висновок, який засвідчує якість та безпеку продукції, а саме: молочної сировини, проте, як бачимо з доданого документу, Учасником не надано експертний висновок щодо молока, як молочної сировини, що не відповідає вимогам пункту 12 додатку №3 ТД.
Учасником надано експертний висновок щодо готової продукції, а саме «Молоко коров'яче питне пастеризоване», що у свою чергу виготовляється із сировини – «Молоко».

Як те вже вказувалося вище, Учасником в складі тендерної пропозиції також надано документ - «ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК» №000151/2/22 від 31 травня 2022 року, щодо продукції масло солодковершкове «Обухівське» селянське 73,0%, однак такий документ не видано у поточному році, як те вимагалося умовами ТД.

Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей

Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, Замовником встановлено наступну вимогу:
"У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. "

Проте, у складі пропозиції відсутній документ в довільній формі про відсутність підстави для відмови в участі у закупівлі, згідно пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.

Отже, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник всупереч пункту 43 не було надано Учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель

Відповідно до пункту 9 додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» ТД, Замовником встановлено наступну вимогу:
"Якість товару повинна відповідати ДСТУ 4399:2005 – масло вершкове Технічні вимоги зі змінами та поправками. Учасник надає копії етикеток запропонованого товару із зазначенням назви та місцезнаходження виробника, пакувальника, товарний знак виробника, вагу нетто склад продукту, поживну (харчову) та енергетичну цінність (калорійність) харчового продукту, термін придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва). На споживчій тарі обов'язково кінцева дата споживання «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, відповідність ДСТУ. Учасник надає копії етикеток запропонованого товару. "
Варто зауважити, маркування - слова, описи, знаки для товарів і послуг (торговельні марки), графічні зображення або символи, що стосуються харчових продуктів, які розміщуються на будь-якій упаковці, етикетці (стікері), кольєретці, а за відсутності упаковки, у документі або повідомленні, що супроводжують харчовий продукт або посилаються на нього.
Етикетка на продукції — це візитна картка товару. «Етикетка» у широкому розумінні — це джерело інформації.

Законодавством чітко визначається інформація, обов'язкова до розміщення на етикетці. Так, наприклад, стаття 675 ЦК України покладає на продавця обов'язок достовірно і повно інформувати покупця про властивості і якості товару.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» етикетка або упаковка будь-якого товару, що продається на території України, повинна надавати покупцю такі відомості:
- Посилання на стандарти і технічні умови, відповідно до яких виготовлений товар, і вимогам яких він повинен відповідати,
- Інформацію про ключові споживчі властивості товару,
- Гарантійний термін експлуатації товару, при його наявності,
- Правила ефективного застосування і техніки безпеки при експлуатації товару,
- Реквізити юридичної особи, яким виробник або продавець передає повноваження на прийняття претензій, здійснення гарантійного ремонту і технічного обслуговування товару.

Згідно вимог ГОСТ 51074-2003 на етикетках харчових продуктів, що продаються на території України, вся необхідна інформація, незалежно від країни-виробника, повинна бути викладена українською мовою. До такої інформації належить назва та реквізити виробника, країні, в якій виготовлено товар, товарному знаку і масі нетто, також вказуються обсяг і інші кількісні характеристики продукту, його харчова цінність та склад. Також, в обов'язковому порядку, етикетки харчових продуктів повинні містити відомості про умови зберігання товару і відповідних цим умовам термінів придатності, стандарту, відповідно до якого продукт виготовлений, відомості про сертифікацію продукту. Крім цього, обов'язковою до вказівки на етикетці або упаковці є інформація про склад харчових продуктів, і зокрема, про зміст біологічно активних добавок, ароматизаторів, продуктів нетрадиційного складу, а також продуктів генетично модифікованої природи.
Розділ «Загальні вимоги до змісту інформації для споживача» стандарту передбачає вимога розміщення такої інформації у вигляді текстової інформації, малюнків і умовних позначень, які розміщуються безпосередньо з харчовим продуктом на його етикетці, контретикетці, ярлику, пробці, вкладиші або іншому елементі, прийнятому для даного товару .
З 6 серпня 2019 року в Україні було введено в дію Закон №2639-VIII “Про інформацію для споживачів харчових продуктів”
Оператори ринку мають обов’язково зазначати інформацію про наявність харчових речовин, які спричиняють алергічні реакції або непереносимість, наявність ГМО, розморожування або піддавання харчових продуктів іонізуючому випромінюванню, наявність доданої води тощо. Так, уся обов’язкова інформація про харчові продукти має бути доступною споживачу для ознайомлення до моменту продажу харчового продукту.
Тобто, на основі вище зазначеного, стверджуємо, що документ «етикетка» запропонованого товару Учасника = не відповідає вимогам, встановленим законодавством.

Окрім того, згідно відкритих джерел, товарний знак виробника ПрАТ «Обухівський молочний завод» є «Лукавиця».
Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей

Відповідно до пункту 3 додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» ТД, Замовником встановлено наступну вимогу:
" Учасник для підтвердження якості товарів, які планує постачати, надає копію декларації виробника та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, який підтверджує якість товару, його органолептичні, фізико-хімічні показники та документи про якість тари та/або упаковки предмета закупівлі. Якщо в документах виробника, підтверджуючих якість товару, відсутня інформація про номер експлуатаційного дозволу та/або номер повідомлення про реєстрацію потужностей, то учасник надає копію експлуатаційного дозволу виробника на потужності та/або копію повідомлення про реєстрацію потужностей підприємства виробника товару."

Виконуючи дану вимогу, Учасником надано Декларацію про відповідність від 27.02.2023 року, де виробником товару є: Приватне акціонерне товариство «Обухівський молочний завод», код ЄДРПОУ 00445914, об'єкт декларації: Молоко і молочні продукти, морозиво, заморожені продукти.
Проаналізувавши декларацію спостерігаємо, що документ містить інформацію про продукт (конкретне найменування, %) та його відповідність ДСТУ/СОУ/ТУ У.
Проте, підтвердження органолептичних, фізико-хімічних показників – відсутні.
Органолептичні показники (запах, смак і присмак, забарвленість, каламутність) - фізичні властивості питної води, що сприймаються органами чуття. ((пункт 2.1 доповнено новим терміном згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 15.08.2011 р. N 505)).
Фізико-хімічні показники - фізичні чи хімічні показники, що нормуються за загальносанітарною чи органолептичною ознакою шкідливості. ((пункт 2.1 доповнено новим терміном згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 15.08.2011 р. N 505)).
Тобто, у наданій декларації виробника відсутні підтвердження якості запропонованих товарів у якому визначені УСІ відповідні характеристики, визначені Замовником.

У тендерній пропозиції Учасника також міститься експертний висновок №000151/2/22 від 31.05.2022 року щодо продукції «Масло солодковершкове «Обухівське» селянське 73,0%». Однак експертний висновок №000151/2/22 не містить фізико-хімічні показники, як те передбачено пунктом 3 додатку №3 ТД

Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей

Відповідно до пункту 5, 6 додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» ТД, Замовником встановлено наступну вимогу:
"5. Учасник надає форму 4-дф та/або податковий розрахунок сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого (сплаченого) з них єдиного внеску з додатками за останній звітній період на працівників учасника, які залучені до зберігання, постачання товару.
6. Копії трудових книжок усіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, які підтверджують трудові відносини між учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) учасник залучає для постачання товару.
Якщо учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця."

На виконання вимоги Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку від 15.02.2024 №02/07 «Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації». Учасник не надав жодної інформації щодо працівників учасника, які залучені до зберігання, постачання товару.
Відповідно, якщо Учасник сам не в змозі здійснити виконання такої умови, як «зберігання товару», тоді ж він мав залучити інших учасників/працівників, зазначити про це в довідці та надати відповідні документи для підтвердження на підставі яких останні залучені. Адже оформлюючи працівника на роботу суб’єкту господарювання необхідно: укласти в письмовій формі трудовий договір, оформити наказ про прийняття на роботу та повідомити орган ДФС про прийняття працівника на роботу.
Законодавством встановлено, що трудові книжки ведуть на всіх працівників, що працюють на підприємстві, в установі, організації, незалежно від форм власності, чи у фізичної особи — підприємця, понад 5 днів (ч. 2 ст. 48 КЗпП). Вимога для роботодавців повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 КЗпП.
З огляду на вищевказане, вбачаємо, що Учасник не здатен виконати вимогу в повній мірі та не надав жодного документального підтвердження виконання вказаного пункту, передбаченого Замовником у тендерній документації, а саме не зазначив наявності працівника (-ів), які будуть залучені до зберігання товару.

Отже, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник всупереч пункту 43 не було надано Учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель

1. Відповідно до пункту 14 додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – ТД), Замовником встановлено наступну вимогу:
"14. Учасник надає копію діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданих учаснику, які мають відповідати вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) відповідно до предмета закупівлі, копію діючих сертифікатів системи управління якістю, які мають відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 22000:2019 (сертифікат акредитації) (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат)".
Так, на виконання вимог Замовника, Учасник у складі пропозиції надав Атестат про акредитацію, чим засвідчує компетентність Органу з сертифікації продукції послуг та систем управління ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», виданий Національним агентством з акредитації України, який зареєстрований у Реєстрі від 05.10.2023 року за №8О098, який видав сертифікати на систему управління безпечністю харчових згідно ДСТУ ISO 22000:2019 та на системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 90001:2015.
Проте, Учасником надано не повний документ, адже в самому ж атестаті вказано, що в даному додатку містяться додатки, що є невід'ємною частиною цього атестата.
Окрім того, відповідно до пункту 15 додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» ТД, Учасник повинен надати:
«15. Учасник надає копію діючих сертифікатів системи управління якістю, виданих виробнику продукції, які мають відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 22000:2019. (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат).»
Учасник надав копію діючих сертифікатів системи управління якістю, виданих виробнику продукції, які мають відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 22000:2019. (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат)
Однак Учасником надано Атестат про акредитацію ТОВ «ЦЕНТР СУЧАСНИХ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ», виданий Національним агентством з акредитації України, який зареєстрований у Реєстрі від 21.10.2021 року за №8О143, який видав сертифікати на систему управління безпечністю харчових згідно ДСТУ ISO 22000:2019 та на системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 90001:2015, не у повному обсязі, а саме без невід'ємною частиною цього атестата

Додатків в складі тендерної пропозиції до вказаних атестатів – немає, а тому документи надано не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації.

Отже, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник всупереч пункту 43 не було надано Учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Скасування неправомірного рішення

Номер: 4974b58e76a843d7a9124cae9361f1f4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-013721-a.c1
Назва: Скасування неправомірного рішення
Вимога:
ТОВ «Віньковецький сирзавод» не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі ФОП «Чокой Олена Володимирівна». Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем процедури закупівлі №70 від 23.02.2024 року та відхилити пропозицію такого Учасника. У разі не задоволення вимоги Ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження (Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) з метою зобов’язання Замовника торгів скасувати рішення №70 від 23.02.2024 року. Зміст вимоги ТОВ «Віньковецький сирзавод» наведено у доданому файлі, яка оформлена у формі проекту скарги до Органу оскарження
Вирішення: В задоволені вимоги учасника відмовити.
Статус вимоги: Відхилено