-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень
Завершена
374 747.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 873.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 873.74 UAH
Період оскарження:
08.02.2024 16:56 - 13.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення
Номер:
45590a338dd84c708bc3d92cfedfa565
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-013539-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2024-02-08-013539-a.pdf 28.02.2024 18:22
- Протокол відхилення 3.pdf 28.02.2024 18:22
- 8_Акт аудиту.pdf 28.02.2024 18:22
- sign.p7s 28.02.2024 18:23
- рішення від 01.03.2024 № 3879.pdf 01.03.2024 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2024 № 4563.pdf 13.03.2024 12:05
- рішення від 12.03.2024 № 4563.pdf 15.03.2024 13:40
- Пояснення (формат .pdf) 04.03.2024 13:27
- Пояснення (формат .doc) 04.03.2024 13:27
- Технічні вимоги до закупівлі UA-2022-07-11-001269-a (формат .pdf) 04.03.2024 13:28
- Технічні вимоги до закупівлі UA-2022-07-11-001269-a (формат .doc) 04.03.2024 13:28
- Технічні вимоги до закупівлі UA-2024-02-08-013539-a (формат .pdf) 04.03.2024 13:28
- Технічні вимоги до закупівлі UA-2024-02-08-013539-a (формат .doc) 04.03.2024 13:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 18:34
Дата розгляду скарги:
12.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.03.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2024 13:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4563-р/пк-пз від 12.03.2024 комунальна науково-дослідна установа "Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста" скасує рішення про відхилення тендерної пропозиції підприємства об'єднання громадян "СЕРВІС ЛЕНД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з прибирання приміщень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-08-013539-a.
Пункт скарги
Номер:
f33d5ce461de4c0e808f9df837bf4330
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Опис заперечення:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №ВТ-П/5 від 23.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» НАДАЛО у складі своєї тендерної пропозиції акт огляду, огляду об’єкту, що підписаний з двох сторін, як засвідчення факту ознайомлення з обсягом робіт та кількістю необхідний миючих матеріалів (файл «8_Акт аудиту.pdf») чим повністю виконало вимоги тендерної документації в цій частині.
Тендерною документацією НЕ ВСТАНОВЛЕНО вимоги щодо дати видачі документу як і НЕ ВСТАНОВЛЕНО вимоги щодо підписанта документу. Наданий нами акт підписаний 14.07.2022 року, уповноваженою на той момент особою Замовника, що не суперечить вимогам тендерної документації в цій частині.
Тендерною документацією НЕ ВСТАНОВЛЕНО вимоги щодо дати видачі документу як і НЕ ВСТАНОВЛЕНО вимоги щодо підписанта документу. Наданий нами акт підписаний 14.07.2022 року, уповноваженою на той момент особою Замовника, що не суперечить вимогам тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
файл «Протокол відхилення 3.pdf»
-
Опис доказу:
Неправомірність винесеного рішення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення 3.pdf
-
-
Назва доказу:
8_Акт аудиту.pdf
-
Опис доказу:
Наявність актуогляду об’єкту
-
Повʼязаний документ:
8_Акт аудиту.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації та винести відповідне рішення.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Від «23» лютого 2024 року вих. №23-24
Номер:
2dae6a58e26f4ffca657733b56c79eb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-013539-a.a1
Назва:
ВИМОГА Від «23» лютого 2024 року вих. №23-24
Вимога:
Ознайомившись з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗА ОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» № ВТ-П/3 від 22 лютого 2024 р. ,ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (надалі- Учасник) не погоджується з ним як такої, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі UA-2024-02-08-013539-a, виходячи з наступного:
1) Згідно частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було надано Вимогу про усунення порушення від 21.02.24, о 18:34 год. за київським часом ФОП Царалунга Віктору Олександровичу та вказано, що:
« п.3 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: «Кількість працівників розраховується відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проєктні організації), затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 105 від 11.05.2004, з наданням відповідного розрахунку. Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України). У випадку перерахунку розміру заробітної плати з урахуванням на 1 працівника буде визначена заробітна плата нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України, пропозиція буде відхилена як така, що порушує умови Тендерної документації. В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати необхідні для якісного прибирання, а саме: - заробітна плата прибиральників; - забезпечення прибиральників спецодягом; - витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів; - витрати на використання технічного обладнання/ техніки для прибирання; - витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; - інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати розрахунок вартості послуг відповідно до вимог п.3 Додатку 1 до Тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Царалунга Віктором Олександровичем було завантажено «Розрахунок вартості послуг» №22/02-24 від 22.02.2024р. о 17:32год. за київським часом, а 22.02.2024р. о 18:50 год. за київським часом, було Завантажено Замовником Протокол № ВТ-П/3 від 22 лютого 2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга вказавши ,що:
«Під час розгляду наданого розрахунку вартості послуг виявлено, що розрахунок здійснювався на 2 штатні одиниці прибиральників. П.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагає розрахунку з врахуванням вимоги щодо 3 осіб прибиральників.»
Хочемо зауважити , що згідно Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи № ВТ-П/5 від 08.02.2024р., Легкоконець Ольги, вказано:
«Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України).Приймання послуг проводиться за їх повнотою (обсягами, кількістю), своєчасним та якісним виконанням. Кількість виконавців конкретних послуг надається як розрахункова та визначається Виконавцем і може змінюватися в залежності від виробничої необхідності в конкретній ситуації. У разі виробничої необхідності відповідно до гарантії забезпечення необхідних якості та обсягу наданих послуг .Виконавець має право самостійно приймати рішення щодо кількості персоналу на окремих напрямах роботи в конкретний час.»
Згідно наданого «Розрахунку вартості послуг» №22/02-24 від 22.02.2024р. в Таблиці п.н.1.1 прописано:
№ п/п Назва послуги ,
адреса об’єкту Вартість послуги на
1 міс.грн
Без ПДВ Загальна вартість послуг з 01.03.2024р.по 31.12.2024р. грн, Без ПДВ
1.1 Заробітна плата прибиральників
(1 прибиральниця -повна ставка
2 прибиральниці – на 0,5 ставки)
16 000,00 160 000,00
При розрахуванні кількості прибиральниць , Учасником було прораховано з таким алгоритмом ,що :
1 прибиральниця – це чергова прибиральниця ,з понеділка по четвер з 9:00 по 18:00 год., а в п’ятницю з 9:00 по 16:45 год. на повну ставку в розмірі 8000,00 грн.
2 прибиральниці – це прибиральниці на основне прибирання , з 6:35 до 9:00 год. , по 0,5 ставки (4000 грн.) в сумі 8000,00 грн.
Всі вимоги стосовно забезпечення гідного рівня заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства), кількості прибиральниць ,в сумі 3 особи (3 штатні одиниці ,з ставками одна повна, дві- 0,5 ставки), а також побажання Замовника щодо зміни кількісті виконавців конкретних послуг в залежності від виробничої необхідності в конкретній ситуації та щодо самостійного прийняття рішення щодо кількості персоналу на окремих напрямах роботи в конкретний час ФОП Царалунга були враховані та виконані.
Замовником згідно Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи № ВТ-П/5 від 08.02.2024р. не було вказано, що саме 3 прибиральниці повинні бути на цілий робочий день, та 3 прибиральниці повинні бути оформлені на повні ставки.
Отже можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника, внаслідок цього його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Також згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗА ОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» № ВТ-П/3 від 22 лютого 2024 р. також Замовником було вказано:
«Розрахунок вартості послуг учасника ФОП Царалунга містить ,зокрема дані щодо очікуваних (передбачуваних) витрат учасником на використання миючих та дезінфікуючих засобів (2000 грн. на місяць) та на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами (1252грн.на місяць). Враховуючи , що вартість дезінфекційних засобів, що зазначені в тендерній пропозиції учасника, вартість інших витратних матеріалів та заважаючи на середньомісячну кількість дезінфекційних та мийних засобів ,інших витратних матеріалів , що необхідна для забезпечення замовника, виявлено ,що заплановані учасником ФОП Царалунга витрати (3252грн. на місяць ) не задовольняють вимог тендерної документації до предмету закупівлі.»
По-перше ,хочемо зауважити ,що ФОП Царалунга працює на ринку послуг з прибирання з 2017 року. За цей час створену власну , сучасну, міцну та розгалужену матеріально-технічну базу для надання послуг, що є предметом закупівлі; наявні довгострокові контракти з надійними перевіреними або офіційними представниками дезінфікуючих та миючих засобів, а також інших витратних матеріалів, які використовуються при наданні послуг з прибирання з досить великою оптовою (спеціальною) знижкою для нас. Також ФОП Царалунга є офіційним ділером багатьох виробників дезінфікуючих, миючих засобів, а також інших витратних матеріалів, які використовуються при наданні послуг з прибирання. Тому Замовник не може стверджувати , що витрати (3252грн. на місяць ) не задовольняють вимог тендерної документації до предмету закупівлі, так як згідно тендерної документації Замовником не було надано перелік «Витратні матеріали на місяць» з кількістю дезінфікуючих, миючих засобів, а також інших витратних матеріалів, які будуть використовуватися при наданні послуг з прибирання. А також Замовником не було надано Вимогу до Учасника з наданням переліку дезінфікуючих, миючих засобів, а також інших витратних матеріалів, які планують використовуватися при наданні послуг з прибирання, з зазначенням «Орієнтовної кількісті на місяць» та «Ціною за одиницю». Тому стверджувати ,що заплановані учасником ФОП Царалунга витрати (3252грн. на місяць ) не задовольняють вимог тендерної документації до предмету закупівлі некоректно, а також суперечать юридично тендерної документації.
Тому можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника та його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників, просимо Вас переглянути (скасувати) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗА ОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» № ВТ-П/3 від 22 лютого 2024 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга Віктора Олександровича. В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА Від «23» лютого 2024 року вих. №23-24.pdf 23.02.2024 12:56
- Пояснення 27.02.2024 12:40
Дата подачі:
23.02.2024 12:56
Вирішення:
ПОЯСНЕННЯ
в заперечення вимоги фізичної особи-підприємця Царалунги Віктора Олександровича від 23.02.2024 №23-24
Комунальна науково-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» під час здійснення публічних закупівель є замовником відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
08 лютого 2024 року комунальною науково-дослідною установою «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» оголошено закупівлю «Послуги з прибирання приміщень», код ДК 021-2015: 2015:90910000-9: Послуги з прибирання, ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-08-013539-a.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено в тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи № ВТ-П/5 від 08 лютого 2024 року.
Розгляд тендерних пропозицій відбувся 19 лютого 2024 року. Уповноваженою особою прийнято рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення закупівель комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» від 22 лютого 2024 року № ВТ-П/3). Найбільш економічно вигідну (за результатами аукціону 22.09.2023) пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Царалунги Віктора Олександровича відхилено.
Фізична особа-підприємець Царалунга Віктор Олександрович (далі – Учасник) не погоджуючись з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції оскаржив дії Замовника.
Для обґрунтування власної позиції вважаємо за доцільне надати наступні пояснення з приводу поданої вимоги.
Щодо вимоги на дії Замовника щодо відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Царалунги Віктора Олександровича роз’яснюємо.
Додаток 1 до тендерної документації визначає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Послуги з прибирання приміщень».
Алгоритм розрахунку Учасника є не достовірним, оскільки поданий розрахунок кількості працівників не розрахований згідно Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проєктні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 105 від 11.05.2004 (далі - Міжгалузеві норми). Згідно Міжгалузевих норм на площу згідно тендерної закупівлі та вказаного в тендерній закупівлі графіку роботи має бути залучено не менше 3-х прибиральників з 8-год робочим днем для яких повинна бути передбачено виплату заробітної плати не менше мінімальної. За заявлений Учасником час 2 години 25 хвилин (з 6-35 до 9-00) двом прибиральникам неможливо здійснити прибирання визначеної площі у розмірі 1313,6 м2 згідно Міжгалузевих норм.
Поданий розрахунок миючих, дезінфікуючих засобів та інших витратних матеріалів забезпечить Замовника мінімальною кількістю засобів та не враховує реальної потреби Замовника і можливих ризиків.
Замовник під час розгляду пропозицій діяв об’єктивно та неупереджено. Таким чином Замовником прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Доводи учасника є безпідставними.
Також наголошуємо на тому, що процедура закупівлі реалізується Замовником з неухильним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено