-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Завершена
100 787.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 007.87 UAH
мін. крок: 1% або 1 007.87 UAH
Період оскарження:
08.02.2024 16:56 - 13.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Про скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Номер:
9c70376ec8a5455cb6947e0bdb4d12d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-013537-a.a1
Назва:
Про скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Вимога:
16.02.2024 року було проведено відкриті торги по закупівлі паперових чи картонних реєстраційних журналів, зареєстрованої за ідентифікатором № UA-2024-02-08-013537-a.
20.02.2024 року уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про обрання переможцем торгів ФОП Постоюк Сергій Анатолійович. ТОВ "Терно-граф", як Учасник торгів, вважає прийняте рішення упередженим та таким що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Зокрема, у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації Замовника зазначено вимоги щодо дотримання норм ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі": "Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
".
Натомість ФОП Постоюк Сергієм Анатолійовичем подано цінову пропозицію лише у форматі "pdf" без накладення КЕП/УЕП що є порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної документації Замовника. Відповідно, пропозиція ФОП Постоюк С.А. розгляду не підлягала та повинна була бути відхилена.
Відповідно до вищенаведеного, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Замовника від 20.02.2024 року про обрання переможцем торгів ФОП Постоюк Сергій Анатолійович та перейти до розгляду пропозицій інших Учасників торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- 41 протокол.pdf 26.02.2024 15:16
Дата подачі:
22.02.2024 11:28
Вирішення:
Учасником ФОП Постоюк Сергій Анатолійович подано тендерну пропозиція у формі скан-копій документів, що містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а токож відбиток печатки учасника на кожному документі, також накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) 15.02.2024р об 17:11:49 на тендерну пропозицію в цілому (протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису додається), що в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації Замовника
Статус вимоги:
Не задоволено