ЛЬВ-24Т_031_ВО Запасні частини до електровозів ВЛ (контакт-деталь напайка)
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
211 750.00UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 117.50 UAH
Період оскарження:08.02.2024 16:49 - 18.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
зміна вартості закупівлі
Номер:79a567853d8a4b35841ba9c5f26a647a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-02-08-013414-a.c2
Назва:зміна вартості закупівлі
Вимога:
Шановні замовники закупівлі.
Наше підприємство зацікавлене взяти участь у торгах.
ТОВ «Електроконтактні технології» є виробником «Контакт-деталь Напайка МВ-70».
Вартість закупівлі визначена бюджетом не відповідає актуальній вартості на неї. Вказана вартість значно нижча ніж її можливо виробити.
Просимо Вас розглянути питання щодо підвищення вартості не менш ніж 40%
Так склалось, що протягом 2022-2024 років значно зросла собівартість виготовлення електричних контактів , а саме:
запаси матеріалу, що придбались до 2022 року закінчились, реальна вартість матеріалів для виробництва значно зросла; також витрати на енергоносії, транспортні витрати, розмір мінімальної заробітної плати інші витрати також зросли.
Крім того 45 календарних днів підприємство очікує оплату, що також підвищую собівартість за рахунок кредитних навантажень.
ТОВ «Електроконтактні технології» намагається усіма доступними шляхами зменшити собівартість, але ж ми як виробник гарантуємо якість продукції та відповідні характеристики. Спроби «підігнати» вартість під Вами запропоновану ціну лише погіршують характеристика та якість продукції.
Таким чином , ми не маємо можливості щодо участі та постачання «Контакт-деталь Напайка МВ-70» за вказаною вартістю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.02.2024 13:27
Вирішення:Добрий день! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Підвищення ціни за предметом закупівлі
Номер:494b356858d64215ba1ce2641c10e5e9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-02-08-013414-a.c1
Назва:Підвищення ціни за предметом закупівлі
Вимога:
Шановні замовники РФ"ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АТ"УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" ! Наше підприємство ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» є виробником даної продукції а саме «Контакт-деталь Напайка МВ-70». Наше підприємство зацікавлене взяти участь у торгах. Інформуємо, що протягом 2022 року та поточного року значно підвищилась собівартість виготовлення на ринку запасних частин для АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", що зумовлено наступними чинниками: -Вартість основних матеріалів для виробництва, питома вага яких в собівартості складає до 80%, зросла на 40-80%, що збільшило загальну собівартість продукції на 50%-53%; Виросли затрати на енергоносії, питома вага яких в собівартості складає до 25%, що збільшило загальну собівартість до 50%; Зросли транспортно-заготівельні витрати, а також витрати по доставці готової продукції, питома вага яких в собівартості становить до 5%; -Збільшився розмір мінімальної заробітної плати; Значно зросли витрати на утримання та обслуговування обладнання, податки та збори за оренду землі, що збільшило загальновиробничі накладні витрати; Враховуючи факти за офіційними даними відбулося значне збільшення цін: -Зростання розміру мінімальної заробітної плати 80%; - Зростання затрат на енергоносії склало 50%; - Значне зростання ціни на виробничі матеріали склало 110%-120%; -Підвищення транспортних витрат на поставку готової продукції склало 20%; -Зростання витрат на утримання та обслуговування виробничого парку підприємства майже 40%;. ). Станом на сьогоднішній день вартість продукції визначена бюджетом закупівлі не відповідає актуальній ринковій вартості на дану продукцію. Виходячи з вищезазначеного, ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» повідомляє, що не має змоги прийняти участь у відкритих торгах з заниженою очікуваною вартістю продукції. З метою проведення торгів та своєчасних поставок запчастин, просимо Вас збільшити очікувану вартість закупівлі як мінімум на 38% або 755,00 гривень без ПДВ за одиницю на загальну суму 290 675,00грн. без ПДВ за 385шт. «Контакт-деталь Напайка МВ-70».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.02.2024 12:20
Вирішення:Добрий день! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі.