-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 – 50410000-2 (Технічне обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря)
Завершена
331 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 659.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 659.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2024 16:46 - 16.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога щодо ліцензії
Номер:
b1e6e15bc9314589956d748d4d90b87a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-013331-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо ліцензії
Вимога:
Ви надали відповідь щодо надання дозвільних документів "Потрібно надати копію ліцензії ДСНСУ на надання послуг протипожежного призначення та копію (чинну на день розкриття тендерної пропозиції) відповідної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист роз’яснення щодо відсутності. Тобто замовником вимагається два документи.
Дана вимога є порушенням вимоги КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 18 березня 2022 р. № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану", а саме:
"1. Установити, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2."
Тобто вимагання ліцензії та декларації є незаконним.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Деякі питання забезпечення прова... | від 18.03.2022 № 314.pdf 12.02.2024 20:49
Дата подачі:
12.02.2024 20:49
Вирішення:
Доброго дня, шановний учаснику!
Відповідно до вимоги, викладеної у пп.4, п. 6.1, частини 6, розділу ІІІ, Замовник вимагає надати копію (чинну на день розкриття тендерної пропозиції) відповідної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом АБО лист роз’яснення щодо відсутності. Звертаємо вашу увагу, що Замовник надає можливість надати лист роз'яснення щодо відсутності копії ліцензії.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про скасування вимоги
Номер:
05135ae3600e46009a39d21cd0cb97c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-013331-a.c2
Назва:
Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги
У Додатку 6 до Тендерної документації наведено Технічне завдання, у якому серед іншого
визначене наступне:
«Вимоги щодо розташування технічного персоналу Виконавця: з 8.00 до 17.00 повинні постійно знаходяться на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Братиславська 5 А. В вихідні/святкові дні і не робочий час мають знаходитись на опорному пункту Виконавця»
Просимо вилучити зазначену вимогу, як таку що не відповідає вимогам нормативно-правових актів.
У разі, якщо вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачена визначена вимога, а також умови щодо постійного перебування персоналу Виконавця: з 8.00 до 17.00 на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Братиславська 5 А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до технічного персоналу.docx 12.02.2024 12:08
Дата подачі:
12.02.2024 12:08
Вирішення:
Доброго дня, шановний учаснику!
У відповідь на вашу вимогу хочемо повідомити наступне:
1. Оперативний контроль стану обладнання здійснюється з 8.00 год. до 17.00 год. у робочі дні черговим персоналом Замовника у співпраці з представником Виконавця.
2. В інший час оперативний контроль стану обладнання здійснюється черговим персоналом Замовника.
3. Час з 8.00 год. до 17 год. у робочі дні є найбільш напруженим в роботі лікарні – проведення операцій, прийоми населення у лікарів, діагностика на апаратах, що можуть спичинити перенавантаження системи і т.ін., у зв’язку з чим є підвищене навантаження на обладнання і виходячи з цього найбільш вірогідний вихід його з ладу, що може призвести до значно більших (порівняно з неробочим часом) наслідків.
4.Необхідність присутності технічного спеціаліста Замовника викликана не тільки необхідністю оперативного контролю, але й можливістю негайно почати роботи з усунення несправностей.
5. Вимога «У вихідні/святкові дні і не робочий час мають знаходитись на опорному пункті Виконавця» обумовлена тим, що у разі виникнення аварійної ситуації технічні спеціалісти Виконавця мають бути готові негайно після отримання виклику виїхати на об'єкт Замовника і приступити до усунення несправностей.
Враховуючи вищезазначене та важливість даного обслуговування для роботи лікарні, яка надає послуги із забезпечення надання екстреної медичної допомоги, вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, які надаються об’єктом сектору критичної інфраструктури відповідно до «Переліку секторів критичної інфраструктури що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 1109 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 р. № 1384) є необхідність оперативного контролю і негайного усунення несправностей, з огляду на це, вважаємо за необхідне підтвердити вимоги вказані у Тендерній документації.
Дякуємо за уточнення та сподіваємось на співпрацю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Огляд дискримінаційна вимога
Номер:
ac784f0062754f8497e96d3118e3a753
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-013331-a.c1
Назва:
Огляд дискримінаційна вимога
Вимога:
В період уточнень Учасник має виїхати на об’єкти для ознайомлення з обсягами робіт та усвідомлення можливості їх виконання, про що повинен скласти відповідну довідку попереднього огляду об’єкту (додаток 7), який додається до пропозиції. При відсутності довідки попереднього огляду – пропозиції не будуть розглядатися
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі УЧАСНИКА в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місце знаходження об'єкта, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно з частиною першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, обстеження об'єкта учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на вебпортал Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового АКТУ обстеження. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь-які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики)
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Також, УЧАСНИК може бути позбавлений можливості підписати у Замовника АКТ огляду об'єкта, з підстав, що не залежать від нього, що надалі може стати підставою відхилення Пропозиції такого УЧАСНИКА, що є дискримінаційною.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці зазнавати збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об'єкта в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669, 4. Рішення від 09.03.2023 № 2935.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання АКТУ огляду об'єкта, із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол_внесення_змін_73.PDF 12.02.2024 11:42
Дата подачі:
09.02.2024 20:29
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику, уважно вивчивши вашу вимогу, Замовником вирішено внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено