-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до мережі Інтернет)
7.1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською мовою. 7.2. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. Розділу І тендерної документації мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. 7.3. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Скарга на визначення переможцем відкритих торгів з особливосями учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим замовником вимогам
- Протокол 50.pdf 20.03.2024 20:08
- Укртелеком Рахунок-акт № 12.2023.7333000000086390 від 31.12.2023.pdf 20.03.2024 20:08
- 8917 нач відділу продажів корпклієнтам Бас.pdf 20.03.2024 20:08
- Скарга.docx 20.03.2024 20:08
- Акти.pdf 20.03.2024 20:08
- Рахунки.pdf 20.03.2024 20:08
- sign.p7s 20.03.2024 20:17
- рішення від 25.03.2024 №5264.pdf 25.03.2024 17:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2024 №5887.pdf 03.04.2024 13:34
- рішення від 02.04.2024 №5887.pdf 05.04.2024 12:24
- Письмові пояснення.docx 27.03.2024 17:42
- Пояснення по Укртелеком.pdf 28.03.2024 11:33
Пункт скарги
Скарга ПАТ «Датагруп» була задоволена, рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №4544-р/пк-пз від 12.03.2024 встановлено наявність підстав для відхилення Пропозиції АТ «Укртелеком».
ПРОТОКОЛОМ №50 від 20 березня 2024 року Уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві, тендерна пропозиція АТ «Укртелеком» була відхилена на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі _Особливості) та розглянута наступна найбільш економічно вигідна пропозиція , яку надало ПАТ «Датагруп», під час розгляду було встановлено відповідність тендерної пропозиції цього Учасника вимогам тендерної документації, а також відсутність підстав для відмови в участі у процедурах закупівель згідно зі пунктом 47 Постанови і відповідно визнано ПАТ «Датагруп» переможцем (додається).
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відповідність тендерної пропозиції ПАТ «Датагруп» вимогам тендерної документації та визначення переможцем цього Учасника виходячи з наступного та вбачає дискримінацію від такого рішення по відношенню до АТ «Укртелеком».
Вищезазначене свідчить, що під час розгляду тендерної пропозиції ПАТ «ДАТАГРУП» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. (Додаються).
Відповідно до абзацу першого частини 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На вимогу Замовника ПАТ «ДАТАГРУП» не виправила документи у своїй тендерній пропозиції і тому така пропозиція не може вважатись такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Як і АТ «Укртелеком» , ПАТ «Датагруп» завантажило рахунок-акт №ІНК.2677/2022*5122253 але їх прийняття було підтвердженно лише штампом ПАТ «Датагруп», а не його контрагентом, аналогічно як і АТ «Укртелеком» завантажило рахунки -акти, і їх прийняття підтверджено з боку ПрАТ «Укргідроенерго» відповідним штампом лише на рахунках-актах за листопад та грудень 2023 року (додаються).
Згідно абзацу 6 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Незважаючи на це Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «Датагруп», а визнав цього Учасника переможцем.
Оскільки пропозиції АТ «Укртелеком» була відхилена за ненадання усіх документів, які були передбачені тендерною документацією, а пропозиція ПАТ «Датагруп» не була відхилена, хоча теж не відповідає усім вимогам тендерної документації, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників.
Відповідно до п. 18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації;
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, зокрема: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Враховуючи це, Замовник неправомірно визнав переможцем ПАТ «Датагруп» на підставі абзацу третього частини 15 ст. 29 Закону, чим порушив вимоги статтю 5 Закону та права і законні інтереси АТ «Укртелеком», показав дискримінаційне ставлення до учасників процедури закупівлі.
-
Назва доказу:
рахунок –акт 12.2023 АТ «Укртелеком»
-
Опис доказу:
Цей доказ підтверджує дискримінаційне ставлення Замовника до розгяду тердених пропозицій учасників
-
Повʼязаний документ:
Укртелеком Рахунок-акт № 12.2023.7333000000086390 від 31.12.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
рахунок-акт №ІНК.2677/2022*5122253 ПАТ «Датагруп»
-
Опис доказу:
Цей доказ підтверджує невідповідність тендерної пропозиції ПАТ "Датагруп" вимогам тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
Рахунки.pdf
-
-
Назва доказу:
Акти приймання передачі наданих послуг ПАТ «Датагруп»
-
Опис доказу:
Цей доказ підтверджує невідповідність тендерної пропозиції ПАТ "Датагруп" вимогам тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
Акти.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол від 20.03.2024 №50;
-
Опис доказу:
Підтверджує відхилення тендерної пропозиції АТ "Укртелеком" та визначення переможцем ПАТ "Датагруп"
-
Повʼязаний документ:
Протокол 50.pdf
-
Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив процедуру публічних закупівель , вимоги статтей 5, 29, Закону, пункт 44 Особливостей та не відхиливши тендерну пропопозицію ПАТ «Датагруп» та визнавши цього Учасника Переможцем вчинив дискримінаційні дії по відношенню до інших Учасників, що прямо заборонено Законом. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, Враховуючи порушення прав та законних інтересів Скаржника та керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 55, 67 Особливостей, прошу орган оскарження: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовольнити її в повному обсязі 2. Встановити порушення процедури закупівлі Замовником, а саме встановлення відповідность тендерної пропозиції ПАТ «Датагруп вимогам тендерної документації та визначення переможцем закупівлі UA-2024-02-08-013398-a ПАТ «Датагруп». 3. Зобов’язати Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві скасувати протокол ПРОТОКОЛ №50 Уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві від 20 березня 2024 року послуг провайдерів код ДК 021:2015 72410000-7 (Послуги доступу до мережі Інтернет), за оголошенням про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-08-013398-a від 08 лютого 2024 року
Скарга
- Документи на право підпису.pdf 27.02.2024 13:45
- Скарга.pdf 27.02.2024 13:45
- Скарга.pdf.asice 27.02.2024 13:45
- Докази.zip 27.02.2024 13:45
- Протокол 20.pdf.asice 27.02.2024 13:45
- Протокол 20.pdf 27.02.2024 13:45
- Документи на право підпису.pdf.asice 27.02.2024 13:45
- sign.p7s 27.02.2024 13:46
- рішення від 01.03.2024 № 3876.pdf 01.03.2024 17:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2024 № 4544.pdf 13.03.2024 11:32
- рішення від 12.03.2024 № 4544.pdf 14.03.2024 10:40
- Письмові пояснення.docx 05.03.2024 16:13
- Письмові пояснення.pdf 05.03.2024 16:13
Пункт скарги
В свою чергу, у результаті детального вивчення тендерної пропозиції, поданої УКРТЕЛЕКОМ на предмет відповідності Тендерній документації Замовника, вбачається не виконання УКРТЕЛЕКОМ вимог ст. 16 Закону та Розділу 5 Тендерної документації Замовника, а саме:
Не виконання пп. 5.2.1. - 5.2.2. п. 5 Тендерної документації Замовника, якими вимагається подача разом з тендерною пропозицією та, як наслідок, визначення переможцем торгів постачальника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим Замовником вимогам:
- Довідки в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, його код ЄДРПОУ, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника;
- Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, копії податкових накладних та акти наданих послуг підписаних обома сторонами договору, які повинні містити номер акту та дату його складання, та лист-відгук від контрагента по кожному вказаному у довідці відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації договору, завірений підписом уповноваженої особи контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі та вихідний номер, посилання на номер та дату договору, інформацію про своєчасність та якість надання послуг та відсутність претензій або зауважень з боку контрагента.
УКРТЕЛЕКОМ, разом із тендерною пропозицією (15.02.2024) надано договір з Державною інспекцією ядерного регулювання України про надання електронних телекомунікаційних послуг №KU8198 від 12.05.2022 (надалі – Договір KU8198) та акти наданих послуг до нього за: березень, липень, серпень-грудень 2023. Акти наданих послуг за квітень- червень 2023 року, які додано до тендерної пропозиції, стосуються договору про надання електронних комунікаційних послуг №KU8199 від 26.04.2022, який НЕ доданий до тендерної пропозиції УКРТЕЛЕКОМ, тобто фактично не виконана вимога тендерної документації.
Крім того, з боку УКРТЕЛЕКОМ не було надано копій податкових накладних, що стосуються Договору KU8198.
Після ознайомлення Замовником з тендерними пропозиціями Учасників, Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, адресовану УКРТЕЛЕКОМ щодо необхідності надання до 21.02.2024, копій податкових накладних до наданого договору № KU8198, надання яких передбачено підпунктом 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, при цьому, проігноровано відсутність доданих актів приймання-передачі наданих послуг, підписаних сторонами на підтвердження прийняття належним чином виконаних робіт, тобто Замовником було знехтувано вказаним вище фактом того, що Акти наданих послуг за квітень- червень 2023 року, які додано до тендерної пропозиції УКРТЕЛEКОМ 15.02.2024, стосуються іншого договору про надання електронних комунікаційних послуг №KU8199 від 26.04.2022, який відсутній серед тендерної пропозиції УКРТЕЛЕКОМ., що також є порушенням
п. 5.2.2 Тендерної документації.
Після отримання вимоги Замовника про усунення невідповідностей, УКРТЕЛЕКОМ, 21.02.2024, надав інформаційну довідку, в якій вказав, що абонент (отримувач послуг) за даними договором не є платником ПДВ, а отже податкові накладні абоненту не надавалися.
Натомість УКРТЕЛЕКОМ додав Договір про надання електронних телекомунікаційних послуг №KU8639 від 20.01.2023 (надалі – Договір KU8639) з ПрАТ «Укргідроенерго» та податкові накладні до нього. Проте замість актів наданих послуг, підписаних обома сторонами договору, УКРТЕЛЕКОМ надано рахунки-акти, але їх прийняття підтверджено з боку ПрАТ «Укргідроенерго» відповідним штампом лише на рахунках-актах за листопад та грудень 2023 року.
Відповідно до п 1 ст. 31 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Згідно абз 4 пп. 1 п. 44 Особливостей: « Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Таким чином:
1. Вказане твердження УКРТЕЛЕКОМ щодо відсутності реєстрації податкової накладної не платникам ПДВ, є невірним, оскільки Податковий кодекс України визначає реєстрацію податкових накладних обов’язковою всіма платниками ПДВ та не містить виключень щодо відсутності необхідності реєстрації податкових накладних у зв’язку з тим, що сторона, що одержує послуги не є платником ПДВ.
Порядок формування податкової накладної, зокрема й у разі, коли отримувач послуг не є платником ПДВ, встановлено п. 12 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267
2. Додатково наданий Договір KU8639, не може вважатися таким, що підтверджує відповідність п. 5.2.1. – 5.2.2. Тендерної документації, оскільки з ним не надано копії підписаних сторонами актів наданих послуг, а рахунки-акти, додані до договору, містять штам про прийняття абонентом лише за листопад та грудень 2023 року.
3. Договір KU8198 не містить актів наданих послуг за період квітень-червень 2023 року, а отже також не відповідає вимогам п. 5.2.1. – п. 5.2.2. Тендерної документації та не підтверджує виконання УКРТЕЛЕКОМ аналогічного договору.
Тобто, УКРТЕЛЕКОМ не виконав вимог п. 5.2.1.-5.2.2. Тендерної документації, не усунув визначені Замовником невідповідності та не відповідає не відповідає кваліфікаційним критеріям, проте всупереч цьому був визнаний Замовником переможцем вказаного тендеру, що порушує зокрема й принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
-
Назва доказу:
Архів файл Докази
-
Опис доказу:
Договір №KU8198 від 12.05.202, акти до договору №KU8198 від 12.05.202; акти до договору №KU8199; Інформаційна довідка; договір №KU8639 від 20.01.2023; рахунки-акти до договору №KU8639 від 20.01.2023
-
Повʼязаний документ:
Докази.zip
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір