• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПР-24Т-069-ВО лампи в асортименті

лампи в асортименті

Завершена

455 617.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 278.09 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 15:51 - 24.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)

Номер: 8f5ddc7817444eaa8fc22ea50642cf6e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-011677-a.a1
Назва: СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Скарга:
РЕГІОНАЛЬНОЮ ФІЛІЄЮ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-02-08-011677-a. ТОВ «НВП «ВІАН» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН». ТОВ «НВП «ВІАН» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2024 17:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.03.2024 11:51
Автор: ТОВ «НВП «ВІАН», Чадов Віктор Олександрович 380689811578 vian-zp@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 7c15e47d174647ec9f1431ba6d136bb0
Заголовок пункту скарги: Протоколом № 0603202423173150 від 06.03.2024 розгляду пропозиції було неправомірно визнано переможця пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЬВІЛ», (надалі – ТОВ «ЕЛЬВІЛ»).
Опис заперечення: порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та тендерної документації.
Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійно діючої Колегії АМКУ.

Скаржник не згоден з рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВ «ЕЛЬВІЛ» та оскаржує його.

Підстава для оскарження
Протоколом № 0603202423173150 від 06.03.2024 розгляду пропозиції було неправомірно визнано переможця пропозиції ТОВ «ЕЛЬВІЛ», що суперечить нормам, а саме абз.7 частини 1 п.44 Особливостей учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію про технічні умови та технічні специфікації, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей.
Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення: Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником в п. 2 Додатку № 1 Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі встановлено технічні вимоги: «2.1. Копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється (або відповідає) продукція (діючі на момент подання пропозиції учасником):
2.1.1. Якщо продукція виготовляється за ГОСТ, ДСТУ, надати повну копію нормативного документу на виготовлення даної продукції.
2.12. Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
Для документів, викладених іноземною мовою, учасником надається їх офіційний переклад українською мовою.
2.2. На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). »
ТОВ «ЕЛЬВІЛ» в складі своєї пропозиції на торгівельній площадці Prozorro завантажили файли: «ТУ ПЖ 2008 Не для публічного.pdf»; «ТУ РП лампа різного призначення для ЕЛЬВІЛ.pdf»; «ТУ Суднові 053 2016 Не для публічного.pdf» та позначив їх «Конфіденційний документ», що унеможливлює їх перегляд.
Відповідно до абз.7 частини 1 п.44 Особливостей учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію про технічні умови та технічні специфікації, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
Відповідно до п. 40 Особливостей Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей

ОТЖЕ, Замовником було порушено норми п. 44 Особливостей, який передбачає відхилення таких невідповідностей.
Варто зазначити, що згідно п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:« 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір