• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Завершена

185 263.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 926.32 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 15:03 - 16.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність встановленим вимогам тендерної закупівлі

Номер: f802ecb2e7ba44b49f83616a94c34c46
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-010353-a.a1
Назва: Невідповідність встановленим вимогам тендерної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник,інформуємо про невідповідності тендерної закупівлі учасником ФОП ВОЛОШИНОВА О.О.(Учасника): 1. Згідно Додатка №1 п.1.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати : Інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник закупівлі надає інформацію : довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технісної бази та технологій,а саме: ноутбук,принтер та телефон. Як за допомогою цього обладнання можливо налаштування запропонованого обладнання Учасником? Також відсутній в ТД Учасника - Лист в довільній формі з інформацією про сервісний центр, що буде проводити гарантійне обслуговування запропонованого Товару, з вказаним адреси та контактного номеру телефону 2. Згідно Додатка №1 п.2.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати: Інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо наявності в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою відповідних спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити - досвід роботи (років) та займану посаду). Учасник закупівлі надає інформацію : Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору-Волошинова Олена Олександрівна,Фахівець з документознавства та інформаційної діяльності. Ступінь – спеціаліст. Учасник не зазначає!!!,що має в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою відповідних спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити - досвід роботи (років) та займану посаду). 3. Згідно Додатка №1 п.3.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати: - копії договору (договорів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник закупівлі надає договори між ФОП ВОЛОШИНОВА О.О.(Учасник) та ТОВ «2629»(в особі директора ВОЛОШИНОВ Р.В.) . Договори надаються між 2 суб’єктами підприємницької діяльності. Згідно наданій ТД,Замовник є Комунальним підприємством,тобто є державною формою власності. Учасник не надає!!! копії договору (договорів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підприємствами державною формою власності. Шановний Замовник, просимо дотримуватися встановленим вимогам тендерної закупівлі : UA-2024-02-08-010353-a та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник публічних закупівель! Уповноважена особа публічних закупівель Замовника Комунального підприємства «Дніпропетровського обласного спеціалізованого реабілітаційного центру «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради» у відповідь на вашу вимогу про невідповідність встановленим вимогам тендерної документації учасником ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. відповідає наступне: 1. Учасник закупівлі надає інформацію: довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2. Щодо наявності в штаті підприємства, спеціалістів які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. 1.Замовник на ці два питання які по суті спорідненні, хоче об’єднати їх у одну відповідь та звернути увагу заявника на те, що закупівля Відкриті торги з особливостями за номером оголошення UA-2024-02-08-010353-а що міститься на майданчику ПРОЗОРРО «Персональних комп’ютерів за кодом ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» за предметом закупівлі є - придбання товару (комп’ютери), саме придбання товару (за договором купівлі-продажу), а не отримання послуг з налаштування товару. Тому твердження щодо матеріальної бази та спеціалістів які повинні мати необхідні знання для налаштування товару, тобто надання послуг є - помилковим. У даному випадку коли формувалась тендерна документація, Замовником були встановленні критерії виключно для суб’єктів господарювання які займаються видами економічної діяльності передбачені КВЕД - 46.51 (Оптова торгівля комп’ютерами); - 47.41 (Роздрібна торгівля комп’ютерами) та інші види відповідного роду. Аналізуючи нормативно-правові акти щодо публічних закупівель в України з урахуванням вимоги частини 4 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, хочеться наголосити наступне, відсутність спеціальних знань в сфері комп’ютерних технологій не позбавляє права суб’єкта господарювання займатися видами економічної діяльності які передбачені КВЕД 46.51 (Оптова торгівля комп’ютерами); 47.41 (Роздрібна торгівля комп’ютерами) та бути учасником публічних закупівель. 3.Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Договори надаються між 2 суб’єктами підприємницької діяльності. Учасник не надає копії договору (договорів) з підприємствами державної форми власності. Так відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020р. №708. (далі - Наказ). Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749. Отже відповідно до даного Наказу аналогічним договором вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Крім того, відповідно до Постанови Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області від 29.09.2021 року, Справа №442/5710/21. Суд зробив висновки, що за загальним правилом цивільного права, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Інші критерії, такі як форма власності суб’єкта господарювання, у визначені поняття «аналогічного договору» не передбачені діючим законодавством України у сфері публічних закупівель. Наданий Договір №05 від 18 січня 2024 року між ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. та ТОВ «2629» у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. відповідає критеріям «аналогічного договору» оскільки передбачає предмет договору відповідно до показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) «Єдиний закупівельний словник», а саме, ноутбук ASUS M515DA-BQ1255. З повагою, уповноважена особа.
Статус вимоги: Відхилено