-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту ГУНП в Донецькій області (код 50110000-9 Національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Кількість: 6 (шість) послуг, більш детально у додатку 3 до тендерної документації
Завершена
47 167.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 235.84 UAH
Період оскарження:
08.02.2024 15:03 - 13.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
720f3e527720491d9b3ad27d5bdf6827
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-009076-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику,
Звертаємо Вашу увагу на вимоги, які є дискримінаційними для потенційних учасників тендеру і негативно вплинуть на їх можливість брати участь у тендерному процесі. В цьому контексті, ми просимо Вас внести зміни до наступних вимог:
Додаток № 3 до тендерної документації:
Місце надання послуг: м. Покровськ Донецька область або на відстані не більше 60 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (назва населеного пункту, в якому здійснюється надання послуг).
У зв’язку з тим, що Донецька область є зоною бойових дій, просимо добавити м.Дніпро (СТО повинно бути розташоване на території Покровської териториальної громади або м.Дніпро) або СТО повинно бути розташоване на відстані від Замовника в радіусі не більше 200 км.
У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922.
Отже, Замовник має внести зміни до вищенаведених пунктів з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2024 22:34
Вирішення:
Шановний, автор Вимоги!
Повідомляємо Вам, що автотранспортні засоби які визначені у відповідній закупівлі знаходяться за місцем дислокації одного з підрозділів ГУНП в Донецькій області, а саме в м. Покровськ Донецької області на території якого станції з обслуговування автотранспортних засобів, в наявності.
Враховуючи, що надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів у м. Дніпро Дніпропетровської області, призведе до значних витрат палива, яке закуповується за державні кошти та зайвої амортизації автотранспорту, що є економічно недоцільним та неприпустимим у тяжкий для держави час є найвигіднішим проведення послуг з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів у м. Покровськ Донецької області.
Звертаю, Вашу увагу, що Відповідно до, наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами відповідно Наказу 164 від 31 травня 2023 року) Покровська міська територіальна громада віднесена до «Території можливих бойових дій» дата виникнення можливості бойових дій «24.02.2022» та дата припинення можливості бойових дій - відсутня (як наприклад, Великомихайлівська / Маломихайлівська / Новопавліська сільські територіальні громади Синельниківського району Дніпропетровської області). Територіями можливих бойових дій вважаються території, які межують з територіями активних бойових дій або тимчасово окупованими територіями чи прилеглі до державного кордону з державою-агресором та на яких можливо забезпечувати функції держави, до яких може повертатися населення, втім періодично піддаються ворожим обстрілам.
Щодо орієнтованої суми предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку замовник розрахував, відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану, з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено