• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з улаштуванням системи електричного освітлення приміщень 3-го поверху хірургічного корпусу №1 КНП «Клінічна лікарня № 5» СМР, за адресою: м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2 (коригування)»

Завершена

3 939 382.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 393.83 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 13:23 - 13.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога, що до змін у тендерній документації.

Номер: 3cb9a06d6dab42b5aaece27c3dec5b59
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-007394-a.b1
Назва: Вимога, що до змін у тендерній документації.
Вимога:
Шановний замовнику, просимо Вас розглянути нашу вимогу що до виключення з тендерній документації сертифікату системи якості менеджменту ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ISO 45001:2018. Сертифікат про відповідність ISO 45001:2018 є міжнародним стандартом управління охороною праці і позитивно свідчить про високий рівень безпеки та здоров'я працівників у компанії. Враховуючи це, додавання вимоги про наявність такого сертифіката в тендерних умовах не є дискримінаційним заходом. Включення сертифіката ISO 45001:2018 в тендер може бути спрямовано на забезпечення безпеки та здоров'я робочих місць, що є важливим аспектом в ефективному виконанні проектів/договорів. Замовник зацікавлений у співпраці з підприємством, яке виявило зобов'язання і здатність створювати безпечні умови праці для своїх працівників. Тендерна документація є ключовим документом, який готує замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація повинна містити, зокрема: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару/послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлю з метою отримання якісних послуг. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачений чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує право Замовника вимагати відповідность Учасника вимогам ДСТУ ISO, зокрема: Рішеннями № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, №731-р/пк-пз від 16.01.2021 року - вимога щодо наявності та надання сертифікатів ДСТУ ISO не є дискримінаційною; Рішення № 9526 -р/пк-пз від 29.04.2021. – вимога щодо наявності та надання сертифікатів ДСТУ ISO не є дискримінаційною тощо. Також, повідомляємо, що ви безперешкодно можете отримати такий сертифікат, якщо ваша діяльність відповідає системі менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.
Статус вимоги: Відхилено