• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання білизни за кодом ДК 021:2015 – 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення»

Торги не відбулися

1 782 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 911.88 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 13:11 - 15.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: f96282dcb3c7482fab67c453c0977c25
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-007138-a.c1
Назва: скарга
Скарга:
№ 1 від 25.02.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА код ЄДРПОУ: 2939106901 Адреса: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49074, Днiпропетровська обл., м. Днiпро Індустріальний р-н Пр-Т Слобожанський, буд. 113, кв. 24 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ: 01985050 Адреса: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Лесі Українки, буд. 26. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-08-007138-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-08-007138-a, ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА (надалі за текстом –Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні – » » Стосовно першої підстави відхилення повідомляємо наступне: 1. Відповідно до розділу 4 додатку 1 до тендерної документації: Учасник має зазначити ціну за одиницю виконання послуг з прання білизни, включаючи всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження тощо та усі збори, податки, обов’язкові платежі передбачені законодавством, інші витрати. У складі тендерної пропозиції надано перелік, кількість та вартість послуг (файл: тендерна пропозиція (4).pd), в якому вказана ціна за одиницю виконання послуг з прання білизни, включаючи всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження тощо та усі збори, податки, обов’язкові платежі передбачені законодавством, інші витрати у 43,00 грн без ПДВ. Варто зазначити, що Скаржник не є платником ПДВ. Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно обов’язкової назви документа, в якому необхідно вказати ціну за одиницю виконання послуг з прання білизни. Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Стосовно другої підстави відхилення повідомляємо наступне: 2. Відповідно до п. 1.2 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: листом-згодою з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) згідно Додатку № 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції надано лист з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлю (файл: тех. якісні характеристики.pd), в якому вказано, що Скаржник гарантує надавати послуги з прання білизни відповідно до вимог Замовника та вказана інформація, яка є ідентична до інформації, що міститься у додаток 1 до тендерної документації. Таким чином, у складі тендерної пропозиції міститься лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. 2. Тендерна пропозиція Учасника – ФОП БЕСАГИ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА (надалі за текстом – ФОП БЕСАГА СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ), була прийнята Замовником, ФОП БЕСАГУ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме: 2.1. Відповідно до розділу 4 додатку 1 до тендерної документації: Учасник має зазначити ціну за одиницю виконання послуг з прання білизни, включаючи всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження тощо та усі збори, податки, обов’язкові платежі передбачені законодавством, інші витрати. У складі тендерної пропозиції надано до кінцевого строку подання тендерних пропозиції калькуляцію вартості послуг з прання білизни (файл: Калькуляція.pdf), якій відсутня вказівка, що вказана ціна вказана включаючи всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження тощо та усі збори, податки, обов’язкові платежі передбачені законодавством, інші витрати. Замовником було надано вимогу про усунення невідповідностей та можливість надання уточненого вищенаведеного документу у складі тендерної пропозиції, проте Замовник за цією ж підставою чомусь не було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей Скаржнику, що може свідчити про упереджене ставлення Замовника та бажання допомагати лише обраним учасникам торгів, до яких не відноситься Скаржник. Отже, першопочаткова калькуляція не відповідає вимогам, що вказані у розділі 4 додатку 1 до тендерної документації та не могла бути виправлена протягом 24-х годин. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП БЕСАГИ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена замовником. 2.2. Відповідно до п. 1.2 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: листом-згодою з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції надано лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл: Лист-згода характеристики предмета закупівлі.pdf), що може слугувати інформацією, проте не надано документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації. Окрім цього, також не підтверджено наступну інформацію з додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції переможця: • Виконання послуги щодо прання білизни повинно проводитися щодня, крім суботи та неділі. Забір брудної білизни та доставка чистої білизни у визначений пункт дислокації необхідно проводити до 9-00 години. • Учасник при наданні послуг повинен дотримуватись Наказу МОЗ № 293 від 30.04.2014р «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров'я» розділу VII. Дезінфекція і прання білизни п.11 Прання та хіміко-термічна дезінфекція білизни, зокрема прання здійснювати дезінфекційними засобами в режимах відповідно до додатку №1 до цієї Інструкції з використанням продуктів для хіміко – термічного дезінфекційного прання, продукт повинен мати сертифікат відповідності. • Пральня, яка здійснює прання лікарняної білизни, повинна відповідати вимогам, вказаним у розділу III Наказу МОЗ № 293 від 30.04.2014р «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров'я». • Для забезпечення санітарно – гігієнічного і протиепідемічного режимів закладу Замовника, білизна вищезазначених відділень повинна обробляться за режимами III, IV ступенів забруднення. • Випрана, висушена, випрасувана білизна повинна бути відсортована по видам білизни та складена в тканинний мішок, який розміщують в клейончастий. Транспортування проводити транспортом виконавця до місця дислокації. • 2.10. Доставка чистої випраної білизни повинна проводиться чистим транспортним засобом, попередньо продезінфікованим, із застосуванням відповідних дозволених до використання дезінфікуючих засобів, згідно вимоги п. 15 розділу IX Наказу МОЗ № 293 від 30.04.2014р. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП БЕСАГИ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена замовником. За аналогічну підставу було відхиллено пропозицію Скаржника Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №25 від 20.02.2024 року. 2. Протокол №28 від 22.02.2024 року. Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП БЕСАГИ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА, не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ФОП БЕСАГУ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА, хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції та неправомірного визначення переможцем ФОП БЕСАГУ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНИ ЛЕОНІДІВНИ. 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП БЕСАГУ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА та повідомлення про намір укласти договір з ФОП БЕСАГОЮ СЕРГІЄМ АНАТОЛІЙОВИЧЕМ. 4. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1. Копія протоколу №25 від 20.02.2024 року на 2 арк. 2. Копія протоколу №28 від 22.02.2024 року на 1 арк. З повагою, ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА ____________________
Дата розгляду скарги: 07.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2024 18:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.03.2024 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня. На виконання рішення від 07.03.2024 № 4280-р/пк-пз комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 15.03.2024 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНИ ЛЕОНІДІВНИ та рішення про визначення ФОП БЕСАГИ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА переможцем закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-08-007138-a
Автор: ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА, СВІТЛАНА ОЛІЙНИК 380679145169 pralniydvir@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 543714838fa44a0d9f2c634577620f70
Заголовок пункту скарги: рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
Опис заперечення: Протокол №25 від 20.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1.2 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: листом-згодою з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) згідно Додатку № 1 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції надано лист з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлю (файл: тех. якісні характеристики.pd), в якому вказано, що Скаржник гарантує надавати послуги з прання білизни відповідно до вимог Замовника та вказана інформація, яка є ідентична до інформації, що міститься у додаток 1 до тендерної документації.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції міститься лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) згідно Додатку № 1 до тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Відповідно до розділу 4 додатку 1 до тендерної документації: Учасник має зазначити ціну за одиницю виконання послуг з прання білизни, включаючи всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження тощо та усі збори, податки, обов’язкові платежі передбачені законодавством, інші витрати.

У складі тендерної пропозиції надано перелік, кількість та вартість послуг (файл: тендерна пропозиція (4).pd), в якому вказана ціна за одиницю виконання послуг з прання білизни, включаючи всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження тощо та усі збори, податки, обов’язкові платежі передбачені законодавством, інші витрати у 43,00 грн без ПДВ.
Варто зазначити, що Скаржник не є платником ПДВ.
Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно обов’язкової назви документа, в якому необхідно вказати ціну за одиницю виконання послуг з прання білизни.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: c29c9e80db4847a2b6b7e5ab2bde800b
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможцем ФОП БЕСАГУ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА
Опис заперечення: Протокол №28 від 22.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1.2 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: листом-згодою з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) згідно Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції надано лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл: Лист-згода характеристики предмета закупівлі.pdf), що може слугувати інформацією, проте не надано документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації.
Окрім цього, також не підтверджено наступну інформацію з додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції переможця:
• Виконання послуги щодо прання білизни повинно проводитися щодня, крім суботи та неділі. Забір брудної білизни та доставка чистої білизни у визначений пункт дислокації необхідно проводити до 9-00 години.
• Учасник при наданні послуг повинен дотримуватись Наказу МОЗ № 293 від 30.04.2014р «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров'я» розділу VII. Дезінфекція і прання білизни п.11 Прання та хіміко-термічна дезінфекція білизни, зокрема прання здійснювати дезінфекційними засобами в режимах відповідно до додатку №1 до цієї Інструкції з використанням продуктів для хіміко – термічного дезінфекційного прання, продукт повинен мати сертифікат відповідності.
• Пральня, яка здійснює прання лікарняної білизни, повинна відповідати вимогам, вказаним у розділу III Наказу МОЗ № 293 від 30.04.2014р «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров'я».
• Для забезпечення санітарно – гігієнічного і протиепідемічного режимів закладу Замовника, білизна вищезазначених відділень повинна обробляться за режимами III, IV ступенів забруднення.
• Випрана, висушена, випрасувана білизна повинна бути відсортована по видам білизни та складена в тканинний мішок, який розміщують в клейончастий. Транспортування проводити транспортом виконавця до місця дислокації.
• 2.10. Доставка чистої випраної білизни повинна проводиться чистим транспортним засобом, попередньо продезінфікованим, із застосуванням відповідних дозволених до використання дезінфікуючих засобів, згідно вимоги п. 15 розділу IX Наказу МОЗ № 293 від 30.04.2014р.

Таким чином, тендерна пропозиція ФОП БЕСАГИ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена замовником.
За аналогічну підставу було відхиллено пропозицію Скаржника

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №25 від 20.02.2024 року.
2. Протокол №28 від 22.02.2024 року.

Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП БЕСАГИ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА, не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ФОП БЕСАГУ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА, хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції та неправомірного визначення переможцем ФОП БЕСАГУ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
. Відповідно до розділу 4 додатку 1 до тендерної документації: Учасник має зазначити ціну за одиницю виконання послуг з прання білизни, включаючи всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження тощо та усі збори, податки, обов’язкові платежі передбачені законодавством, інші витрати.

У складі тендерної пропозиції надано до кінцевого строку подання тендерних пропозиції калькуляцію вартості послуг з прання білизни (файл: Калькуляція.pdf), якій відсутня вказівка, що вказана ціна вказана включаючи всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження тощо та усі збори, податки, обов’язкові платежі передбачені законодавством, інші витрати.
Замовником було надано вимогу про усунення невідповідностей та можливість надання уточненого вищенаведеного документу у складі тендерної пропозиції, проте Замовник за цією ж підставою чомусь не було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей Скаржнику, що може свідчити про упереджене ставлення Замовника та бажання допомагати лише обраним учасникам торгів, до яких не відноситься Скаржник.
Отже, першопочаткова калькуляція не відповідає вимогам, що вказані у розділі 4 додатку 1 до тендерної документації та не могла бути виправлена протягом 24-х годин.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП БЕСАГИ СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір