• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Футляр оксамитовий для нагрудних знаків

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 12:48 - 16.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a440981a74e24ade8a88985209899558
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-006711-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Учасники ринку надзвичайно занепокоєні тим, що в умовах війни та нагальної необхідності економії бюджетних коштів, Замовник - ПРИКОРДОННА СЛУЖБА УКРАЇНИ, ОКРЕМА КОМЕНДАТУРА ОХОРОНИ І ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1498, прописує предмет закупівлі (футляр оксамитовий для нагрудних знаків, код ДК 021:2015 – 19520000-7 (пластмасові вироби) для нагрудних знаків – 2500 шт.) у торгах UA-2024-02-08-006711-aUA024-02-08-006711-ВИКЛЮЧНО в інтересах конкретного постачальника, а тому він з ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Закону України «Про публічні закупівлі» та абсолютно безпідставно обмежує розміри коробки-футляру оксамитового зеленого кольору для нагород орденів, медалей, нагрудних знаків 90мм 120мм 25мм, тобто з точністю до міліметру! У зв’язку з зазначеним звертаємося до Вас щодо усунення порушень чинного законодавства, викладених нижче Замовник, підлаштовуючи предмет закупівлі під модель футляра конкретного постачальника, порушує чинне законодавство, права учасників та обмежує конкуренцію, вводячи ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції футляру, який вимагається, зокрема його вигляду, форми та матеріалу корпусу, розмірів – ширини, довжини, висоти (з точністю до мм!), а також його дизайну, зокрема: 1. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції футлярів, їх форми та розмірів – ширини, довжини, висоти (з точністю до мм!, навіть, без допустимих відхилень) Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість футлярів, але обмежує коло постачальників футлярів, параметри яких, наприклад, в межах декількох мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання! 2. Замовник протиправно всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає футляри ВИКЛЮЧНО з матеріалу – ПЛАСТИК та оксамит, хоча зазначена вимога нічим не обґрунтована a. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить протиправні обмеження щодо дизайну футляру. Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість футлярів, але значно обмежує коло постачальників футлярів, які можуть мати трошки інший вигляд. Це, безперечно, виглядає як пристосування під конкретний асортимент конкретного постачальника В сукупності перераховані характеристики і складають відповідну КОНСТРУКЦІЮ предмета закупівлі, яку Замовник не має права обмежувати згідно п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Зазначене свідчить про порушення Замовником ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація відповідно до ч.4 ст.22 Закону не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкцію футляру конкретного постачальника, при цьому НЕ ІСНУЄ ІНШИХ постачальників, футляри яких ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі Наприклад, інші постачальники, які можуть запропонувати футляри майже такого самого розміру з абсолютно непомітною різницею в декілька мм (яку без спеціального обладнання неможливо навіть виміряти!) або з кращого матеріалу, або іншої форми/дизайну - ВІДРАЗУ ПОЗБАВЛЯЮТЬСЯ ПРАВА БРАТИ УЧАСТЬ У ЦИХ ТОРГАХ! Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції футлярів, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретному футляру конкретного постачальника, Замовник порушує чинне законодавство, закладає у бюджет завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної конструкції футлярів, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо матеріалу корпусу, специфічної форми та їх конкретних розмірів (обмеження ширини, довжини, висоти з точністю до мм), тощо Крім того, Замовник має керуватись принципами публічних закупівель, передбаченими ст.5 Закону, які він порушує: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник порушує також ч.2 ст. 5 Закону, яка визначає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, протиправні дії Замовника ведуть до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права Скаржника як потенційного учасника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, тощо Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на КОНКРЕТНУ КОНСТРУКЦІЮ або тип предмету закупівлі, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. Враховуючи викладене, констатуємо порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Враховуючи викладене, дуже просимо шановного Замовника внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, зокрема, прибрати протиправні вимоги щодо конкретної конструкції футляру, який вимагається, зокрема протиправні вимоги щодо його будь-яких конкретних розмірів – ширини, довжини, висоти футляру, а також його матеріалу корпусу, форми та дизайну Впевнені, що у забезпеченні прозорих торгів та залученні якомога більшої кількості учасників зацікавлені як сам Замовник, який зможе отримати найнижчу ціну, так і всі учасники ринку, що отримають змогу запропонувати свою продукцію
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відповідно до протоколу №49 від 16.02.2024
Статус вимоги: Відхилено