-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
товар категорії № 26.20.1 по ДК 016-2010 - Машини обчислювальні, частини та приладдя до них (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя; комп’ютерне обладнання та приладдя)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Ворушило Сергій Федорович, т.05136 – 4-40-88
Торги не відбулися
454 056.56
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
07.09.2016 10:55 - 19.09.2016 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
3b4b88f8975a405895c490b7e244dcb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-07-000272-c.c1
Назва:
ВИМОГА В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Замовник:
Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція»
Код за ЄДРПОУ: 20915546
м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Україна, 55000
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-09-07-000272-c
(1f348d296583455d9bf61235250dc82b)
ВИМОГА
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Цей лист є зверненням з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі у розумінні ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до пп.16, п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації по відкритим торгам на закупівлю: «Товар категорії № 26.20.1 по ДК 016-2010 - Машини обчислювальні, частини та приладдя до них (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя; комп’ютерне обладнання та приладдя), оголошення № UA-2016-09-07-000272-c (1f348d296583455d9bf61235250dc82b), від 07.09.2016 року, Замовником встановлені вимоги, щодо надання учасником наступних документів:
- файли у форматі pdf, відскановані з сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2004 підприємства виробника продукції, виданого стосовно розробки та виробництва витратних матеріалів;
- файли у форматі pdf, відскановані з атестату виробництва виданого виробнику продукції органом сертифікації;
- файли у форматі pdf, відскановані з висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер є безпечним для застосування за призначенням та оточуючого персоналу.
Однак, що стосується вимоги, щодо «атестата виробництва» хочемо зауважити, що наявність даного документу, є обов’язкова для підприємств, які знаходяться на території України та діють відповідно до чинного законодавства.
У інших виробників (учасників), які теж зацікавлені у прийманні участі на закупку витратних матеріалів, але мають виробництво в інших країнах, згідно чинного законодавства країни-виробника, не передбачено наявність атестату виробництва підприємства-виробника.
Це свідчить про нерівний підхід до перевірки кваліфікації постачальників послуг, особливо - не виробників.
Таким чином, вимоги про надання документів пп.16, п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є відверто дискримінаційними, тому що вимоги, щодо наявності вищевказаного документу не дозволяють брати участь у процедурі закупівлі учасникам у яких виробництво знаходиться за межами України.
Згідно з ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, просимо Вас, внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити вимогу - «щодо надання у форматі pdf, відсканованих файлів атестату виробництва виданого виробнику продукції органом сертифікації» з пп.16, п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», як дискримінаційну умову.
Сподіваємось на Ваше розуміння, але разом з тим, залишаємо за собою право у разі ігнорування або відхилення цього звернення, оскаржити дії або бездіяльність до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 13.09.2016 15:42
- Тендерна документація 13.09.2016 15:42
- відповідь 16.09.2016 15:10
Дата подачі:
13.09.2016 15:42
Вирішення:
Використання тонерів без підтвердження відповідності вимогам нормативних документів може призвести до необхідності додаткових фінансових витрат, завдати шкоди оргтехніці, яка може бути ушкоджена при використанні неякісного тонеру та завдати шкоду персоналу, який буде працювати з оргтехнікою, а також довкіллю внаслідок наявності неперевірених складників.
Атестація виробництва проводиться органом з сертифікації продукції (ОС) і виконується за ініціативою заявника або за рішенням ОС. Порядок проведення цих робіт встановлений в ДСТУ 3414-96.
Метою обстеження є визначення відповідності фактичного стану виробництва вимогам документації, підтвердження можливості підприємства виготовляти продукцію відповідно до вимог нормативних документів.
При позитивному результаті атестації виробництва заявникові видається атестат виробництва. Атестат спільно з позитивними протоколами сертифікаційних випробувань, є підставою для видачі атестату на продукцію на строк до трьох років.
Тому Замовник в жодному разі не порушує законодавства та не дискримінує Учасників.
Тому Замовник у складі документації торгів на тонери вимагає надати файли у форматі pdf, відскановані з атестату виробництва виданого виробнику продукції органом сертифікації.
Статус вимоги:
Не задоволено