-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний
Завершена
1 022 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 112.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 112.50 UAH
Період оскарження:
08.02.2024 12:17 - 13.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
fa15a37c1a904ce9a5d76fbaf8aba4b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-006054-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах № UA-2024-02-08-006054-a на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає Полтавська обласна прокуратура. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2024-02-08-006054-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 80 г/м2 500 арк. були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - білизна СІЕ – 150±3 (відповідно до ISO 11475). Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: білизна СІЕ – не менше 150±3 (відповідно до ISO 11475) для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2024 15:59
Вирішення:
Доброго дня шановний автор вимоги. Уважно розглянувши вашу вимогу стосовно дискримінаційного параметру білизни СІЕ – 150±3 (відповідно до ISO 11475) інформуємо, що Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
У відповідь на Вимогу повідомляємо наступне: правові та організаційні засади здійснення публічних закупівель регламентовані Законом. Одними із ключових принципів публічних закупівель в державі, які передбачені вказаним Законом й закріплені у статті 5, є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Ці принципи втілено вимогами, які закріплено частиною 4 статті 23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Право Замовника передбачено частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» та статтею 28 Особливостей, а саме: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
Для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням технічних вимог до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісного предмету закупівлі в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт принтерів та МФУ.
Вимога, що встановлена Замовником в технічному завданні щодо показника білизни СІЕ – 150±3 (відповідно до ISO 11475) не має конкретно визначених параметрів, а має діапазон показників та становить: не менше 147 і не більше 153, не носить дискримінаційного характеру та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки як показує власний досвід Замовника, а також, аналіз подібних закупівель в електронній системі Prozorro велика кількість учасників беруть участь у закупівлях та постачають зазначений товар різних марок.
Доцільним вважаємо зауважити про те, що умовами технічного завдання визначено специфікацію, яка містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника, маючи незначну розбіжність із встановленим показником тендерної документації. При цьому якісні характеристики товару, який має кращі показники та технічні характеристики товару, що є предметом даної закупівлі приймаються Замовником як такі, що відповідають технічним вимогам тендерної документації.
З метою дотримання відповідної дисципліни в ході участі у закупівлях дотримуйтесь принципу добросовісної конкуренції. Метою Закону та Особливостей є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У зв’язку з вищевикладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Статус вимоги:
Відхилено