• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

лот 1 - сир твердий - 1300 кг., сир кисломолочний - 4000 кг

Завершена

524 191.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 241.91 UAH
Період оскарження: 08.05.2018 11:33 - 20.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Розділення по лотах

Номер: 2d3728e79f504118a9002bc22d5e01e4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-000535-b.c1
Назва: Розділення по лотах
Вимога:
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівлі №2438964 (UA-2018-05-08-000535-b),оскільки зосередження в одному лоті 2 найменуваня призводить до штучного унеможливлювання доступ до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія,виробник,що має повний повний перелік товарів та створює монопольне становище для окремих учасників ринку.Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни, а саме розділити предмет закупівлі №2438964 (UA-2018-05-08-000535-b)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо відхилення вимоги! Шановний учаснику, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Відтак, зазначення двох видів сирної продукції в межах однієї процедури відкритих торгів не є дискримінацією в розумінні процедур закупівель згідно чинного законодавства України. Відповідно до Порядку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454: Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Отже, Замовників не зобов’язано ділити предмет закупівлі по Лотах. Аналіз проведених попередніх процедур закупівель з аналогічним предметом «Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти )» та попередніх укладених договорів в межах тендерних процедур свідчить про наявність достатньої кількості учасників на ринку продуктів харчування. Відтак, на даному етапі відхилено вимогу щодо розділення предмету закупівлі по лотах.
Статус вимоги: Відхилено