• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання)

Завершена

470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2018 16:43 - 29.03.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: fa67c7b96f9d4ca1a25bf617aa4b2157
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-002073-c.a2
Назва: Скарга
Скарга:
До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ 03035 Замовник: Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» код ЄДРПОУ 01181765 пр-т Перемоги, 151, м. Київ , 03179 електронна пошта: fuzik@ucrf.gov.ua телефон: (044) 422-82-78 Суб’єкт оскарження: Національний науковий центр «Інститут метрології» код ЄДРПОУ02568325 вул. Мироносицька, 42, м. Харків, 61002 телефон (057) 700-34-09 тендер UA-2018-03-15-002073-c СКАРГА на рішення Замовника Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» - було проведено тендер ID UA-2018-03-15-002073-c із закупівлі Послуг з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання) за кодом CPV 50430000-8 за ДК 021:2015. У закупівлі взяли участь два учасники: 1. Національний науковий центр «Інститут метрології»; 2. Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів». Ціна учасника Національного наукового центру «Інститут метрології» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ННЦ «Інститут метрології». Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ННЦ «Інститут метрології» (протокол засідання тендерного комітету Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» № 171 від 10 квітня 2018 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – «Через те, що у учасника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з пунктом 3) частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922- VІІ відхилити тендерну пропозицію ННЦ «Інститут метрології». Рішення обґрунтоване тим, що «Учасником надано довідку в довільній формі, в якій зазначено про те, що до ННЦ «Інститут метрології» не застосовувались заходи кримінально - правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, але не зазначено чи внесено/не внесено учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». Зміст згаданої довідки свідчить, на думку Замовника, про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції, зазначених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з пунктом 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». ННЦ «Інститут метрології» не може погодитись з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Інформація, викладена в довідці ННЦ «Інститут метрології» від 20.02.2018 №150/34-482, є достовірною і вичерпною та не дає підстав вважати, припускати чи стверджувати, що відомості про Національний науковий центр «Інститут метрології», внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально - правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. Таким чином, саме застосування заходів кримінально - правового характеру до юридичної особи є підставою внесення відомостей про нього до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Якщо заходи кримінально-правового характеру до юридичної особи не застосовано, відомості про неї не вносяться до відповідного реєстру. Інформація, викладена в довідці ННЦ «Інститут метрології» від 20.02.2018 № 150/34-482, свідчить про те, що учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На офіційному сайті НАЗК (https://nazk.gov.ua/yedynyy-derzhavnyy-reyestr-osib-yaki-vchynyly-korupciyni-abo-povyazani-z-korupciyeyu) розміщена інформація про те, що Національним агентством з питань запобігання корупції здійснюються заходи щодо початку ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру. Враховуючи, що стосовно ННЦ «Інститут метрології» відсутні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», то відсутні і законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ННЦ «Інститут метрології», поданої у відкритих торгах із закупівлі Послуг з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання) за кодом CPV 50430000-8 за ДК 021:2015. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Національного наукового центру «Інститут метрології», що свідчить про порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного рішення про відхилення пропозиції ННЦ «Інститут метрології» (протокол засідання тендерного комітету Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» № 171 від 10 квітня 2018 року), і, як наслідок ¬ до порушення майнових прав учасника. На Вимогу ННЦ «Інститут метрології» від 11.04.2018 року Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» надав відповідь (протокол засідання Тендерного комітету № 179 від 13 квітня 2018 року), в якій зазначив, що «Аналізом документів тендерної пропозиції учасника ННЦ «Інститут метрології» встановлено наступне: Пункт 1 Додатку З ТД визначає вимоги встановлені ст. 17 Закону «відомості про юридичну особу, яка є учасником, не було внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення», для підтвердження яких передбачено надання Довідки в довільній формі яка підтверджує що учасника внесено/не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Учасник у своїй довідці не зазначив інформацію про те, що його внесено/не внесено у Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Тому не виконав вимоги тендерної документації». Зазначена відповідь не обґрунтовує наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ННЦ «Інститут метрології», зазначених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з пунктом 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» . Вважаємо, що наша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Крім того, незаконне відхилення нашої тендерної пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (протокол засідання тендерного комітету Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» № 187 від 17 квітня 2018 року). Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Національного наукового центру «Інститут метрології», зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» № 171 від 10 квітня 2018 року, та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів», зазначене у протоколі № 187 від 17 квітня 2018 року. Додатки: 1. Платіжне доручення про оплату за подання скарги (у вигляді pdf формату файла). 2. Довідка ННЦ «Інститут метрології» від 20.02.2018 № 150/34-482 (у вигляді pdf формату файла). 3. Лист від 23.04.2018 № 03-27/606 (у вигляді pdf формату файла). Генеральний директор П.І. Неєжмаков
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.05.2018 20:46
Дата виконання рішення Замовником: 25.05.2018 12:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вирішили: 1. Відповідно до абз. 1 ч. 12 ст. 18 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.05.2018 № 4639-р/пк-пз шляхом скасування: - Рішення Тендерного комітету УДЦР щодо відхилення поданої ННЦ «Інститут метрології» тендерної пропозиції на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету „5043 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання)” (Протокол №171 від 10 квітня 2018 року); - Рішення Тендерного комітету УДЦР щодо визначення переможцем торгів на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету закупівлі „5043 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання)” – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (Протокол №187 від 17 квітня 2018 року). 2. Визнати переможцем торгів на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету закупівлі „5043 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання)” – ННЦ «Інститут метрології».
Автор: ННЦ "Інститут метрології", Мель Ирина +380577004441 irina.mel@metrology.kharkov.ua http://www.metrology.kharkov.ua
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 0dc261b894f841e1953ba9bee420c1e1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-002073-c.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
До тендерного комітету Державного підприємства Вимога учасника за тендером «Український державний UA-2018-03-15-002073-c центр радіочастот» Рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» (протокол № 171 від 10 квітня 2018 року) тендерна пропозиція ННЦ «Інститут метрології», подана на закупівлю за процедурою «відкриті торги» предмету «5043 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання)», відхилена згідно з п. 3) частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення обґрунтоване тим, що Учасником надано довідку в довільній формі, в якій зазначено про те, що до ННЦ «Інститут метрології» не застосовувались заходи кримінально - правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, але не зазначено чи внесено/не внесено учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Зазначене рішення Замовника на нашу думку є безпідставним та таким, що порушує права та інтереси ННЦ «Інститут метрології». Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально - правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. Таким чином, саме застосування заходів кримінально - правового характеру до юридичної особи є підставою внесення відомостей про нього до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Якщо заходи кримінально-правового характеру до юридичної особи не застосовано, відомості про неї не вносяться до відповідного реєстру. Інформація, викладена в довідці ННЦ «Інститут метрології» від 20.02.2018 № 150/34-482, підтверджує що учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На офіційному сайті НАЗК (https://nazk.gov.ua/yedynyy-derzhavnyy-reyestr-osib-yaki-vchynyly-korupciyni-abo-povyazani-z-korupciyeyu) розміщена інформація про те, що Національним агентством з питань запобігання корупції здійснюються заходи щодо початку ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру. Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Інформація, викладена в довідці ННЦ «Інститут метрології» від 20.02.2018 № 150/34-482, є достовірною та вичерпною і не дає підстав вважати, припускати чи стверджувати, що відомості про Національний науковий центр «Інститут метрології», внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Стосовно ННЦ «Інститут метрології» відсутні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ННЦ «Інститут метрології», поданої у відкритих торгах із закупівлі 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання). ННЦ «Інститут метрології» вважає недостатньою аргументацію, зазначену Замовником. Враховуючи викладене, керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додатково аргументувати на підставі яких даних тендерний комітет дійшов висновку про те, що відомості про Національний науковий центр «Інститут метрології», внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. У разі відсутності аргументації просимо скасувати рішення тендерного комітету (протокол № 171 від 10 квітня 2018 року), яким тендерна пропозиція ННЦ «Інститут метрології», подана на закупівлю за процедурою «відкриті торги» предмету «50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з проведення калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання)», була відхилена згідно з п. 3) частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Уразі, якщо Замовником не буде усунено порушення, ННЦ «Інститут метрології» буде змушений оскаржити неправомірне рішення замовника до органу оскарження. Генеральний директор П.І. Неєжмаков
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Аналізом документів тендерної пропозиції учасника ННЦ «Інститут метрології» встановлено наступне: Пункт 1 Додатку З ТД визначає вимоги встановлені ст. 17 Закону «відомості про юридичну особу, яка є учасником, не було внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення», для підтвердження яких передбачено надання Довідки в довільній формі яка підтверджує що учасника внесено/не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Учасник у своїй довідці не зазначив інформацію про те, що його внесено/не внесено у Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Тому не виконав вимоги тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено