• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з гарантійного ремонту і технічного обслуговування автомобіля MAN TGE (ПЕУЛ-MTGE 3.140 4x4SB L5H3)

Торги не відбулися

24 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 249.60 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 10:08 - 13.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ea18a2ef78a54ba2a634bba176f927f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-002152-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на вимоги, які є дискримінаційними для потенційних учасників тендеру і негативно вплинуть на їх можливість брати участь у тендерному процесі. В цьому контексті, ми просимо Вас прибрати наступні вимоги: Додаток № 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати для проходження кваліфікації: - дилерська та / або партнерська угода, яка підтверджує, що учасник є офіційним дилером виробника або партнером офіційного дилера виробника та має право та повноваження здійснювати післяпродажне (технічне) обслуговування автомобільної техніки цього виробника; - з метою підтвердження незалежної та технічної компетенції вимірювальних можливостей та для забезпечення точної діагностики автотранспортних засобів, перевірки та виявлення їх несправностей Учасник повинен мати Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, виданий ДП «Укрметртестстандарт». Сертифікат повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції та повинен засвідчувати вимірювальні можливості станції технічного обслуговування автомобілів. Перелік об’єктів вимірювань повинен бути вказаний у додатку (додатках) до цього сертифіката та включати всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля. Додаток (додатки) є невід’ємною складовою частиною Сертифікату та підтверджує необхідну і достатню релевантність з відповідними положеннями ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням (на підтвердження учасник повинен надати копію діючого сертифікату, виданого Учаснику ДП «Укрметртестстандарт» з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті, про визнання вимірювальних можливостей станції технічного обслуговування автомобілів методам контролювання зазначених в ДСТУ 3649:2010 та обов’язково підтвердити вимірювальні можливості СТО учасника щодо зовнішніх світлових приладів, рульового керування, шин та коліс, гальмівних систем, двигунів та їх систем, вітрового скла, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля. Перелік об’єктів вимірювань, що вказаний у додатку (додатках) до цього сертифіката повинен містити всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля). Дані вимоги суттєво скорочують коло потенційних учасників процедури закупівлі і створюють дискримінаційні умови для Учасників, тому прошу вас внести зміни у ТД. У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій: Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників. Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922. Отже, Замовник має прибрати вищенаведені пункти з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Тендерна документація складена відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону). Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») - будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Звертаю Вашу увагу, що предметом закупівлі є саме: Послуги з гарантійного ремонту і технічного обслуговування автомобіля MAN TGE (ПЕУЛ-MTGE 3.140 4x4SB L5H3). Гарантія – це зобов’язання виробника щодо усунення недоліків, спричинених неналежною якістю матеріалів, виробництва чи складання. Повна гарантія від MAN на транспортний засіб MAN TGE - 4 роки від дати першої реєстрації. Замовником першу реєстрацію MAN TGE (ПЕУЛ-MTGE 3.140 4x4SB L5H3) проведено в червні 2022 року. Для збереження гарантійної підтримки автомобіль повинен проходити обслуговування в офіційній сервісній мережі MAN з використанням оригінальних запчастин, а також проходити регулярне технічне обслуговування (ТО) з дотримуванням рекомендованого виробником регламенту. Всі послуги з ремонту та технічного обслуговування перші чотири роки потрібно виконувати у офіційного дилера MAN. Використання оригінальних запасних частин і комплектуючих, а також виконання робіт в офіційній мережі буде задатком якісного обслуговування і відмінного функціонування автомобіля, а також збереження гарантійних зобов’язань. Оригінальні запасні частини розробляються спеціально для автомобілів MAN і проходять відповідний контроль якості виробником. Також, технічний персонал офіційного сервісу проходить регулярне навчання і має доступ до технічної документації виробника, технологій виконання ремонту і діагностики. Крім того, використання автомобіля без проведення необхідного гарантійного обслуговування призведе до втрати гарантії виробника. Додатком 2 до тендерної документації передбачено: «З метою збереження гарантійної підтримки, ремонт та технічне обслуговування проводиться виключно в офіційній сервісній мережі станцій обслуговування виробника або його офіційного дилера з використанням оригінальних або допустимих виробником запасних частин та матеріалів запчастин з дотриманням офіційного регламенту технічного обслуговування (технологічних карт, технологічних процесів) виробника, оскільки автомобіль перебуває на гарантійному обслуговуванні.» Таким чином, вимога Тендерної документації щодо надання Учасником проходження кваліфікації: дилерської та / або партнерської угоди, яка підтверджує, що учасник є офіційним дилером виробника або партнером офіційного дилера виробника та має право та повноваження здійснювати післяпродажне (технічне) обслуговування автомобільної техніки цього виробника, є обґрунтованою, тому не може вважатися дискримінаційною. Крім того, для Замовника важливим та необхідним критерієм є надання Учасником копії діючого сертифікату про визнання вимірювальних можливостей, який Учасник отримує на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання Учасника, щодо точності їх показників та контролю зазначеного в ДСТУ 3649:2010 обладнання: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів. Кожен Учасник, для доведення свого технічного потенціалу має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання Учасниками свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025, свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів відповідно даної закупівлі. Замовником визначений необхідний перелік обладнання, яке повинне мати свідоцтво калібрування/повірки, у зв’язку з визначенням такого обладнання як найчастіше задіяного у наданні необхідних послуг. Водночас, слід зауважити, що використання обладнання, яке не пройшло відповідні повірки та калібрування, може в подальшому призвести до невідповідності технічного стану транспортних засобів та їх обладнання вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації. Звертаю Вашу увагу, що скаргу щодо неправомірності включення до тендерної документації вимоги про надання учасником копії діючого сертифікату, виданого Учаснику ДП «Укрметртестстандарт» була предметом розгляду Антимонопольного комітету України. Так, відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 1663-р/пк-пз від 26.01.2024, скаржником не доведено встановлення дискримінаційних вимог, порушення його прав та неможливість отримання відповідного сертифікату. На підставі вищевикладеного та на виконання імперативних норм статті 5 Закону, Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до тендерної документації в частині відповідного звернення. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено