• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аншлаги

Завершена

2 181 671.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 908.36 UAH
Період оскарження: 08.02.2024 09:27 - 14.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: e1cf83dd1faa407ead7797b78bd42e8c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-08-001101-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Шановний Замовнику! Ми є потенційним учасником даної закупівлі, маємо багаторічний досвід в цієї галузі. Уважно розглянувши вимоги Тендерної документації нами було виявлено дискримінаційну умову по відношенню до нас як до потенційного учасника, а саме: ДОДАТОК 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:Аншлаги (ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) містить інформацію щодо техніних та якісних характеристик предмету закупівлі: Матеріал: алюмінієва композитна панель, що складається із двох шарів тонкого листового алюмінію, між якими прокладений пластиковий наповнювач (поліетилен). Товщина верхнього та нижнього алюмінієвого шару становить 0,21мм/0,21 мм, а шар поліетиленового прошарку - 2,58 мм. Шари композиту з’єднані термічним способом. Колір композитної панелі – білий. Тип поверхні композиту – матовий. Колір тексту – чорний; Метод нанесення тексту – цифровий повнокольоровий УФ-друк з додатковим покриттям захисним лаком. Шрифт - AA Duke (Кирилиця). Дискримінаційна умова міститься в пункті – Метод нанесення друку, а саме вимога щодо покриття виключно захисним лаком. Маючи великий досвід в цієї сфері, та розуміючись на процесі виготовлення предмету закупівлі відповідально заявляємо, що покриття захисним лаком на композитних панелях- це винятковий вид покриття, який в Україні роблять лише декілька підприємств, але такий вид покриття не є найкращим та найдовговічнішим. Наше підприємство не виконує даний вид покриття, замість цього ми пропонуємо замість покриття лаком – нанесення ламінації, що в свою чергу є кращим покриттям, та надаємо гарантію на довший строк служби - 12 років, замість 10 років. Стосовно саме ламінації, замовник і сам може знайти відповідну інформацію, що даний тип покриття є кращим та довговічнішим ніж лакове покриття. Щодо дискримінації- тобто, цією умовою, яка Замовником жодним чином не обгрунтована, чому саме цей вид покриття повинен бути, і не обгрунтовано, чому наприклад ЛАМІНАЦІЯ- не буде прийнята як аналог, Замовник обмежив коло учасників, залишивши в потенційних учасниках лише 2-3 підприємства які виконують таке покриття, і таким чином поставив нас як потенційного учасника в гірше становище Ми навіть не можемо прийняти участь у даній закупівлі, тому що спираючись на відповідь Замовника на електронному майданчику стосовно саме цього питання: уточнення про лак 12.02.24, 12:08 Є відповідь Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи можливо замінити лак на глянцеву ламінацію, 12 років термін служби? Відповідь: 13.02.24, 09:36 Доброго дня. Заміна лаку на глянцеву ламінацію неможлива, оскільки це не відповідатиме вимогам рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2023р. №150/5, зрозуміло, що заявивши свій Товар- ми як учасник будемо відхилені в даній Закупівлі. Стосовно саме відповіді на це питання: Замовник спирається на рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2023р. №150/5, проте не опубліковав його тексту для ознайомлення, щоб було прозоро видно, чим саме наш товар не буде відповідати вимогам, і чому саме було вирішено зазначити такий вид покриття – як покриття лаком. Ми вирішили самостійно знайти та ознайомитись з текстом цього рішення та провести його правову оцінку, але виявляється що офіційний сайт Чернівецької міської ради та сайт Виконавчого комітету Чернівецької міської ради не працює або зовсім не існує. Це ще є однією дискримінаційною умовою Замовника, тобто ви спираєтесь на якесь рішення, але навіть немає можливості з ним ознайомитись. ЗУ Про публічні закупівлі передбачено, що, по перше, його повинні виконувати всі: як Замовники так і учасники, крім того: - Закон визначає: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. – а Замовником створено не рівні умови, та немає жодної аргументації чому саме такі характеристики предмету закупівлі визначені замовником, та чому він не прийме аналогу. - Ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить принципи здійснення публічних закупівель- як максимальна економія, ефективність та пропорційність; та запобігання корупційним діям і зловживанням- тобто при використанні саме лакового покриття- свідомо здійснюється порушення цих принципів, так як такий товар має менший строк експлуатації ніж ми можемо запропонувати. - Вузьке коло учасників призводить до завищення ціни на товар, так як немає добросовісної конкуренції- виняткові підприємства, які розуміють що таке покриття виконують лише вони, свідомо будуть пропонувати цей товар за максимальною ціною, що в свою чергу порушує принцип максимальної економії. Врахуючи вищевикладене- вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши в ДОДАТКУ 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:Аншлаги (ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) Метод нанесення тексту – цифровий повнокольоровий УФ-друк з додатковим покриттям захисним лаком або нанесенням ламінації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Потенційний учаснику закупівлі! Доводимо до Вашого відома, що сайт за адресою http://jrep14.chv.ua ніколи не був та не є офіційним вебпорталом Чернівецької міської ради. Відповідно до рішення Чернівецької міської ради від 15.07.2021 № 304 "Про офіційний вебпортал Чернівецької міської ради" (переглянути рішення можна за посиланням: https://city.cv.ua/search/documents/rmr_2_304_20210630.docx) з 15.07.2021 р. офіційним вебпорталом Чернівецької міської ради є портал за адресою https://city.cv.ua (далі – Офіційний вебпортал). Офіційний вебпортал є офіційним джерелом інформації, який створений для висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів, інформаційної взаємодії з громадськістю шляхом впровадження та використання сучасних інформаційних технологій для надання інформаційних та інших послуг громадськості, забезпечення її впливу на процеси, що відбуваються в Чернівецькій міській територіальній громаді. Отже, Ваше твердження про те, що офіційний сайт Чернівецької міської ради та сайт Виконавчого комітету Чернівецької міської ради не працює або зовсім не існує є абсолютно хибним та надуманим! Вашим невмінням користуватись мережею "Інтернет" ви вводите в оману інших потенційних учасників цієї процедури закупівлі та всіх інших зацікавлених осіб, що мають змогу переглянути інформацію про цю закупівлю, зокрема і Вашу Вимогу в ній! Стосовно покриття захисним лаком Повторно Вам повідомляємо, що технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і метод нанесення тексту, визначені відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 14.03.2023 №150/5 "Про затвердження технічного опису і зовнішнього вигляду покажчика назви проспекту, бульвару, площі, вулиці, провулку, завулку, проїзду та номера будівель Чернівецької міської територіальної громади". Додатково повідомляємо, що для перегляду цього рішення необхідно перейти на офіційний вебпортал Чернівецької міської ради за адресою https://city.cv.ua в розділ "ДОКУМЕНТИ". Для полегшення Вашого пошуку цього рішення надаємо посилання для його завантаження/перегляду: 1) https://city.cv.ua/search/documents/rmvk_2_150_5_20230314.docx - рішення; 2) https://city.cv.ua/search/additions_download/91012 - додаток до рішення. Отже, з огляду на викладене вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено