-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації
Торги відмінено
128 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 640.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2024 08:53 - 15.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА (ВИМОГА) на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення Переможця процедури закупівлі ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ код за ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Номер:
4787fd846b5a4f5694d131d7443f8a45
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.b13
Назва:
СКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення
Переможця процедури закупівлі
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ
код за ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Вимога:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасни-ків.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Державній митній службі України, відокремленому підрозділу Київська митниця 22 лютого 2024 року о 10:54 відповідно до Протоколу №45 від 22.02.2024р. за ідентифікатором UA-2024-02-08-000450-a код за ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговуваня системи пожежної сигналізації» (далі – Закупівля).
Мало того, що ви Шановний Замовнику процедури в особі а саме головного державного інспектора Сторожик Юлії Федорівни не зрозуміло до якої тендерної закупівлі надали Протокол та відповідно не зрозуміло, яку тендерну пропозицію детальго розглядали, адже в вашому Протоколі зазначена наступна інформація – абзац 1, цитуємо вас дослівно: за рішенням уповноваженої особи від 08.02.2024 №31 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) за предметом закупівлі ДК 021:2015:504100002-2 «Послуги з ремонту і технчного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних прила-дів (Повірка лічильників електричної енергії і трансформаторів струму), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєнний електронною системою закупі-вель: UA-2024-02-08-000450-a (далі – Закупівля). Це що це таке взагалі??? Так ви шановний Замовник процедури закупівлі, можливо визнали Переможцем закупівлі учасника ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» саме по цій закупілі??? А не відповідно до розгляду тендерних пропозиціії по тендерній закупівлі - за ідентифікатором UA-2024-02-08-000450-a код за ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговуваня системи пожежної сигналізації» (далі – Закупівля). Це по-перше!!!
Наступне та ключове:
Відповідно до ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є віль-ним.
Керуючись ч.8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропо-зицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної доку-ментації.
Відповідно до абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупі-вель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затверд-ження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визна-чення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В своїй тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІ-РИНГ» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, яка не узгоджуєтьсчя між собою та нормами чинного законодавства України, що є суттєвою при визначенні резуль-татів відкритих торгів, тим самим ввів в оману Замовника процедури закупівлі.
В документі з назвою: «Д4.2.Виписка з трудової книжки АЕ № 073132» зазначена наступна інформація:
- Номер запису 14 – 27.01.2012 року – ТОВ «АМВ Сінергія», прийнятий на посаду директора (Наказ №1-К від 27.01.2012 року).
- Номер запису 15 – 02.04.2018 року – ТОВ «Максіс Інжиніринг», переведений з посада директора підприємства за сумісництвом на основне місце роботи (Наказ №1кп від 30.03.2018 року).
В документі з назвою: «ТК_2023» (ТРУДОВІ КНИЖКИ КОПІЯ) зазначена наступна інформація:
- Номер запису 14 – 27.01.2012 року – ТОВ «АМВ Сінергія», прийнятий на посаду директора (Наказ №1-К від 27.01.2012 року).
- Номер запису 15 – 02.04.2018 року – ТОВ «Максіс Інжиніринг», переведений з посада директора підприємства за сумісництвом на основне місце роботи (Наказ №1кп від 30.03.2018 року).
В документі з назвою: «р» зазначена наступна інформація:
- Наказ №1 від 23 лютого 2016 року Я, КЛЮЧНІКОВ Михайло Анатолійович з 23 лютого 2016 року приступаю до виконання обовязків директора ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» на підставі рішення загальних зборів учасників (протокол №1 від 23.02.2016 року)
- Зобовязати виконавчий орган ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» у 10-денний термін надати повідомлення центральному органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску та загальнообовязкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому чинним законодавством України, після чого укласти трудовий договір з Директором!!!
В документі з назвою: «ТК_2023» (ТРУДОВІ КНИЖКИ КОПІЯ) на працівника учас-ника процедури закупівлі ТОВ «Максіс Інжиніринг», а саме КЛЮЧНІКОВА Михайла Анатолійовича з незрозумілих причин відсутній запис, що він був спочатку звільнений з посади директора ТОВ «АМВ Сінергія», а потім відповідно до Наказу №1 від 23 лютого 2016 року прийнятий на посаду директора ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ», як це перед-бачається чинним законодавством України!!!
Далі в Номері запису 15 – 02.04.2018 року – ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» зазна-чена настутна інформація, що КЛЮЧНІКОВ Михайло Анатолійович переведений з поса-да директора підприємства за сумісництвом на основне місце роботи (Наказ №1кп від 30.03.2018 року).
Виникає логічне запитання, яким чином КЛЮЧНІКОВ Михайло Анатолійович міг бути переведений з посада директора підприємства за сумісництвом на основне місце роботи, якщо він на посаді директора відповідно до наявним записів, які зазначені в документі ТК_2023» (ТРУДОВІ КНИЖКИ КОПІЯ) на той час взагалі не перебував!!!
Наступне, яке це основне місце роботи – адже повинно бути чітко вказана професія (посада) на яку переводиться працівник, адже відсутність вказаної професії (посади), яку займає працівник (фахівець), згідно трудового кнжки (трудового договору) це є пряме пору-шення Кодексу законів України про працю!!!
Адже, відповідно до ст. 48 КЗпП трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад 5 днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників за умови, якщо вони підлягають загальнообо-в’язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації. Запис про прийняття працівника на роботу вносять до його трудової книжки не пізніше тижневого строку після виданння наказу (розпорядження) про прийняття на роботу. Запис про прийняття працівника на роботу фіксують в розділі «Відомості про роботу».
Відповідно до чинного законодавства України відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства, уста-нови, організації, представництва іноземного суб'єкта господарювання згідно п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 р. №301 «Про трудові книжки працівників».
У день звільнення працівника підприємство зобов'язане здійснити з ним повний розра-хунок і видати йому трудову книжку із записом про звільнення під розписку в журналі обліку (ст.47 Кодексу законів про працю, далі - КЗпП); Постанова №301, п.4.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. № 58, далі - Інструкція № 58).
Записи про причини звільнення у трудовій книжці повинні провадитись у точній від-повідності з формулюванням чинного законодавства із посиланням на відповідну статтю, пункт закону, п.4 ст.40 КЗпП України».
У разі звільнення працівника всі записи про роботу і нагороди, що внесені у трудову книжку за час роботи на цьому підприємстві, засвідчуються підписом керівника підприємст-ва або спеціально уповноваженою ним особою та печаткою підприємства або печаткою відділу кадрів.
Наступне, в документі з назвою: «р» зазначена слідуюча інформація:
- Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу № 1509-К від 15 вересня 2022 року на Адаменка Віталія Віталійовича (назва професії (посади) – електромонтер охоронно-пожежної сигналізації) прийняти на роботу з 16.09.2022 року;
А в документі з назвою: «ТК_2023» (ТРУДОВІ КНИЖКИ КОПІЯ) зазначена наступна інформація:
- Номер запису 8 – 06.12.2018 року – ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ». Адаменко Віталій Віталійович прийнятий на посаду електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, уже чомусь зазначений (Наказ №17К від 05.12.2018 року).
Дана інформація не узгоджується з попередньою та відповідно між собою!!!
Оже, виходячи з вищезазначеної інформації, учасником процедури закупівлі ТОВ «МАК-СІС ІНЖИНІРИНГ» в своїй тендерній документації зазначена недостовірна (неправдива) інформація, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. А якщо бути абсолютно точними, то це є не що іншим, як підробка документів!!!
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 31 Закону України «Про публічні заку-півлі» та пунктом 44 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 в звязку з тим, що учасником процедури закупівлі ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» зазначена у тендерній пропозиції недостовірна інформація, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ПРОСИМО:
1. Прийняти аргументи та беззаперечні докази нашої скарги(вимоги) до уваги та врахувати їх при перегляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ»;
2. Прийняти рішення про скасування рішення, щодо визначення Переможця закупівлі, яке було оприлюднене уповноваженою особою, відповідно до Протоколу №45 від 22.02. 2024р. за ідентифікатором UA-2024-02-08-000 450-a код за ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контро-льних приладів «Технічне обслуговуваня системи пожежної сигналізації».
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
23.02.2024 13:17
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, Вашу вимогу буде розглянуто у встановлений Законом термін
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Незрозуміла вимога Замовника процедури закупівлі
Номер:
421f0bb8c02b45bbb1f55cb378bd151b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.c12
Назва:
Незрозуміла вимога Замовника процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ" наявна наступна вимога:
Виконавець має чинний протягом дії договору документ дозвільного характеру (Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, що видається роботодавцю та/або реєструється за поданням роботодавця уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 (зі змінами, а також з урахуванням вимог Постанови КМУ №357 від 24.03.2022 року), а саме на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та/або роботи верхолазні та скелелазні, та/або верхолазні роботи та промисловий альпінізм (або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку, але за умови чинності дозвільного (-их) документу (-ів).
Відповідно до "Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, чинного НПАОП 0.00-1.15-07, розділу 2 "Визначення термінів"
роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ;
Предметом закупівлі є послуги з "Технічного обслуговування системи пожежної сигналізації", вкажіть будь-ласка, при здійсненні технічного обслугоування, якого саме обладнання системи пожежної сигналізації будуть виконуватися роботи на висоті понад 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу???
Якщо такі види робіт(послуг) не будуть виконуватися учасниками процедури закупівлі при наданні послуг приберіть незрозумілу вимогу!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2024 21:30
Вирішення:
Шановний учаснику, наразі тендерна документація підготовлена щодо вимог законоавства України. Учасники торгів, не є учасниками договірного процесу.
Після завершення тендерної процедури, Учасники договірного процесу, можуть вносити будь-які зміни, в межах законодавства. Зараз проводяться відкриті торги, в яких учасники приймають участь на рівних умовах. Підлаштування тендерної документації під маніпуляції того чи іншого учасника, тягне за собою дискримінаційні наслідки по відношенню до інших учасників торгів, що створює порушення основних принципів Публічних закупівель: "Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника."
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2024 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність однієї вимоги, натомість відсутність іншої вимоги, яка характеризує та підтверджує попередню.
Номер:
53ebe8da3dab47108e5447c3ca291dc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.c11
Назва:
Наявність однієї вимоги, натомість відсутність іншої вимоги, яка характеризує та підтверджує попередню.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ" наявна наступна вимога:
Виконавець має чинний протягом дії договору документ дозвільного характеру (Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, що видається роботодавцю та/або реєструється за поданням роботодавця уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 (зі змінами, а також з урахуванням вимог Постанови КМУ №357 від 24.03.2022 року), а саме на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та/або роботи верхолазні та скелелазні, та/або верхолазні роботи та промисловий альпінізм (або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку, але за умови чинності дозвільного (-их) документу (-ів).
Ви вимагаєте від учасників наявність дозвільного документу натомість наявність в учасника процедури закупівлі у фахівців, а саме в керівника робіт та виконавців робіт проходження відповідного навчання з Охорони праці та Пожежної безпеки, яке є "обовязкове" відповідно до чинного законодавства України, ви чомусь з незрозумілих причин не вимагаєте???
Наполягаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, а саме статті 14 "Обов'язки працівника щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з охорони праці" відповідно Закону України "Про охорону праці", в якій зазначене наступне: Працівник зобов'язаний:
дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства;
знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту;
Ключове - "знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці" шляхом долучення в тендерній документації наступних вимог:
Навчання керівника (директора) підприємства, працівників (керівника та виконавців робіт) Учасника повинно бути проведене у відповідності з Законом України «Про охорону праці» та «Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05).
Проходження навчання з питань охорони праці посадових осіб керівника(директора) підприємства, керівника робіт та виконавців повинно бути пройдено в навчальних центрах. Перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб, які пройшли навчання в навчальних центрах, проводиться комісією відповідного територіального органу Держпраці.
В тендерній пропозиції надати чинні копії протоколів (витягів з протоколу) та посвідчень про проходження навчання з Охорони праці, а саме:
на керівника (директора) підприємства:
- загальний курс з охорони праці;
- загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12).
на керівника робіт:
- загальний курс з охорони праці;
- навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року);
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07);
- НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), група допуску з електробезпеки, не нижче ІІІ до 1000 В.
на виконавців робіт (електромонтера охоронно-пожежної сигналіза-ції (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики):
- навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року);
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07);
- НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електро-захисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС) група допуску з електробезпеки, не нижче ІІІ до 1000 В.
Шановний Замовнику процедури закупівлі дотримуйтеся норм чинного законодавства України, а саме статті 14 Закону України «Про охорону праці» та «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2024 21:19
Вирішення:
Шановний учаснику, наразі тендерна документація підготовлена щодо вимог законоавства України. Учасники торгів, не є учасниками договірного процесу.
Після завершення тендерної процедури, Учасники договірного процесу, можуть вносити будь-які зміни, в межах законодавства. Зараз проводяться відкриті торги, в яких учасники приймають участь на рівних умовах. Підлаштування тендерної документації під маніпуляції того чи іншого учасника, тягне за собою дискримінаційні наслідки по відношенню до інших учасників торгів, що створює порушення основних принципів Публічних закупівель: "Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника."
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2024 00:01
Вимога
Вирішена
Необхідність надання пояснень від Замовника, щодо порядку виконання документу
Номер:
56a171db37ad4856a9865c76e87cd95a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.a10
Назва:
Необхідність надання пояснень від Замовника, щодо порядку виконання документу
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 2 до тендерної документації "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ" в розділі 3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.
Наявна вимога:
3.2. Згідно локального кошторису та договірної ціни з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації (Додаток №1,2) щомісячна вартість послуг становить ________________________грн. (_________________________________________) з урахуванням ПДВ.
Загальна вартість послуг за ____________ місяців технічного обслуговування становить _______________грн (__________________________), в тому числі ПДВ___________________грн. (______________________).
Доводимо до Вашого відома, що будь-яка форма локального кошторису, відповідно до чинної Настанови №281 від 1.11.2021р. Кошторисні норми в Україні у будівництві, враховує в себе кількість обладнання. Тобто іншими словами потрібно щоб ви, як Замовник надали вихідні дані "Технічну специфікацію" для розрахунку Договірної ціни та виконання відповідно Локального кошторису!!!
Додаємо. як доказ Форми Локальних кошторисів до нашої вимоги, щодо надання вихідних даних "Технічної специфікації" з Переліком обладнання та їх кількості!!!
При відсутності вихідних даних "Технічної специфікації" з Переліком обладнання та їх кількості, жоден учасник процедури закупівлі не зможе заповнити Локальний кошторис та відповідно розрахувати Договірну ціну, а відповідно виконати умови Договору.
Наполягаємо на надані всіх пояснень та розяснень, а також вихідних даних!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- dodatok-3.pdf 13.02.2024 20:45
- dodatok-1-1.pdf 13.02.2024 20:45
Дата подачі:
13.02.2024 20:45
Вирішення:
Відповідно до "Настанови визначення вартості будівництва" (зі змінами) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві": додаток 1 до настанови п. 3.11 (форма локального кошторису); додаток 30 п. 5.2 настанови (форма договірної ціни). Розрахунок вартості послуг у вигляді специфікації та протоколу погодження договірної ціни (Кількість, тип обладнання та роботи з технічного обслуговування викладені у додатку 1 до тендерної документації "Технічні та якісні вимоги)
У разі виникнення питань, пропонуємо виїхати на об'єкт обслуговування для детального огляду за адресою: м. Київ, бульвар Гавела Вацлава,8а, 03124
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність вимог предмету закупівлі
Номер:
7851d5c0d80746d3a381f3f0fab4cc51
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.b9
Назва:
Невідповідність вимог предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! В п.1.1 Додатку 4 залишилась вимога, яка не стосується предмету закупівлі, а саме - вимагається обов'язкова наявність у Учасника приладів "осцилограф, частотомір". Зазначена вимога не може бути обов'язковою, так як не відповідає виду робіт, зазначеному в предметі закупівлі, і стосуються іншого виду послуг і робіт протипожежного призначення - послуг спостереження за системами протипожежного захисту. Предмет Вашої закупівлі - наданя послуг технічного обслуговування системи пожежної сигналізації. Вимагаємо прибрати зазначену вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2024 12:04
Вирішення:
Зауваження розглянуто та прийнято до уваги
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність вимог предмету закупівлі
Номер:
b434463f35a14be6bee160a0a6f6c2cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.b8
Назва:
Невідповідність вимог предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! В п.2.2 Додатку 4 залишилась вимога, яка не стосується предмету закупівлі, а саме - вимагається наявність у Учасника "не менше 1 (інженера), не менше 4 (чотирьох) диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень". Зазначені вимоги не відповідають предмету закупівлі і стосуються іншого виду послуг і робіт протипожежного призначення. Предмет Вашої закупівлі - наданя послуг технічного обслуговування системи пожежної сигналізації. Вимагаємо прибрати зазначені вимоги, які стосуються послуг спостереження за системами протипожежного захисту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2024 11:42
Вирішення:
Зауваження розглянуто та прийнято до уваги
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність вимог предмету закупівлі
Номер:
7259c42a67dd4274bcda464ec7fa7fff
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.b7
Назва:
Невідповідність вимог предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! В п.1.1 Додатку 4 до Тендерної документації викладено кваліфікаційні критерії: Обов’язкова наявність в Учасника:
- центру приймання тривожних сповіщень, в якому обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол
- пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення);
- засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця.
В п.2.2 Додатку 4 вимагається наявність у Учасника особи, відповідальної за спостерігання за системами протипожежного захисту. Зазначені вимоги не відповідають предмету закупівлі і стосуються іншого виду послуг і робіт протипожежного призначення.
Предмет Вашої закупівлі - наданя послуг технічного обслуговування системи пожежної сигналізації.
Вимагаємо прибрати зазначені вимоги, які стосуються наявності пульта та послуг спостереження,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2024 18:30
Вирішення:
Добрий ранок. Ваші зауваження розглянуто та будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога Замовника процедури закупівлі, якою він сам собі суперечить!!!
Номер:
2c001ebde59d4e048e18472fffa8c23a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.c6
Назва:
Вимога Замовника процедури закупівлі, якою він сам собі суперечить!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації наявна наступна вимога, а саме в Додатку ДОДАТКУ 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ" ви вимагаєте від учасників процедур закупівлі: Виконавець повинен забезпечити: дотримання персоналом Виконавця правил техніки безпеки; правил пожежної безпеки; правил електробезпеки; вимог закону України про охорону праці; санітарно-гігієнічних норм;
Для нас як для потенційного учасника процедури закупівлі трішки дивно наступне!!! Яким чином учасник процедури закупівлі (Потенційний переможець) може взагалі дотриматися вимог Технічної специфікації "ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ" якщо у вас відсутня вимога, щодо проходження керівником підприємства, керівником робіт та виконавцями робіт відповідного навчання правилам техніки безпеки; правил пожежної безпеки; правил електробезпеки; вимог закону України про охорону праці; санітарно-гігієнічних норм та відповідно надання учасниками в своїх тендерних пропозиціях наступних документів, які передбачені чинним законодавством України і є обовязковими відповідно до Закону України "Про охорону праці" та «Правил пожежної безпеки в Україні»???
Мова йде про проходження відповідного навчання, а саме: надання учасниками чинних копій протоколів (витягів з протоколу) та посвідчень про проходження навчання з Охорони праці, Пожежної безпеки та Електробезпеки, а саме:
на керівника (директора) підприємства:
- загальний курс з охорони праці;
- загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12).
на керівника робіт:
- загальний курс з охорони праці;
- навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року);
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07);
- НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електро-установок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електро-захисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), група допуску з електробезпеки, не нижче ІV до 1000 Вольт
на виконавців робіт (електромонтера охоронно-пожежної сигналі-зації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики):
- навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року);
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07);
- НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС) група допуску з електро-безпеки, не нижче ІІІ до 1000 Вольт.
Проходження навчання з питань охорони праці посадових осіб керівника(директора) підприємства та керівника робіт повинно бути пройдено в навчальних центрах. Перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб, які пройшли навчання в навчальних центрах, проводиться комісією відповідного територіального органу Держпраці України!!!
Ще це більш дивно виглядає з точки зору того, яким чином, ви, як Замовник це перевірите для себе і переконаєтеся в тому, що учасник дійсно буде дотримуватися вимог правил техніки безпеки; правил пожежної безпеки; правил електробезпеки; вимог закону України про охорону праці; санітарно-гігієнічних норм, які передбачені Технічною Специфікацією процедури закупівлі і вашою ж тендерною документацією, адже ви не вимагаєте від учасників процедури закупівлі вищезазначених документів, які вимагаються та передбачаються чинним законодавством України!!!
Після того, як ви визнаєте Переможця процедури і завантажите повідомлення про намір, щодо підписання Договору, потенційний Переможець не зобовязаний вам надавати жодних додаткових документів, які не передбачені вимогами тендерної документації!!!
Сподіваємося на здоровий глузд, шляхом дотримання вимог чинного законодавства України, з метою дотримання своїх же вимог, які зазначені в Вашій тендерній документації!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2024 21:39
Вирішення:
Доброго дня. Ваші зауваження будуть розглянуті та прийняті до уваги
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Необхідність долучення документів, які не вистачає в тендерній документації, але форму яких Замовником з незрозумілих причин не надано!!!
Номер:
3227abf45e4441f7b66e1001a0bf3a76
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.a5
Назва:
Необхідність долучення документів, які не вистачає в тендерній документації, але форму яких Замовником з незрозумілих причин не надано!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації відповідно до Додатку 2 До тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВІР № ____ про надання послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізаціїзазначена наступна інфрмація (вимога) п.3.2 Згідно локального кошторису та договірної ціни з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації (Додаток №1,2) щомісячна вартість послуг становить ________________________грн. (_________________________________________) з урахуванням ПДВ.
Загальна вартість послуг за ____________ місяців технічного обслуговування становить _______________грн (__________________________), в тому числі ПДВ___________________грн. (______________________).
Надайте будь-ласка форму локального кошторису та договірної ціни з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації (Додаток №1,2), які є невідємними частинами Договору!!!
А також долучіть Специфікацію (перелік та кількість обладнання), яке необхідно буде обслуговувати та відповідно виходячи з кількості яких виконати розрахунок локального кошторису та договірної ціни з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2024 21:08
Вирішення:
Відповідно до "Настанови визначення вартості будівництва" (зі змінами) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві": додаток 1 до настанови п. 3.11 (форма локального кошторису); додаток 30 п. 5.2 настанови (форма договірної ціни).
Розрахунок вартості послуг у вигляді специфікації та протоколу погодження договірної ціни (Кількість, тип обладнання та роботи з технічного обслуговування викладені у додатку 1 до тендерної документації "Технічні та якісні вимоги)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відсутність Вимоги до учасників процедури закупівлі, яка є обовязковою, відповідно до чинного законодавства України!!! А також дане забезпечення необхідне для виконання вимог, які зазначені в Технічній специфікації!!!
Номер:
2026d351e27f46968022f03e581eede4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-08-000450-a.a4
Назва:
Відсутність Вимоги до учасників процедури закупівлі, яка є обовязковою, відповідно до чинного законодавства України!!! А також дане забезпечення необхідне для виконання вимог, які зазначені в Технічній специфікації!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації відсутня вимога, щодо наявності в учасника процедури закупівлі відповідного матеріально-технічного забезпечення для якісного надання послуг, які є предметом закупівлі, а також забезпечення учасником (потенційним Переможцем) процедури закупівлі всіх тих робіт та послуг, які зазначені в Переліку регламентних робіт з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації!!!
До прикладу:
- вибіркову перевірку працездатності систем (1-2 сповіщувача в кожному шлейфі сигналізації).
- перевірку опору заземлення;
- перевірку електричного опору ізоляції;
- перевірка блоків живлення.
Яким чином можливо взагалі виконати ваші ж вимоги, які передбачені в Технічній специфікації без наявності в учасника (потенційного Переможця) матеріально-технічної бази, яка передбачена та є "обовязковою" відповідно до чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року для нас є повною загадкою!!!
Доводимо до вашого відома, що в Україні розроблена, затверджена та діє Постанова КМУ №852 від 23.11.2016 року Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Хочемо наголосити на підкреслити - надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення!!!
Предметом закупівлі є послуги з Технічного обслуговування системи пожежної сигналізації і відповідна саме вимогам чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року повинні відповідати учасники процедури закупівлі, які мають паперову, або електронну ліцензію щодо надання послуг протипожежного призначення!!!
Відповідно до розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року
6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
7. Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг).
Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом).
Відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" які є послугами предмету закупівлі!!!
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на приведенні вашої вимоги до учасників процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства України!!! А саме, долучити вимогу, щодо наявності в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, яка передбачена та є "обовязковою" відповідно до п.16 чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року і яка зрозуміло повинна бути в "Потенційного переможця" процедури закупівлі для дотримання та виконання ваших же вимог, які зазначені в Технічній специфікації тендерної документації!!!
Сподіваємося на здоровий глузд, дотримання вимог чинного законодавства України, з метою дотримання своїх же вимог, які зазначені в тендерній документації!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2024 21:02
Вирішення:
Доброго дня. Ваші зауваження будуть розглянуті та прийняті до уваги
Статус вимоги:
Задоволено