-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 60 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень»)
Завершена
1 990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2024 22:02 - 16.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга у відповідності до Закону України " Про публічні закупівлі" (далі закон) , на рішення замовника , у порядку визначеному статтею 18 Закону.
Номер:
d01a8dae5b4b439ba0c6f2ec9ffe20fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-07-015097-a.b1
Назва:
Скарга у відповідності до Закону України " Про публічні закупівлі" (далі закон) , на рішення замовника , у порядку визначеному статтею 18 Закону.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг платника податку.pdf 29.02.2024 15:45
- УТОЧНЕНИЙ ДОДАТОК 2а.pdf 29.02.2024 15:45
- СКАРГА.pdf 29.02.2024 15:45
- ДОДАТОК 2а.ФОП Коваленко В.Д.pdf 29.02.2024 15:45
- sign.p7s 29.02.2024 15:50
- Плптіжне доручення.pdf 29.02.2024 16:02
- рішення від 04.03.2024 № 3951.pdf 04.03.2024 16:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2024 № 4561.pdf 13.03.2024 12:59
- рішення від 12.03.2024 № 4561.pdf 15.03.2024 08:59
- Щодо надання інформації на скаргу ФОП Белінська Г.С..pdf 06.03.2024 09:13
- Щодо надання інформації на скаргу ФОП Белінська Г.С..doc 06.03.2024 09:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.02.2024 15:55
Дата розгляду скарги:
12.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 16:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.03.2024 09:00
Пункт скарги
Номер:
a92e12ccf261481cb6c07ce21a7fa313
Заголовок пункту скарги:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-02-07-015097-a.
ФОП Белінська Ганна Сергіївна подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП Белінська Г.С. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем Учасника – ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна.
ФОП Белінська Г.С. вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протокольним № 39 від 24 лютого 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника (далі – Протокол № 39 від 24.02.2024 року) Замовником було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі ФОП Коваленко Валентину Дмиртівну.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме, вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Опис заперечення:
Згідно Розділу 3 п.1 Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»
Згідно Розділу 3 п.6 Тендерної документації: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики, зазначені у Додатках: № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та № 5 «Технологічні картки-розкладки» цієї тендерної документації»
На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та вимог про усунення порушення, Учасник ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції надала заповнену та підписану форму «Детальний розрахунок вартості послуг з постачання готової їжі» згідно Уточненої інформації до тендерної документації (від 23.02.2024р.)
Проте, в вищезазначеному розрахунку, що наданий Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, в графі 7 вартість блюда «Суп молочний з манною крупою без цукру» що становить 28,13 грн. за порцію, є значно вищою ніж вартість аналогічного блюда з цукром, яке зазначене в графі 6 «Суп молочний з манною крупою», з ціною 20,00 грн. за порцію.
Що не відповідає вимогам технологічних карт, оскільки кількість та відповідно вартість інгредієнтів блюда «Суп молочний з манною крупою без цукру» є меншою за «Суп молочний з манною крупою», який виготовляється з цукром.
Аналогічна ситуація також повторюється в графі 8 «Суп молочний з рисом», який коштує 25,00 грн. за порцію та графі 9 «Суп молочний з рисом без цукру» вартістю 29,95 грн. за порцію та графі 64 «Чай» який коштує 2,00 грн. та графі 65 «Чай з цукром» ціною 1,60 грн.
А отже, зазначене свідчить про систематичне суттєве завищення Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна вартості на блюда, які не передбачають додавання цукру, у порівнянні з абсолютно аналогічними блюдами але вже з додаванням цукру, що коштують значно дешевше за блюда без цукру.
В зв’язку з чим, вважаю, що Замовником при прийнятті оскаржуваного рішення було не забезпечено дотримання ґрунтовних принципів державних закупівель, зокрема максимально економити та ефективно витрачати державні кошти (ст. 7 Бюджетного кодексу України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також згідно вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу/виписки з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати Учасником єдиного податку);
На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції надала Витяг №2767 від 30.03.2023р. з реєстру платників єдиного податку (файл Інші документи від від 23.02.2024р.), відповідно до якої, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна перебуває на 3 групі єдиного податку за ставкою 2% від доходу.
В свою чергу слід зауважити, що чинне на момент проведення торгів законодавство України, а саме стаття 297 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), не містить 3 групи платника єдиного податку в Україні зі ставкою 2% без ПДВ.
Зазначена учасником ставка єдиного податку застосовувалась для платників єдиного податку відповідно до Закону України від 15 березня 2022 року № 2120-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану", виключно до 01.08.2023р.
Тобто, фактично Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції не було надано діючої копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу/виписки з реєстру платників єдиного податку, яка вимагалися Замовником.
Отже, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна порушено вимогу Розділу 3 Тендерної документації, а тому її пропозиція мала бути відхилена на тій підстав, що учасник не надав у складі тендерної пропозиції всіх документів, які вимагалися за умовами тендерної документації.
Згідно Розділу 3 п.6 Тендерної документації: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики, зазначені у Додатках: № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та № 5 «Технологічні картки-розкладки» цієї тендерної документації»
На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та вимог про усунення порушення, Учасник ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції надала заповнену та підписану форму «Детальний розрахунок вартості послуг з постачання готової їжі» згідно Уточненої інформації до тендерної документації (від 23.02.2024р.)
Проте, в вищезазначеному розрахунку, що наданий Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, в графі 7 вартість блюда «Суп молочний з манною крупою без цукру» що становить 28,13 грн. за порцію, є значно вищою ніж вартість аналогічного блюда з цукром, яке зазначене в графі 6 «Суп молочний з манною крупою», з ціною 20,00 грн. за порцію.
Що не відповідає вимогам технологічних карт, оскільки кількість та відповідно вартість інгредієнтів блюда «Суп молочний з манною крупою без цукру» є меншою за «Суп молочний з манною крупою», який виготовляється з цукром.
Аналогічна ситуація також повторюється в графі 8 «Суп молочний з рисом», який коштує 25,00 грн. за порцію та графі 9 «Суп молочний з рисом без цукру» вартістю 29,95 грн. за порцію та графі 64 «Чай» який коштує 2,00 грн. та графі 65 «Чай з цукром» ціною 1,60 грн.
А отже, зазначене свідчить про систематичне суттєве завищення Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна вартості на блюда, які не передбачають додавання цукру, у порівнянні з абсолютно аналогічними блюдами але вже з додаванням цукру, що коштують значно дешевше за блюда без цукру.
В зв’язку з чим, вважаю, що Замовником при прийнятті оскаржуваного рішення було не забезпечено дотримання ґрунтовних принципів державних закупівель, зокрема максимально економити та ефективно витрачати державні кошти (ст. 7 Бюджетного кодексу України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також згідно вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу/виписки з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати Учасником єдиного податку);
На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції надала Витяг №2767 від 30.03.2023р. з реєстру платників єдиного податку (файл Інші документи від від 23.02.2024р.), відповідно до якої, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна перебуває на 3 групі єдиного податку за ставкою 2% від доходу.
В свою чергу слід зауважити, що чинне на момент проведення торгів законодавство України, а саме стаття 297 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), не містить 3 групи платника єдиного податку в Україні зі ставкою 2% без ПДВ.
Зазначена учасником ставка єдиного податку застосовувалась для платників єдиного податку відповідно до Закону України від 15 березня 2022 року № 2120-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану", виключно до 01.08.2023р.
Тобто, фактично Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції не було надано діючої копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу/виписки з реєстру платників єдиного податку, яка вимагалися Замовником.
Отже, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна порушено вимогу Розділу 3 Тендерної документації, а тому її пропозиція мала бути відхилена на тій підстав, що учасник не надав у складі тендерної пропозиції всіх документів, які вимагалися за умовами тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу/виписки з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати Учасником єдиного податку);
На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції надала Витяг №2767 від 30.03.2023р. з реєстру платників єдиного податку (файл Інші документи від від 23.02.2024р.), відповідно до якої, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна перебуває на 3 групі єдиного податку за ставкою 2% від доходу.
В свою чергу слід зауважити, що чинне на момент проведення торгів законодавство України, а саме стаття 297 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), не містить 3 групи платника єдиного податку в Україні зі ставкою 2% без ПДВ.
Зазначена учасником ставка єдиного податку застосовувалась для платників єдиного податку відповідно до Закону України від 15 березня 2022 року № 2120-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану", виключно до 01.08.2023р.
Тобто, фактично Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції не було надано діючої копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу/виписки з реєстру платників єдиного податку, яка вимагалися Замовником.
Отже, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна порушено вимогу Розділу 3 Тендерної документації, а тому її пропозиція мала бути відхилена на тій підстав, що учасник не надав у складі тендерної пропозиції всіх документів, які вимагалися за умовами тендерної документації.
Згідно Розділу 3 п.1 Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»
Згідно Розділу 3 п.6 Тендерної документації: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики, зазначені у Додатках: № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та № 5 «Технологічні картки-розкладки» цієї тендерної документації»
На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та вимог про усунення порушення, Учасник ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції надала заповнену та підписану форму «Детальний розрахунок вартості послуг з постачання готової їжі» згідно Уточненої інформації до тендерної документації (від 23.02.2024р.)
Проте, в вищезазначеному розрахунку, що наданий Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, в графі 7 вартість блюда «Суп молочний з манною крупою без цукру» що становить 28,13 грн. за порцію, є значно вищою ніж вартість аналогічного блюда з цукром, яке зазначене в графі 6 «Суп молочний з манною крупою», з ціною 20,00 грн. за порцію.
Що не відповідає вимогам технологічних карт, оскільки кількість та відповідно вартість інгредієнтів блюда «Суп молочний з манною крупою без цукру» є меншою за «Суп молочний з манною крупою», який виготовляється з цукром.
Аналогічна ситуація також повторюється в графі 8 «Суп молочний з рисом», який коштує 25,00 грн. за порцію та графі 9 «Суп молочний з рисом без цукру» вартістю 29,95 грн. за порцію та графі 64 «Чай» який коштує 2,00 грн. та графі 65 «Чай з цукром» ціною 1,60 грн.
А отже, зазначене свідчить про систематичне суттєве завищення Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна вартості на блюда, які не передбачають додавання цукру, у порівнянні з абсолютно аналогічними блюдами але вже з додаванням цукру, що коштують значно дешевше за блюда без цукру.
В зв’язку з чим, вважаю, що Замовником при прийнятті оскаржуваного рішення було не забезпечено дотримання ґрунтовних принципів державних закупівель, зокрема максимально економити та ефективно витрачати державні кошти (ст. 7 Бюджетного кодексу України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції надала Витяг №2767 від 30.03.2023р. з реєстру платників єдиного податку (файл Інші документи від від 23.02.2024р.), відповідно до якої, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна перебуває на 3 групі єдиного податку за ставкою 2% від доходу.
В свою чергу слід зауважити, що чинне на момент проведення торгів законодавство України, а саме стаття 297 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), не містить 3 групи платника єдиного податку в Україні зі ставкою 2% без ПДВ.
Зазначена учасником ставка єдиного податку застосовувалась для платників єдиного податку відповідно до Закону України від 15 березня 2022 року № 2120-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану", виключно до 01.08.2023р.
Тобто, фактично Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції не було надано діючої копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу/виписки з реєстру платників єдиного податку, яка вимагалися Замовником.
Отже, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна порушено вимогу Розділу 3 Тендерної документації, а тому її пропозиція мала бути відхилена на тій підстав, що учасник не надав у складі тендерної пропозиції всіх документів, які вимагалися за умовами тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Витяг № 2767 з реєстру платників єдиного податку
-
Опис доказу:
Ненадання належних документів згідно умов тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Витяг платника податку.pdf
Згідно Розділу 3 п.1 Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»
Згідно Розділу 3 п.6 Тендерної документації: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики, зазначені у Додатках: № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та № 5 «Технологічні картки-розкладки» цієї тендерної документації»
На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та вимог про усунення порушення, Учасник ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у складі тендерної пропозиції надала заповнену та підписану форму «Детальний розрахунок вартості послуг з постачання готової їжі» згідно Уточненої інформації до тендерної документації (від 23.02.2024р.)
Проте, в вищезазначеному розрахунку, що наданий Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, в графі 7 вартість блюда «Суп молочний з манною крупою без цукру» що становить 28,13 грн. за порцію, є значно вищою ніж вартість аналогічного блюда з цукром, яке зазначене в графі 6 «Суп молочний з манною крупою», з ціною 20,00 грн. за порцію.
Що не відповідає вимогам технологічних карт, оскільки кількість та відповідно вартість інгредієнтів блюда «Суп молочний з манною крупою без цукру» є меншою за «Суп молочний з манною крупою», який виготовляється з цукром.
Аналогічна ситуація також повторюється в графі 8 «Суп молочний з рисом», який коштує 25,00 грн. за порцію та графі 9 «Суп молочний з рисом без цукру» вартістю 29,95 грн. за порцію та графі 64 «Чай» який коштує 2,00 грн. та графі 65 «Чай з цукром» ціною 1,60 грн.
А отже, зазначене свідчить про систематичне суттєве завищення Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна вартості на блюда, які не передбачають додавання цукру, у порівнянні з абсолютно аналогічними блюдами але вже з додаванням цукру, що коштують значно дешевше за блюда без цукру.
В зв’язку з чим, вважаю, що Замовником при прийнятті оскаржуваного рішення було не забезпечено дотримання ґрунтовних принципів державних закупівель, зокрема максимально економити та ефективно витрачати державні кошти (ст. 7 Бюджетного кодексу України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
×
-
Назва доказу:
Уточнений Додаток 2а
-
Опис доказу:
Підтверджує завищення цін
-
Повʼязаний документ:
УТОЧНЕНИЙ ДОДАТОК 2а.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2а
-
Опис доказу:
Підтверджує завищення цін
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 2а.ФОП Коваленко В.Д.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Фізична особа-підприємець Белінська Ганна Сергіївна просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 60 ліжок ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-02-07-015097-a. 3) Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" – скасувати № 39 від 24 лютого 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, стосовно визначення переможцем ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна.