• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 — Охоронні послуги (Охоронні послуги)

Завершена

2 765 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 827.20 UAH
Період оскарження: 07.02.2024 17:30 - 12.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

скарга на встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: 3177fa1b3729418cb0624dd90449ffe8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-07-014066-a.b1
Назва: скарга на встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.02.2024 17:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.03.2024 11:51
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 7171b95833384805b0364671348c577a
Заголовок пункту скарги: вимога тендерної документації
Опис заперечення: Відповідно ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей
Згідно п. 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: 07» лютого 2024 року (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-02-07-014066-a на закупівлю «Охоронні послуги» .
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт охоронного призначення, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» на участь в цій закупівлі, а саме:

I Відповідно ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей доТендерної документації: « п.5.1.2 аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*: на підтвердження наявності досвіду надається:
- довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох), з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ .
- оригінал (-и) позитивного відгуку (-ів) щодо, оригінали та/або копії, завірені учасником, договорів наданих послуг за вищевказаним (-и) відгуком (-ами). (Фактичне виконання договорів обов’язково вказати у відгуці (-ках)).
*Аналогічними вважаються послуги згідно ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/.

По-перше:

Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:
Аналогічними вважаються послуги згідно ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/.

Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації. З огляду на наступне.
Згідно вимог п. 48 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості) під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Зауважимо, що статтею 16 Закону передбачено, що Замовник може вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не встановлено обмежень щодо необхідності надання інформації про досвід виконання аналогічного договору р.), інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/
Скаржник має укладені та виконані аналогічні за предметом закупівлі за кодом послуги згідно ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги. договори із комерційними контрагентами різної форми власності, що фінансувалися не за бюджетні кошти, а також має договори і з бюджетними установами , але не всі бюджетні установи надають листи-відгуки по наданим послугам, або надають один раз та не під кожну закупівлю, як наприклад, Замовником прописано вимоги по листу-відгуку в даній закупівлі.
Крім того, Ми як потенційні надавачі наразі не маємо правовідносин з нашими попередніми замовниками та не можемо впливати на рішення щодо надання документів, перелічених вище.
Водночас Скаржник також має аналогічний/ні договір/-ри з комерційними контрагентами різних форм власності, де зручніше отримати листи-відгуки, а також це є правом Учасника, які договори і з якими контрагентами використовувати в закупівлі, тим паче, якщо Закон України «Про публічні закупівлі» цього не забороняє.
Виходячи із вищесказаного, абсолютно немає ніякої різниці, аналогічні договори будуть виконані за бюджетні кошти чи за кошти юридичних осіб, що не зобов՚язані звітувати про договори чи проводити процедури закупівлі. Адже це ніяким чином не впливає на якість виконаних робіт/ наданих послуг та досвід їх виконання.
Отже, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають раніше виконаний або частково виконаний договір саме, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Отже, вимагаємо Замовника внести зміни в цю частину тендерної документації та викласти вимогу щодо надання учасниками документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів згідно вимог чинного законодавства.
Доказ: до скарги додається відповідний аналогічний договір із комерційним контрагентом, а також відгук згідно договору.

На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті. А саме видалити обмеження щодо надання аналогічних договорів саме із Замовниками, інформація, що знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ .


По-друге,

Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:

«досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох)»

Висунута вимога обумовлюе створення дискримiнацiйних умов. .Дискримiнацiйними
вважаються вимоги; яким може вiдповiдати обмежена кiлькiсть учасників. За таких умов,
взяти участь у процедурi закупiвлi не мають змоги Bci суб'скти господарювання, а лише Ti,
що мають наявнiсть лосвiду надання послуг охорони в кiлькостi двох аналогiчних
договорiв. Чому саме в кiлькостi саме двох аналогiчних договорiв?
така вимога для нас с дискримiнаuiйною та пiдлягас редагуванню,

Томупiдставi вищевикладеного просимо зобов'язати Замовника викласти оскаржувану в даномупунктi Вимогу в наступнiй редакцii: (надати досвід виконання аналогічних (не менше одного).
).
По-друге, вимоги можуть вважатися аргументованими та необхiдними у випадку,
якщо Замовник не тiльки зазначив про них в тендернiй документацiї, а й об'ективно довiв
та пiдтвердив необхiднiсть ix встановлення. однак, Замовник не довiв та не встановив
необхiднiсть встановлення даної вимоги до Учасникiв.
вiдповiдно до ст. 3 Закону Украiни про публiчнi закупiвлi грунтується на принципах
добросовiсної конкуренцi серед учасникiв; максимальної eкономії та ефективностi:
вiдкритостi та прозоростi на вcix стадiях закупiвель; недискримiнацiт учасникiв; об'сктивнiй
та неупередженiй оцiнцi тендерних пропозиuiй; запобiганнi корупцiйним дiям i
зловживанням.
Щля уникнення можливого порушення принципiв максимальноТ eкономії,
ефективностi та прозоростiо недискримiнацiТ учасникiв, запобiгання корупцiйним
дiям i Зловживанням просимо внести змiни до Роздiлу III. Iнструкuiя з пiдготовки
тендерноi пропозицiї п.5 Квалiфiкаuiйнi критерii вiдповiдно п.28 та п.47 Особливостей
Тендерної документацii iз зазначених вище вимог.

На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті. А саме видалити вимогу щодо надання аналогічних договорів в кількості не менше двох.

По-третє:
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:

«оригінал (-и) позитивного відгуку (-ів) щодо, оригінали та/або копії, завірені учасником, договорів наданих послуг за вищевказаним (-и) відгуком (-ами). (Фактичне виконання договорів обов’язково вказати у відгуці (-ках)).
Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг».

Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних умов. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, а лише ті, що мають листи-відгуки, які містять всю необхідну інформацію за переліком Замовника , а саме : « Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг».
Ми маємо позитивний досвід та листи-відгуки від контрагентів, які ми намагаємося отримувати одразу після виконання договорів, а не під кожну закупівлю окремо. Але надати наявні в нас документи надати на виконання оскаржуваної нами вимоги, ми не можемо, адже наші документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Така вимога для нас є дискримінаційною та підлягає редагуванню. Тому на підставі вищевикладеного просимо зобов’язати Замовника викласти оскаржувану в даному пункті вимогу в наступній редакції: «Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг», видаливши її.
Зазначаємо, що вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п. 5.1.2 Роздiлу III. Iнструкuiя з пiдготовки тендерноi пропозицiї п.5 Квалiфiкаuiйнi критерii вiдповiдно п.28 та п.47 Особливостей Тендерної документацii iз зазначених вище вимог.

II. Згідно п. 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати:

«Замовник зацікавлений в отриманні найякісніших послуг, у зв’язку з чим від учасників відкритих торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності:
вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» - на підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охорони , виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (на підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, у складі тендерної пропозиції надається атестат акредитації);
- вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) - на підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), підтверджує впровадження системи управління охороною здоров’я та безпекою праці в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охоронної служби, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (на підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, у складі тендерної пропозиції надається атестат акредитації)».

Згідно Закону, зазначені сертифікати частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Дані сертифікати, видані акредитованим в НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Приватне підприємство «Патріот В», як потенційний учасник процедури не може виконати дану дискримінаційну вимогу документації, так як акредитація стосовно надання саме послуг з діяльності приватної охоронної служби, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, не має можливості.
ПП «Патріот В», як потенційний учасник процедури закупівлі має право самостійно обирати з яким органом сертифікації співпрацювати з акредитованим НААУ чи ні.
Тому вимога, що сертифікати ISO мають бути видані «Системи управління якістю. Вимоги» - на підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охорони , виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (на підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, у складі тендерної пропозиції надається атестат акредитації);
- вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) - на підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), підтверджує впровадження системи управління охороною здоров’я та безпекою праці в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охоронної служби, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (на підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, у складі тендерної пропозиції надається атестат акредитації)» дискримінаційною по відношенні до ПП «Патріот В»..
За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрий пройшов сертифікацію лише в певному органі, та має акредитацію стосовно надання саме послуг з діяльності приватної охоронної служби вимоги до якого вказав замовник в документації, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання.
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників.
Як доказ порушення нашого права надаємо скан-копії :
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» ;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT)
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації вимогу про те, що сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров՚я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування») мають бути стосовно надання послуг з діяльності приватної охорони , видані акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (на підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, у складі тендерної пропозиції надається атестат акредитації ) , а викласти в такій редакції:
«Замовник зацікавлений в отриманні найякісніших послуг, у зв’язку з чим від учасників відкритих торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності:
вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» - на підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охорони ;
- вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) - на підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), підтверджує впровадження системи управління охороною здоров’я та безпекою праці в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охоронної служби.

Зазначаємо, що вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.

Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.

Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.



Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк
09.02.2024р.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації