• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Квадрокоптер (2 лоти)

Завершена

6 878 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 12 800.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2024 17:24 - 12.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Зміни в Договір

Номер: 79f92a39ce76429e9ffee4fd4c8ec412
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-07-014005-a.c2
Назва: Зміни в Договір
Вимога:
У зв'язку з тим, що Товар постачається на користь Збройних Сил України та інших військових формувань прошу Вас доповнити Договір: п. 1.5 Покупець зобов’язується надати Постачальнику документальне підтвердження (завірені копії документів) передачі Товару кінцевому споживачу. п. 3.1 викласти в наступній редакції: "3.1. Загальна ціна цього Договору становить ________________ грн. (________________________________ гривень _____ коп.), ПДВ не нараховується відповідно до положень Податкового кодексу." Доповнити п.4.5. Покупець гарантує, що має відповідні бюджетні асигнування та повноваження для взяття бюджетних зобов’язань для укладання і виконання даного договору. Доповнити п.5.5. Гарантійний термін на Товар встановлюється тривалістю 12 (дванадцять) місяців від дати поставки Товару Покупцю. У разі, якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені недоліки Товару, внаслідок чого виникнуть перешкоди у використанні Товару відповідно до його призначення (недоліки у функціонуванні Товару, вихід його з ладу і т.п.), Покупець зобов'язаний письмово повідомити про це Постачальника (шляхом надсилання листа з повідомленням про вручення, кур'єрською службою, телеграмою або іншим способом в письмовій формі) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту виявлення таких недоліків. Постачальник зобов'язаний за свій рахунок на письмову вимогу (вибору) Покупця усунути (виправити) виявлені недоліки Товару (крім випадків, коли вони виникли з вини Покупця (користувача)) або замінити повністю неякісний Товар на такий же якісний Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту складання акту про недоліки Товару, або отримання Постачальником цього акту - якщо уповноважений представник Постачальника з яких-небудь причин не брав участі в складанні акта про недоліки Товару. Постачальник несе обумовлені цим договором гарантійні зобов’язання лише у випадку належного зберігання та цільового використання Товару відповідно до вимог та рекомендацій виробника. ВИДАЛИТИ: 7.1.1. У разі невиконання або несвоєчасного виконання Постачальником зобов’язань при поставці та встановленні Товару за Договором, Постачальник сплачує Покупцю неустойку (пеню) у розмірі 0,1 % від вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожну годину прострочення виконання зобов’язання, а за прострочення понад 12 (дванадцять) годин додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. 7.1.2. За порушення умов зобов’язання щодо якості поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% вартості неякісного Товару. 7.1.3. Суми штрафних санкцій, зазначених у п. 7.1. та п. 7.2. Договору, виключаються із плати за наступний замовлений Товар за Договором.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 11 лютого 2024 року надійшли вимоги від потенційного учасника : Вимога 1. Ви зазначили: «У зв'язку з тим, що Товар постачається на користь Збройних Сил України та інших військових формувань прошу Вас доповнити Договір: п. 1.5 Покупець зобов’язується надати Постачальнику документальне підтвердження (завірені копії документів) передачі Товару кінцевому споживачу.». Повідомляємо, що відсутні правові підстави надання Постачальнику зазначеного документа. Ви зазначили: «п. 3.1 викласти в наступній редакції: "3.1. Загальна ціна цього Договору становить ________________ грн. (________________________________ гривень _____ коп.), ПДВ не нараховується відповідно до положень Податкового кодексу."». Інформуємо, що оскільки та умова, яку ви пропонуєте внести до Проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) на закупівлю квадрокоптеру не є істотною умовою Договору, то у разі визнання переможця торгів та укладання Договору на закупівлю можливо укласти Додаткову угоду до Договору в якій викласти наступну умову: На підтвердження законності застосування звільнення Товару від оподаткування ПДВ відповідно до підпункту 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України. Водночас повідомляємо,що зміни до Проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) в даний момент не будуть внесені. Ви зазначили: «Доповнити п.4.5. Покупець гарантує, що має відповідні бюджетні асигнування та повноваження для взяття бюджетних зобов’язань для укладання і виконання даного договору.». Повідомляємо, питання оплати врегульовано розділом 4 Договору: «4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Покупець оплачує 100% вартості Товару, вказаного у накладній, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після пред’явлення Постачальником накладних вартості фактично отриманого Товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору, з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України. При цьому розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем з урахуванням черговості здійснення платежів органами Казначейства, відповідно до пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. 4.2. Датою оплати вважається дата направлення (зарахування) грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4.3. Всі розрахунки на підставі Договору здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України – гривні. 4.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за Товар здійснюються Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування Товару за Договором на реєстраційний рахунок Покупця. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.». Ви зазначили: «Доповнити п.5.5. Гарантійний термін на Товар встановлюється тривалістю 12 (дванадцять) місяців від дати поставки Товару Покупцю. У разі, якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені недоліки Товару, внаслідок чого виникнуть перешкоди у використанні Товару відповідно до його призначення (недоліки у функціонуванні Товару, вихід його з ладу і т.п.), Покупець зобов'язаний письмово повідомити про це Постачальника (шляхом надсилання листа з повідомленням про вручення, кур'єрською службою, телеграмою або іншим способом в письмовій формі) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту виявлення таких недоліків. Постачальник зобов'язаний за свій рахунок на письмову вимогу (вибору) Покупця усунути (виправити) виявлені недоліки Товару (крім випадків, коли вони виникли з вини Покупця (користувача)) або замінити повністю неякісний Товар на такий же якісний Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту складання акту про недоліки Товару, або отримання Постачальником цього акту - якщо уповноважений представник Постачальника з яких-небудь причин не брав участі в складанні акта про недоліки Товару. Постачальник несе обумовлені цим договором гарантійні зобов’язання лише у випадку належного зберігання та цільового використання Товару відповідно до вимог та рекомендацій виробника.». Звертаємо Вашу увагу на пункти 1.3. та 1.4. Договору: «1.3. Закупівля Товару здійснюється для потреб військових формувань, інших сил безпеки та оборони, підрозділів територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчих формувань територіальної оборони з метою здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони згідно Програми національного спротиву Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік, з подальшою безоплатною передачею Товару військовим формуванням, іншим силам безпеки та оборони, підрозділам територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчим формуванням територіальної оборони. 1.4. Покупець зобов’язується, що весь товар, який поставляється за цим Договором, придбавається Покупцем виключно для цілей його безоплатної передачі на користь Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України. Виключно такі суб’єкти є кінцевими споживачами (кінцевими користувачами) Товару.». У зв’язку з цим внесення запропонованих Вами змін недоцільне. Ви зазначили: «ВИДАЛИТИ: 7.1.1. У разі невиконання або несвоєчасного виконання Постачальником зобов’язань при поставці та встановленні Товару за Договором, Постачальник сплачує Покупцю неустойку (пеню) у розмірі 0,1 % від вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожну годину прострочення виконання зобов’язання, а за прострочення понад 12 (дванадцять) годин додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. 7.1.2. За порушення умов зобов’язання щодо якості поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% вартості неякісного Товару. 7.1.3. Суми штрафних санкцій, зазначених у п. 7.1. та п. 7.2. Договору, виключаються із плати за наступний замовлений Товар за Договором.». Повідомляємо, що відповідно до статті 231 Господарського кодексу України: «1. Законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. 2. У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. 3. Законом може бути визначений розмір штрафних санкцій також за інші порушення окремих видів господарських зобов'язань, зазначених у частині другій цієї статті. 4. У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг). 5. У разі недосягнення згоди між сторонами щодо встановлення та розміру штрафних санкцій за порушення зобов'язання спір може бути вирішений в судовому порядку за заявою заінтересованої сторони відповідно до вимог цього Кодексу. 6. Штрафні санкції за порушення грошових зобов'язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою Національного банку України, за увесь час користування чужими коштами, якщо інший розмір відсотків не передбачено законом або договором. 7. Розмір штрафних санкцій, що застосовуються у внутрішньогосподарських відносинах за порушення зобов'язань, визначається відповідним суб'єктом господарювання - господарською організацією.». Таким чином, відсутні підстави внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення невідповідностей

Номер: ad793bf48db94dc893d4bf0302877583
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-07-014005-a.c1
Назва: Усунення невідповідностей
Вимога:
Згідно п. 8 Додатку №3 до тендерної документації закупівлі UA-2024-02-07-014005-a, серед іншого, Замовник вимагає надання копій діючих сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, що охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14. Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною, що порушує принципи здійснення державних закупівель та не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а від так, підлягає приведення у відповідність з діючим законодавством. По-перше, стандарти ISO 9001, 14001 охоплюють в цілому комплекс вимог та критеріїв до системи управління якістю, екологічного менеджменту, відповідно, та не конкретизують необхідність щодо зазначення конкретизованого переліку КВЕД із визначенням видів господарської діяльності для суб’єктів господарювання. По-друге, зазначена вище вимога не має жодного відношення до даної закупівлі (UA-2024-02-07-014005-a) та не корелюється з її обґрунтуванням, бо предмет закупівлі згідно номенклатурою Замовника - DJI Mavic 3 Pro/Т виробляється SZ DJI Technology Co. у Китаї та ввозиться суб’єктами господарювання на митну територію України для подальшого перепродажу. А від так, наявність діючих сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 не гарантує уникнення поставки неякісного товару, який є відновленим. Ба більше, на ввезений товар наявні декларації про відповідність від виробника - SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD та настанови користувача, що засвідчують відповідність товару, що постачатиметься вимогам/стандартам Європейського комітету по стандартизації, що є еквівалентними до вимог ISO-сертифікатів. По-третє. Згідно ч. 6 ст. 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Додаток №3 до Тендерної документації вищезазначеної норми закону не містить, що свідчить про невідповідність тендерної документації в цій частині вимогам Закону та потребує виправлення. З урахуванням вищевикладеного просимо привести умови тендерної документації у відповідність до чинного законодавства шляхом: 1. Виключення з п. 8 Додатку №3 до тендерної документації вимоги подання учасниками копій діючих сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, як єдиного інструмента убезпечення від поставки неякісного товару та такого, що був відновлений. 2. Дозволити учасникам закупівлі, що не мають діючих сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 подавати відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону технічні паспорти та декларації/сертифікати на запропонований до постачання товар задля підтвердження його відповідності встановленим Замовником критеріям та технічним вимогам, що підлягають обов’язковому розгляду Замовником.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога 2. Ви зазначили: «Згідно п. 8 Додатку №3 до тендерної документації закупівлі UA-2024-02-07-014005-a, серед іншого, Замовник вимагає надання копій діючих сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, що охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14. Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною, що порушує принципи здійснення державних закупівель та не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а від так, підлягає приведення у відповідність з діючим законодавством. По-перше, стандарти ISO 9001, 14001 охоплюють в цілому комплекс вимог та критеріїв до системи управління якістю, екологічного менеджменту, відповідно, та не конкретизують необхідність щодо зазначення конкретизованого переліку КВЕД із визначенням видів господарської діяльності для суб’єктів господарювання. По-друге, зазначена вище вимога не має жодного відношення до даної закупівлі (UA-2024-02-07-014005-a) та не корелюється з її обґрунтуванням, бо предмет закупівлі згідно номенклатурою Замовника - DJI Mavic 3 Pro/Т виробляється SZ DJI Technology Co. у Китаї та ввозиться суб’єктами господарювання на митну територію України для подальшого перепродажу. А від так, наявність діючих сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 не гарантує уникнення поставки неякісного товару, який є відновленим. Ба більше, на ввезений товар наявні декларації про відповідність від виробника - SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD та настанови користувача, що засвідчують відповідність товару, що постачатиметься вимогам/стандартам Європейського комітету по стандартизації, що є еквівалентними до вимог ISO-сертифікатів. По-третє. Згідно ч. 6 ст. 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Додаток №3 до Тендерної документації вищезазначеної норми закону не містить, що свідчить про невідповідність тендерної документації в цій частині вимогам Закону та потребує виправлення. З урахуванням вищевикладеного просимо привести умови тендерної документації у відповідність до чинного законодавства шляхом: 1. Виключення з п. 8 Додатку №3 до тендерної документації вимоги подання учасниками копій діючих сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, як єдиного інструмента убезпечення від поставки неякісного товару та такого, що був відновлений. 2. Дозволити учасникам закупівлі, що не мають діючих сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 подавати відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону технічні паспорти та декларації/сертифікати на запропонований до постачання товар задля підтвердження його відповідності встановленим Замовником критеріям та технічним вимогам, що підлягають обов’язковому розгляду Замовником.». Інформуємо, що відсутні підстави для її задоволення. У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: "8. З метою уникнення поставки товару, який є відновленим та на підтвердження якості товару Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції сертифікати на систему менеджменту якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14 відповідно до вимог: - Скан копії діючого сертифікату ISO 9001:2015 або вище щодо відповідності учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування - Скан-копія діючого сертифікату ISO 14001:2015 або вище щодо відповідності учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування". Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Метою застосування є вибір найкращої пропозиції з оцінкою не тільки кількісної а і якісної оцінки. Неможливо виключно по ціні оцінити ризики при здійсненні закупівлі товару. Сертифікація ISO 9001, ISO 14001 є вільними для отримання на території України і показують що учасник відповідає вимогам до створення, впровадження, підтримки та постійного поліпшення системи менеджменту інформаційної безпеки в контексті організації, з оцінкою ризиків інформаційної безпеки з урахуванням потреб організації, підприємство відповідає екологічним нормам та показникам, з якісною системою управління. Сертифікація Міжнародної організації зі стандартизації яка є міжнародною організацією, метою діяльності якої є ратифікація розроблених спільними зусиллями делегатів від різних країн стандартів Україна є членом зазначеної організації. Усі стандарти періодично переглядаються ISO, щоб переконатися, що вони все ще відповідають вимогам ринку. Сертифікат ISO проводиться відповідно до міжнародних стандартів, які встановлені Міжнародною Організацією по Стандартизації. З метою забезпечення закупівлі якісного товару Замовник вимагає надання документів зазначених у п. 8 Додатку 3 до тендерної документації. Тому відсутні підстави внесення змін до Тендерної документації. Таким чином, відсутні підстави внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено