• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Вінницької міської ради" по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниці (45200000-9)

Торги не відбулися

639 259.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 196.30 UAH
Період оскарження: 07.09.2016 10:38 - 12.09.2016 12:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 4b716e6b54f643c6861c83bf57dcb020
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-07-000242-c.c3
Назва: Скарга
Вимога:
Вих. №27/09 від 27 вересня 2016 р. Скарга ТОВ «СПРЕДОМ» є учасником закупівлі, через систему електронних зукупівель Капітальний ремонт покрівлі закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Вінницької міської ради" по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниці (45200000-9) 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва», ID e8c5cfe7142246b7b6e9d4f2bacce9a6, ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-07-000242-c, замовником якого є Навчально виховний комплекс : загально освітня школа І-ІІІ ст. гімназія № 6 Вінницької міської ради. Замовник 26.09.2016 прийняв рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Спредом», яке дирекція товариства вважає помилковим. Адже при ретельному вивченні протоколу відхилення видно, що підстави відхилення документів учасника ТОВ «Спредом» є не обґрунтованими та порушують норми встановлених Законом Ураїни «Про публічні закупівлі» , наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» (далі-Порядок). А саме в протоколі відхилення пропозиції замовником підставами відхилення є порушення , які не відповідають оголошенню на проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема п.6.3 Порядку. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). Відповідно до протоколу відхилення замовник вбачає невідповідність інформації ,яка вимагалась при оголошенні закупівлі,а саме: 1. У довідці про основні засоби відсутній термін експлуатації обладнання. 2. Відсутній фінансовий звіт за останній звітний період-2015 рік ; 3.У довідці про виконання аналогічних договорів не зазначений договір з Бохоницькою сільською радою, по якому надано відгук. Натомість відповідно до Порядку та оголошення на проведення закупівлі ТОВ «Спредом» виконало всі умови та вимоги, як учасник закупівель, та надало необхідну інформацію, а саме: 1. Довідку про наявність механізмів та обладнання №09/05 від 09.09.2016 р. Де у графі 6 таблиці зазначено термін експлуатації основних засобів, у графі 4 таблиці зазначено технічний стан основних засобів. По новим основним засобам термін експлуатації тільки починається. 2. В оголошені на проведення закупівлі вказано надання копії фінансового звіту за останній звітний період з відміткою органу статистики(або квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України №39 від 25.02.00 р. «Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва"» ТОВ «Спредом» є суб’єктом малого підприємництва та подає фінансову звітність у вигляді «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва». Відповідно до п.5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.00 р. № 419 фінансова звітність суб’єкта малого підприємництва є квартальною формою звітності, тому останнім звітним періодом на момент розміщення оголошення на проведення закупівлі є півріччя 2016 року. Тому вимога замовника про надання копії фінансового звіту за 2015 рік є безпідставною. При необхідності ТОВ «Спредом» надасть копію звіту за відповідний період. 3. У Довідку про наявність досвіду про виконання аналогічних договорів ТОВ «Спредом» не включило договір №б/н від 28.10.2015 з Бохоницькою сільською радою тому, що предметом договору є «Капітальний ремонт зовнішніх стін з наступним утеплення будинку дитячого садочку «Дзвіночок». Це свідчить про те, що вказаний договір не є аналогічним договору по предмету закупівлі, а саме, капітальний ремонт частини покрівлі будівлі. Відгук № 206 від 18.08.16 є помилково прикріплений. Відповідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», ТОВ «Спредом» дотрималось всіх вимог та умов при здійсненні процедури Закупівлі, які висував замовник. Тому вважаємо дискваліфікацію нас, як учасника закупівлі, неправомірною. Виходячи з вищевикладеного, просимо тендерний комітет скасувати рішення від 26.09.2016 року про дискваліфікацію ТОВ «Спредом». З високою повагою та надією на розуміння, Директор ТОВ «Спредом» _____________ Атаманюк О.М
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Комунальний заклад «Навчально- виховний комплекс : загальноосвітня школа І-ІІІ ст.- гімназія № 6 Вінницької міської ради» у відповідь на Вашу вимогу повідомляє наступне:
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

СКАРГА

Номер: 555eb5fdb2304246b5488730eddbeb2c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-07-000242-c.b2
Назва: СКАРГА
Вимога:
СКАРГА оскарження результату кваліфікації 15.09.2016 року Загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради проведено закупівлю через систему електронних закупівель по предмету «Капітальний ремонт покрівлі закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Вінницької міської ради" по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниці (45200000-9 Роботи,пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)». ПП «ТЕХПРОБУД» було учасником зазначеної закупівлі. 22.09.2016 року Замовник переможцем визнав ТОВ «Вінбуд-сервіс». Однак, Замовником не надано належної оцінки невідповідності пропозиції ТОВ «Вінбуд-сервіс» вимогам тендерної документації, а саме: 1. П.4 Тендерної документації передбачав надання учасником Статуту, однак ТОВ «Вінбуд-сервіс» не надав у складі своєї пропозиції свого статуту. 2. П.4 Тендерної документації передбачав надання учасником документів, що підтверджують повноваження особи на укладання договору, до яких зокрема належать: наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), довіреність. ТОВ «Вінбуд-сервіс» не надав у складі своєї пропозиції вищезазначених документів, що підтверджують повноваження особи. 3. П.4 Тендерної документації передбачав надання учасником контактних даних компанії-учасника(повна назва, ЄДПУО, місцезнаходження, поштова адреса, телефон, електронна адреса, відомостей про контактну особу). В наданій довідці ТОВ «Вінбуд-сервіс» обов’язковий реквізит ЄДПУО – відсутній. Тобто вищезазначена довідка не відповідає вимогам, передбачених тендерною документацією. 4. П.4 Тендерної документації передбачав надання довідки, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначаються: назва, тип машини, механізму, устаткування; кількість (шт.), виробник, марка та термін експлуатації (років); стан (нове, справний, кількість); власна, орендується, лізинг (у кого). Якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми, якщо обладнання належить найманим працівникам-копії укладених договорів з переліком обладнання). У довідці по основних засобах ТОВ «Вінбуд-сервіс» відсутні такі обов’язкові реквізити, як виробник, марка та термін експлуатації (років); стан (нове, справний), тобто надана довідка не відповідає вимогам, передбаченими тендерною документацією. Крім того, частина основних засобів та механізмів згідно з наданої довідки є субпідрядною, тобто орендується, однак будь-яких документів, в тому числі, договорів оренди та технічних паспортів ТОВ «Вінбуд-сервіс» не надано. 5 П.4 Тендерної документації передбачав надання довідки, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи (в разі залучення субпідрядників, надати довідку від субпідрядника, в разі залучення робітників - копії укладених договорів з зазначенням і підтвердженням кваліфікації цих робітників з наданням копії документів про освіту). У довідці про працівників ТОВ «Вінбуд-сервіс» зазначено про наявність інженерно-технічного персоналу у кількості 3 одиниць та робітників (слюсарів та слюсарів сантехніків, столяра та підсобника) у кількості 5 одиниць. Документи про освіту надані на робітників, а саме: слюсаря, слюсаря-тракториста-водія, хоча предметом закупівлі є покрівельні роботи. В даному випадку незрозуміло хто ж буде виконувати покрівельні роботи, слюсар чи тракторист. Крім того, тендерною документацією передбачалось, що в разі залучення субпідрядників, потрібно надати довідку від субпідрядника. Така довідка у складі пропозиції ТОВ «Вінбуд-сервіс» відсутня. 6. П.4 Тендерної документації передбачав надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (надати інформацію про всіх своїх клієнтів, з якими укладались договора з зазначенням, чи були претензії від замовників, обов’язково надати відгуки від замовників). У довідці про досвід виконання робіт ТОВ «Вінбуд-сервіс» зазначено про виконання аналогічних договорів у кількості 9 шт., однак, слід зазначити, що переважна більшість договір, а саме 6 шт, не стосується предмета закупівлі, тобто покрівельних робіт, відповідно не є аналогічними предмету закупівлі. Крім того, зі змісту довідки вбачається виконання певних робіт, наприклад: по капітальному ремонту інженерних мереж в період лютий-травень 2016 року, які, згідно із законодавства потребують обов’язкового ліцензування, однак, ліцензія отримана ТОВ «Вінбуд-сервіс» лише в червні 2016 року. Щодо наданих ТОВ «Вінбуд-сервіс» відгуків у кількості 4 шт., слід зазначити, що два листи-відгуки від клієнтів (ТОВ «Регіна ЛТД» та ФОП Шевчук) не мають відношення до наданої довідки про аналогічні договори, оскільки вищезазначені клієнти у ній відсутні. Що стосується ксерокопії листа-відгуку від ДЖГ Вінницької міської ради, зазначаємо, що на ньому відсутні вихідний номер та дата, що суперечить Інструкції з ведення діловодства, яка обов’язкова до виконання державними органами, а також, з тексту ксерокопії вбачається, що відгук наданий за весь 2016 рік, що є неможливим , крім того у даному листі наявні граматичні помилки, що ставить під сумнів існування оригіналу даного листа. П.4 Тендерної документації зазначено, що «В разі надання учасником в документах недостовірної інформації, або ненадання документів, пропозиція буде відхилена». У зв’язку з невідповідністю ТОВ «Вінбуд-сервіс» кваліфікаційним вимогам та відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35, ПРОСИМО: • Переглянути рішення про визнання Переможцем ТОВ «Вінбуд-сервіс» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Вінницької міської ради" по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниці (45200000-9 Роботи,пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)»; та • прийняти рішення про дискваліфікацію ТОВ «Вінбуд-сервіс». Директор В.С. Прокопюк
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: gnghgjghjfghfhfgbhfghdfh
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.09.2016 09:20
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарженя №19/09-8 від 19.09.16 р.

Номер: fb5b4364238c444980e80ec81abcd5fc
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-07-000242-c.a1
Назва: Оскарженя №19/09-8 від 19.09.16 р.
Вимога:
Скарга Товариство з обмеженою відповідальністю «СПРЕДОМ» звертається до Вас з приводу того, що 15.09.2016р. ТОВ «Спредом» брало участь у процедурі закупівлі через систему електронних закупівель з «Капітального ремонту покрівлі закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №6 Вінницької міської ради» по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниці», замовником якої є Загальноосвітня школа I-III ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради. У процедур закупівлі брали участь 3 учасники: 1. ТОВ «СПРЕДОМ»; 2. ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС»; 3. ПП «ТЕХПРОБУД», 16.09.2016р. Замовник визнав переможцем ПП «ТЕХПРОБУД». У ході ознайомлення з поданими документами учасників, була виявлена невідповідність вимогам пропозиції замовника, зазначені у оголошені закупівлі згідно «Порядку здійснення допорогових закупівель »(далі - Порядок) №35 від 13.04.16 р., а саме : 1. Відповідно до пункту 4 тендерної документації передбачалось, що пропозиція , яка подається учасником повинна містити довідку з банку про відкриття поточного рахунку(рахунків). ПП «ТЕХПРОБУД» у складі своєї пропозиції не надав зазначеної довідки. 2. У складі пропозиції надана копія ліцензії на виконання робіт серія АЕ № 279543, яка дійсна до 26 вересня 2016 року, а по графіку виконання капітального ремонту покрівлі закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №6 Вінницької міської ради роботи закінчується до 15 жовтня 2016 року. 3. У складі пропозиції міститься Довідка про наявність у учасника основних засобів. При використанні основних засобів, які орендуються (чи у лізингу), замовнику додатково необхідно надати договора оренди (лізингу) та технічні паспорти на запропоновані механізми. ПП «ТЕХПРОБУД» надано техпаспорти на риштування РРБП-200 та люлька з електроприводом ЛЕ-100-300, які не використовуються при ви конанні вказаних замовником ремонтно-будівельних робіт. Технічні паспорти по необхідній техніці відсутні. 4. Також довідка про кваліфікацію робітників не відповідає вимогам, оголошеним у завданні, а саме відсутня інформація про розряди робітників. У довідці про кваліфікацію робітників ПП «ТЕХПРОБУД» вказані працівники ,які будуть залучатися для виконання робіт за договорами. Копії укладених договорів з зазначеними робітниками відсутні. 5. Відповідно до пункту 4 тендерної документації учасник закупівлі ТОВ «Вінбуд-сервіс» не надав усіх необхідних документів, а саме – статуту підприємства. Виходячи з вище викладеного висуваємо такі вимоги: - переглянути рішення про визнання переможця Замовником по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №6 Вінницької міської ради» по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниці»; - у зв’язку з порушенням вимог процедури закупівлі п 6.9. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України » від 13.04.2016 № 35 просимо прийняти рішення про дискваліфікацію учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.09.2016 10:51