-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)
Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Пропозиції готуються українською мовою
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 492 дні назад
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2024 12:34 - 06.04.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
СКАРГА щодо рішення уповноваженої особи про дискваліфікацію учасника згідно закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)»
Номер:
86c1a65678294f1f82146153cc2094dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-07-006285-a.c3
Назва:
СКАРГА щодо рішення уповноваженої особи про дискваліфікацію учасника згідно закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 13. Договір №1 від 03.01.2024р. Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради (код ЕДРПОУ 37459193)..pdf 19.04.2024 11:48
- 12. Договір №1з від 10.02.2023р. Державна установа «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Рівненській області Код ЄДРПОУ 42267574)..pdf 19.04.2024 11:48
- 9. Договір № 90 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540)..pdf 19.04.2024 11:48
- 2. Копія обґрунтування аномально низької ціни.pdf 19.04.2024 11:48
- 1. Закон України Про публічні закупівлі.pdf 19.04.2024 11:48
- 10. Договір № 11 від 28 грудня 2023р. КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (код ЕДРПОУ 01982264).pdf 19.04.2024 11:50
- 5. Довідка авто.pdf 19.04.2024 11:50
- 15. Договір №15 від 15.01.2024р. РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (код ЕДРПОУ 05430879)..pdf 19.04.2024 11:50
- 8. Договір № 91 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540)..pdf 19.04.2024 11:50
- 7. Договір № 89 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540)..pdf 19.04.2024 11:50
- Скарга UA-2024-02-07-006285-a_.docx 19.04.2024 11:50
- 6. Договір № 92 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540)..pdf 19.04.2024 11:50
- 11. Договір №1К від 15.01.2024р. Державна установа «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Одеській області Код ЄДРПОУ 42267443.pdf 19.04.2024 11:50
- 4. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу..pdf 19.04.2024 11:50
- 14. Договір №12 від 26.01.2024р. КЗО «Спеціальна школа «Світанок» Дніпропетровської обласної ради (код ЕДРПОУ 23067389)..pdf 19.04.2024 11:50
- Скарга UA-2024-02-07-006285-a.pdf 19.04.2024 11:50
- 3. Протокол відхилення від 17.04.2024р..pdf 19.04.2024 11:50
- sign.p7s 19.04.2024 12:02
- рішення від 22.04.2024 № 7032.pdf 22.04.2024 17:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2024 № 7475.pdf 29.04.2024 12:17
- рішення від 26.04.2024 № 7475.pdf 30.04.2024 10:39
- Пояснення на скаргу охорона 25.04.docx 25.04.2024 13:17
- Пояснення АМКУ 25.04.pdf 25.04.2024 13:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2024 13:11
Дата розгляду скарги:
26.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 17:07
Дата прийняття рішення по скарзі:
30.04.2024 10:39
Пункт скарги
Номер:
9264cfc4e69f4918a777a806b7fbb3c4
Заголовок пункту скарги:
Уповноважена особа у протоколі відхилення безпідставно, звинувачує та намагається відхилити мінімальну економічно вигідну пропозицію ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, а саме принципи здійснення публічних закупівель, такі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Опис заперечення:
Рішення уповноваженої особи про дискваліфікацію Учасника відповідно до Протоколу від 17.04.2024р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (далі – Скаржник) є учасником зазначеної вище процедури закупівлі та в термін, встановлений тендерною документацією, Скаржник подав свою тендерну пропозицію (документи її завантажено до електронної системи закупівель).
В закупівлі брали участь наступні учасники
10 квітня 2024 року відбувся аукціон, за результатами якого переможцем стало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (далі – учасник) з ціновою пропозицією 49 951,04 грн без ПДВ.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» у встановлений термін надало надало обґрунтування щодо аномально низької ціни.
Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції містило інформацію про те що:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має в достатній кількості матеріально-технічну базу, а саме: транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності, формений одяг, спецзасоби, що входять до переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого КМУ, іншою необхідною технікою, обладнанням, тощо, та штат охоронників, які мають необхідні знання та досвід, пройшли відповідне навчання, мають повний комплект всіх необхідних документів, які свідчать про їх професійну підготовку та відповідність займаній посаді, працівників які мають необхідні знання та досвід і зможуть забезпечити належне обслуговування охоронного обладнання, також має можливість залучати партнерів.
На підставі вищенаведених факторів витрати на підготовку до надання послуг є значно нижчими, ніж зазвичай, адже товариство не несе додаткових витрат, пов’язаних з необхідністю закупівлі форми, засобів захисту, засобів зв’язку, отримання дозволів, сертифікатів чи інших документів, визначених законодавством у галузі охоронної діяльності обов’язковими, тощо.
Крім цього, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» – є платником єдиного податку (3-я група) без реєстрації ПДВ, що зменшує наше фінансове навантаження.
Також звертаємо увагу на те, що відсутні державні фіксовані чи регульовані ціни на даний вид послуг, тому нами вказано ціну, вищезазначену виходячи зі звичайних цін, які склалися на ринку надання охоронних послуг.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» запевняє, що має достатній досвід в організації роботи в сфері охоронних послуг, що дало змогу якісно організувати роботу та досягти значної економії щодо розрахунку ціни даних послуг.
Також зазначаємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», є ініціативною та відповідальною організацією, яка підходить до вирішення покладених на неї завдань комплексно та з використанням новітніх технологій.
Більше того, завдяки застосуванню інноваційного підходу до діяльності організацією, використання стратегічного, тактичного, оперативного планування роботи та високій ефективності роботи кваліфікованих працівників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», які мають необхідні знання та досвід роботи в розрізі надання послуг відповідно до предмету закупівлі, ми змогли якісно організувати поточну роботу та досягти значної економії.
Замовник на свій розсуд, нічим не підтверджуючи, прийшов до хибного висновку про те, що ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не надав належного обґрунтування запропонованої ним аномально низької ціни пропозиції.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» було надано в обґрунтуванні інформацію, де повідомлялось, що «….відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення» (надалі – Закон) встановлено, що суб’єктами господарювання під час впровадження господарської діяльності використовують:
- вільні ціни;
- державні регульовані ціни.
Згідно статті 11 Закону України «Про ціни та ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється держане регулювання ціни.
Предмет закупівлі не відноситься до категорії державних регульованих цін, тому за відсутності будь-яких нормативно-правових актів, які свідчать про встановлення для цього виду правовідносин державних фіксованих чи регульованих цін застосовуються загальні норми ціноутворення, а тому встановлюються суб’єктом господарювання самостійно.
Також частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що критеріями оцінки є ціна, і про що також зазначає Замовник у тендерній документації у Оцінка тендерної пропозиції («Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»), що єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%)».
В рішенні про відхилення Замовник зовсім не зрозуміло, упереджено робить не зрозумілий та хибний висновок про те, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не має в наявності навіть власного авто… але Скаржник в документах пропозиції надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, де чітко вказано, що авто знаходиться у власності ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» також окремим файлом надана довідка з назвою «Довідка авто.pdf», в якій чітко зазначена інформація, що автотранспорт знаходяться у власності ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» запевняє, що має достатній досвід в організації роботи в сфері охоронних послуг, що дало змогу якісно організувати роботу та досягти значної економії щодо розрахунку ціни даних послуг.
На підтвердження вищенаведених фактів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає копії укладених договорів де став переможцем закупівель з аномально низкою ціною та із значно нижчою вартістю надання рівнозначних послуг за один об’єкт, а саме:
- закупівля UA-2024-02-12-007903-a, за якою 29.02.2024 був укладений договір №92 з Рахунковою палатою (код ЕДРПОУ 00013540), де ціна одного об’єкту становить 149,39 грн. за місяць;
- закупівля UA-2024-02-12-007441-a, за якою 29.02.2024 був укладений договір №89 з Рахунковою палатою (код ЕДРПОУ 00013540), де ціна одного об’єкту становить 150,00 грн. за місяць;
- закупівля UA-2024-02-12-007244-a, за якою 29.02.2024 був укладений договір №91 з Рахунковою палатою (код ЕДРПОУ 00013540), де ціна одного об’єкту становить 249,59 грн. за місяць;
- закупівля UA-2024-02-12-006206-a, за якою 29.02.2024 був укладений договір №90 з Рахунковою палатою (код ЕДРПОУ 00013540), де ціна одного об’єкту становить 149,99 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-12-12-009080-a, за якою 28.12.2023 був укладений договір №11 з Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (код ЕДРПОУ 01982264), де ціна одного об’єкту становить 250,00 грн. за місяць та вартість за один календарний місяць (поліклінічне відділення з денним стаціонаром) становить 1 512,19 грн.;
- закупівля UA-2023-12-21-016961-a, за якою 15.01.2024 був укладений договір №1К з Державною устан«Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Одеській області Код ЄДРПОУ овою 42267443, де ціна одного об’єкту становить 279,16 грн. за місяць, 299,99 грн. за місяць, 279,99 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-01-20-009531-a, за якою 10.02.2023 був укладений договір №1з з Державною установою «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Рівненській області Код ЄДРПОУ 42267574), де ціна одного об’єкту становить 400,00 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-12-11-017882-a, за якою 03.01.2024 був укладений договір №1 з Адміністрацією Основ’янського району Харківської міської ради (код ЕДРПОУ 37459193), де ціна одного об’єкту становить 600,00 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-12-18-022551-a, за якою 26.01.2024 був укладений договір №12 з Комунальним закладом освіти «Спеціальна школа «Світанок» Дніпропетровської обласної ради (код ЕДРПОУ 23067389), де ціна одного об’єкту становить 749,99 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-12-15-016276-a, за якою 15.01.2024 був укладений договір №15 з РІВНЕНСЬКИМ ОБЛАСНИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ (код ЕДРПОУ 05430879), де ціна одного об’єкту становить 1 848,88 грн. за місяць.
Таким чином, ціна за одні і ті самі послуги коливається в межах від 149,39 грн. до 1 848,88 грн. за місяць, а середньоарифметична вартість надання охоронних послуг за один об’єкт складає 532,24 грн.
У зв’язку з вищезазначеним, запропонована нами ціна – є економічно обґрунтованою для послуг, що є предметом закупівлі. Також ми маємо можливість надати якісні послуги відповідної якості в строки, що визначені тендерною документацією, за заявленою ціною.
Уповноважена особа у протоколі відхилення безпідставно, звинувачує та намагається відхилити мінімальну економічно вигідну пропозицію ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, а саме принципи здійснення публічних закупівель, такі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Додатково зазначаємо, про те, що у наступного учасника остаточна пропозиція складає – 50 000,00 грн., що є на 48,96 грн. вищою.
На підставі зазначеного, повідомляємо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних про те, що різниця у 48,96 грн. на загальній сумі договору, та у 5,44 грн. за місяць (сума різниці 48,96 грн. поділено на 9 місяців) не є суттєвою.
Така мізерна різниця поміж двох учасників свідчить про те, що послуги які є предметом закупівлі відповідно до технічних вимог можуть надаватися за суму визначеною остаточною пропозицією.
Враховуючи вищевикладене, зазаначаємо, що Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАНСА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» порушує основні принципи публічних закупівель, насамперед статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, дотримується власних суджень, які є безпідставними, необґрунтованими та упередженими. Прийняті рішення порушують права ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель та є незаконними, надуманими, та такими, шо порушують наші права.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018 вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання ЗАМОВНИКА здійснити нижчезазначені дії.
Керуючись статтями 5,18 Закону України.
В закупівлі брали участь наступні учасники
10 квітня 2024 року відбувся аукціон, за результатами якого переможцем стало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (далі – учасник) з ціновою пропозицією 49 951,04 грн без ПДВ.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» у встановлений термін надало надало обґрунтування щодо аномально низької ціни.
Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції містило інформацію про те що:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має в достатній кількості матеріально-технічну базу, а саме: транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності, формений одяг, спецзасоби, що входять до переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого КМУ, іншою необхідною технікою, обладнанням, тощо, та штат охоронників, які мають необхідні знання та досвід, пройшли відповідне навчання, мають повний комплект всіх необхідних документів, які свідчать про їх професійну підготовку та відповідність займаній посаді, працівників які мають необхідні знання та досвід і зможуть забезпечити належне обслуговування охоронного обладнання, також має можливість залучати партнерів.
На підставі вищенаведених факторів витрати на підготовку до надання послуг є значно нижчими, ніж зазвичай, адже товариство не несе додаткових витрат, пов’язаних з необхідністю закупівлі форми, засобів захисту, засобів зв’язку, отримання дозволів, сертифікатів чи інших документів, визначених законодавством у галузі охоронної діяльності обов’язковими, тощо.
Крім цього, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» – є платником єдиного податку (3-я група) без реєстрації ПДВ, що зменшує наше фінансове навантаження.
Також звертаємо увагу на те, що відсутні державні фіксовані чи регульовані ціни на даний вид послуг, тому нами вказано ціну, вищезазначену виходячи зі звичайних цін, які склалися на ринку надання охоронних послуг.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» запевняє, що має достатній досвід в організації роботи в сфері охоронних послуг, що дало змогу якісно організувати роботу та досягти значної економії щодо розрахунку ціни даних послуг.
Також зазначаємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», є ініціативною та відповідальною організацією, яка підходить до вирішення покладених на неї завдань комплексно та з використанням новітніх технологій.
Більше того, завдяки застосуванню інноваційного підходу до діяльності організацією, використання стратегічного, тактичного, оперативного планування роботи та високій ефективності роботи кваліфікованих працівників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», які мають необхідні знання та досвід роботи в розрізі надання послуг відповідно до предмету закупівлі, ми змогли якісно організувати поточну роботу та досягти значної економії.
Замовник на свій розсуд, нічим не підтверджуючи, прийшов до хибного висновку про те, що ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не надав належного обґрунтування запропонованої ним аномально низької ціни пропозиції.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» було надано в обґрунтуванні інформацію, де повідомлялось, що «….відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення» (надалі – Закон) встановлено, що суб’єктами господарювання під час впровадження господарської діяльності використовують:
- вільні ціни;
- державні регульовані ціни.
Згідно статті 11 Закону України «Про ціни та ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється держане регулювання ціни.
Предмет закупівлі не відноситься до категорії державних регульованих цін, тому за відсутності будь-яких нормативно-правових актів, які свідчать про встановлення для цього виду правовідносин державних фіксованих чи регульованих цін застосовуються загальні норми ціноутворення, а тому встановлюються суб’єктом господарювання самостійно.
Також частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що критеріями оцінки є ціна, і про що також зазначає Замовник у тендерній документації у Оцінка тендерної пропозиції («Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»), що єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%)».
В рішенні про відхилення Замовник зовсім не зрозуміло, упереджено робить не зрозумілий та хибний висновок про те, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не має в наявності навіть власного авто… але Скаржник в документах пропозиції надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, де чітко вказано, що авто знаходиться у власності ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» також окремим файлом надана довідка з назвою «Довідка авто.pdf», в якій чітко зазначена інформація, що автотранспорт знаходяться у власності ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» запевняє, що має достатній досвід в організації роботи в сфері охоронних послуг, що дало змогу якісно організувати роботу та досягти значної економії щодо розрахунку ціни даних послуг.
На підтвердження вищенаведених фактів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає копії укладених договорів де став переможцем закупівель з аномально низкою ціною та із значно нижчою вартістю надання рівнозначних послуг за один об’єкт, а саме:
- закупівля UA-2024-02-12-007903-a, за якою 29.02.2024 був укладений договір №92 з Рахунковою палатою (код ЕДРПОУ 00013540), де ціна одного об’єкту становить 149,39 грн. за місяць;
- закупівля UA-2024-02-12-007441-a, за якою 29.02.2024 був укладений договір №89 з Рахунковою палатою (код ЕДРПОУ 00013540), де ціна одного об’єкту становить 150,00 грн. за місяць;
- закупівля UA-2024-02-12-007244-a, за якою 29.02.2024 був укладений договір №91 з Рахунковою палатою (код ЕДРПОУ 00013540), де ціна одного об’єкту становить 249,59 грн. за місяць;
- закупівля UA-2024-02-12-006206-a, за якою 29.02.2024 був укладений договір №90 з Рахунковою палатою (код ЕДРПОУ 00013540), де ціна одного об’єкту становить 149,99 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-12-12-009080-a, за якою 28.12.2023 був укладений договір №11 з Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (код ЕДРПОУ 01982264), де ціна одного об’єкту становить 250,00 грн. за місяць та вартість за один календарний місяць (поліклінічне відділення з денним стаціонаром) становить 1 512,19 грн.;
- закупівля UA-2023-12-21-016961-a, за якою 15.01.2024 був укладений договір №1К з Державною устан«Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Одеській області Код ЄДРПОУ овою 42267443, де ціна одного об’єкту становить 279,16 грн. за місяць, 299,99 грн. за місяць, 279,99 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-01-20-009531-a, за якою 10.02.2023 був укладений договір №1з з Державною установою «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Рівненській області Код ЄДРПОУ 42267574), де ціна одного об’єкту становить 400,00 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-12-11-017882-a, за якою 03.01.2024 був укладений договір №1 з Адміністрацією Основ’янського району Харківської міської ради (код ЕДРПОУ 37459193), де ціна одного об’єкту становить 600,00 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-12-18-022551-a, за якою 26.01.2024 був укладений договір №12 з Комунальним закладом освіти «Спеціальна школа «Світанок» Дніпропетровської обласної ради (код ЕДРПОУ 23067389), де ціна одного об’єкту становить 749,99 грн. за місяць;
- закупівля UA-2023-12-15-016276-a, за якою 15.01.2024 був укладений договір №15 з РІВНЕНСЬКИМ ОБЛАСНИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ (код ЕДРПОУ 05430879), де ціна одного об’єкту становить 1 848,88 грн. за місяць.
Таким чином, ціна за одні і ті самі послуги коливається в межах від 149,39 грн. до 1 848,88 грн. за місяць, а середньоарифметична вартість надання охоронних послуг за один об’єкт складає 532,24 грн.
У зв’язку з вищезазначеним, запропонована нами ціна – є економічно обґрунтованою для послуг, що є предметом закупівлі. Також ми маємо можливість надати якісні послуги відповідної якості в строки, що визначені тендерною документацією, за заявленою ціною.
Уповноважена особа у протоколі відхилення безпідставно, звинувачує та намагається відхилити мінімальну економічно вигідну пропозицію ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, а саме принципи здійснення публічних закупівель, такі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Додатково зазначаємо, про те, що у наступного учасника остаточна пропозиція складає – 50 000,00 грн., що є на 48,96 грн. вищою.
На підставі зазначеного, повідомляємо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних про те, що різниця у 48,96 грн. на загальній сумі договору, та у 5,44 грн. за місяць (сума різниці 48,96 грн. поділено на 9 місяців) не є суттєвою.
Така мізерна різниця поміж двох учасників свідчить про те, що послуги які є предметом закупівлі відповідно до технічних вимог можуть надаватися за суму визначеною остаточною пропозицією.
Враховуючи вищевикладене, зазаначаємо, що Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАНСА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» порушує основні принципи публічних закупівель, насамперед статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, дотримується власних суджень, які є безпідставними, необґрунтованими та упередженими. Прийняті рішення порушують права ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель та є незаконними, надуманими, та такими, шо порушують наші права.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018 вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання ЗАМОВНИКА здійснити нижчезазначені дії.
Керуючись статтями 5,18 Закону України.
×
-
Назва доказу:
Договір №15 від 15.01.2024р. РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (код ЕДРПОУ 05430879).
-
Опис доказу:
Договір №15 від 15.01.2024р. РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (код ЕДРПОУ 05430879).
-
Повʼязаний документ:
15. Договір №15 від 15.01.2024р. РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (код ЕДРПОУ 05430879)..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №12 від 26.01.2024р. КЗО «Спеціальна школа «Світанок» Дніпропетровської обласної ради (код ЕДРПОУ 23067389).
-
Опис доказу:
Договір №12 від 26.01.2024р. КЗО «Спеціальна школа «Світанок» Дніпропетровської обласної ради (код ЕДРПОУ 23067389).
-
Повʼязаний документ:
14. Договір №12 від 26.01.2024р. КЗО «Спеціальна школа «Світанок» Дніпропетровської обласної ради (код ЕДРПОУ 23067389)..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №1 від 03.01.2024р. Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради (код ЕДРПОУ 37459193).
-
Опис доказу:
Договір №1 від 03.01.2024р. Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради (код ЕДРПОУ 37459193).
-
Повʼязаний документ:
13. Договір №1 від 03.01.2024р. Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради (код ЕДРПОУ 37459193)..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №1з від 10.02.2023р. Державна установа «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Рівненській області Код ЄДРПОУ 42267574).
-
Опис доказу:
Договір №1з від 10.02.2023р. Державна установа «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Рівненській області Код ЄДРПОУ 42267574).
-
Повʼязаний документ:
12. Договір №1з від 10.02.2023р. Державна установа «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Рівненській області Код ЄДРПОУ 42267574)..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №1К від 15.01.2024р. Державна установа «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Одеській області Код ЄДРПОУ 42267443
-
Опис доказу:
Договір №1К від 15.01.2024р. Державна установа «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Одеській області Код ЄДРПОУ 42267443
-
Повʼязаний документ:
11. Договір №1К від 15.01.2024р. Державна установа «Центр пробації» Код ЄДРПОУ 41847154 Філія Державної установи «Центр пробації» в Одеській області Код ЄДРПОУ 42267443.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 11 від 28 грудня 2023р. КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (код ЕДРПОУ 01982264)
-
Опис доказу:
Договір № 11 від 28 грудня 2023р. КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (код ЕДРПОУ 01982264)
-
Повʼязаний документ:
10. Договір № 11 від 28 грудня 2023р. КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (код ЕДРПОУ 01982264).pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 90 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540).
-
Опис доказу:
Договір № 90 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540).
-
Повʼязаний документ:
9. Договір № 90 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540)..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 91 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540).
-
Опис доказу:
Договір № 91 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540).
-
Повʼязаний документ:
8. Договір № 91 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540)..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 89 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540).
-
Опис доказу:
Договір № 89 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540).
-
Повʼязаний документ:
7. Договір № 89 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540)..pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 92 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540).
-
Опис доказу:
Договір № 92 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540).
-
Повʼязаний документ:
6. Договір № 92 від 29.02.2024р. Рахункова палата (ідентифікаційний код 00013540)..pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка авто.
-
Опис доказу:
Довідка авто.
-
Повʼязаний документ:
5. Довідка авто.pdf
-
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
-
Опис доказу:
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
-
Повʼязаний документ:
4. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу..pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення від 17.04.2024р.
-
Опис доказу:
Протокол відхилення від 17.04.2024р.
-
Повʼязаний документ:
3. Протокол відхилення від 17.04.2024р..pdf
-
-
Назва доказу:
Копія обґрунтування аномально низької ціни.
-
Опис доказу:
Копія обґрунтування аномально низької ціни.
-
Повʼязаний документ:
2. Копія обґрунтування аномально низької ціни.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі».
-
Опис доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі».
-
Повʼязаний документ:
1. Закон України Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАНСА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» від 17.04.2024р. у закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-006285-a. Прийняти рішення на користь ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" щодо достатнього обґрунтування аномально низької ціни.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)»
Номер:
09a6dcaa1116475db02ef4e852d30fe5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-07-006285-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-02-07-006285-a.pdf 07.03.2024 14:42
- 1. Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 (EN ISO 90012015; ISO 90012015, IDT).pdf 07.03.2024 14:42
- Скарга UA-2024-02-07-006285-a.docx 07.03.2024 14:42
- sign.p7s 07.03.2024 14:47
- рішення від 11.03.2024 № 4352.pdf 11.03.2024 15:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4966.pdf 20.03.2024 14:24
- рішення від 19.03.2024 № 4966.pdf 22.03.2024 12:45
- Пояснення на скаргу UA-2024-02-07-006285-a.c2.docx 15.03.2024 11:59
- Пояснення на скаргу UA-2024-02-07-006285-a.c2.pdf 15.03.2024 11:59
- Зміни до ТД ПРОТОКОЛ –04.04.2024р..doc 04.04.2024 15:38
- ПРОТОКОЛ ЗМІН ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.pdf 04.04.2024 15:38
- ПЕРЕЛІК ЗМІН 04.04.2024р..docx 04.04.2024 15:38
- ТД Охоронні послуги зі змінами – 04.04.2024р..docx 04.04.2024 15:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2024 17:12
Дата розгляду скарги:
19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2024 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.03.2024 12:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4966-р/пк-пз від 19.03.2024р. Уповноваженою особою було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації) UA-2024-02-07-006285-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення
Пункт скарги
Номер:
22b2d5dfda934dfdafaf583c54eb0297
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційну вимогу
Опис заперечення:
1. Відповідно до додаткових вимог до учасників Додатку 3 до Тендерної документації зі змінами : «Послуги з технічного обслуговування повинні виконуватись в повному обсязі в стислі терміни враховуючи термін дії договору.
-учасник повинен мати та надати копію сертифікату з проєктування, монтування технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017. На підтвердження надати копію сертифікату виданого акредитованим органом».
-учасник повинен мати та надати копію сертифікату з проєктування, монтування технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017. На підтвердження надати копію сертифікату виданого акредитованим органом».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз учасник повинен мати та надати копію сертифікату з проєктування, монтування технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить лише Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що Послуги з проєктування, монтування технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, яке використовує Управління поліції охорони».
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз учасник повинен мати та надати копію сертифікату з проєктування, монтування технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить лише Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що Послуги з проєктування, монтування технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, яке використовує Управління поліції охорони».
×
-
Назва доказу:
Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 (EN ISO 90012015; ISO 90012015, IDT)
-
Опис доказу:
Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 (EN ISO 90012015; ISO 90012015, IDT)
-
Повʼязаний документ:
1. Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 (EN ISO 90012015; ISO 90012015, IDT).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)»
Номер:
ef92c1dd4aa84ca4a81e7d630ab3b7da
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-07-006285-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»..pdf 08.02.2024 11:57
- ТД Поліція Охорони.docx 08.02.2024 11:57
- 1. Постанова Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року.pdf 08.02.2024 11:57
- Скарга UA-2024-02-07-006285-a.pdf 08.02.2024 11:57
- Скарга UA-2024-02-07-006285-a.docx 08.02.2024 11:57
- sign.p7s 08.02.2024 11:59
- рішення від 12.02.2024 № 2564.pdf 12.02.2024 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2024 № 3175.pdf 21.02.2024 11:35
- рішення від 20.02.2024 № 3175.pdf 23.02.2024 16:55
- Пояснення по суті скарги Охорона.pdf 16.02.2024 11:16
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.docx 16.02.2024 11:16
- Протокол змін охорона.pdf 01.03.2024 12:47
- ТД Охоронні послуги зі змінами.docx 01.03.2024 12:47
- ПЕРЕЛІК ЗМІН 01.03.2024р.docx 01.03.2024 12:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2024 16:56
Дата розгляду скарги:
20.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.02.2024 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.02.2024 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3175-р/пк-пз від 20.02.2024р. Уповноваженою особою було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації) UA-2024-02-07-006285-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення
Пункт скарги
Номер:
1847f562fb9a40179cb7eae635694618
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги до учасників (п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації)
Опис заперечення:
п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «- Інформаційна довідка (форма довільна) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і зможуть забезпечити належне обслуговування охоронного обладнання, з наданням копій відповідних підтверджуючих документів.
Учасник має надати копії посвідчень (свідоцтв) про проходження навчання за напрямками:
- «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»;
- «допуск до роботи на електроустановках до 1000 В»;
- «загальний курс навчання з охорони праці»
- «надання робіт (послуг), пов’язаних з охороною та централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами»».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
згідно ГСТУ 78.11.001-98 до об'єктів, які Ви зазначаєте належать наступні:
5.1.1 Об'єкти категорії "А":
а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів;
б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів;
в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню;
г) державні центральні статистичні управління;
ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються:
- кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.);
- зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.);
- наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини); - дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.);
- історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.);
- вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат;
е) iншi об'єкти державного значення.
5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються:
а) комп'ютерна техніка;
б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка;
в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом;
г) кіно-, фототехніка;
ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них;
д) шкіра натуральна та вироби з неї;
е) автомобілі та запасні частини до них;
є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту;
ж) технологічне та господарче обладнання;
з) технічна та конструкторська документація;
и) інвентар, напівфабрикати та ін.;
і) інші цінні товари.
5.1.3 Об'єкти та приміщення категорії "В":
-особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.).
З даного випливає, що Замовник не є таким, що підпадає під даний перелік. Оскільки на Замовника не поширюється даний документ, то і вимагати дане навчання Замовник не має права.
Ми, як потенційний учасник всі необхідні документи на працівників, які передбачені ліцензійними вимогами провадження охоронної діяльності затвердженими постановою КМУ від 18.11.2015 року №960.
Жодним чинним нормативно-правовим актом та Ліцензійними вимогами провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язку отримувати вище зазначені посвідчення (свідоцтва) про навчання «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» та «надання робіт (послуг), пов’язаних з охороною та централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами». Оскільки це не передбачено чинним законодавством, то встановлення даної вимоги є дискримінацією потенційних учасників.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
У якості доказу(ів) додаємо:
- скан-копія ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 18.11.2015 №960;
1. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язковою умовою є наявність у Учасника закупівлі форменого одягу відповідно до сезону, індивідуального обмундирування, вогнепальної зброї а також спеціальних засобів активної оборони та особистих відеореєстраторів (Боді-камери).».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише:
(а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
(б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*.
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Як Ви можете побачити, ні ми, а ні інші суб’єкти охоронної діяльності не наділені правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ.
Встановлюючи вимогу щодо наявності бойової автоматичної вогнепальної нарізної зброї, Замовник обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ.
Дана вимога встановлена замовником з метою, щоб участь у даній закупівлі прийняла лише одна організація, а саме Управління поліції охорони.
Про те, що дана дискримінаційна вимога прописана саме під конкретного учасника, яким являється Управління Поліції охорони, свідчить і файл із тендерною документацією, який називається ТД Поліція Охорони.
Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолодженої зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, такий дозвіл можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу, щодо обов’язкової наявності в Учасників вогнепальної нарізної зброї.
У якості доказу(ів) додаємо:
- скан-копію Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
Учасник має надати копії посвідчень (свідоцтв) про проходження навчання за напрямками:
- «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»;
- «допуск до роботи на електроустановках до 1000 В»;
- «загальний курс навчання з охорони праці»
- «надання робіт (послуг), пов’язаних з охороною та централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами»».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
згідно ГСТУ 78.11.001-98 до об'єктів, які Ви зазначаєте належать наступні:
5.1.1 Об'єкти категорії "А":
а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів;
б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів;
в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню;
г) державні центральні статистичні управління;
ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються:
- кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.);
- зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.);
- наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини); - дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.);
- історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.);
- вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат;
е) iншi об'єкти державного значення.
5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються:
а) комп'ютерна техніка;
б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка;
в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом;
г) кіно-, фототехніка;
ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них;
д) шкіра натуральна та вироби з неї;
е) автомобілі та запасні частини до них;
є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту;
ж) технологічне та господарче обладнання;
з) технічна та конструкторська документація;
и) інвентар, напівфабрикати та ін.;
і) інші цінні товари.
5.1.3 Об'єкти та приміщення категорії "В":
-особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.).
З даного випливає, що Замовник не є таким, що підпадає під даний перелік. Оскільки на Замовника не поширюється даний документ, то і вимагати дане навчання Замовник не має права.
Ми, як потенційний учасник всі необхідні документи на працівників, які передбачені ліцензійними вимогами провадження охоронної діяльності затвердженими постановою КМУ від 18.11.2015 року №960.
Жодним чинним нормативно-правовим актом та Ліцензійними вимогами провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язку отримувати вище зазначені посвідчення (свідоцтва) про навчання «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» та «надання робіт (послуг), пов’язаних з охороною та централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами». Оскільки це не передбачено чинним законодавством, то встановлення даної вимоги є дискримінацією потенційних учасників.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
У якості доказу(ів) додаємо:
- скан-копія ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 18.11.2015 №960;
×
-
Назва доказу:
скан-копія ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 18.11.2015 №960
-
Опис доказу:
скан-копія ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 18.11.2015 №960
-
Повʼязаний документ:
2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»..pdf
1. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язковою умовою є наявність у Учасника закупівлі форменого одягу відповідно до сезону, індивідуального обмундирування, вогнепальної зброї а також спеціальних засобів активної оборони та особистих відеореєстраторів (Боді-камери).».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише:
(а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
(б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*.
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Як Ви можете побачити, ні ми, а ні інші суб’єкти охоронної діяльності не наділені правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ.
Встановлюючи вимогу щодо наявності бойової автоматичної вогнепальної нарізної зброї, Замовник обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ.
Дана вимога встановлена замовником з метою, щоб участь у даній закупівлі прийняла лише одна організація, а саме Управління поліції охорони.
Про те, що дана дискримінаційна вимога прописана саме під конкретного учасника, яким являється Управління Поліції охорони, свідчить і файл із тендерною документацією, який називається ТД Поліція Охорони.
Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолодженої зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, такий дозвіл можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу, щодо обов’язкової наявності в Учасників вогнепальної нарізної зброї.
У якості доказу(ів) додаємо:
- скан-копію Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
×
-
Назва доказу:
ТД Поліція Охорони
-
Опис доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД Поліція Охорони.docx
-
-
Назва доказу:
скан-копія Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
-
Опис доказу:
скан-копія Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
1. Постанова Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.