-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пакети для сміття
Торги не відбулися
826 666.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 133.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 133.33 UAH
Період оскарження:
06.02.2024 21:55 - 11.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
4e15d6ef0d7f4d298aaf1c7eb025535a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-015703-a.a1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД_пакети_для_сміття_нова_редакція_1.doc 23.03.2024 17:47
- рішення від 12.03.2024 № 4550 (1).pdf 23.03.2024 17:47
- рішення від 27.07.2023 № 11553.pdf 23.03.2024 17:47
- Протокол 3-18_03.pdf 23.03.2024 17:47
- sign.p7s 23.03.2024 18:20
- Рішення від 26.03.2024 № 5417.pdf 26.03.2024 18:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 № 6012.pdf 04.04.2024 18:11
- Рішення від 03.04.2024 № 6012.pdf 08.04.2024 16:10
- інформація замовника пакети.docx 28.03.2024 13:09
- Інформація щодо закупівлі Пакети.pdf 28.03.2024 13:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2024 21:36
Дата розгляду скарги:
03.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 18:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2024 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення антимонопольного комітету, а саме скасовано рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Біснес Дар"
Пункт скарги
Номер:
968ad2a43e13414bbd34119fff692ff0
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю “БІЗНЕС ДАР” (протокол уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року)
Опис заперечення:
06.02.2024 КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК” (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями №UA-2024-02-06-015703-a, на закупівлю Пакетів для сміття, код 19640000-4 за ДК 021:2015 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» (далі – Закупівля).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 14.02.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли шість учасників, а саме:
1) ТОВ "ЮД-ПАК ХАРКІВ";
2) 2) ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" (далі - Скаржник);
3) ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ";
4) ФОП "Івженко Ірина Олексіївна";
5) ФОП "ЗЕЛІК СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ";
6) ТОВ "БІЗНЕС ДАР" (далі - Переможець).
Опис заперечення 1. Під час розгляду тендерної пропозиції Переможця Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
“Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 р.6 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником надана ДОВІДКА від 08.12.2023 року, тобто видана раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 р.6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, отриманий відповідно до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5. Учасником надано витяг від 25.05.2023 року. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, отриманий відповідно до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 р.5 тендерної документації Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Учасником не надано відповідні документи. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.5 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасник має надати у складі пропозиції інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеним/и договором/ами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника. Учасником не надано вищезазначену довідку. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додатjr 2 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеним/и договором/ами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 тендерної документації учасник мав надати оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі; оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору. Вказані документи не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі; оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником вказану інформація не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2 розділу 5 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 1 р. 3 тендерної документації для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Довідка не надана. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 р. 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.”
Скаржник вважає, що Замовник не мав права звертатись до ТОВ “БІЗНЕС ДАР” на підставі норм пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ “БІЗНЕС ДАР” підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 14.02.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли шість учасників, а саме:
1) ТОВ "ЮД-ПАК ХАРКІВ";
2) 2) ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" (далі - Скаржник);
3) ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ";
4) ФОП "Івженко Ірина Олексіївна";
5) ФОП "ЗЕЛІК СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ";
6) ТОВ "БІЗНЕС ДАР" (далі - Переможець).
Опис заперечення 1. Під час розгляду тендерної пропозиції Переможця Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
“Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 р.6 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником надана ДОВІДКА від 08.12.2023 року, тобто видана раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 р.6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, отриманий відповідно до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5. Учасником надано витяг від 25.05.2023 року. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, отриманий відповідно до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 р.5 тендерної документації Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Учасником не надано відповідні документи. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.5 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасник має надати у складі пропозиції інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеним/и договором/ами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника. Учасником не надано вищезазначену довідку. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додатjr 2 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеним/и договором/ами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 тендерної документації учасник мав надати оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі; оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору. Вказані документи не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі; оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником вказану інформація не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2 розділу 5 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 1 р. 3 тендерної документації для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Довідка не надана. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 р. 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.”
Скаржник вважає, що Замовник не мав права звертатись до ТОВ “БІЗНЕС ДАР” на підставі норм пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ “БІЗНЕС ДАР” підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем Закупівлі ТОВ “БІЗНЕС ДАР” з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Обов'язкові відомості, які повинна містити тендерна документація наведені в частині 2 статті 22 Закону, а саме:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами
Поряд з цим, частина 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, умовами тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи № 2-09/02 від 09.02.2024 на закупівлю щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: код ДК 021:2015 - 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (пакети для сміття) нова редакція (далі - Тендерна документація) визначено наступне:
- Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до пункту 2 “Строк укладення договору” Розділу 6 “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” Тендерної документації).
- Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, отриманий відповідно до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5 (відповідно до пункту пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерої документації).
- Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015 (відповідно до пункту “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації).
Із аналізу наведених у Скарзі норм частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей (в частині відомостей, які обов'язково повинна містити тендерна документації), та враховуючи норму частини 3 статті 22 Закону вказані вище вимоги Тендерної документації не відносяться до обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документація. Відповідно такі вимоги Тендерної документації відносяться до так званих “інших вимог”, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ “БІЗНЕС ДАР” вказані вище документи відсутні, у Замовника була наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону).
Так, відповідно до пункту 44 Особливостей визначено вичерпний перелік підстав, за наявності яких замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Така позиція Скаржника підтверджується позицією Мінекономіки, зокрема у листі № 3304-04_6037-06 від 07.02.2022 Уповноважений орган зазначає наступне: “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.”
Отже, Замовник безпідставно розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Обов'язкові відомості, які повинна містити тендерна документація наведені в частині 2 статті 22 Закону, а саме:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами
Поряд з цим, частина 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, умовами тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи № 2-09/02 від 09.02.2024 на закупівлю щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: код ДК 021:2015 - 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (пакети для сміття) нова редакція (далі - Тендерна документація) визначено наступне:
- Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до пункту 2 “Строк укладення договору” Розділу 6 “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” Тендерної документації).
- Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, отриманий відповідно до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5 (відповідно до пункту пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерої документації).
- Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015 (відповідно до пункту “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації).
Із аналізу наведених у Скарзі норм частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей (в частині відомостей, які обов'язково повинна містити тендерна документації), та враховуючи норму частини 3 статті 22 Закону вказані вище вимоги Тендерної документації не відносяться до обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документація. Відповідно такі вимоги Тендерної документації відносяться до так званих “інших вимог”, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ “БІЗНЕС ДАР” вказані вище документи відсутні, у Замовника була наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону).
Так, відповідно до пункту 44 Особливостей визначено вичерпний перелік підстав, за наявності яких замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Така позиція Скаржника підтверджується позицією Мінекономіки, зокрема у листі № 3304-04_6037-06 від 07.02.2022 Уповноважений орган зазначає наступне: “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.”
Отже, Замовник безпідставно розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
×
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року.
-
Опис доказу:
Протокол уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року, що підтверджує, визнання ТОВ “БІЗНЕС ДАР” переможцем Закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Протокол 3-18_03.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи № 2-09/02 від 09.02.2024.
-
Опис доказу:
Тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи № 2-09/02 від 09.02.2024, що встановлює вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), а також інші умови, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
ТД_пакети_для_сміття_нова_редакція_1.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю “БІЗНЕС ДАР” (протокол уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року).
Номер:
b21d9eaa532946aab0535b5512ab779e
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю “БІЗНЕС ДАР” (протокол уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року)
Опис заперечення:
18.03.2024 згідно з протоколом уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року Замовником прийнято рішення про визначення учасника ТОВ “БІЗНЕС ДАР” переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Особливостей.
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ “БІЗНЕС ДАР” підлягає відхилення на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням про визначення учасника ТОВ “БІЗНЕС ДАР” переможцем Закупівлі та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ “БІЗНЕС ДАР” підлягає відхилення на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням про визначення учасника ТОВ “БІЗНЕС ДАР” переможцем Закупівлі та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем Закупівлі ТОВ “БІЗНЕС ДАР” з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до вимог пункту 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі Тендерної документації визначено вимоги, зокрема:
“Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару, або довідку з відповідного уповноваженого державного органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації, що має бути видана на ім’я учасника торгів, не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання.
* Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути довідка у довільній формі або у вигляді цього Додатку 1 тендерної документації за підписом та відбитком печатки (у разі використання) Учасника”.
У складі тендерної пропозицій Переможця на виконання вимог Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі Тендерної документації надано документ “Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі” (файл Погодження Додаток 1.pdf, Погодження Додаток 1.pdf.p7s) у вигляді Додатку 1 Тендерної документації.
Проте, у складі тендерної пропозицій Переможця відсутні оригінал або копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару, або довідку з відповідного уповноваженого державного органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації, що має бути видана на ім’я учасника торгів, не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання.
Щодо вимоги надати оригінал або копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару Скаржник зазначає наступне.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системи закупівель щодо Закупівлі, а також Тендерної документації предметом Закупівлі є пакети для сміття за кодом ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття.
Вимоги до документа, який підтверджує якість товару - тобто пакетів для сміття наведено у Національному Стандарті ДСТУ 7275:2012. Даний Стандарт поширюється на пакети з полімерних та комбінованих матеріалів, призначені для пакування та зберігання промислової продукції, про що йдеться у Розділі Сфера застосування вказаного ДСТУ.
Так, відповідно до пункту 7.1 розділу 7 ДСТУ 7275:2012 документ про якість має містити:
— назву підприємства-виробника, його адресу, знак для товарів та послуг;
— назву продукції;
— номер партії;
— кількість кип у партії;
— дату виготовлення;
— документ про відповідність продукції вимогам цього стандарту.
У складі тендерної пропозицій Переможця не надано жодного документу, який містить вказану інформацію. Тобто, у складі тендерної пропозицій Переможця відсутні оригінал або копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару.
Щодо вимоги надати довідку з відповідного уповноваженого державного органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації, що має бути видана на ім’я учасника торгів Скаржник зазначає наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “БІЗНЕС ДАР” надано документ “Довідка щодо сертифікації” від № 12-6 від 12 лютого 2024 р. від імені Переможця, відповідно до змісту якого “Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ДАР» повідомляє, що запропонований товар код ДК 021:2015 - 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (пакети для сміття) не підлягає обов’язковій сертифікації.”
При цьому, Скаржник звертає увагу, що ТОВ “БІЗНЕС ДАР” не є уповноваженим державним органом щодо надання інформації стосовно (не)обов’язковості сертифікації товару.
Так, статтею 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» про акредитацію визначено осіб, які можуть бути акредитовані чи компетентність яких може бути засвідчена національним органом України з акредитації:
випробувальні та калібрувальні лабораторії;
органи із сертифікації продукції, процесів та послуг;
органи із сертифікації систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління;
органи із сертифікації персоналу;
органи з інспектування;
верифікаторів відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів»;
інші органи з оцінки відповідності.
Відповідно здійснювати сертифікацію підприємств та організацій можуть органи, які були акредитовані чи компетентність яких засвідчило Національне агентство з акредитації України. Перелік таких акредитованих органів можна на сайті Національне агенство з акредитації України https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov, серед яких ТОВ “БІЗНЕС ДАР” відстуній.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі її відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, ненадання у складі тендерної пропозиції ТОВ “БІЗНЕС ДАР” документів, що вимагається на підтвердження інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 Тендерної документації (оригіналу або копії документу, що підтверджує якість запропонованого товару, або довідку з відповідного уповноваженого державного органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації), не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Підсумовуючи зазначене вище тендерна пропозиція ТОВ “БІЗНЕС ДАР” підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Також варто відзначити, що аналогічна ситуація була предметом розгляду скарг Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), а позиція Скаржника узгоджується із наступними Рішеннями Комісії.
Витяг із Рішення Комісії №4550-р/пк-пз від 12.03.2024: “Відповідно до пункту 1 розділу 2 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, а саме:
технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) за підписом Учасника;
- інших документів та інформації, необхідність подання яких у складі Пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу 2 Документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація визначена Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 Документації містить ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ..
2.7. В складі Пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують якість запропонованого товару.
…
Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутній документи, що підтверджують якість запропонованого товару Блендер Tefal QUICKCHEF 2в1 HB659838. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником ”.
Витяг із Рішення Комісії № 11553-р/пк-пз від 27.07.2023: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації, з вказанням характеристик запропонованого товару.
2. Копія документу(-ів), що підтверджує якість товару та відповідність технічним умовам та вимогам (сертифікати відповідності та/або паспорт якості та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі та ін.). При відсутності сертифікатів відповідності, надати підтвердження про те, що Товар входить до переліку Товарів, що не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
…
У складі Пропозиції Переможця відсутня копія документу(-ів), що підтверджує якість товару та відповідність технічним умовам та вимогам (сертифікати відповідності та/або паспорт якості та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі та ін.) на Журнал реєстрації наказів (Офсет, 96 стор. прошн).
…Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.”
Відповідно до пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до вимог пункту 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі Тендерної документації визначено вимоги, зокрема:
“Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару, або довідку з відповідного уповноваженого державного органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації, що має бути видана на ім’я учасника торгів, не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання.
* Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути довідка у довільній формі або у вигляді цього Додатку 1 тендерної документації за підписом та відбитком печатки (у разі використання) Учасника”.
У складі тендерної пропозицій Переможця на виконання вимог Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі Тендерної документації надано документ “Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі” (файл Погодження Додаток 1.pdf, Погодження Додаток 1.pdf.p7s) у вигляді Додатку 1 Тендерної документації.
Проте, у складі тендерної пропозицій Переможця відсутні оригінал або копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару, або довідку з відповідного уповноваженого державного органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації, що має бути видана на ім’я учасника торгів, не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання.
Щодо вимоги надати оригінал або копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару Скаржник зазначає наступне.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системи закупівель щодо Закупівлі, а також Тендерної документації предметом Закупівлі є пакети для сміття за кодом ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття.
Вимоги до документа, який підтверджує якість товару - тобто пакетів для сміття наведено у Національному Стандарті ДСТУ 7275:2012. Даний Стандарт поширюється на пакети з полімерних та комбінованих матеріалів, призначені для пакування та зберігання промислової продукції, про що йдеться у Розділі Сфера застосування вказаного ДСТУ.
Так, відповідно до пункту 7.1 розділу 7 ДСТУ 7275:2012 документ про якість має містити:
— назву підприємства-виробника, його адресу, знак для товарів та послуг;
— назву продукції;
— номер партії;
— кількість кип у партії;
— дату виготовлення;
— документ про відповідність продукції вимогам цього стандарту.
У складі тендерної пропозицій Переможця не надано жодного документу, який містить вказану інформацію. Тобто, у складі тендерної пропозицій Переможця відсутні оригінал або копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару.
Щодо вимоги надати довідку з відповідного уповноваженого державного органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації, що має бути видана на ім’я учасника торгів Скаржник зазначає наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “БІЗНЕС ДАР” надано документ “Довідка щодо сертифікації” від № 12-6 від 12 лютого 2024 р. від імені Переможця, відповідно до змісту якого “Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ДАР» повідомляє, що запропонований товар код ДК 021:2015 - 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (пакети для сміття) не підлягає обов’язковій сертифікації.”
При цьому, Скаржник звертає увагу, що ТОВ “БІЗНЕС ДАР” не є уповноваженим державним органом щодо надання інформації стосовно (не)обов’язковості сертифікації товару.
Так, статтею 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» про акредитацію визначено осіб, які можуть бути акредитовані чи компетентність яких може бути засвідчена національним органом України з акредитації:
випробувальні та калібрувальні лабораторії;
органи із сертифікації продукції, процесів та послуг;
органи із сертифікації систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління;
органи із сертифікації персоналу;
органи з інспектування;
верифікаторів відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів»;
інші органи з оцінки відповідності.
Відповідно здійснювати сертифікацію підприємств та організацій можуть органи, які були акредитовані чи компетентність яких засвідчило Національне агентство з акредитації України. Перелік таких акредитованих органів можна на сайті Національне агенство з акредитації України https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov, серед яких ТОВ “БІЗНЕС ДАР” відстуній.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі її відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, ненадання у складі тендерної пропозиції ТОВ “БІЗНЕС ДАР” документів, що вимагається на підтвердження інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 Тендерної документації (оригіналу або копії документу, що підтверджує якість запропонованого товару, або довідку з відповідного уповноваженого державного органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації), не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Підсумовуючи зазначене вище тендерна пропозиція ТОВ “БІЗНЕС ДАР” підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Також варто відзначити, що аналогічна ситуація була предметом розгляду скарг Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), а позиція Скаржника узгоджується із наступними Рішеннями Комісії.
Витяг із Рішення Комісії №4550-р/пк-пз від 12.03.2024: “Відповідно до пункту 1 розділу 2 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, а саме:
технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) за підписом Учасника;
- інших документів та інформації, необхідність подання яких у складі Пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу 2 Документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація визначена Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 Документації містить ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ..
2.7. В складі Пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують якість запропонованого товару.
…
Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутній документи, що підтверджують якість запропонованого товару Блендер Tefal QUICKCHEF 2в1 HB659838. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником ”.
Витяг із Рішення Комісії № 11553-р/пк-пз від 27.07.2023: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації, з вказанням характеристик запропонованого товару.
2. Копія документу(-ів), що підтверджує якість товару та відповідність технічним умовам та вимогам (сертифікати відповідності та/або паспорт якості та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі та ін.). При відсутності сертифікатів відповідності, надати підтвердження про те, що Товар входить до переліку Товарів, що не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
…
У складі Пропозиції Переможця відсутня копія документу(-ів), що підтверджує якість товару та відповідність технічним умовам та вимогам (сертифікати відповідності та/або паспорт якості та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі та ін.) на Журнал реєстрації наказів (Офсет, 96 стор. прошн).
…Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.”
×
-
Назва доказу:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11553-р/пк-пз від 27.07.2023.
-
Опис доказу:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11553-р/пк-пз від 27.07.2023, що підтверджує позицію Скаржника щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
рішення від 27.07.2023 № 11553.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4550-р/пк-пз від 12.03.2024.
-
Опис доказу:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4550-р/пк-пз від 12.03.2024, що підтверджує позицію Скаржника щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
рішення від 12.03.2024 № 4550 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року
-
Опис доказу:
Протокол уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року, що підтверджує, визнання ТОВ “БІЗНЕС ДАР” переможцем Закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Протокол 3-18_03.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи № 2-09/02 від 09.02.2024.
-
Опис доказу:
Тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи № 2-09/02 від 09.02.2024, що встановлює вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), а також інші умови, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
ТД_пакети_для_сміття_нова_редакція_1.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю “БІЗНЕС ДАР” (протокол уповноваженої особи № 3-18/03 від 18.03.2024 року).