-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування установок пожежної сигналізації, установок оповіщення людей при пожежі будівель та споруд УДУ імені Михайла Драгоманова
Торги відмінено
199 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.75 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.75 UAH
Період оскарження:
06.02.2024 17:56 - 11.02.2024 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
32274c729df54b02aeee6787f33f55ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-014765-a.c7
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замвовнику процедури!!!
В тендерній документації наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка була неодноразво визнана такою, як дискримінаційна!!!
В Додатку №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"
Учасник надає - Чинний сертифікат SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинного законодавства України, а саме ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в якому зазначено: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Хочемо зауважити передбачені чинним законодаством України - отримання сертифікат SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20 не можлива жодним учасником процедури закупівлі, адже це не є Державним стандартом, який затверджений в правому полі!!!
Окрім того дана вимога вас, як Замовника не узгоджується з вимогою, яка зазначена в Технічній специфікації - п.4.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), учасник повинен підтвердити відповідність листом та/або довідкою довільної форми.
В Україні не існує жодного встановленого/зареєстрованого діючого нормативного акту відповідно до незрозумілого стандурту SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність», якщо це взагалі є Стандартом!!!
Окрім того ,вимога, щодо наявності в учасника процедури закупівлі - сертифікат SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20 була визнана, як дискримінаційною - відповідно до рішення постійно діючої колегії АМКУ №2926 від 09.03.2023р. (питання №2);
Додаємо до Вимоги, як Доказ!!!
Наполягаємо на видалені вищезазначеної вимоги, яка не узгоджується з чинним законодавством України і є дискримінаційною!!!
Даємо вам для внесення змін до тендерної документації рівно 1 добу!!! Інакше завтра 10.02.2024 року не пізніше 17:00 буде подана скаргу в АМКУ!!! Адже ми маємо беззаперечні докази, які грунтуються на чинному законодавстві України!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення колегії АМКУ №2926 від 09.03.2023р. (питання №2).pdf 09.02.2024 16:16
Дата подачі:
09.02.2024 16:16
Вимога
Без відповіді
Наявність подвійних стандартів та невідповідності чинному законодавству України, при формуванні Замовником тендерної документації!!!
Номер:
fc313b1ed28446f89c4ea07b09bed1f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-014765-a.a6
Назва:
Наявність подвійних стандартів та невідповідності чинному законодавству України, при формуванні Замовником тендерної документації!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: згідно п.5. Дозвільний документ, виданий учаснику відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 із змінами, а саме чинний на дату розкриття тендерних пропозицій виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державною службою України з питань праці чи їх територіальними органами дозвіл або зареєстрована у встановленому порядку декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання наступних робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. У разі надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці цей документ повинен підтверджувати можливість учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки на об’єктах, де надаватимуться послуги за предметом цієї закупівлі, тому в такій декларації у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено про місце виконання робіт: Україна або Київська область.
В іншому документі, а саме відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації ІНШІ ДОКУМЕНТИ у вас дана вимога, мало того, що повторюється, то ще й має інше формулювання: На підтвердження відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки та охорони праці на роботи/послуги, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, надати копії декларацій відповідності, зареєстрованих відповідно до чинного законодавства???
Як це взагалі розуміти??? В одному Додатку до тендерної документації ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі в одній "інтерпритації", а в іншому Додатку ви вимагаєте той же самий документ, але вже іншій "інтерпритації"???
Також Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Форми Декларації (Додаток 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), яка розроблена, прийнята та затверджена зазначене наступне:
Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки:
за місцезнаходженням роботодавця _______________________________________
(адреса)
та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта _______________________
(адреса)
або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється ___________________ ___________________________________________________________________________,
(регіон, область тощо)
та підстави (за договорами, за контрактами тощо, що зберігаються у роботодавця)
Тобто трактування, щодо Місця виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки може бути різне!!! І це передбвчене чинним законодавством України!!!
Форму Дкларації (Додаток 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) додаємо, як Доказ до нашої вимоги!!!
Окрім того ми, як потенційний учасник процедури закупівлі і ми впененні багато інших субєктів господарювання маю - зареєстровані Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою, в яких в рядку - місце виконання робіт підвищеної небзпеки та/або експлуатації(застосування) зазначено наступне - Згідно укладених Договорів замовників!!!
Наша Декларація зареєстрована в Держпраці, відповідно до вимог чинного законодавства України і є чинною!!! Окрім того, терміну на який Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є чинна відповідно до Постанови №1107 від 26 жовтня 2011р. не передбачено!!! Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони немає терміну давності! та терміну дії!!
Наполягаємо на приведені вашої вимоги до чинного законодавства України!!! А саме На підтвердження відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки та охорони праці на роботи/послуги, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, надати копії декларацій відповідності, зареєстрованих відповідно до чинного законодавства!!!
Даємо вам для внесення змін до тендерної документації рівно 1 добу!!! Інакше завтра 10.02.2024 року не пізніше 17:00 буде подана скаргу в АМКУ!!! Адже ми маємо беззаперечні докази, які грунтуються на чинному законодавстві України, а також Чинну та зареєстровану відповідно до чинного законодавства України Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Форма Декларації з ОП (Додаток 8).doc 09.02.2024 15:44
Дата подачі:
09.02.2024 15:44
Вимога
Без відповіді
Наявність подвійних стандартів та невідповідності чинному законодавству України, при формуванні Замовником тендерної документації!!!
Номер:
21654f873e444cbea11d653ff368e8f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-014765-a.b5
Назва:
Наявність подвійних стандартів та невідповідності чинному законодавству України, при формуванні Замовником тендерної документації!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
Виконавець робіт/послуг повинен забезпечувати безпечні умови праці для своїх працівників та здійснювати контроль щодо дотримання ними законодавчих, нормативно-правових актів з охорони праці. "На директора/керівника/ керівника робіт/ уповноважену особу з охорони праці підприємства Учасника надати посвідчення, протокол або витяг з протоколу щодо навчань «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників».
А в додатку Додаток № 5 до тендерної документації ІНШІ ДОКУМЕНТИ ви зазначаєте наступне: На керівника робіт надати копію посвідчень про проходження навчань з питань охорони праці та пожежної безпеки. Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках: - перевірка знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум); - перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В
( ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче 3 групи з електробезпеки); - перевірка знань правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
Чому, на підставі якого пункту чинного законодавства вимога, щодо надання учасниками "На директора/керівника/ керівника робіт/ уповноважену особу з охорони праці підприємства Учасника надати посвідчення, протокол або витяг з протоколу щодо навчань «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» у вас розташована в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ??? А чому не в Додатку № 5 до тендерної документації ІНШІ ДОКУМЕНТИ, як інші аналогічні кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Що це за подвійні стандарти???
Наполягаємо на приведенні вимог тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2024 13:38
Вимога
Без відповіді
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка реглаументується чинним законодавством України!!!
Номер:
a863df6d906d42b383b9fbf3e68d365e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-014765-a.b4
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка реглаументується чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
чинний Сертифікат ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001:2015, IDT) – «Системи управління якістю. Вимоги» щодо обслуговування систем безпеки, виданий Учаснику органом сертифікації, акредитованим НААУ. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації.
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT ) «Системи екологічного управління. Вимоги настанови щодо застосування», виданий акредитованим органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
-Чинний сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ДСТУ ISO 23932:2009, IDT) «Інжиринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20.
Доводимо до вашого відома, що всі сертифікати відповідності видаються будь-яким Органом з сертифікації, який акредитований в Україні терміном на 3 (три) роки (окрім сертифікату відповідності ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» і на кожному без винятку сертифікату відповідності зазначена наступна інформація "Контроль відповідності сертифікованої системи вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом "ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ", обсяг, порядок періодичність і процедури якого встановлюється органом з сертифікації. СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ВВАЖАЄТЬСЯ ЧИННИМ ЗА УМОВИ "ЩОРІЧНОГО" ПІДТВЕРДЖЕННЯ!!!
Обов’язковість проходження технічного нагляду (аудиту) чітко визначена згідно вимог п.9.1.3.3 діючого держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповід-ності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги. Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Також відповідно до ст.1 ч.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів.
Необхідно також зауважити, що відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне:
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації.
У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається АТЕСТАТ про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії АТЕСТАТУ про акредитацію становить п'ять років.
На основі вищезазначеної інформації Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги до учасників процедури, яка відповідає та в повній мірі узгоджується з чинним законодавством України, а саме: надання учасниками вищезазначених сертифікатів відповідності ДСТУ ISO разом з документом, який підтверджує чинність сертифікату відповідності,а саме "ЩОРІЧНИЙ ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД", адже ви як поміркований Замовник, який представляє державну установу і є розпорядником бюджетних коштів не можете собі дозволити надання учасниками процедури закупівлі нечинних сертифікатів відповідності!!!
Адже ви вимагаєте чинні сертифікати відповідності, тоді і вимагайте і "ЩОРІЧНИЙ ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД", відповідно до законодавства України!!!
Чи у вашого потенційного учасника "Потенційного переможця", який у вас є і це проглядаєтья не озброєним оком не чинні сертифікати відповідності???
А також надання учасниками процедури закупівлі - АТЕСТАТу про акредитацію Органу з оцінки відповідності, який підтверджує, що даний ООВ дійсно акредитований в Україні і має "ЗАКОННЕ ПРАВО" проводити сертифікацію та надавати чинні сертифікати відповідності ДСТУ ISO!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2024 13:03
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка була визнана, як дискримінаційна постійно діючою колегією АМКУ.
Номер:
fedc0fba38e745cbad8bfe8879564ee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-014765-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка була визнана, як дискримінаційна постійно діючою колегією АМКУ.
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі!!!
Вами встановлена вимога відповідно до Додатку №5 "Інші документи" що Разом з пропозицією, надати скан-копію договору/полісу страхування відповідальності перед третіми особами.
Вимога Замовника про надання Учасниками Дого-вору добровільного страхування відповідальності учасника перед третіми особами є дискримінаційною і такою, яка суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі, не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 року. Даний вид страхування є виключно «добровільним» і не може вимагатися Замовником. Встановлюючи дану вимогу до Учасників Замовник навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові фінансові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як «обов'язковий».
Також дана вимога прямо суперечить Основним принципам здійснення публічних закупівель, які визначені частиною 1 статті 5 Закону України України "Про публічні закупівлі"
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отримання даного необовязкового страхового полісу, який має повну назву, відповідно до статті 6 Закону України "Про публічні закупівлі" 15) страхування відповідальності перед третіми особами (іншої, ніж передбачена пунктами 12-14 цієї статті) призведе для учасників ппроцедури закупівлі до необхідності додаткових фінансових затрат, що в свою чергу прямо суперечить одному з принципуів, щодо максимальної економії, ефективності та пропорційність; А також не узголджується з чиннним законодавством України, а саме Законом України "Про публічні закупівлі" та Законом України "Про страхування"
В якості доказів надаємо рішенння постійно діючої колегії АМКУ від 25.10.2022р. № 6448 (питання №6)
Наполягаємо на тому, щоб ви, як Замовник процедури закупівлі, не обмежували навмисно потенційну кількість учасників процедури закупівлі і не достворювати та не вигадувати навмисно дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі!!!
Даємо вам для внесення змін до тендерної документації рівно 1 добу!!! Інакше завтра 10.02.2024 року не пізніше 17:00 буде подана скаргу в АМКУ!!! Адже ми маємо беззаперечні докази та рішення АМКУ!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №6).pdf 09.02.2024 12:46
Дата подачі:
09.02.2024 12:46
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога в тендерній документації Замовника, щодо Досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою
Номер:
44a0c9e9fbf94b44809401721807ac73
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-014765-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації Замовника, щодо Досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі!!!
Вами встановлена вимога відповідно до Додатку №5 "Інші документи" щодо надання у складі пропозиції Лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua та додаєте, що відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Звертаємо вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною адже вона може вплинути на рішення Замовника при оцінці тендерної документації Учасника, який є в даному списку. Внесення Контрагентом Учасника в список досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою є суб’єктивною думкою конкретного суб’єкта господарської діяльності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, так як суб’єктивна думка не має юридичної сили і є суб’єктивною оцінкою Замовника без права надання пояснення Учасника з приводу даного негативного відгуку. Подібні списки мають право з’являтися лише на підставі рішення суду або іншого державного органу, які мають право розглядати справи про неналежне виконання договору про виконання робіт або надання послуг. Зазначимо, що дані відгуки є необґрунтованими і не правдивими та наносять шкоду нашій діловій репутації. І загалом не зрозуміло чи проходить Замовник верифікацію в системі, що не дає можливість встановити дійсність відгуку, який залишили і суб’єкта, що залишив даний відгук. Також звертаємо Вашу увагу, що дана вимога була оскаржена в АМКУ та була задоволена колегією. Просимо виключити вимогу щодо надання Листа у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.
Посилання на закупівлю з аналогічною вимогою та рішення АМКУ - № 10755 рішення від 06.08.2019р.
В якості доказу долучаємо до вимоги рішення постійно діючої колегії АМКУ!!!
Наполягаємо не обмежувати навмисно потенційну кількість учасників процедури закупівлі і не достворювати та не вигадувати навмисно дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі!!!
Даємо вам для внесення змін до тендерної документації рівно 1 добу!!! Інакше завтра 10.02.2024 року не пізніше 17:00 буде подана скаргу в АМКУ!!! Адже ми маємо беззаперечні докази та рішення АМКУ!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 06.08.2019р. № 10755.pdf 09.02.2024 12:03
Дата подачі:
09.02.2024 12:03
Вимога
Є відповідь
Сертифікати ISO
Номер:
c0a3c3040a4643119d081015956d6a72
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-014765-a.b1
Назва:
Сертифікати ISO
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо вам, що:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Незважаючи на це, у Додатку 2 вашої тендерної документації міститься вимога надання низки сертифікатів ISO, а саме:
ДСТУ EN ІSO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 28000:2007, ДСТУ ISO 50001:2020, SA 8000-2014, ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT), ДСТУ ISO 23932:2018.
Доводимо до вашого відома, що обов'язковість отримання даних сертифікатів не передбачено чинними законодавством України, а значить, є виключно
добровільною справою кожного підприємства, а така кількість затребуваних вами сертифікатів є дискримінаційною та свідчить про наміри обмежити право на участь у закупівлі потенційних учасників і наше право в тому числі, та укласти договір зі "своїм" постачальником.
Також, слід зазначити, що стосовно вимог про надання сертифікатів ISO в тендерній документації є рішення Постійно діючої адміністативної колегії АМКУ №4552-р/пк-пз від 11.05.2022 та рішення Апеляційного суду у справі № 826/15639/17 "тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов'язковим, не може мати наслідком відхилення її Замовником.
Отже, зважаючи на вищенаведене вимагаємо: внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги з Додатку 2, а саме:
Учасник надає чинний Сертифікат ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001:2015, IDT) – «Системи управління якістю. Вимоги» щодо обслуговування систем безпеки, виданий Учаснику органом сертифікації, акредитованим НААУ. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації.
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT ) «Системи екологічного управління. Вимоги настанови щодо застосування», виданий акредитованим органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
-Чинний сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ДСТУ ISO 23932:2009, IDT) «Інжиринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації стосовно технічного обслуговування систем пожежної сигналізації або відповідного коду 80.20.
У разі відмови будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2024 11:49
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо, що відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі Технічне обслуговування установок пожежної сигналізації, установок оповіщення людей при пожежі відповідно до технічного завдання ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне та підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимог. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаних Вами сертифікатів відповідності. Окрім того, вказана вимога також встановлена зважаючи на те, що послуги надаватимуться в приміщеннях з великою скупченістю людей для збереження їх безпеки та здоров’я, тому Замовнику потрібно переконатися у відповідності та якості наданих послуг заявленим вимогам тендерної документації. Повідомляємо, що Ви як учасник, не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено