-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 “30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне” (Знищувач документів/шредер)
Продавець повинен поставити Товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду.
Завершена
528 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 640.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2024 17:36 - 11.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до Т.Д.
Номер:
9c1a7f11a5f1493f8f82633fdc05561c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-014612-a.a1
Назва:
Внесення змін до Т.Д.
Вимога:
Добрий день шановні представники Замовника. Уважно знайомившись з вимогами Т.Д, просимо внести наступні зміни:
- у Додатоку 5 прибрати "автотранспортом постачальника без залучення кур'єрскої служби", оскільки дана вимога є дискремінаційною по відношенню до потенційних постачальників, які не мають власного автотранспорту.
- у Додатоку 5 прибрати "з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)", оскільки у Розділі 3 Т.Д. Ви посилаєтесь на закони України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а ця вимога прямо суперечить законам України.
- у Додатоку 2 прибрати п.1 оскільки предметом договору є постачання товару, а не "надання послуг". Додатково інформуємо що всі офіційні сервісні центри по гарантійному та після гарантіному обслуговуванню шредерів знаходяться у м.Київ. Тобто доцільнішою була б вимога до переможця про безоплатну доставку обладнання до та з сервісного центру.
Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
07.02.2024 09:37
Вирішення:
Вимога Учасника задоволена, відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено