• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ПВРЗ-24Т_035_ВО: Прокат товстолистовий

Завершена

21 436 193.88 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 180.97 UAH
Період оскарження: 06.02.2024 16:21 - 18.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Код ДК в аналогічному договорі

Номер: b823ed4473b143d5aa3e954900e4e425
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-06-013008-a.b3
Назва: Код ДК в аналогічному договорі
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, в тендерній документації у Додатку 2 п.3 наявна така вимога: Довідка Учасника, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (згідно форми 3), та документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що вказаний у формі 3 (сканована копія аналогічного договору, товарно-транспортні накладні, видаткові накладні). *Приймається копія договору, який виконаний повністю або виконаний частково. У Учасника процедури закупівлі повинен бути документально підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору поставки. Аналогічним буде вважатись договір, у якому зазначено код товару згідно ДК 021:2015 - 14620000-3 Сплави. Зважаючи на те, що в договорах на поставку металопрокату з підприємствами недержавної форми власності відсутня прив’язка до коду ДК 021:2015, просимо викласти даний пункт ТД в наступній редакції: Довідка Учасника, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (згідно форми 3), та документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що вказаний у формі 3 (сканована копія аналогічного договору, товарно-транспортні накладні, видаткові накладні). *Приймається копія договору, який виконаний повністю або виконаний частково. У Учасника процедури закупівлі повинен бути документально підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору поставки. Аналогічним буде вважатись договір, у якому зазначено код товару згідно ДК 021:2015 - 14620000-3 Сплави або договір на поставку прокату листового гарячекатаного. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відносно даного питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Якість та термін дії у відносинах з виробником

Номер: 5badc058ae2c4a6783bb558df05d0b81
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-06-013008-a.a2
Назва: Якість та термін дії у відносинах з виробником
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику в тендерній документації у Додатку №1 п.3.1 наявна така вимога: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. Зважаючи на специфіку формалізації взаємовідносин між резидентами України та нерезидентами України (виробниками металопрокату) – просимо: 1) прибрати вимогу щодо обов’язкових гарантій виробника щодо якості продукції в документах які підтверджують стосунки із виробником. Більше того, проектом договору (Додаток 6 до ТД) передбачено всі необхідні для Замовника гарантії щодо якості продукції та штрафних санкцій у випадку недотримання Постачальником своїх зобов’язань. 2) прибрати вимогу щодо дійсності зазначених документів на весь термін постачання продукції, оскільки в підписаних договорах Постачальника із виробником-нерезидентом відсутня кінцева дата дії договору, але наявні дати термінів поставки та оплати товару. Даний пункт не впливає на виконання зобов’язань Постачальника перед Замовником, оскільки на кожне замовлення підписується новий контракт між Постачальником та виробником-нерезидентом. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до закупівлі №23142293, розміщеної на електронному майданчику https://smarttender (UA-2024-02-06-013008-a) код ДК 021:2015: 14622000-7 (Сталь). Для вирішення даного питання замовнику необхідний додатковий час для погодження внесення змін з Департаментами АТ «Укрзалізниця» за напрямком відповідної діяльності. У разі прийняття позитивного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 3fd459766ccc4825bb85efcacd2f3491
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-06-013008-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу, що міститься у тендерній документації. У Додатку №1 п.3.1 наявна така вимога: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. Ця вимога є дискримінаційною. Також хочемо повідомити, що є практика оскаржень такої вимоги в АМКУ. З прикладом успішного оскарження учасником аналогічних дискримінаційних вимог можете ознайомитись за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-13-001432-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до закупівлі №23142293, розміщеної на електронному майданчику https://smarttender (UA-2024-02-06-013008-a) код ДК 021:2015: 14622000-7 (Сталь). Для вирішення даного питання замовнику необхідний додатковий час для погодження внесення змін з Департаментами АТ «Укрзалізниця» за напрямком відповідної діяльності. У разі прийняття позитивного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Відхилено